Taste The Original

Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We zaten lekker aan het raam. Ontvangst en bediening door aardige dames. Het is eten (geitenkaas, zongedroogde tomaat, walnoot, bacon ? en rucola, met honing en de salade morrocan style, couscous, verse munt, koriander, rucola, kikkererwten, courgette, paprika, rode ui en scampi) en de groente-smoothies waren OK. En de koffie, Cook & Boon) prima.
Simon M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Ik kregen hier een heerlijke bak koffie en cappuccino, een heerlijkenplak wortelcake en een heel lekker broodje! Het was moeilijk te kiezen want alle gerechten zagen er lekker uit. Het gekozen broodje kip was dat ook. Deze eetgelegenheid is een aanrader.
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het restaurant lag er uitnodigend bij, lekker in de zon. Een mooie plek voor een lunch. We namen een broodje Old Amsterdam en een broodje zachte geitenkaas. Uit de vier soorten brood, kozen wij voor donker Waldkorn. Op de Old Amsterdam zat behalve de kaas, avocado, mosterdmayonaise en rucola. Heerlijk! De geitenkaas werd vergezeld door lekkere bacon, walnoten, rucola en gedroogde tomaatjes. Ook dat broodje was een traktatie. De cappuccino was lekker krachtig van smaak. De bediening was vriendelijk en alert. Een aanrader!