Taste of Persia

Piet Heinstraat 8 2518 CH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Taste of Persia

Proef de Perzische cuisine

Taste of Persia is een gezellig restaurant in Den Haag. Het restaurant heeft heel wat te bieden op het vlak van de Perzische cuisine en biedt heel wat traditionele gerechten aan. Een bezoek aan dit restaurant staat garant voor gezelligheid, maar ook voor culinair avontuur. De Perzische keuken zal elke gast kunnen bekoren met zijn uitmuntende smaken en combinaties. Alle maaltijden in Taste of Persia zijn 100% halal en er wordt alleen gebruik gemaakt van verse ingrediënten, wat zeker bijdraagt tot de smaak.

Meer informatie over restaurant Taste of Persia

9,3

Jouw recensie over het restaurant Taste of Persia

Ilham K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Om lekker en gezellig Perzisch te eten raden wij iedereen aan om bij Taste of Persia te eten. Heel gastvrij en aardig...
Sahrakari .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Geweldig restaurant, voortreffelijk eten. Het is langgeleden dat ik zo goed gegeten heb. Michelinster waardig. Bediening zeer professioneel en vriendelijk. Proberen waard!
Mazda F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Vandaag samen zoon lief, gegeten bij dit restaurant. Lekkere voorgerechten en Heerlijke zafaran rijst en lekker gemarineerde BBQ vlees met geweldige bijgerechten voor een betaalbare prijs. Aardige, hartelijke bediening. Zeker een aanrader ook voor gezinnen met kinderen. Mijn zoon vond het lekker en gezellig. Ik ga zeker terug.
Jawad S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Al jaren kom ik met veel plezier bij dit restaurant. De authentieke Iraanse keuken kun je hier proeven en je proeft dat het eten vers is bereid. ik kom hier zowel met mijn Iraanse als niet -Iraanse vrienden en iedereen is altijd tevreden. Naast het eten is de service om al uitzonderlijk goed. Er wordt door de eigenaars en personeel alles aan gedaan om je welkom te voelen. Voor mij en mijn vrouw een reden om hier terug te blijven komen. Zeker een aanrader!
Fee P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Altijd, zonder uitzondering, geweldig eten, super vriendelijke bediening en een fijn authentiek interieur. Dit restaurant staat al jaren in mijn top 3 favorieten.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening erg correct, wachttijd prima, interieur goed verzorgd. Achtergrondmuziek zou iets moderne mogen.
Sahrakari .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Mijn vriend en ik hadden menu nr 22 gekozen, het was een top keuze van ons! Lekker gegeten en genoten van de gastvrijheid! Proberen is zeker waard...!
RoyS .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Voor de eerste maal dit restaurant bezocht: een uiterst aangename ervaring. Het eten was heerlijk en uitstekend van kwaliteit, werd snel bereid en geserveerd en de prijzen waren vriendelijk evenals het personeel, die de tijd nam om onze vragen te beantwoorden. Wij komen hier zeker terug!
Hamid Z.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ik ben naar meerdere Perzische restaurants geweest en deze is echt de beste. Ten eerste werden wij ontzettend vriendelijk en hartelijk ontvangen gelijk toen we binnenliepen. De service was snel en attent, het eten is vers en op smaak gebracht (i.t.t. andere restaurants waar ik ben geweest) en de keuken en tafels heel schoon en hygiënisch wat ik heel belangrijk vind.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op de inrichting na is dit een perfect restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaresse, de bediening was attent en snel. Het was mijn eerste kennismaking met de Perzische keuken en ik ga er zeker nog veel vaker heen. Het eten was heel erg lekker en aangezien er veel Iraniërs zaten te eten, neem ik aan ook authentiek. Kortom, goede ervaring.
Jolly V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Bijzondere manier van opdienen en heel smakelijk eten. Echt een aanrader dit restaurant. Zeer vriendelijke bediening.
Hossin S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Allereerst goede sfeer,Kwaliteit, Gezellig, voordelig en zeer lekker.
De gastvrouw behandelt jou als een vriend en geeft je de volledige aandacht.
Echt een aanrader!!!
anna K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
het lekkerste iraanse eten daarvoor moet je echt bij taste op persia zijn! het is er altijd gezellig en super lief personeel! ik ga nergens anders meer heen!!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig, lekker en zeer vriendelijke bediening.
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Hier komen zeker nog een terug
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij werden met een grote glimlach begroet wat een goed begin was van deze avond. Het eten was er heerlijk, erg leuk om de verschillende smaken te proeven. De gastheer en gastvrouw namen beiden hun tijd om ons te vertellen over het eten, Iran en de cultuur. Echt een aanrader!
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heel fijn etentje gehad met bijzondere en erg smakelijke gerechten en een heel vriendelijk gastheer en gastvrouw.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben hier werkelijk heerlijk gegeten! Voor ons allemaal de eerste keer, maar we komen zeker terug! Alles klopte, vriendelijke ontvangst, fijne bediening, prima sfeer. Wil je eens iets anders eten, moet je hier absoluut naartoe.
Arash S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Kwaliteit, vriendelijkheid en gezellige sfeer. Dat is wat taste of persia uitstraalt.

De gastvrouw behandelt jou als een vriend en geeft je de volledige aandacht.

Wij zijn zelf (noord) Iraans en zijn gevoeliger voor de smaken, de rijst, de voorgerechten en vooral als zij noord iraans eten serveren.

Nog nooit was ik in eeb restaurant en ben ik volledig tevreden geweest!

Subtiele smaken, perfecte consistentie en heel leuk dat zij de bon voor ons in het iraans schreven.

Aanrader, beleef kwaliteit en geschiedenis en prachtige muziek op de piet Heinstraat
Aswin L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Locatie was goed bereikbaar met de auto.
Voor het eerst Perzisch gegeten. In positieve zin verrast.
De porties van de voorgerechten was meer dan verwacht.
De service was goed. Er werd ongevraagd uitgelegd wat het gerecht inhoudt en hoe het gegeten kan worden (qua combinatie van smaken). Dat is prettig. Zeer vriendelijke en aardige mensen.