Taste of Persia

Piet Heinstraat 8 2518 CH Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Taste of Persia

Proef de Perzische cuisine

Taste of Persia is een gezellig restaurant in Den Haag. Het restaurant heeft heel wat te bieden op het vlak van de Perzische cuisine en biedt heel wat traditionele gerechten aan. Een bezoek aan dit restaurant staat garant voor gezelligheid, maar ook voor culinair avontuur. De Perzische keuken zal elke gast kunnen bekoren met zijn uitmuntende smaken en combinaties. Alle maaltijden in Taste of Persia zijn 100% halal en er wordt alleen gebruik gemaakt van verse ingrediënten, wat zeker bijdraagt tot de smaak.

Meer informatie over restaurant Taste of Persia

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren
Voordelig
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op de inrichting na is dit een perfect restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaresse, de bediening was attent en snel. Het was mijn eerste kennismaking met de Perzische keuken en ik ga er zeker nog veel vaker heen. Het eten was heel erg lekker en aangezien er veel Iraniërs zaten te eten, neem ik aan ook authentiek. Kortom, goede ervaring.
Hossin S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Allereerst goede sfeer,Kwaliteit, Gezellig, voordelig en zeer lekker.
De gastvrouw behandelt jou als een vriend en geeft je de volledige aandacht.
Echt een aanrader!!!
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
het lekkerste iraanse eten daarvoor moet je echt bij taste op persia zijn! het is er altijd gezellig en super lief personeel! ik ga nergens anders meer heen!!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig, lekker en zeer vriendelijke bediening.
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Hier komen zeker nog een terug
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij werden met een grote glimlach begroet wat een goed begin was van deze avond. Het eten was er heerlijk, erg leuk om de verschillende smaken te proeven. De gastheer en gastvrouw namen beiden hun tijd om ons te vertellen over het eten, Iran en de cultuur. Echt een aanrader!
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heel fijn etentje gehad met bijzondere en erg smakelijke gerechten en een heel vriendelijk gastheer en gastvrouw.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben hier werkelijk heerlijk gegeten! Voor ons allemaal de eerste keer, maar we komen zeker terug! Alles klopte, vriendelijke ontvangst, fijne bediening, prima sfeer. Wil je eens iets anders eten, moet je hier absoluut naartoe.
Arash S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Kwaliteit, vriendelijkheid en gezellige sfeer. Dat is wat taste of persia uitstraalt.

De gastvrouw behandelt jou als een vriend en geeft je de volledige aandacht.

Wij zijn zelf (noord) Iraans en zijn gevoeliger voor de smaken, de rijst, de voorgerechten en vooral als zij noord iraans eten serveren.

Nog nooit was ik in eeb restaurant en ben ik volledig tevreden geweest!

Subtiele smaken, perfecte consistentie en heel leuk dat zij de bon voor ons in het iraans schreven.

Aanrader, beleef kwaliteit en geschiedenis en prachtige muziek op de piet Heinstraat
A L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Locatie was goed bereikbaar met de auto.
Voor het eerst Perzisch gegeten. In positieve zin verrast.
De porties van de voorgerechten was meer dan verwacht.
De service was goed. Er werd ongevraagd uitgelegd wat het gerecht inhoudt en hoe het gegeten kan worden (qua combinatie van smaken). Dat is prettig. Zeer vriendelijke en aardige mensen.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prima eten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Bediening is uiterst vriendelijk, maar had wel wat vaker mogen vragen of we nog iets wensten. De porties waren enorm.
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Voor het eerst bij Taste of Persia gegeten. Vooraf hadden we de schaal met diverse (vega) voorgerechtjes. Heerlijk was het! Daarna kregen we een vega schotel van rijst met dadels, noten, en andere lekkernijen, de soep (die eigenlijk bij de voorgerechten staat) en het lams-stoofpotje. Allemaal heel erg lekker!
Het is wel heel veel. Dus de volgende keer bestellen we per gerecht en zien we wel wat we daarna nog willen. Inderdaad mag de service iets oplettender, maar het feit dat deze aardige familie hart voor de zaak heeft merk je wel. En dat maakt alles goed.
Henrysonja .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Nadat dat wij vorig jaar (29 jaar getrouwd) voor het eerst bij Taste of Persia hadden gegeten zijn wij nog meerdere keren hier geweest. Zaterdag 18 juni hebben wij bij dit restaurant ons 30 jarig huwelijks jubileum gevierd met 30 gasten. Al onze gasten waren erg blij met het lekkere eten. Geen van onze gasten waren bekend met perzisch eten en allemaal vonden het super lekker. De eigenaren van dit restaurant hebben alles maar dan ook echt alles gedaan om ons een onvergetelijke avond te bezorgen. Wat een gastvrijheid! Wat een lieve mensen zijn ze! Met dank aan deze mensen zijn wij de volgende dag overladen met complimenten! Dit restaurant is te vinden op een mooie locatie en is heel erg knus. Hier voel je je erg huiselijk maar toch kan je genieten van de super service van de bediening. Een echte aanrader!

Nogmaals bedankt voor de onvergetelijke avond!
Veel liefs
Henry & Sonja
Sensy84 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Na goede recensies gelezen te hebben, besloot ik een tafeltje voor 2 te reserveren. Wij hadden niet eerder Persisch/ Iraans gegeten, dus kozen we voor de "Taste of Persia menu" om zo een goed indruk te krijgen. Mix van voorgerechten en mix van de grill geserveerd met safraanrijst. Heerlijk was het!
Het restaurant zelf ziet er niet echt modern uit, maar verder wel netjes ingericht. Weinig tafels, wat ik prettig vond en als knus ervaarde. Het personeel vond ik superaardig en enig minpunt was dat ze niet altijd oplettend waren. Moest vaak zelf aangeven dat ik wat te drinken wilde bestellen.
Wat betreft de prijs viel het echt reuze mee, goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik kom hier zeker nog een keer terug en zou dit restaurant echt wel aanraden!
Jacky J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heel apart en sympathiek restaurant met voor mij toch wel verrassend lekker eten vooral de heerlijke mixed gril was echt super smaakvol met aparte kruiden. Is echt leuk om een keer te doen.
Pieter_83 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Ik heb nu al verschillende keren bij Taste of Persia gegeten en elke keer is het weer een feestje! Dat begint al bij de ontvangst en gaat door met het goede eten en de goede service. Ik heb nu verschillende voorgerechten geprobeerd: elk gerecht heeft zijn elke smaak en is erg lekker. De hoofdgerechten zijn altijd erg grote porties met goed gekruid vlees en heerlijke rijst (vooral met de rode besjes / pistache stukjes!). Als er dan een gaatje over is dan moet je ook echt de nagerechten proberen, mijn favoriet is de Persian cake!!

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en het personeel is echt authentiek Perzisch: heel erg vriendelijk, oprecht geïnteresseerd en neemt de tijd om de verschillende gerechten uit te leggen.

Ten slotte is het ook mogelijk om gerechten te bestellen en op te halen, wat soms ook fijn is als je van al deze heerlijke gerechten in je eigen huis wilt genieten, en anders kan je natuurlijk gewoon terecht in dit knusse restaurant (wel even reserveren!)!
Cilfa N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Ik ben hier met twee vrienden gaan eten. We zien elkaar eens in de drie maanden, en willen dan rustig ergens kunnen zitten kletsen, en genieten van heerlijk eten en verder met rust gelaten worden. In veel restaurants is dat laatste wat lastiger, maar hier niet. De gastvrouw was zeer hartelijk en oprecht geinteresseerd, en liet ons verder met rust, tenzij we aangaven dat we iets nodig hadden.
De kaart is heel simpel, maar de gerechten zijn heel smakelijk en overvloedig (enorme porties). Er wordt direct bij het afhalen een bakje gegeven om het overgeblevene mee te kunnen nemen, daar hoef je niet eens om te vragen.
Ik ben als Indier heel erg bekend met de Indiase keuken, en daar lijkt de Perzische keuken uiteraard op. Dit restaurant kon mijn kritische blik zeer goed weerstaan. Gehaktspies was lichtgekruid, en zeker niet te zout (wat het al snel is). De rijst was lekker fluffy en aromatisch, en de bijgeleverde boter vond ik erg fijn, dat doe ik thuis ook, maar je ziet het in weinig restaurants :-) De nan was lekker, al vind ik Indiase naan lekkerder door de houtskoolsmaak. Maar het was prima bij de chelo kebab.
Het ijs was heerlijk, uiteraard voor de Makhloot (Bastani + Falude) gekozen. Bastani/Kulfi is in Nederland helaas vaak wat gekristalleerd, maar niet hier. Mooie textuur, goede afwisseling tussen knapperig en romig.

Het restaurantje is klein en gezellig, en zat helemaal vol. Reserveren is echt aan te raden (hadden wij gedaan). Er is per tafel genoeg ruimte en gevoel van privacy door de banken. Er wordt bij de deur gewaarschuwd dat er geen kinderwagens naar binnen mogen, en dat is helemaal terecht, dat zou echt niet passen.

Ik kan iedereen dit restaurant aanraden, en ga er zelf zeker binnenkort met mijn gezin naar terug.
Masoud S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Echt een aanrader! Allereerst goede sfeer, aardig personeel. Service duurt niet te lang en eten is geweldig! Hier gisteren mixgril voor 3 en voor 2 genomen.
Ali L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Taste of Persia, een onwijs leuk en knus restaurant. Super vriendelijk personeel en een goede service. Het eten was onwijs lekker. Mix Grill is echt een aanrader, de kip hier is echt te lekker! Een must go dus.
Anaida T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij hebben vandaag voor het eerst hier gegeten. Heerlijke kippensoep, mixed grill voor twee personen. Was heerlijk en een grote portie dus hebben nog lekker wat mee naar huis genomen! Super lieve werknemers! Wij komen in april terug met het hele gezin! Tot dan, groetjes Maria&Levon