Taste of Life

31-206447786

Meer informatie over restaurant Taste of Life

Mara G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Mijn vriend en ik kwamen op zondagavond laat thuis van vakantie en hadden nog erge honger. Een afhaalzaakje waar we heen wilden was dicht dus besloten we hierheen te gaan. De meneer die er werkte was super vriendelijk: hij gaf als tip één gerecht te delen omdat ze erg groot waren. Omdat een van ons wel vlees at en de ander niet, wilden we toch apart bestellen. Meneer zei dat het echt te veel zou worden en raadde mij aan een ander, kleiner, vegetarisch gerecht te nemen. Heel erg aardig. Het eten was heel lekker; goed op smaak en inderdaad veel.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Gisteren mijn favoriete maaltijd besteld: nasi koening met saté. Eenvoudig en lekker tegelijk. Vooral de saté is hier aan te bevelen. Bediening is hoffelijk. De sfeer is oké.
Black-Swan .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Eens in de zoveel tijd probeer ik een nieuw restaurant in de buurt waar ik woon met mijn moeder. Mijn oog was deze keer gevallen op Taste of Life in de Rijnstraat. Er waren weinig klanten. Dit was frappant, want het is een gezellig restaurant.

De ober was zeer vriendelijk en was er altijd snel. We hadden allebei de Nasi Goreng Ramas besteld, hierbij krijg je verschillende soorten vlees met saus en gebakken rijst. Vooral de Ayam Paniki was zeer mals en goed gekruid. De porties leken op het eerste oog van kleine aard. Maar het zijn kleine porties van verschillende soorten gerechten dus uiteindelijk was het wel genoeg.
We kregen ook nog een koffie van het huis aangeboden na het eten.

Het interieur was een beetje typisch voor een Aziatisch restaurant, maar wel zeer gezellig. En in een stadsdeel waar alles steeds hipper wordt valt dit restaurant juist op als eigenzinnig en dat siert het. Al met al voor herhaling vatbaar.
Kr00nbrt .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Met twee collega's onze jaarlijkse etentje genoten bij "Taste of life". Tijdens dat etentje hebben we het over de samenwerking met het doel de puntjes op de 'i' te zetten. Dat lukt altijd prima en nu nog beter tijdens een heerlijke rijsttafel. De smaak is bijzonder. Het is een Indonesische rijsttafel maar dan net even anders. De kok kookt op z'n Maleisisch. Dat smaakt vaak net even anders. Zeker niet minder lekker. Alle kruiden zijn vers waardoor de smaak fris en krachtig is. Keurige porties.
Al onze wensen werden onmiddellijk gehonoreerd. Zitten bij het raam. Luifel een beetje naar beneden zodat de zon ons niet in het gezicht scheen. Er heerst een prettige weldadige atmosfeer zodat je je meteen op je gemak voelt. De aankleding is aangenaam, maar niet spectaculair. Prima wat ons betreft. Ooit is Johannes van Dam hier op bezoek geweest. Het restaurant kreeg de hoogste waardering. Zou van Dam nog in leven zijn dan zou hij nu ongetwijfeld precies hetzelfde oordeel geven. Het is nog steeds een 10 waard.
Waarom geef ik dan een negen?
Nu ja zou het kunnen? Nog iets lekkerder? Ik wil onze gastheer niet voor de voeten lopen als hij iets weet te bedenken waardoor het nog beter wordt.
Maureen H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
ik at een kleine rames met ajam opor (kip in heel zachte saus) en sajoer lodeh. lekker! en zo klein was de maaltijd niet - ik ben best een grote eter.
dat genot kostte slechts € 5,50 - ik ga hier vaker iets proeven of afhalen. heel vriendelijke mensen :) er zijn weinig plekken in de buurt waar ik met smaak eet - een klein gelukje.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
We hebben eten gehaald, dan doet het decor er niet zo toe. Al is het, zoals anderen schrijven, inderdaad tamelijk oubollig.
Ik heb ruim € 35 betaald voor 2 Gado Gado Longton en wat kroepoek. De pindasaus zat in een soort boterhamzakje, dat je niet eens in de magnetron kon plaatsen. De Longton leek uit de vriezer, de helft hebben we weg moeten gooien. Verder kun je weinig fout doen met Gado Gado, maar erg lekker was het niet.
Hier gaan we in ieder geval niet meer afhalen.
Appelsnoetje .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Wij waren op zoek naar een restaurant waar we lekker Indonesisch konden eten. Na het lezen van wat recensies toch gekozen voor Taste of Life, ondanks de iets negatievere reactie van de laatste tijd.
In totaal vonden we het een leuke ervaring, en dat is eigenlijk het enige dat het is "leuk". Niets speciaals, niet echt iets om te herinneren.
Het eten is gewoon, eten. (Waarschijnlijk verwachtte wij er te veel van).
TE1 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Afgegaan op de goede recensies en de redelijk hoge waardering.

Helaas zaten er (zelfs voor een zaterdag) nauwelijks mensen, waardoor het oubollige interieur en neonverlichting in het raam een beetje troosteloos overkwam.

De rijsttafel Rasa, geserveerd vanaf een trolley, smaakte goed! Geen poespas, eerlijke gerechten, porties hadden iets groter gemogen.

Cijfers naar prijs/kwaliteit verhouding.
Femmex .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Afgelopen donderdag heb ik hier samen met mijn vriend gegeten. We hadden beide trek in een rijsttafel en door de goede recensies van dit restaurant waren we erg benieuwd naar het eten.
Bij binnenkomst werden we begroet en mochten we plaatsnemen aan een tafeltje bij het raam. Er zaten wat mensen maar het was niet druk. De interieur in dit restaurant is inderdaad oubollig en de ledlampjes op de tafel zorgen niet echt voor sfeer. Maar we kwamen natuurlijk voornamelijk voor het eten en dat beviel ons goed.
We hadden een gemiddelde rijsttafel en dat was voldoende voor ons als grote eters.
Als voorgerecht kregen we een sauto soepje, prima om mee te beginnen.
Vervolgens heerlijke sate kambing en ook de kipsate was smakelijk.
We hadden een rode huiswijn erbij besteld die qua kwaliteit niet super was, dus dat was best jammer.
Leuk vond ik de ober/eigenaar die alle gerechten serveerde op een karretje.
Hij vertelde dat zijn vrouw alles zelf maakt en dat zij dus hele dagen in de keuken staat voor het bereiden van alle gerechten.
Zij weet absoluut hoe zij moet koken want ook de rijsttafel was heerlijk. Als enig kritiekpuntje misschien iets te zout maar de smaken klopte.
Als nagerecht hadden wij een bolletje kokos ijs, dat hoorde bij de rijsttafel. Voordat we weggingen maakte we nog even kennis met de eigenaresse en gingen we voldaan naar huis.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Natascha__1989 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Voor het eerst hier geweest terwijl we zo dichtbij wonen! Service is goed, eten is goddelijk. Er hangt een rustige sfeer. We hadden een hele rijsttafel en elk gerecht apart was erg lekker en goed verzorgd.
Wij komen hier zeker nog vaker terug!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Ik woonde hier vroeger vlakbij in de buurt maar heb er nooit gegeten. En nu was het dan eindelijk zover. De rijsttafel Istimewa Maleisia was heerlijk, de lekkerste rijsttafel die ik ooit gegeten heb in elk geval. De bediening was allervriendelijkst. Jammer dat mensen klaarblijkelijk gaan voor trendy en vaak te dure eetgelegenheden terwijl dit soort enigszins oubollige zaken het moeilijk hebben.
Lidi-eric .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Een goede zaak waar we al vaker lekker hebben gegeten. Het doet allemaal erg oosters aan, sfeervol, verzorgd en eigenlijk vrij eenvoudig,
We hadden nu een simpele rijsttafel. Een stuk of 15 bakjes op tafel met veel uiteenlopende smaken. nu en dan (zoals gevraagd) flink pittig. Witte rijst en nasi. Lekkere vlees en groenteschotels. En een geweldig goede gebakken banaan!
De ober is zeer vriendelijk en attent. De koffie kregen we van het huis!
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Zoals altijd hier heerlijk gegeten. De rijsttafel (de middelste) is altijd weer perfect. Heerlijke rendang en goed pittig. Fantastische sate's met ontzettend goede pindasaus. De gerechten worden hier met liefde bereidt en dat proef je. Een leuk familiebedrijf met een ontzettend vriendelijke en attente bedeining. Persoonlijk vind ik dit de beste indo van Amsterdam en kom hier dan ook erg graag eten!