Taste of India

Meer informatie over restaurant Taste of India

Voordelig
Demet K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteren met twee vriendinnen gegeten in dit restaurant. Het restaurant heeft een ruim aanbod qua gerechten, van vegetarische- tot vlees- en visgerechten. We hebben alledrie genoten van het overheerlijke eten. De chicken tikka masala met naan brood is zeker een aanrader! Bovendien was de service ook top en werd er genoeg aandacht aan ons besteed. Kortom, een leuke sfeer, leuke Bollywood muziek op de achtergrond, heerlijk eten en een goede service. Wij zullen hier zeker vaker gaan eten!
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk vegetarisch gegeten, je kunt ook vlees eten maar dat is met deze verfijnde smaken echt niet nodig, vriendelijke bediening.
Paula2016 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Authentiek Indiaas eten, werkelijk heerlijke gerechten, perfect op smaak. Bediening was galant en behulpzaam in advies over de pittigheid van de gerechten. Een regelrechte aanrader om Indiaas te eten!!
Em M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Doordeweeks hebben we hier gegeten. We waren de enige klanten in het restaurant. Op de menukaart stonden veel vis- en vleesgerechten. Voor de liefhebbers was er genoeg keus. Wat tegenviel was het aanbod van vegetarische gerechten. De man die de bestelling nam, vroeg hoe pittig we het eten wilden. We kozen voor medium. Qua pittigheid was het eten niet te heet en ook niet te flauw. Ook was de smaak van het eten goed. Jammer dat de porties klein waren.
Jeanet E.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
We hadden gereserveerd voor 4 personen. Nadat we onze bestelling hadden gedaan (2 verschillende 3 gangen menu's) werden er veel te vette papadums met dips neergezet en vervolgens werden we meer als een uur compleet genegeerd. Alle mensen om ons heen kregen hun eten ook mensen die veel later als wij binnen kwamen. Na een uur en een kwartier kwam een jongeman aan onze tafel waarna wij informeerden waar het eten bleef. De bestelling was in de keuken niet goed begrepen werd ons verteld maar het kwam er nu snel aan. Na weer 10 minuten kwam er inderdaad een voorgerecht die aan de pittige kant was. Hierna werden we wederom geheel genegeerd. Niet "hoe smaakt het" helemaal niets. Weer een tijd later werd het vuile servies opgehaald en informerden wij weer of de rest van het eten nu snel zou komen. Toen werd er verteld (toen pas!) Dat een van de gerechten helemaal niet op voorraad was.
Wij hebben onze voorgerechten en drinken afgerekend en zijn vertrokken. Restaurant is niet gezellig om te zitten...ziet er meer als een kantine uit....personeel negeerde ons. Kortom....geen aanrader dus. Hier komen we nooit meer. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Alvie B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Gisteren hebben wij met een groep van 6 in dit restaurant gegeten. Als liefhebbers van het Indiaas eten is het ons erg bevallen. Gezellige sfeer, heerlijk eten en geweldige bediening! Het open buffet is een aanrader, goedkoop en lekker. Wij komen hier zeker terug. Bedankt.
Dina M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We liepen toevallig langs en dachten laten we dit nieuwe restaurant eens proberen, Het is heerlijk en de bediening is uiterst vriendelijk! Voor een lage prijs hebben we heerlijk met zijn tweetjes gegeten het meisje dat in de bediening stond kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Kortom we hebben heerlijk gegeten voor een lage prijs en genoten van de sfeer daar. Ik zeg Doen!!