Taste of India

Gedempte Oude Gracht 53 2011 GL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Taste of India

Proef culinair India

Taste of India is een charmant Indisch restaurant gelegen in het hartje van Haarlem, naast de kerk en tegenover de supermarkt. Het restaurant begon als een afhaal- en bezorg restaurant in 1998 en is ondertussen uitgegroeid tot een uitmuntend Indisch restaurant waar je kunt kennismaken met voortreffelijke Indische gerechten. Het restaurant staat bekend voor zijn vriendelijke service en uitstekende, traditionele menukaart. Ook zij die niet echt houden van te pittige gerechten kunnen ook in Taste of India terecht, want je kunt altijd rekenen op het advies van de eigenaars wanneer je het iets minder pittig wenst!

Meer informatie over restaurant Taste of India

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:30 - 23:00

W.F. S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima eten voor een redelijke prijs. De bediening is erg vriendelijk. De gerechten worden desgewenst naar persoonlijke voorkeur aangepast.
Frédérique W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
makkelijk te vinden, vriendelijke ontvangst en ruime keuze in gerechten.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eindelijk een restaurant waar heet ook echt heet is!
Rishi G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zijn hier met een groep van 9 personen komen eten. Al vanaf de deur werden we met open armen ontvangen door de grappige en aardige eigenaar! Geweldige service en heerlijk eten voor een zeer goede prijs in het centrum van Haarlem!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Taste of India staat bekend om zijn familiare en warme sfeer.

Het eten is heerlijk en rijk aan variatie voor de fijnproever. Gerechten zoals butter chicken, chicken tikka massala en lamssaag brengen je helemaal in de Indiaase sferen.

Dare to discover!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Taste of India staat bekend om haar familiare en warme sfeer.

Het eten is heerlijk en rijk aan variatie voor de fijnproever. Gerechten als butter chicken, chicken tikka massala en lamssaag brengen je helemaal in de Indiaase sferen.

Dare to discover!
Sha L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
De inrichting van het restaurant vinden we erg gezellig en de eigenaars zijn zeer hartelike en vriendelijke personen! We hebben overheerlijk gegeten en mijn kleindochter zal zeer zeker terugkomen, ze woont nl. In Haarlem. Nogmaals dank voor hartelijke ontvangst en het geweldige etenje!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vriendelijk ontvangst, vlotte bediening en overheerlijk eten voor een zeer goede prijs.
Julia O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en heel aardig bediend. Op verzoek werd er zelfs iets gemaakt dat niet op de kaart stond. Prettige sfeer en hier zullen wij zeker vaker terug komen.
K G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
take out besteld, heel vriendlijke service, bezorging en warm eten!! (op best een afstandje weg)!
speciale wensen werden tegemoet gekomen met suggesties!
was echt heel erg lekker!! absoluut snel weer!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. Toen we na enige tijd nog geen keus hadden gemaakt, kwam de serveerster met de suggestie om gewoon een aantal gerechtjes neer te zetten. Al snel stond er een kip-, lams- en linzengerecht op tafel met daarbij een extra pittige saus omdat we hadden aangegeven wel van pittig te houden. Heerlijke gerechten tegen een zeer nette prijs.
anneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zoals altijd een heerlijk avondje uit. Goed eten, goede bediening en goede service. Dit familierestaurant weet hoe de gasten een geweldige avond te bezorgen.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Lekker eten voor schappelijke prijs en vriendelijke, attente bediening.
Kerim U.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Prachtige restaurant met een een sfeer en aardige personeel. Tondoori Chicken was heerlijk. Een aanrader! Ik kom zeker weer terug.
D.j. R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We waren niet bekend met de keuken van India en lieten de keuze van de gerechten aan de gastheer over. Het was allemaal heerlijk. Wij komen zeker snel weer terug.
Nella L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, wij hadden gekozen voor het menu maar willen zeker nog terug komen om andere menu's te eten.Bediening erg vriendelijk, komen zeker nog eens terug .
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Mijn favoriete Indiase restaurant in Haarlem! Leuke, attente bediening, heerlijke, smaakvolle gerechten en schappelijke prijzen.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke service
chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekkere authentieke gerechten, vriendelijke bediening
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik heb vandaag heerlijk gegeten bij Taste of India met mijn vriendin. Zeker voor herhaling vatbaar!