Taste of India

Gedempte Oude Gracht 53 2011 GL Haarlem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Taste of India

Proef culinair India

Taste of India is een charmant Indisch restaurant gelegen in het hartje van Haarlem, naast de kerk en tegenover de supermarkt. Het restaurant begon als een afhaal- en bezorg restaurant in 1998 en is ondertussen uitgegroeid tot een uitmuntend Indisch restaurant waar je kunt kennismaken met voortreffelijke Indische gerechten. Het restaurant staat bekend voor zijn vriendelijke service en uitstekende, traditionele menukaart. Ook zij die niet echt houden van te pittige gerechten kunnen ook in Taste of India terecht, want je kunt altijd rekenen op het advies van de eigenaars wanneer je het iets minder pittig wenst!

Meer informatie over restaurant Taste of India

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:30 - 23:00

Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Erika J.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Op basis van de vele goede recensies dit restaurant uitgekozen en dat dan valt het qua smaak wat tegen, wat oppervlakkige kruidensamenstelling.
Bediening was wel zeer vriendelijk ondanks de drukte.
Interieur is wat gedateerd en ook de was de vloer is wat plakkerig...??
Caroline C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst, lekker eten, redelijke prijs. Echt helemaal prima!
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ik ben hier samen met mijn familie wezen eten om de verjaardag van mijn vader te vieren. In het restaurant hangt een leuke sfeer, en we hebben allemaal heel erg lekker gegeten. Zeker een aanrader!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ik heb hier gisteren met mijn vriendin gegeten. Het is een erg gezellig restaurant. Het personeel is er erg vriendelijk en de Chicken Saag smaakte erg goed! Ik kom hier zeker terug.
Gustavo D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Ik ben dinsdag avond met m'n vriendin Ruby naar Taste of India gegaan. Alleen al bij binnenkomst waan je je al helemaal in de Indiase cultuur. De sfeermuziek en geur in het restaurant zijn ontzettend fijn. Mijn vriendin Ruby koos de Butter Chicken en ik de Mixed Grill.
Allebei vonden we ons eten heerlijk. De Indiase kruiden waren erg goed en ontzettend lekker. Ook was de bediening ontzettend aardig en snel. Beste Indiase restaurant in Haarlem. Wij komen zeker terug.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
het is was redelijk lekker, bediening was super vriendelijk
gezellig restaurant en ook gezellig vol.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij zijn al eens meer in dit restaurant geweest, altijd tevreden heerlijke smaken en geuren. Lieve bediening (ook belangrijk)
Ludger V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Over een periode van twee á drie jaar inmiddels zeker een keer of zes hier gegeten. Als je het restaurant niets zou vinden doe je dat niet. Gewoon lekker. Gezellige en vriendelijke bediening, die je na een aantal keer herkent. Value for money. Het is zeker niet de laatste keer dat ik hier gegeten heb.
W.F. S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima eten voor een redelijke prijs. De bediening is erg vriendelijk. De gerechten worden desgewenst naar persoonlijke voorkeur aangepast.
Frédérique W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
makkelijk te vinden, vriendelijke ontvangst en ruime keuze in gerechten.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eindelijk een restaurant waar heet ook echt heet is!
Rishi G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zijn hier met een groep van 9 personen komen eten. Al vanaf de deur werden we met open armen ontvangen door de grappige en aardige eigenaar! Geweldige service en heerlijk eten voor een zeer goede prijs in het centrum van Haarlem!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Taste of India staat bekend om zijn familiare en warme sfeer.

Het eten is heerlijk en rijk aan variatie voor de fijnproever. Gerechten zoals butter chicken, chicken tikka massala en lamssaag brengen je helemaal in de Indiaase sferen.

Dare to discover!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Taste of India staat bekend om haar familiare en warme sfeer.

Het eten is heerlijk en rijk aan variatie voor de fijnproever. Gerechten als butter chicken, chicken tikka massala en lamssaag brengen je helemaal in de Indiaase sferen.

Dare to discover!
Sha L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
De inrichting van het restaurant vinden we erg gezellig en de eigenaars zijn zeer hartelike en vriendelijke personen! We hebben overheerlijk gegeten en mijn kleindochter zal zeer zeker terugkomen, ze woont nl. In Haarlem. Nogmaals dank voor hartelijke ontvangst en het geweldige etenje!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vriendelijk ontvangst, vlotte bediening en overheerlijk eten voor een zeer goede prijs.
Julia O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en heel aardig bediend. Op verzoek werd er zelfs iets gemaakt dat niet op de kaart stond. Prettige sfeer en hier zullen wij zeker vaker terug komen.
K G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
take out besteld, heel vriendlijke service, bezorging en warm eten!! (op best een afstandje weg)!
speciale wensen werden tegemoet gekomen met suggesties!
was echt heel erg lekker!! absoluut snel weer!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. Toen we na enige tijd nog geen keus hadden gemaakt, kwam de serveerster met de suggestie om gewoon een aantal gerechtjes neer te zetten. Al snel stond er een kip-, lams- en linzengerecht op tafel met daarbij een extra pittige saus omdat we hadden aangegeven wel van pittig te houden. Heerlijke gerechten tegen een zeer nette prijs.