Taste of India

Gedempte Oude Gracht 53 2011 GL Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Taste of India

Proef culinair India

Taste of India is een charmant Indisch restaurant gelegen in het hartje van Haarlem. Het restaurant begon als een afhaal- en bezorg restaurant in 1998 en is ondertussen uitgegroeid tot een uitmuntend Indisch restaurant waar je kunt kennismaken met voortreffelijke Indische gerechten. Het restaurant staat bekend voor zijn vriendelijke service en uitstekende, traditionele menukaart. Ook zij die niet echt houden van te pittige gerechten kunnen ook in Taste of India terecht, want je kunt altijd rekenen op het advies van de eigenaars wanneer je het iets minder pittig wenst!

Meer informatie over restaurant Taste of India

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:30 - 23:00

Voordelig
Corien W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Erg leuk en lekker restaurant, vriendelijk en gastvrij. Goed betaalbaar. Aanrader!
Movuss .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Inmiddels een paar keer gegeten bij Taste Of India. De eerste keer heb ik het laten bezorgen. Ze waren er enorm snel. De keer erop ben ik in het restaurant gaan eten. Het ziet er zeer netjes uit en de service is uitmuntend. Altijd vriendelijk en ook deze keer kon ik snel eten. Ik ga er regelmatig eten en het eten blijft verrukkelijk. Vanavond weer de heerlijke Spicy Chicken proeven =). Absoluut een aanrader.
L L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goed restaurant. Hele leuke sfeer, goed eten en uitstekende service. Ik bestel graag bij ze maar nog liever ga ik bij ze eten. De bezorger is ook altijd erg vriendelijk en heel erg snel. De positieve beoordeling die ze krijgen van 'over de tong' is meer dan terecht.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Als of je thuis komt, zo gezellig en lekker warm. Altijd zie je weer een vernieuwing in het interieur, men blijft bezig!
De heerlijke wijn het smaakvolle eten en de aardige bediening maakt de avond goed. Wij komen graag terug!
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hadden op 4 nov een gereserveerde tafel voor 4 personen in het midden van de zaak en werden redelijk vlot geholpen, zodat de voorgerechten (3 daal soep en 1 samosa) rond 19:30 op tafel stonden. Daarna begon het lange wachten (ook voor 2 andere tafels in het midden) en na diverse keren vragen kregen wij uiteindelijk omstreeks 21:30 de hoofdgerechten. Reden dat het zo lang duurde: erg druk. Dat was niet te zien aan de bezetting; wel waren tafels na ons bezet en bediend werden, zodat die al weg waren voor wij ons eten kregen. Wij hadden voor 2 personen het tandoori menu, 1 fish tikka en 1 mixed grill. Het was wel lekker al smaakte het door het lange wachten niet echt meer. De mixed grill bestond voornamelijk uit kip met 1 stukje lamsvlees. Er werden geen excuses gemaakt en ook geen compensatie, bijv een drankje, aangeboden. Al met al, onze goede ervaring van april dit jaar, werd geheel teniet gedaan. Zo'n behandeling willen wij nooit meer.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een klein vriendelijk restaurant met enthousiaste bediening.
Annemieke E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Dit is een geweldig restaurant met een uitstekende prijs kwaliteits verhouding, zeer vriendelijke lieve bediening en een geweldige sfeer. Wij zijn hier al vaak geweest en zullen in de toekomst ook nog vaak gebruik maken van dit restaurant. Een plek waar menig Nederlandse horeca ondernemer nog iets van kan leren.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ben hier met familie wezen eten. Heel erg vriendelijke bediening en we hebben niet lang hoeven wachten op het heerlijke eten. Enige Indiase restaurant in Haarlem waar ik graag kom.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hele aardige mensen, maar matige kwaliteit eten. Niet bijzonder. Smakeloze linzensoep vooraf.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Hier heb ik gezellig gegeten met vrienden. Het is een goed restaurant met lekker eten. De mensen die er werken waren ook vriendelijk.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Lekker gegeten, gezellig klein tentje en zeer betaalbaar.
Quintin W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Fijn Indiaas restaurant. Personeel is vriendelijk en bediening is vlot. De gerechten zijn zoals je ze mag verwachten in de Indiase keuken: heerlijk gekruid en veel afwisseling. Ook veel keuze voor vegetariers. Prijs/kwaliteitverhouding is meer dan prima, de rekening valt veel lager uit dan je van tevoren verwacht.
Isabel D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Voorheen gingen wij altijd naar Jai Bharat. Maar dit restaurant bestaat niet meer.
Op zoek naar een nieuw adres hier neergestreken.
We hebben heerlijk gegeten. 3 gangen menu/ Rijsttafel gekozen met kip en lam.
Extra de sag chicken erbij, want dit is mijn favoriet. Dahlsoep heerlijk, naanbrood met knoflook geweldig lekker.
Echt heerlijk gegeten dus. Kan niet anders zeggen. Nieuw adres gevonden om vaker heen te gaan.
Bediening was gastvrij, vriendelijk en au naturel.
Het eten dat over was, mochten we meenemen en is nu ( in de ochtend) al meteen weer opgegeten door manlief.
Wij komen zeker terug!!!!
JurSas .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gastvrije mensen, heerlijke gerechten en een knusse sfeer. Ideaal om lekker te zitten en uitgebreid te eten, maar ook om snel wat te happen of iets af te halen is het prima. Beste Indiër van Haarlem!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wij zijn hier meer geweest, werkelijk heerlijk gegeten, mijn vrouw een pittig vis gerecht en ik de bekende Lamsvlees Dhansak (welgesteld is dit in het Nederlands) Samen met die heerlijke Pilau rijst en een paar glazen goede wijn, hebben wij genoten. Ook steeds die interieur vernieuwingen is een genot om te zien.
Dickblom .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk eten in niet te overdadige porties. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Heel vriendelijk, niet opdringerig personeel.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik heb gisteren samen met mijn vrouw bij Taste of India gegeten. De Tikka Masala vond ik erg lekker! Een goeie hoeveelheid. Ik was ook erg tevreden over de bediening. Ontzettend vriendelijk en gezellig personeel. Dit is zeker een restaurant waar ik graag vaker terug kom!
Hansgeerdink .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Dit afscheidsetentje voor mijn dochter die 2 maanden naar Nepal en India vertrekt n het kader van een goed doel mocht natuurlijk niet in het water vallen. Zij had zelf aangegeven dat ze graag naar het Indischrestaurant wilde waar ik (papa) altijd zo lekker eet en de mensen zo vriedelijk zijn! Haar vriend, die eerder in India is geweest, ging mee en totaal waren we met zijn zessen.
Om een lang verhaal kort te maken, we hebben als altijd heerlijk gegeten, mild tot zeer heet voor de liefhebbers, werden op wenken snel en vriendelijk bediend en na 2 uur stonden we zeer voldaan en zoals het vriendje zei:'na een echt indische maal' weer buiten. Met als afscheidsgroet, tot snel, want voor mij voelt het ondertussen als thuiskomen.
T
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Warme gezellige sfeer, goede bediening, leuke serveerster, lekker eten. Alleen in de lams Tikka was veel vlees en weinig groenten en afwisseling
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
IK had een gerecht Mix Bayrin het was erg veel en de volgende keer zou ik dit niet nemen, omdat de smaak van Gamba,s niet tot z"n recht kwam. De bediening was oke zeker van degene met de ervaring wat duidelijk te merken was.