Taste of India

Gedempte Oude Gracht 53 2011 GL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Taste of India

Proef culinair India

Taste of India is een charmant Indisch restaurant gelegen in het hartje van Haarlem, naast de kerk en tegenover de supermarkt. Het restaurant begon als een afhaal- en bezorg restaurant in 1998 en is ondertussen uitgegroeid tot een uitmuntend Indisch restaurant waar je kunt kennismaken met voortreffelijke Indische gerechten. Het restaurant staat bekend voor zijn vriendelijke service en uitstekende, traditionele menukaart. Ook zij die niet echt houden van te pittige gerechten kunnen ook in Taste of India terecht, want je kunt altijd rekenen op het advies van de eigenaars wanneer je het iets minder pittig wenst!

Meer informatie over restaurant Taste of India

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:30 - 23:00

Marion H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Julia O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en heel aardig bediend. Op verzoek werd er zelfs iets gemaakt dat niet op de kaart stond. Prettige sfeer en hier zullen wij zeker vaker terug komen.
K G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
take out besteld, heel vriendlijke service, bezorging en warm eten!! (op best een afstandje weg)!
speciale wensen werden tegemoet gekomen met suggesties!
was echt heel erg lekker!! absoluut snel weer!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. Toen we na enige tijd nog geen keus hadden gemaakt, kwam de serveerster met de suggestie om gewoon een aantal gerechtjes neer te zetten. Al snel stond er een kip-, lams- en linzengerecht op tafel met daarbij een extra pittige saus omdat we hadden aangegeven wel van pittig te houden. Heerlijke gerechten tegen een zeer nette prijs.
anneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zoals altijd een heerlijk avondje uit. Goed eten, goede bediening en goede service. Dit familierestaurant weet hoe de gasten een geweldige avond te bezorgen.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Lekker eten voor schappelijke prijs en vriendelijke, attente bediening.
Kerim U.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Prachtige restaurant met een een sfeer en aardige personeel. Tondoori Chicken was heerlijk. Een aanrader! Ik kom zeker weer terug.
D.j. R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We waren niet bekend met de keuken van India en lieten de keuze van de gerechten aan de gastheer over. Het was allemaal heerlijk. Wij komen zeker snel weer terug.
Nella L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, wij hadden gekozen voor het menu maar willen zeker nog terug komen om andere menu's te eten.Bediening erg vriendelijk, komen zeker nog eens terug .
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Mijn favoriete Indiase restaurant in Haarlem! Leuke, attente bediening, heerlijke, smaakvolle gerechten en schappelijke prijzen.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke service
chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekkere authentieke gerechten, vriendelijke bediening
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik heb vandaag heerlijk gegeten bij Taste of India met mijn vriendin. Zeker voor herhaling vatbaar!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op 1e kerstdag hebben we met vrienden in dit Indiase restaurant gegeten. Het was vrij rustig, net genoeg mensen om het gezellig te maken.
De inrichting vind ik niet echt gezellig, er zou iets met de verlichting gedaan kunnen worden en de decoraties vind ik ook niet smaakvol. Het gezelschap maakte dat ik daar niet op lette, maar ik vind het wel een minpuntje.
We bestelden het Lamb- menu, 22,50
Voorgerecht was paperdam met twee sausen en een Dal soep. Vervolgens het hoofdgerecht met Tandoori Seekh kabab, lamb tikka massala, groenten was ui die onder de kebab lag, rijst en nan. Het smaakte allemaal wel redelijk, maar wel wat verwesterd.
Nagerecht was volgens de menukaart koffie of thee, we kregen een nagerecht en een nam koffie, die vond ze echter niet te drinken en er werd vergeten suiker of melk bij te serveren.
Normaal gesproken zou dat geen probleem zijn, maar het was de hele tijd heel moeilijk om oogcontact te krijgen en/of iets te bestellen. Zelfs als er iets werd gebracht, werd het neergezet zonder naar de gasten te kijken en ze liepen weg zonder te kijken of iemand nog iets nodig had. Toen ik een tijdje al geen drinken meer had, heb ik echt een minuut staan zwaaien tot iemand achter de bar het doorhad.
De wachttijden tussen de gerechten was wat kort, de bediening zou dus beter op de gasten moeten letten.
De prijzen zijn redelijk en de gerechten redelijk van smaak, maar niet bijzonder.
Normaal gesproken zou ik hier komen als ik even snel iets wil eten voordat ik naar de film ga en neem dan alleen een hoofdgerecht en koffie.
Corien W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Erg leuk en lekker restaurant, vriendelijk en gastvrij. Goed betaalbaar. Aanrader!
Movuss .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Inmiddels een paar keer gegeten bij Taste Of India. De eerste keer heb ik het laten bezorgen. Ze waren er enorm snel. De keer erop ben ik in het restaurant gaan eten. Het ziet er zeer netjes uit en de service is uitmuntend. Altijd vriendelijk en ook deze keer kon ik snel eten. Ik ga er regelmatig eten en het eten blijft verrukkelijk. Vanavond weer de heerlijke Spicy Chicken proeven =). Absoluut een aanrader.
L L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goed restaurant. Hele leuke sfeer, goed eten en uitstekende service. Ik bestel graag bij ze maar nog liever ga ik bij ze eten. De bezorger is ook altijd erg vriendelijk en heel erg snel. De positieve beoordeling die ze krijgen van 'over de tong' is meer dan terecht.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Als of je thuis komt, zo gezellig en lekker warm. Altijd zie je weer een vernieuwing in het interieur, men blijft bezig!
De heerlijke wijn het smaakvolle eten en de aardige bediening maakt de avond goed. Wij komen graag terug!
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hadden op 4 nov een gereserveerde tafel voor 4 personen in het midden van de zaak en werden redelijk vlot geholpen, zodat de voorgerechten (3 daal soep en 1 samosa) rond 19:30 op tafel stonden. Daarna begon het lange wachten (ook voor 2 andere tafels in het midden) en na diverse keren vragen kregen wij uiteindelijk omstreeks 21:30 de hoofdgerechten. Reden dat het zo lang duurde: erg druk. Dat was niet te zien aan de bezetting; wel waren tafels na ons bezet en bediend werden, zodat die al weg waren voor wij ons eten kregen. Wij hadden voor 2 personen het tandoori menu, 1 fish tikka en 1 mixed grill. Het was wel lekker al smaakte het door het lange wachten niet echt meer. De mixed grill bestond voornamelijk uit kip met 1 stukje lamsvlees. Er werden geen excuses gemaakt en ook geen compensatie, bijv een drankje, aangeboden. Al met al, onze goede ervaring van april dit jaar, werd geheel teniet gedaan. Zo'n behandeling willen wij nooit meer.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een klein vriendelijk restaurant met enthousiaste bediening.