Taste of India

Gedempte Oude Gracht 53 2011 GL Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Taste of India

Beste gast, tussen kerst en oud en nieuw zijn wij een weekje weg. Wij verwelkomen u graag in het nieuwe jaar!

Proef culinair India

Taste of India is een charmant Indisch restaurant gelegen in het hartje van Haarlem, naast de kerk en tegenover de supermarkt. Het restaurant begon als een afhaal- en bezorg restaurant in 1998 en is ondertussen uitgegroeid tot een uitmuntend Indisch restaurant waar je kunt kennismaken met voortreffelijke Indische gerechten. Het restaurant staat bekend voor zijn vriendelijke service en uitstekende, traditionele menukaart. Ook zij die niet echt houden van te pittige gerechten kunnen ook in Taste of India terecht, want je kunt altijd rekenen op het advies van de eigenaars wanneer je het iets minder pittig wenst!

Meer informatie over restaurant Taste of India

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:30 - 23:00

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Taste of India

Lisa O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Leuk Indiaas restaurant met vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. De daal soep en tandoori kip zijn echte aanraders. Helaas soms wat lang moeten wachten voordat onze glazen bijgevuld werden of er gevraagd werd of we nog iets wilden. Dat was het enige minpuntje.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
????
Kenneth W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Net als altijd, heel lekker gegeten. Prima service een absoluut aanraden.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Toch jammer dat er geen bahji meer op de kaart staat
Prisca K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker eten bij een Indiaase familie. Gezellig. Reserveren aan te raden
S. G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk Indiaans eten, duidelijk met liefde bereid en zeer vriendelijke bediening. Het was gezellig druk, dat zorgde voor een prettige sfeer. Een absolute aanrader.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Dit was de eerste keer dat wij kennis maakten met de Indiase keuken. Dat het achteraf niet onze smaak was, kunnen de uitbaters natuurlijk niets aan doen, daarom geen commentaar over de gerechten. wij denken dat dit restaurant wel een aanrader is voor de echte liefhebber, zeker gezien de ontvangst en de prettige bediening en de uitgebreide menukaart.
Han.
F.J.C. B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker eten en plezierige sfeer. Inrichting gedateerd.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zaterdag avond is het druk, het restaurant is zelfs vol. De sfeer blijft goed. De wachttijden blijven kort en het eten is uitstekend. Het geluidsniveau is gewoon gezellig.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Fijne bediening en lekker eten. Ongedwongen sfeer.
Aranka Z.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten waren heerlijk op smaak. De ontvangst en de bediening was erg vriendelijk en het was goed geprijst. Zeker een aanrader als je van Indiaas eten houdt. Het was erg druk dus reserveren is aan te raden. Door de drukte wordt het ook behoorlijk rumoerig in het restaurant wat ik het enige minpunt vondt
Liane R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk eten, super bediening! Wij komen hier zeker nog eens terug.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Een van mijn favoriete restaurants. Eten heerlijk, bediening uitstekend.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Super vriendelijk personeel en heerlijk eten tegen een aangename prijs.
Heike S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De uitstraling zou beter kunnen, maar het eten is echt super lekker en de bediening erg vriendelijk
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
lekker gegeten, top!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
ik had hun eigen site ook al geschreven dat ik erg tevreden was. Een knus klein gezellig restaurant. Het is geen lux restaurant maar dat vonden wij niet erg omdat de sevice en het eten erg goed waren!! Zeer vriendelijk en oplettend personeel ????
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een klein maar enorrm gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk! Een echte aanrader, zowel met zn tweeën als met een grotere groep
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Op aanraden van mijn broer ben ik hier met mijn vriendin gaan eten. Zeker geen spijt van gehad! Goed eten en vriendelijke bediening voor een eerlijke prijs. Aanrader.
Michel E.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker gegeten, portionering aan de lage kant en tandoori vond ik persoonlijk erg droog. Weinig keuze toetjes maar kulfi was lekker. Service was goed aan tafel.