Taste of India Akbar

Achter Het Oude Stadhuis 1 3811 CH Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Taste of India Akbar

Indiaanse heerlijkheid

In het centrum van het historische Amersfoort zit Taste of India Akbar gevestigd. Lekkere specialiteiten uit de Indiase keuken. Een gevarieerde menu kaart met ambachtelijk bereide gerechten. Hou je niet van pittig? Geen probleem! Geef je wensen door aan de chef en er wordt rekening mee gehouden. Probeer ook het speciale thali menu, waarbij je verschillende gerechten op een grote schaal kunt proeven!

Meer informatie over restaurant Taste of India Akbar

Jouw recensie over het restaurant Taste of India Akbar

Kirsten T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Het eten was echt super lekker en zeker voldoende. De tikki massala was echt goed en het naan brood met kokos is echt een aanrader. De bediening was netjes en behulpzaam. De inrichting kan wel een oppepper gebruiken. Maar daar smaakte het eten niet minder om.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
heerlijk gegeten en een fijne bediening. We waren met zijn vieren met twee vegetariërs en de gerechten waren heerlijk!
C.A. B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eten is heerlijk, bediening is goed. Wel duurt het 45 min voor je het bestelde eten wordt uitgeserveerd
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening. Aanrader!
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten was heerlijk maar bediening was vreselijk.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was heerlijk, maar mij een beetje pittig. Dat heeft met mezelf te maken, niet met de kok! Misschien in de menukaart de mate van pittigheid aangeven? Verder niets dan lof!!
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Meteen een intro met wat naan en sausjes. De smaak was perfect. De hoeveelheid is prima. De bediening is vlot en vriendelijk. Geen probleem om een glaasje water extra te brengen. Super gegeten en gezeten. Aanrader om hier te eten. DOEN!!!!
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Een vriendelijk ober, heerlijk eten en een echte Indiase inrichting. Wij hebben enorm genoten. Vooral de tikka massala was zeer smaakvol. Het was verder vrij rustig in het restaurant, maar we waren er dan ook op een maandagavond. We komen zeker terug!
Haring .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vrijdag avond gegeten. Was gezellig druk. Personeel was aardig. Bezorgen van het eten duurde wel wat lang. Rond de drie kwartier. Voorgerecht kippem stukjes met paaar strookjes ijsberg sla erbij. Was redelijk. Hoofdgerecht lams vindaloo. Goed heet maar was alleen vlees met saus en twee aardappel stukjes. De rijst was oud en droog en bij het hoofdgerecht zat er geen bakje groente bij. Andere gerecht was gegrilde mix schotel. Verschilde soorten Vlees. Was erg droog en er zatenveel verbrande stukje ui onder. Was absoluut niet goed en zeker niet voor 20 euro. Zat een erg klein schaaltje groenten bij wat wel lekker was. Later bakje bijbesteld waar je 5.50 voor moest betalen. Kortom het geld absoluut niet waard. Ik snap niet dat mensen zulke hoge cijfers kunnen geven zulke mensen zelfs een 10.....Zal wel personeel of familie zijn geweest. Al met al een slechte ervaring voor dat geld.
Evert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was oke, niet te flauw, ook erg veel voor 1 persoon. Het was druk en personeel was zichtbaar gestresst, liepen ook commentaar op elkaar te geven toen ik binnen kwam... kwam niet erg professioneel over.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bediening was erg snel. Het eten was erg lekker en heet is ook echt heet. Het is op een leuke locatie, op het Hof in Amersfoort stad. Zeker goeie prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader als je Indian food wil eten.
Maud O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten!
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk eten, aardige bediening en een leuke sfeer. Aanrader!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten is heerlijk en de bediening vriendelijk. We hebben telkens niet lang hoeven wachten en de bediening was alert. Wel vergaten zij bij een keuzegedeelte van het menu te vragen welke keuze we wilden en kregen we gewoon een van de twee opties.
Hendrijntje S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Lidwien L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, maar bediening mag wat alerter zijn op drankjes bijvullen en tafel afruimen.
Alwin H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Veel teveen koriander in bijna elk gerecht. Tafels staan erg dicht op elkaar. Niet bijzonder.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima gegeten voor redelijke prijs.
Silje H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten en prima ontvangst!
Liza S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met vriendelijke bediening die extra aandacht gaven toen ze hoorden dat we er voor onze trouwdag waren.
We gaan er zeker nog een keer heen.