Taste of India Akbar

Achter Het Oude Stadhuis 1 3811 CH Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Taste of India Akbar

Indiaanse heerlijkheid

In het centrum van het historische Amersfoort zit Taste of India Akbar gevestigd. Lekkere specialiteiten uit de Indiase keuken. Een gevarieerde menu kaart met ambachtelijk bereide gerechten. Hou je niet van pittig? Geen probleem! Geef je wensen door aan de chef en er wordt rekening mee gehouden. Probeer ook het speciale thali menu, waarbij je verschillende gerechten op een grote schaal kunt proeven!

Meer informatie over restaurant Taste of India Akbar

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Liza S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met vriendelijke bediening die extra aandacht gaven toen ze hoorden dat we er voor onze trouwdag waren.
We gaan er zeker nog een keer heen.
Luuwke R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten!
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima lamscurry! Vriendelijk bediening.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten met verrassende smaken. Goede vriendelijke bediening. Aanrader
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier lekker en gezellig gegeten op een vrijdagavond. We waren vroeg en als eerste, maar gaandeweg de avond liep het helemaal vol. Maar geen last ervan gehad. Hele uitgebreide kaart. Bediening prima in orde, aardige man. Echt lekker gegeten, zowel voor, hoofd als na. De aankleding is niet heel chic, maar gewoon in orde en je zit hier gewoon gezellig in een leuk restaurant. Prijsniveau is ook in orde. Als je houdt van lekker Indiaas eten is dit een goede optie.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede service!
Gerke R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk Indiaas gegeten. Een zeer uitgebreide kaart. Zowel vis, vlees als vegetarisch. Van mild tot pittig. Enthousiaste en vriendelijke bediening. Ze geven goede adviezen voor het kiezen van gerechten die bij elkaar passen. De gerechten worden vlot opgediend en zijn prima van temperatuur.
De aankleding van het restaurant is eenvoudig maar keurig en de toiletten zijn netjes. Je kunt prima gesprek met elkaar voeren zonder last te hebben van andere tafeltjes.
Wij houden van wat langer natafelen. Naar ons idee is deze gelegenheid hier niet op ingericht na ca. 22.00 uur merkten we dat ze toch graag wilden sluiten. We kregen niet meer iets aangeboden.
Toch hadden we heerlijk en gezellig gegeten, dus al met al zeker een gelegenheid om te onthouden en nog eens terug te komen.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wat een fijne zaak. Van de buitenkant lijkt het een beetje sjofel, maar binnen is het gemoedelijk en vriendelijk. Zachte muziek, hele aardige bediening, heerlijk eten en voor een vriendelijke prijs. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Erg lekker gegeten. Mijn eten was naar mijn smaak niet pittig genoeg, de bediening gaf aan daar wel wat aan te kunnen doen, ik kreeg een bakje pittige saus erbij. Top toch, totdat ik bij het afrekenen 5,50 euro voor deze saus zag staan. Jammer.
De bediening was wat amateuristisch, de jongen die ons bediende, er kon geen lachje vanaf. De eigenaar gaf nou niet echt een goed voorbeeld; echt gastvrij was het niet.
Maar goed, het eten was prima.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Twee gerechtjes waren vergeten/kwamen te laat. Een vergeeflijke fout met een nieuw lid in de bediening en een volle toko, maar niet iedereen is vol begrip. Dus het moet gewoon kloppen.
Los van dat heerlijk gegeten zoals je mag verwachten bij een goede Indiër! En dus gaan we het zeker nog een keer proberen.
tonvoskamp .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gastvrije ontvangst, zeer goede bediening.
2 verschillende Tandoori gerechten gegeten, zeer smaakvol.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Een tweede zeker waard!
Roelsje .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wij zijn hier vanavond voor de 2e keer geweest en het was weer net zo goed als de eerste keer! De Indiase muziek, het eten, de prijs, de bediening, het maakt het allemaal tot een heel fijn en goed restaurant! Voor vegetariërs is er ook veel keus, en er wordt met interesse gevraagd of het eten smaakt. Een knus restaurant met heel goed eten!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Echt heerlijk gegeten...ik ben wel wat heet eten gewend en had het heetste besteld (nr 30) en het was indd heel heet!
Dit restaurant is een aanrader.
Bediening heel vriendelijk.
Gewoon top!
inekemiara .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Super lekker was het deze keer weer. En de service was ook deze keer top!
Eten is heerlijk gekruid en smaakt zuiver. Extra rijst wordt niet doorberekend. en alles met een glimlach.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Ik vond het niet zo bijzonder. Chicken vindaloo was niet goed gekruid en ook soep was niet goed smaak. jammer! Bediening was niet op tijd.
WimNim .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We zijn toch wel wat gewend qua Indiaas eten, maar dit restaurant is net een stapje hoger. De vegetarische chali is puur genieten en de biryani maakt het compleet. Ook de anderen in het gezelschap genoten van hun gerechten (Chicken Vindaloo en Kashmiri Lamb). En dat alles voor een heel schappelijke prijs (16 tot 17 euro per hoofdgerecht). Ook de service was prima. Rolstoel: geen probleem. Hulphond: geen probleem. Enige nadeel is dat de toiletten niet rolstoeltoegankelijk zijn. Opmerkelijk detail: het gesteven stralend witte tafellinnen.
tanjamargan .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Prima gegeten met een grote groep. Ondanks dat het vrij druk was, hoefden we niet lang te wachten. Ook kwamen alle gerechten tegelijk, dus dat was erg prettig. Eten was goed toebereid en ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar.
irmariebe .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Lekker gegeten. Ik had gekozen voor allerlei vegetarische gerechtjes en dat was een feest! Goed gekruid ook. Prima restaurant en adequate bediening.
R .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het eten was goed. We hadden het 5 gangenmenu omdat we nog weinig ervaring hebben met de Indiase keuken en zo wat meer verschillende gerechten konden uitproberen. De Murgh Sikkha was heel erg lekker. De overige gerechten waren goed. Bediening is attent.
Epictetus I.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Zoals te verwachten in een restaurant aan de Hof in hartje Amersfoort op zaterdagavond was het vrij druk, gelukkig was de akoestiek goed. Het personeel werkte nogal op routine en was ok, maar niet heel aandachtig. Het eten was lekker (zelf pittig lamsvlees, mijn vrouw panir met spinazie), zoals verwacht bij een Indiër, maar ook weer niet memorabel. Al met al alles ruim voldoende; omdat we niet al te veel verwachtten viel het niet tegen, maar het echte ontspannen 'uit eten gevoel' was er niet.