Taste of India Akbar

Achter Het Oude Stadhuis 1 3811 CH Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Taste of India Akbar

Indiaanse heerlijkheid

In het centrum van het historische Amersfoort zit Taste of India Akbar gevestigd. Lekkere specialiteiten uit de Indiase keuken. Een gevarieerde menu kaart met ambachtelijk bereide gerechten. Hou je niet van pittig? Geen probleem! Geef je wensen door aan de chef en er wordt rekening mee gehouden. Probeer ook het speciale thali menu, waarbij je verschillende gerechten op een grote schaal kunt proeven!

Meer informatie over restaurant Taste of India Akbar

Jouw recensie over het restaurant Taste of India Akbar

Evert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was oke, niet te flauw, ook erg veel voor 1 persoon. Het was druk en personeel was zichtbaar gestresst, liepen ook commentaar op elkaar te geven toen ik binnen kwam... kwam niet erg professioneel over.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bediening was erg snel. Het eten was erg lekker en heet is ook echt heet. Het is op een leuke locatie, op het Hof in Amersfoort stad. Zeker goeie prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader als je Indian food wil eten.
Maud O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten!
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk eten, aardige bediening en een leuke sfeer. Aanrader!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten is heerlijk en de bediening vriendelijk. We hebben telkens niet lang hoeven wachten en de bediening was alert. Wel vergaten zij bij een keuzegedeelte van het menu te vragen welke keuze we wilden en kregen we gewoon een van de twee opties.
Hendrijntje S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Lidwien L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, maar bediening mag wat alerter zijn op drankjes bijvullen en tafel afruimen.
Alwin H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Veel teveen koriander in bijna elk gerecht. Tafels staan erg dicht op elkaar. Niet bijzonder.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima gegeten voor redelijke prijs.
Silje H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten en prima ontvangst!
Liza S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met vriendelijke bediening die extra aandacht gaven toen ze hoorden dat we er voor onze trouwdag waren.
We gaan er zeker nog een keer heen.
Luuwke R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten!
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima lamscurry! Vriendelijk bediening.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten met verrassende smaken. Goede vriendelijke bediening. Aanrader
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier lekker en gezellig gegeten op een vrijdagavond. We waren vroeg en als eerste, maar gaandeweg de avond liep het helemaal vol. Maar geen last ervan gehad. Hele uitgebreide kaart. Bediening prima in orde, aardige man. Echt lekker gegeten, zowel voor, hoofd als na. De aankleding is niet heel chic, maar gewoon in orde en je zit hier gewoon gezellig in een leuk restaurant. Prijsniveau is ook in orde. Als je houdt van lekker Indiaas eten is dit een goede optie.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede service!
Gerke R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk Indiaas gegeten. Een zeer uitgebreide kaart. Zowel vis, vlees als vegetarisch. Van mild tot pittig. Enthousiaste en vriendelijke bediening. Ze geven goede adviezen voor het kiezen van gerechten die bij elkaar passen. De gerechten worden vlot opgediend en zijn prima van temperatuur.
De aankleding van het restaurant is eenvoudig maar keurig en de toiletten zijn netjes. Je kunt prima gesprek met elkaar voeren zonder last te hebben van andere tafeltjes.
Wij houden van wat langer natafelen. Naar ons idee is deze gelegenheid hier niet op ingericht na ca. 22.00 uur merkten we dat ze toch graag wilden sluiten. We kregen niet meer iets aangeboden.
Toch hadden we heerlijk en gezellig gegeten, dus al met al zeker een gelegenheid om te onthouden en nog eens terug te komen.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wat een fijne zaak. Van de buitenkant lijkt het een beetje sjofel, maar binnen is het gemoedelijk en vriendelijk. Zachte muziek, hele aardige bediening, heerlijk eten en voor een vriendelijke prijs. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Erg lekker gegeten. Mijn eten was naar mijn smaak niet pittig genoeg, de bediening gaf aan daar wel wat aan te kunnen doen, ik kreeg een bakje pittige saus erbij. Top toch, totdat ik bij het afrekenen 5,50 euro voor deze saus zag staan. Jammer.
De bediening was wat amateuristisch, de jongen die ons bediende, er kon geen lachje vanaf. De eigenaar gaf nou niet echt een goed voorbeeld; echt gastvrij was het niet.
Maar goed, het eten was prima.
tonvoskamp .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gastvrije ontvangst, zeer goede bediening.
2 verschillende Tandoori gerechten gegeten, zeer smaakvol.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Een tweede zeker waard!