Taste of India Akbar

Achter Het Oude Stadhuis 1 3811 CH Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Taste of India Akbar

Indiaanse heerlijkheid

In het centrum van het historische Amersfoort zit Taste of India Akbar gevestigd. Lekkere specialiteiten uit de Indiase keuken. Een gevarieerde menu kaart met ambachtelijk bereide gerechten. Hou je niet van pittig? Geen probleem! Geef je wensen door aan de chef en er wordt rekening mee gehouden. Probeer ook het speciale thali menu, waarbij je verschillende gerechten op een grote schaal kunt proeven!

Meer informatie over restaurant Taste of India Akbar

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede service!
Gerke R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk Indiaas gegeten. Een zeer uitgebreide kaart. Zowel vis, vlees als vegetarisch. Van mild tot pittig. Enthousiaste en vriendelijke bediening. Ze geven goede adviezen voor het kiezen van gerechten die bij elkaar passen. De gerechten worden vlot opgediend en zijn prima van temperatuur.
De aankleding van het restaurant is eenvoudig maar keurig en de toiletten zijn netjes. Je kunt prima gesprek met elkaar voeren zonder last te hebben van andere tafeltjes.
Wij houden van wat langer natafelen. Naar ons idee is deze gelegenheid hier niet op ingericht na ca. 22.00 uur merkten we dat ze toch graag wilden sluiten. We kregen niet meer iets aangeboden.
Toch hadden we heerlijk en gezellig gegeten, dus al met al zeker een gelegenheid om te onthouden en nog eens terug te komen.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wat een fijne zaak. Van de buitenkant lijkt het een beetje sjofel, maar binnen is het gemoedelijk en vriendelijk. Zachte muziek, hele aardige bediening, heerlijk eten en voor een vriendelijke prijs. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Erg lekker gegeten. Mijn eten was naar mijn smaak niet pittig genoeg, de bediening gaf aan daar wel wat aan te kunnen doen, ik kreeg een bakje pittige saus erbij. Top toch, totdat ik bij het afrekenen 5,50 euro voor deze saus zag staan. Jammer.
De bediening was wat amateuristisch, de jongen die ons bediende, er kon geen lachje vanaf. De eigenaar gaf nou niet echt een goed voorbeeld; echt gastvrij was het niet.
Maar goed, het eten was prima.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Twee gerechtjes waren vergeten/kwamen te laat. Een vergeeflijke fout met een nieuw lid in de bediening en een volle toko, maar niet iedereen is vol begrip. Dus het moet gewoon kloppen.
Los van dat heerlijk gegeten zoals je mag verwachten bij een goede Indiër! En dus gaan we het zeker nog een keer proberen.
Tonvoskamp .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gastvrije ontvangst, zeer goede bediening.
2 verschillende Tandoori gerechten gegeten, zeer smaakvol.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Een tweede zeker waard!
Roelsje .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wij zijn hier vanavond voor de 2e keer geweest en het was weer net zo goed als de eerste keer! De Indiase muziek, het eten, de prijs, de bediening, het maakt het allemaal tot een heel fijn en goed restaurant! Voor vegetariërs is er ook veel keus, en er wordt met interesse gevraagd of het eten smaakt. Een knus restaurant met heel goed eten!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Echt heerlijk gegeten...ik ben wel wat heet eten gewend en had het heetste besteld (nr 30) en het was indd heel heet!
Dit restaurant is een aanrader.
Bediening heel vriendelijk.
Gewoon top!
Inekemiara .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Super lekker was het deze keer weer. En de service was ook deze keer top!
Eten is heerlijk gekruid en smaakt zuiver. Extra rijst wordt niet doorberekend. en alles met een glimlach.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Ik vond het niet zo bijzonder. Chicken vindaloo was niet goed gekruid en ook soep was niet goed smaak. jammer! Bediening was niet op tijd.
WimNim .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We zijn toch wel wat gewend qua Indiaas eten, maar dit restaurant is net een stapje hoger. De vegetarische chali is puur genieten en de biryani maakt het compleet. Ook de anderen in het gezelschap genoten van hun gerechten (Chicken Vindaloo en Kashmiri Lamb). En dat alles voor een heel schappelijke prijs (16 tot 17 euro per hoofdgerecht). Ook de service was prima. Rolstoel: geen probleem. Hulphond: geen probleem. Enige nadeel is dat de toiletten niet rolstoeltoegankelijk zijn. Opmerkelijk detail: het gesteven stralend witte tafellinnen.
Tanjamargan .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Prima gegeten met een grote groep. Ondanks dat het vrij druk was, hoefden we niet lang te wachten. Ook kwamen alle gerechten tegelijk, dus dat was erg prettig. Eten was goed toebereid en ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar.
Irmariebe .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Lekker gegeten. Ik had gekozen voor allerlei vegetarische gerechtjes en dat was een feest! Goed gekruid ook. Prima restaurant en adequate bediening.
RENATE V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het eten was goed. We hadden het 5 gangenmenu omdat we nog weinig ervaring hebben met de Indiase keuken en zo wat meer verschillende gerechten konden uitproberen. De Murgh Sikkha was heel erg lekker. De overige gerechten waren goed. Bediening is attent.
Epictetus I.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Zoals te verwachten in een restaurant aan de Hof in hartje Amersfoort op zaterdagavond was het vrij druk, gelukkig was de akoestiek goed. Het personeel werkte nogal op routine en was ok, maar niet heel aandachtig. Het eten was lekker (zelf pittig lamsvlees, mijn vrouw panir met spinazie), zoals verwacht bij een Indiër, maar ook weer niet memorabel. Al met al alles ruim voldoende; omdat we niet al te veel verwachtten viel het niet tegen, maar het echte ontspannen 'uit eten gevoel' was er niet.
Egon K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
De goede recensies van anderen viel me tegen. We hadden het 5 gangen Thali menu en ik vond het niet bijzonder en eigelijk wat laf van smaak. Het voorgerecht en de soep waren goed en lekker maar het hoofdgerecht was beneden de verwachtingen
Noa334 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Ik heb in Engeland gewoond, in Engeland is Indiaas eten normaal en wordt het wekelijks gegeten, vergeleken met restaurants van daar scoort Taste of India voor mij bovengemiddeld. Neem zelf vaak de vindaloo, en die vind ik met name juist heerlijk gekruid, en behoorlijk pittig. Soms iets aan de peperige kant maar meestal niet.
Bediening vriendelijk en voldoende snel, ambiance in orde.
Yogini D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Helaas was een deel van het personeel op het onvriendelijke af. We hadden lamsvlees besteld maar het was zeker weten geen lamsvlees. Erg jammer. Volgens het personeel wel. Maar de specifieke smaak van lamsvlees haal je er zo uit. Eten was verder een tikkeltje flauw. Maar op zich wel lekker. Maar dat lamsvlees was wel echt een domper
Mariacrapuzzi .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Ik heb vandaag gegeten bij dit restaurant met mijn man. Wat ons meteen opviel dat het super druk was maar gelukkig was er nog een tafel vrij voor 2 personen. We werden meteen vriendelijk geholpen. Mijn man houd heel erg van pittige eten dus hij had gekozen voor de lamb vindaloo en daarbij basmati rijst en Pashwari nan, ik heb gekozen voor de tandori mix gril en als bijgerecht de saag alloo ook met basmatti rijst en de heerlijke Pashwari nan!! Ik vond het echt super lekker het was goed gekruid en lekker mals mijn man zij ook hier krijg je pas echt pittige eten hahaha hij vond het ook super lekker. De bediening was ondanks het super druk was heel alert.mijn complimenten.
Kishi .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Niets lekkerder dan een warme naan uit een echte tandoori oven! Gerechten zijn mooi gekruid en fijn van smaak.
En uiteraard met een Kingfisher biertje!