Taste of Fusion

Heereweg 176A 2161 BP Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Taste of Fusion

Food4us .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Wat een heerlijk afhaalrestaurant is dit toch. Echt heerlijke sushi wat voor je neus vers word klaargemaakt door de erg vriendelijke eigenaar. Zijn vrouw neemt de bestelling op en is een uitstekende, sympathieke gastvrouw. De saté is ook geweldig. Absolute aanrader is de sushirol met krokante garnaal.
Jan En Jose D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
bestel altijd online altijd verse sushi,en duurt nooit lang.Het maandmenu is een aanrader.Ook de friet en snacks zijn hier prima.
Lauwii .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Wij bestellen altijd sushi bij taste of fushion en zijn altijd erg tevreden over het eten en de service. Vooral de zalm advocado is een echte aanrader. Ook krijgen we er na een paar x bestellen telkens wat extra bij zoals kroepoek of extra loempiaatjes. We zijn blij met taste of fushion, een echte aanwinst voor Lisse!
Margrethvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Sushi besteld voor verjaardag. Aflevertijd super! Versheid ook top! Prijs is ook prima.
Vooral de verse sushi is echt een topper komt niet uit koeling of stond al klaar, gewoon vers gemaakt, daar hou ik van.
Rterwijn .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Wij halen en bestellen regelmatig bij Taste of Fusion, altijd heerlijk vers en lekker !
Maandmenu is echt een aanrader, maar de sushi is ook erg lekker.