Taste of Asia

Van der Hagenstraat 22 2722 NT Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Taste of Asia

Adinda J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Massale sfeer en nogal een hoge prijs voor een vrijdagavond. Op zich wel logisch. De dame achter de balie sprak erg matig Nederlands, jammer. Het was relatief rustig en je bent op jezelf aangewezen. Personeel was heel onvriendelijk, afstotelijke mensen helaas. Er is een erg ruim aanbod aan eten; voor iedereen is er wel wat. Ze hebben hier en daar ook wat aparte dingetjes. Het eten was matig; lauw en taai. Pannenkoek werd ondanks de mooie crepe-plaat niet voor vers voor je gemaakt maar werd alleen opgewarmd. Niet veel vers fruit, broccoli was keihard. Het vlees vers van de gril was wel smaakvol, helaas niet hoge kwaliteit vlees. Taai en droog. Sushi kan ook beter. Als er een beetje wordt geïnvesteerd in kwaliteit eten zou het wel prima kunnen zijn, het idee is leuk. Leuk voor als je een keer in een grote groep wil dineren samen (onbeperkt wijn en bier. En chocolade) maar als je gezellig intiem wilt dineren met familie zou ik deze toch maar overslaan.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Een typische wok restaurant dus ook zo beoordeeld. Groot restaurant met ruime parkeer gelegenheid. Goed en vers eten wat bereid word door met plezier werkende koks dit laten ze duidelijk merken . Restaurant is wat groot maar normaal ongericht . Vooral de varkenshaas was erg lekker in de wok super vers
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Wij eten vaak bij dit soort wokrestaurants met soorgelijke "all you can eat" formules. Dit restaurant was qua smaak een enorme tegenvaller. Het meest storende was wel dat AL het eten lauw was.. en het smaakte allemaal erg flauw. Zelfs de gebakken banaantjes waar ik normaliter dol op ben, kon ik maar amper wegkrijgen. In vergelijking met de overige wokrestaurant en dat zijn er heel wat, scoorde dit restaurant beduidend wat ons betreft het slechtst. Zelfs kant en klaar oostersemaaltijden uit de supermarkten smaken velen malen beter...
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Voor het eerst op verzoek van de kleinkinderen "wokken". We waren hier op een zondagavond. Zaak was voor ± 1/3 bezet en merkten weinig van massaliteit. We werden vriendelijk en attent geholpen. Met zes personen kozen we voor all-in 2 uur a € 26,60. Inclusief frisdrank, koffie en eventueel drie wijntjes/bier p.p.. Opvallend was de zeer uitgebreide keus. Zowel aan voorgerechten, hoofdgerecht en nagerecht/ijs. Naast diverse wokgerechten kon je kiezen uit een veelheid aan reeds klaargemaakte Chinese gerechten. Teveel om op te noemen. En mocht je trek hebben in een Hollandse nieuwe? Ook die behoorde zelfs tot de keus. Eten dus prima en service gemiddeld. Aanrader!
Nien K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Het eten is er altijd lekker. Ook voor kinderen is er genoeg te eten.
Het enige wat er mist is een leuke plek voor de kinderen om te spelen.
Robin .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Wokrestaurant dus dat mag je ook niet als een normaal restaurant beoordelen. Eten is goed, veel keuze en verse ingredienten. Ook als voorgerecht lekkere dingen zoals sashimi en sushi.

Bediening is correct maar daar is ook alles mee gezegd. Ze zijn in ieder geval wel snel met het uitserveren van de drank. Groot verschil is misschien de dag dat je gaat. Dit soort gelegenheden moet je mijden met feestdagen en in het weekend. Anders hebben ze inderdaad een veel te groot vreetschuurgehalte.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Eten van redelijke kwaliteit. Aantrekkelijk is de vergaande keuze die je hebt je eigen ingrediënten te kiezen. Het personeel is niet heel vriendelijk, maar wel correct. Het is nogal een massaal gebeuren. Echter, helemaal niet verkeerd als je er met niet al te hoge culinaire verwachtingen eens gaat eten. Parkeren is ook geen probleem.
KarenLachman .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Na een lange tijd weer gaan wokken. Wat erg opvallend is, is dat zij de arrangementen en assortiment hebben vergroot. Waar je vroeger voor het ijs moest betalen, is het nu inclusief. Vergeleken met andere wokrestaurants, steekt deze bovenuit. Wel mag de bediening wat hoffelijker zijn en de sfeer is massaal. Voor de rest een prima restaurant voor vermaak en diversiteit.