Taste (NH Rijnhotel)

Onderlangs 10 6812 CG Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Taste (NH Rijnhotel)

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Taste (NH Rijnhotel)

Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Ronde eetzaal biedt een schitterend uitzicht op de Rijn. Gekozen voor het verassingsmenu, respectievelijk drie gangen van de kaart. Voorgerecht verrassingsmenu bleek identiek te zijn aan het gekozen voorgerecht, namelijk zalm, prima. Hoofdgerecht verrassingsmenu scholfilet en gekozen het lamsvlees. Wederom niets op aan te merken. Nagerecht een zeer royale kaasplank en een verrassingsdessert. Beide uitstekend, Enige minpuntje was het ontbreken van enige toelichting bij zowel de kaasplank als het verrassingsdessert.
Bediening verder zeer attent en vriendelijk.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
De locatie is top: een halfronde aanbouw aan het Rijnhotel in arnhem geeft aan alle kanten uitzicht over de Neder-Rijn Prachtig! De inrichting ook goed, rustig en smaakvol. De kwaliteit van het eten viel tegen. We bleken ongeweten een verrassingsmenu gereserveerd te hebben. Omdat het hoofdgerecht niet ons favoriet was, wilde kok wel een stukje vis klaarmaken, maar de receptuur was niet je dat . Gerookte zalm over komkommer stukjes als voorgerecht, combinatie van zwarte bonen met asperges, nee dat was hem niet. De bediening was niet erg attent, bestelling van glas wijn vergeten! jammer.
fluevosm .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Zondagmiddag 27 april om 14.30 High Tea besteld bij het NH Rijnhotel in Arnhem.
Ik was met mijn vrouw, gewoon een verrassing voor het begin van een leuke week.
Ik had bij het raam gereserveerd en inderdaad kregen we een geweldig plekje.
Over de High Tea niets dan lof. Zelden heb ik zo'n perfecte High Tea gehad.
Ik kan me nog één herinneren van een tante van mijn vrouw nabij Heveadorp.

Er stonden voor elk 4 warme snackjes, een scone, een brownie plak, wat chocolade cakejes een aardbeitje en wat druiven. Ook 3 driehoekjes brood met seranoham, tonijn en brie. Allen lekker opgemaakt. De scone werd geserveerd met heerlijke room en cranberry saus. Volop thee aanwezig. Vele smaken, zoet en hartig. Werd ook nog even vriendelijk gevraagd of er genoeg heet water was. Een een jus met een rietje in een port glas.
Kortom een High Tea naar ons hart. Complimenten.