Taste Hilversum

Schoutenstraat 9 1211 BM Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Taste Hilversum

Een combinatie van culturen

Taste in Hilversum weet precies hoe smaakvolle tradities uit verschillende culturen het beste gecombineerd kunnen worden. Op de kaart vind je een verfijnde selectie van herkenbare gerechten met exotische namen. Ook het interieur verraadt een eigen stijl, iets waar je lef en talent voor nodig hebt. Alles bij elkaar is het een gezellige plek waar je graag naartoe gaat voor een betaalbare maaltijd. Of laat het lekker thuisbezorgen.

Meer informatie over restaurant Taste Hilversum

Maandag & Zondag Gesloten.
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

• Mastercard , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Taste Hilversum

Ynge T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Helaas niet meer wat het was. De eigenaar is veranderd en de oude kok is ook vertrokken. Vlakke smaken, kleine porties, vlees is veel botten en vet maar weinig vlees. Lang moeten wachten ook. Jammer dat de oude Taste er niet meer is. We hebben laten bezorgen dus kunnen niet oordelen over de sfeer.
Mat H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heel goede zaak voor een snelle maar lekkere lunch. Kleine kaart met Indonesisch hapjes. Lieve mensen, Graag snel weer in Hilversum
Rogier en Anne V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, super lieve uitbater, een aanrader!
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten. Zowel bij jullie in het restaurant als thuis laten. En ik kan het als "Surinaamse" weten. Zowel de nasi als de tjauw min zijn overheerlijk. Diverse broodjes al geprobeerd en ze zijn allemaal even lekker. De roti net weer door zoonlief laten afhalen. Zooo lekker! Enne, je zit er ook heel gezellig, midden in het centrum. Wel heel verleidelijk zo dicht in de buurt van mijn winkel!
En voor wat het kost....daar kan ik het echt niet voor laten staan. Jongens, mijn complimenten. Echt een grote aanwinst voor Hilversum