Taste bij Dirk

Verwersstraat 58 5211 HX Den Bosch Nederland Kaart

Menu's

Verrassingsmenu (prijs per gerecht) 11.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

U betaalt 11.50 euro voor een klein gerecht.

Over het restaurant Taste bij Dirk

Als je van afwisseling en proeven houdt, moet je zeker eens een keer reserveren in dit restaurant. Allemaal kleine gerechtjes, geïnspireerd op de Aziatische en Franse keuken, waar je voor een betaalbaar bedrag van kunt genieten. Je moet het wel durven natuurlijk: je laten verrassen door de kok. Kleine hapjes en snacks die echt niet allemaal op de kaart staan. Vertel van te voren wat je per se niet lust en de kok maakt speciaal voor jou de lekkerste smaakvariaties!

Meer informatie over restaurant Taste bij Dirk

Maandag t/m vrijdag (dinsdag en woensdag gesloten)
    Lunch 12.00 - 14.30 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Taste bij Dirk

Marijke E.
    • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
    Wat een leuk restaurant is dit! Vriendelijke bediening, sfeervolle ambiance, heerlijke wijn-spijs combinaties! De afgelopen maand al twee keer wezen eten!
    Jeroen S.
    • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
    Gerechtjes van hoog niveau. Constante brigade. Niet te formeel. Een mooi concept: 5 of 6 gangen. Goed voor de logistiek in de keuken en daarmee het tempo en goed voor de gast: veel afwisseling en kakelverse producten.
    mtenham M.
    • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
    Eten was fantastisch, erg vriendelijke bediening. Jammer was wel het feit dat ik voor aanvang aangaf een duidelijke eindtijd te hebben en dat de laatste gang uiteindelijk niet op tijd klaar was. Ter compensatie een kopje koffie aanbieden was behoorlijk teleurstellend. Verder erg mooi restaurant en erg goede, originele gerechten.
    Margriet V.
    • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
    Fantastische smaakexplosies! Exclusief, ongedwongen, prachtige wijnen en advies passend bij de gerechten! De gastheer en vrouw zijn zeer gepassioneerd! Een warm welkom! Echt een heerlijke middag om snel over te doen!
    Arno K.
    • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
    Een zondagmiddag lunch bij Taste bij Dirk. De sympathieke gastheer, Dirk zelf dus, zorgde samen met de bediening voor een hartelijke ontvangst. We gingen er goed voor zitten en tot mijn genoegen werd unaniem gekozen voor 6 gangen met een bijpassend wijn arrangement. Het feest begint meteen met allerlei 'bar bites' waarmee het voor mij al meteen duidelijk was dat het een fantastische middag zou worden. Kleine hapjes maar zo geraffineerd van smaak, explosies van smaak, zo zou je het kunnen omschrijven. Dirk weet precies welke wijn bij welke smaak past en daarom dus altijd gaan voor het wijnarrangement. Dirk verstaat z'n vak, de wijnen worden tot in het kleinste detail beschreven, ik kan dat bijzonder waarderen. De creativiteit van de Chef vind je terug in alle gerechtjes, wat te denken van een combinatie van Buikspek met Zwezerik, ongelofelijk lekker. De keuken is open en ruim opgezet. Je ziet er een gedreven jonge ploeg onder leiding van een zeer getalenteerde, jonge Chef. We schoven aan rond half een en tegen half zes gingen we van tafel, buitengewoon tevreden, voldaan maar toch ook verrast door de hoge kwaliteit die Dirk samen met z'n crew weet neer te zetten. Wat een aanwinst voor Den Bosch !
    Martin N.
    • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
    We hebben heerlijk en verrassend gegeten bij Taste bij Dirk. De gerechten van het 5gangen dinder waren erg creatief en allemaal precies goed. Ook over de opbouw was nagedacht. Het wijnarrangement was top en gunstig geprijsd, zeker doen. De oester vooraf was verrukkelijk!

Het personeel heeft veel verstand van zaken en heeft precies genoeg aandachg voor je.
    ProeverMM .
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
    Een aantal weken terug zijn we hier met 4 personen voor het eerst gaan dineren. Gezien de zeer enthousiaste recensies op Iens en elders hadden wij hoge verwachtingen. De ontvangst was prima. Wij werden naar een hoge tafel met hoge stoelen naast de keuken geleid. Zowel op de keuken als op het volle restaurant hadden wij mooi zicht. Erg leuk maar later op de avond vonden wij het niet meer aangenaam om op deze wat minder comfortabele stoelen te zitten. Daarnaast vinden wij het minder plezierig om vrij dicht op de buren te zitten, die aan dezelfde hoge tafel zaten. De akoestiek in dit restaurant is niet goed waardoor het erg galmt. Wij konden elkaar bijna niet verstaan. De wijnen daarentegen zijn uitstekend, ik had ook niet anders verwacht gezien Taste bij Dirk met name bekend is als de broer van wijnbar 'bij Dirk'. Wij hadden gekozen voor 5 gangen en een aantal bites vooraf. De oesters en zalm sashimi bites waren heerlijk maar erg weinig voor 4 personen. De trio van kreeft en de cannelloni van tonijn waren ook heel smaakvol maar wederom erg weinig. De gerechtjes van griet en kabeljauw waren ok, maar niet erg bijzonder. Ook hier waren de porties wel erg klein. Het dessert van passievrucht en munt was super! Ondanks dat we alle 4 van hartig houden waren we erg te spreken over dit niet al te zoete maar wel heel smaakvol dessert. Echter, ook hier was de portie erg klein. Wij zijn geen grote eters en verkiezen kwaliteit boven kwantiteit. Echter vinden wij wel dat je voor 95 Euro per persoon voldaan naar buiten mag gaan. Voor ons gold dat niet. In deze prijsklasse moet alles kloppen vinden wij. De locatie is hip (ook al galmt het en zit je niet overal even comfortabel) en de wijnen zijn erg goed. Over de gerechtjes zijn wij echter wat minder lyrisch. Taste bij Dirk is zeker niet slecht maar wij zullen de volgende keer toch voor een ander restaurant gaan waar voor ons de verhoudingen beter kloppen.
    Carola I.
    • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
    Hallo IENS, het zou beter zijn als jullie de prijs zouden aanpassen naar gemiddeld 50 euro. Het is niet mogelijk om hier voor minder dan 47 euro (exclusief drankjes) te eten, dus het is ook niet realistisch om een prijs van 23 euro aan te geven.
    Huward W.
    • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
    Veel restaurants gezien, veel gerechten geproefd, nog nooit zo iets meegemaakt. GEWELDIG!!! Beter als veel sterrenrestaurants! Geen a la Carte eten, maar je kan altijd aangeven wat je liever wel of niet hebt. Simpelweg een aanrader!
    Max W.
    • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
    Wat een TOP avond! Verwachtingen zwaar overtroffen - op alle fronten. Inrichting - service - kennis - smaak. We hadden een 5 gangen menu met wijnarrangement, alles overtrof de verwachtingen. Hoogtepunt waren de Oesters! Hier komen wij zeker terug.
    charlie K.
    • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
    Heerlijk gegeten, leuk personeel en een goede sfeer. Als je van verrassingen houdt en niet zo autistisch op een kaart moet kijken raad ik dit restaurant zeker aan. Ik ge zeker een keer terug komen!!
    Mark G.
    • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
    Attente ontvangst. We voelden ons direct welkom. Leuk concept waarbij alleen gekozen kan worden voor een verrassingsmenu. Wij kozen voor 3-gangen (excl. dessert) en werden niet teleurgesteld. Gerechten waren stuk voor stuk met zorg bereid en mooi gepresenteerd op de borden! Bovendien zeer smaakvol! Ook het kaasplankje wat wij daarna nog bestelden was heel goed.

Service was prima. We werden steeds goed voorzien van water en brood en ook het tempo waarin de gerechten geserveerd werden was goed. We kozen voor een wijnarrangement bij onze gangen. De eerste wijn was heerlijk maar de wijn-spijs leek niet helemaal optimaal. Bij de gangen daarna was de wijn-spijs uitstekend. Ook altijd leuk om een stukje uitleg te krijgen bij de wijnen. Heerlijk om af te sluiten met een 'complementary' glas wijn in de nabijgelegen wijnbar.

Enige wat wij nog op zouden kunnen merken is de verlichting in het restaurant. Die was voor onze smaak wat te fel en had iets gedimd mogen worden. Niet heel storend verder.
    Robert V.
    • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
    Lekker maar wel erg weinig op je bord. Gelukkig was er onbeperkt brood om toch een gevuld gevoel te hebben.
    Chantal G.
    • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
    Genieten op hoog niveau, topgerechten, geweldige sfeer.
    Bart D.
    • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
    Heerlijke pure gerechten met mooie bijpassende wijnen. Wij zaten aan de chef's table en konden heel leuk een kijkje in de keuken nemen.
    Edwin G.
    • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
    Eten was geweldig, mooie gerechten en mooie smaakcombinaties. We waren de eerste in het restaurant, toen het vol zat leek de bediening het echter niet aan te kunnen. Lang moeten wachten op wijn bij het hoofdgerecht en na lange tijd zelf moeten vragen om het dessert.
    Frank H.
    • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
    Bijzonder goed. Exeptioneel kwalitatief uitmuntend. Mooi concept. n een ongedwongen prettige sfeer voel je je echt te gast bij Dirk en zijn team in een mooi en gedurfd interieur. Een ster waardig. Een klein puntje, ik vond het persoonlijk een tikkeltje gehorig. Maar verder een aanrader!
    Herman O.
    • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
    Als er water wordt aangeboden wordt er niet bij gezegd dat het per persoon is. Dus niet water drinkers moeten ook betalen.
    Jeroen S.
    • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
    Erg mooie gerechten in kleine porties. Taste heeft potentie. Mooie zaak, fijne bediening.
    Didier C.
    • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
    Culinair hoogstaand, verrassend, met veel passie gamaakt, gepresenteerd en ... opgegeten. . Een verrijking van het al zeer mooie culinaire aanbod in Den Bosch.