Taste bij Dirk

Verwersstraat 58 5211 HX Den Bosch Nederland Kaart

Menu's

Verrassingsmenu (prijs per gerecht) 11.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

U betaalt 11.50 euro voor een klein gerecht.

Over het restaurant Taste bij Dirk

Als je van afwisseling en proeven houdt, moet je zeker eens een keer reserveren in dit restaurant. Allemaal kleine gerechtjes, geïnspireerd op de Aziatische en Franse keuken, waar je voor een betaalbaar bedrag van kunt genieten. Je moet het wel durven natuurlijk: je laten verrassen door de kok. Kleine hapjes en snacks die echt niet allemaal op de kaart staan. Vertel van te voren wat je per se niet lust en de kok maakt speciaal voor jou de lekkerste smaakvariaties!

Meer informatie over restaurant Taste bij Dirk

Maandag t/m vrijdag (dinsdag en woensdag gesloten)
    Lunch 12.00 - 14.30 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Taste bij Dirk

Carola I.
    • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
    Hallo IENS, het zou beter zijn als jullie de prijs zouden aanpassen naar gemiddeld 50 euro. Het is niet mogelijk om hier voor minder dan 47 euro (exclusief drankjes) te eten, dus het is ook niet realistisch om een prijs van 23 euro aan te geven.
    Huward W.
    • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
    Veel restaurants gezien, veel gerechten geproefd, nog nooit zo iets meegemaakt. GEWELDIG!!! Beter als veel sterrenrestaurants! Geen a la Carte eten, maar je kan altijd aangeven wat je liever wel of niet hebt. Simpelweg een aanrader!
    Max W.
    • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
    Wat een TOP avond! Verwachtingen zwaar overtroffen - op alle fronten. Inrichting - service - kennis - smaak. We hadden een 5 gangen menu met wijnarrangement, alles overtrof de verwachtingen. Hoogtepunt waren de Oesters! Hier komen wij zeker terug.
    charlie K.
    • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
    Heerlijk gegeten, leuk personeel en een goede sfeer. Als je van verrassingen houdt en niet zo autistisch op een kaart moet kijken raad ik dit restaurant zeker aan. Ik ge zeker een keer terug komen!!
    Mark G.
    • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
    Attente ontvangst. We voelden ons direct welkom. Leuk concept waarbij alleen gekozen kan worden voor een verrassingsmenu. Wij kozen voor 3-gangen (excl. dessert) en werden niet teleurgesteld. Gerechten waren stuk voor stuk met zorg bereid en mooi gepresenteerd op de borden! Bovendien zeer smaakvol! Ook het kaasplankje wat wij daarna nog bestelden was heel goed.

Service was prima. We werden steeds goed voorzien van water en brood en ook het tempo waarin de gerechten geserveerd werden was goed. We kozen voor een wijnarrangement bij onze gangen. De eerste wijn was heerlijk maar de wijn-spijs leek niet helemaal optimaal. Bij de gangen daarna was de wijn-spijs uitstekend. Ook altijd leuk om een stukje uitleg te krijgen bij de wijnen. Heerlijk om af te sluiten met een 'complementary' glas wijn in de nabijgelegen wijnbar.

Enige wat wij nog op zouden kunnen merken is de verlichting in het restaurant. Die was voor onze smaak wat te fel en had iets gedimd mogen worden. Niet heel storend verder.
    Robert V.
    • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
    Lekker maar wel erg weinig op je bord. Gelukkig was er onbeperkt brood om toch een gevuld gevoel te hebben.
    Jeannot E.
    • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
    Genieten op hoog niveau, topgerechten, geweldige sfeer.
    Bart D.
    • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
    Heerlijke pure gerechten met mooie bijpassende wijnen. Wij zaten aan de chef's table en konden heel leuk een kijkje in de keuken nemen.
    Edwin G.
    • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
    Eten was geweldig, mooie gerechten en mooie smaakcombinaties. We waren de eerste in het restaurant, toen het vol zat leek de bediening het echter niet aan te kunnen. Lang moeten wachten op wijn bij het hoofdgerecht en na lange tijd zelf moeten vragen om het dessert.
    Frank H.
    • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
    Bijzonder goed. Exeptioneel kwalitatief uitmuntend. Mooi concept. n een ongedwongen prettige sfeer voel je je echt te gast bij Dirk en zijn team in een mooi en gedurfd interieur. Een ster waardig. Een klein puntje, ik vond het persoonlijk een tikkeltje gehorig. Maar verder een aanrader!
    Herman O.
    • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
    Als er water wordt aangeboden wordt er niet bij gezegd dat het per persoon is. Dus niet water drinkers moeten ook betalen.
    Jeroen S.
    • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
    Erg mooie gerechten in kleine porties. Taste heeft potentie. Mooie zaak, fijne bediening.
    Didier C.
    • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
    Culinair hoogstaand, verrassend, met veel passie gamaakt, gepresenteerd en ... opgegeten. . Een verrijking van het al zeer mooie culinaire aanbod in Den Bosch.
    Isabelle V.
    • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
    Er was zelfs rekening gehouden met een veganist in ons gezelschap, tm de bonbons bij de koffie toe!

Akoestiek igv volle bezetting is soms wat minder
    Jean S.
    • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
    Prima plek, mooie zaak, leuke mensen. Prijs-kwaliteit kan beter. Er zijn in de stad genoeg voorbeelden.
    Bert J.
    • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
    We hebben geweldig gegeten
    Angelique V.
    • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
    Echt heerlijk gegeten!
    Lucas en Eshlan zijn meesters in hun vak!
    Elk gerecht was een verrassing en we werden echt niet teleur gesteld.
    De bijbehorende wijnen waren perfect gekozen bij elk gerecht.
    We hebben genoten!
    Zeker tot een volgende keer!
    Marcel B.
    • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
    Gelegenheid is erg gezellig, behalve als je een zitplaats met inkijk op een fel verlichte keuken hebt. Toezicht op koks heeft voor mij geen meerwaarde en zou een gedempt licht meer op prijs stellen. Een andere tafel krijgen was niet mogelijk. Nadrukkelijk om vragen bij het reserveren dus...
    Jeanne M.
    • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
    Een aanwinst voor 's-Hertogenbosch en de Verwersstraat. Tast bij Dirk heeft een mooie kaart, heerlijk eten en prachtige ambiance. Veel succes Dirk en je team.
    Armand H.
    • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
    Mooi eten, goede wijn, uiterst vriendelijke bediening, aardige sfeer, alleen, als het drukker wordt, iets rumoerig.