Taste and Flavor

6,8
6,7
Lina V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
hebben hier gisteravond zalig gegeten,vriendelijk en alles in overvloed.
heerlijk bij het raam uitzicht over de haven,topavond gehad!!
egbertvdvelde .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De koks aan de bakplaat hadden er weinig zin in om vriendelijk té zíjn. Ik héb gevraagd om bij het dessert ook bordjes en vorkjes neer té zetten, máár ze zíjn zeer eigenwijs. Loopt er dé héle avond zo'n madam bevelen té geven via de oortjes van hét personeel.
Ook de muziek mag wél uit het is erg storend tijdens het eten.
Graventein G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zelden zo'n tegenvaller meegemaakt. Bij binnenkomst werd het lastig om 2 kinderwagens mee te nemen aan tafel ( begrepen het probleem niet. Was voldoende ruimte) bij vragen werd zeer kortaf geantwoord . En als afsluiter werd mijn nagerecht zonder pardon weggehaald. Na dit te hebben aangegeven kregen we als antwoord oké zal het doorgeven. Wij komen hier niet terug!
theo127 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Op mijn verjaardag met mijn kinderen een gezellige 2 1/2 uur in het restaurant met een mooi uitzicht. Perfecte entourage voor jonge kinderen en voor ieder een ruime keuze met een goede bediening. De kwaliteit is ondanks het vele eten en de drukte van goede kwaliteit. De drukte van enkele honderden mensen is niet storend. De prijs/kwaliteit is prima. Kan ik aanbevelen voor gezinnen en voor vervulling van de wens van een gevarieerd menu.
Dora B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, er is veel keus en het eten is prima in orde. Wat ik minder goed vond was de service. We waren met een groep van 21, 4 gezinnen waarvan er 2 jarig.
1 jarige was gratis maar de 2e moest gewoon betalen. Waarom? Omdat we 1 reservering hadden gedaan... sorry, erg slecht!
jannus13 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vorige week in Taste en Flavor geweest maar viel zwaar tegen.We zijn bij de opening ook geweest en toen was het verrukkelijk en had de bediening aandacht voor je.Nu waren er veel lege vakken en was het eten op en als er nog iets was was het koud.Verder hadden wij inclusief drinken besproken maar moesten wij lang wachten voor wij iets kregen.Nee hier hoeven wij nooit meer heen en zeker niet als je ook nog eens het meeste betaald van alle soortgelijke restaurants in de regio.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vaak in dit restaurant geweest, zelden teleurgesteld. Maar de tijden zijn zichtbaar veranderd. Alcohol is enkel op bestelling te verkrijgen (niks mis mee natuurlijk), maar vooral het lege assortiment is opvallend. Wij kwamen om 19.30 uur aan en hebben een arrangement geboekt voor 2 uur (Godzijdank geen 2,5 uur). Het eten is overigens prima, de wachttijden ook. Maar de minder lange wachttijden heeft te maken met teruglopende bezoekers, dat kan niet anders. Toen wij aan ons 'toetje' wilde beginnen kwamen we bedrogen uit. Behalve ijs was er aan zoetigheden amper meer wat te verkrijgen, op wat muffins na was het hele vak leeg. Daar betaal je niet voor. Uiteraard gereclameerd, we werden afgescheept met een likeurtje (zit je daar met 3 kinderen) en zijn na nog een keer klagen weggestuurd met een tegoedbon. Maar vooral het begrip van het personeel en het onbegrip van het management was opvallend. De aanvankelijke gedachten van 'je klanten verwennen' is allang verdwenen, het is nu een kwestie geworden van geld verdienen en zo weinig mogelijk eten weggooien. Wij komen er niet meer, ondanks (of juist dankzij) die tegoedbon!
patrick E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Een prima restaurant om met een groep en/of kinderen heen te gaan. De diverse manieren van bereiding zorgt ervoor dat er voor iedereen wel wat lekkers is. Voor de kinderen is er een mooie speelvoorziening aanwezig zoals een glijbaan, tablets, verkleed kleren en etc
tthh .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteren voor de eerste keer gegeten bij taste en flavor. Het was ontzettend druk. Plus Punter:heel veel keus aan eten. Koud visbuffet was heerlijk. Ook de wokgerechten waren proms. Adequate Bediening. Verbeterpunten: werkomstandigheden - de koks die aan het bakken zijn werken voor 200% Petje af. Daar had wel wat hulp bij gemogen bij zo een drukte. En dan ook nog in zo een warmte boven de hete bakplaten. Ik vond het als klant niet prettig. Hygiene- de koks gebruiken een handdoek/theedoek om nun handen aan schoon te maken. Hen been gelegenheid gezien waar ze hun handed even kunnen afspoelen. Zag er niet fris uit.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Laatst zijn we met z'n vieren naar dit restaurant geweest. Eerst werd er een tafel aangewezen (dat langs het looppad zat) en daarna konden we beginnen met opscheppen van verschillende maaltijden. De watermeloen-smoothie waren gewoon stukjes meloen met een beetje water erbij. Dat was teleurstellend :(. De rest was dan wel prima te eten.
Kaylee K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Ik vond het verschikkelijk. Gisteren dus bij taste&falvor uiteten geweest met mijn vriend. Totaal geen overzicht en heel veel lawaai waardoor je gewoon naar elkaar moest schreeuwen en het eten vond ik ook echt niet lekker. Ik ga hier niet weer heen.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Je moet er van houden; eten in een ongezellige vreet-loods. De naam van het etablissement vermoed smakelijke hapjes, maar het viel erg tegen de twee keer dat we er gegeten hebben. De Chinese gerechten zijn zelfs ronduit smerig.

Er is gelukkig wel veel om uit te kiezen en als het niet te druk is, zijn de wachttijden gering. Uitstekende bediening die constant in de weer is borden op te ruimen en elkaar in de weg te lopen.

Het concept spreekt me absoluut niet aan. Het is onpersoonlijk, rumoerig, de ruimte ongezellig en veel smaakt hetzelfde en ontbeert enige jeu.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Kwamen hier met 4 man een tafel bij het raam wat we de vorige keer niet konden krijgen nu nu wel terwijl wij er niet om gevraagd hadden.
Daarnaast was het te druk bij de voedselbars waar je 5 minuten noest wachten tot je wat te eten kon halen.
Ook daarnaast gav ik de biefstuk aan de kok en vroeg om medium en deze kwam doorbakken weer terug !!
Later kregen wij geen bier meer omdat 1 iemand von ons geen ID kaart bij zich had dus hierbij echt een slecht restaurant waar je behandeld word als stuk vuil ????
Hunzie D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zondagavond de 16de hier gegeten. om de verjaardag van mij man te vieren. Al vaker geweest hier, maar dit was dan w.s ook de laatste keer. Het was erg druk en dat kon je overal in terug vinden. Er was zoveel niet aanwezig ( veel lege bakken, vitrines ) en werd niet op tijd bij gevuld. Ben 4 x naar de soep gelopen, met geen resultaat. Ook 1 van de koks vertelde dat het erg druk was. Tja, ik als klant/ gast heb daar natuurlijk niets mee te maken. Ik betaal voor het eten druk of niet druk! Als het restaurant dit niet aan kan, is er naar mijn inziens iets mis. Te weinig personeel/ teveel gasten/ keuken loopt achter etc. Hamburgers, rib eye, t bone steak leken ook allemaal geschrapt van " kaart " . Jammer maar op deze manier komen wij hier niet weer.
moos597 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Op een prachtig zomerse dag bij tast and flavor gegeten. Het was er erg warm en daarnaast moest ik met mijn zonnebril op eten omdat de zon recht in mijn gezicht scheen. kon daardoor mijn vriendin waarmee ik uit eten was niet zien. we zaten naast een loop gedeelte waardoor ik mijn stoel niet kon draaien.
Eten was erg lekker ... super lekkere rotikip maar geen rotiplaten ... jammer!
Verder goed verzorgt en een mooie nagerechtjes.
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk gegeten vanavond bij taste and flavor. Veel keus, goede kwaliteit. Vriendelijk personeel die hard werken. Van horen zeggen is het er op vrijdag, zaterdag en zondag erg druk, daarom door zijn we op een door de weekse dag gegaan. Wij vonden het nog best druk, maar hoefden niet lang te wachten. We komen zeker terug
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vandaag wezen eten bij dit restaurant (zondag) het was verschrikkelijk druk, lawaaierig waardoor je tegen elkaar moest schreeuwen om elkaar te verstaan. Bij het kenbaar maken van onze klachten bij vetrek werd er gezegd dat ze er niks tegen konden doen. Het eten was matig , de biefstuk en t-bone steak zijn er erg droog.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eerlijk gezegd houd ik meestal niet van dit soort conceptrestaurants, all you can eat and drink. Toch is het wel gezellig met een hele familie of een grotere groep frienden.
het Decor ziet er in iederg geval fantastisch uit. Modern en ruim opgezet.
Bediening is goed, terwijl ik heb gehoord dat dat in het begin wel anders was. De tafels worden keurig en op tijd afgeruimd. De koks die staan te koken doen hun werk prima en kundig.
Het eten: heerlijke oesters, paling, chili crab, eend, eendepannenkoekjes, en geweldig verse sushi. De gegrilde sateetjes zijn heerlijk met fantastische sambal (zeer pittig!) en een lekkere pindasaus. Laatst was er zelfs speenvarken! Helaas heb ik dit zelf niet mee mogen maken. Wokken doe ik nooit, pizza natuurlijk ook niet. Op de grillplaat is er zelfs crocodil. Ook niet geproefd.
Voor 25 euro incl drankjes krijg je waar voor je geld en een gezellige avond. Vooral ook met onze tienermannen is het hier goed toeven. Veel, verse en vooral veel vlees! ;-)
PS en zelfs de witte wijn is heel erg drinkbaar. Rood niet geproefd. Zelf biertappen worden de heren erg gelukkig van!
Renske E.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij gaan geregeld hier eten. Ideaal voor ons als familie met kids.
Het eten is altijd goed. Keuze genoeg! Ikzelf ben gek op sushi, mijn man daarin tegen niet , voor beiden genoeg te vinden. De kinderen pakken van alles wat. Zelf je mini pizza samenstellen is leuk en lekker.

Voor de kinderen:
De oudste vindt vooral de ipads leuk , de speelhoek is lawaaierig en niet echt bijzonder. Onze kinderen maken daar geen gebruik van. Een suikerspin halen daarin tegen is wel leuk!
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Nu voor de tweede keer geweest bij Taste&Flavor ,en weer prima voor elkaar
Het eten prima en voor elk wat wils ,en zo vers als het maar kan zijn.
Bij binnenkomst wordt je vriendelijk verwelkomt ,je jas wordt opgehangen ,je betaalt vooraf ,wat niet als vervelend wordt ervaren,je wordt vriendelijk naar je tafel gebracht en dan kun je helemaal los op toch een menu dat alle verwachtingen te boven gaat.
De lekkerste dingen kun je er eten ,van oesters chinees bbq wok typenyaki pizzaoven tot de heerlijke toetjesbuffet aan toe .Er liggen zelfs eierballen .Oja niet vergeten de pekingeend en de sushi .
Kortom een zekere aanrader voor de lekkerbek