Taste and Flavor

6,8
6,7
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vaak in dit restaurant geweest, zelden teleurgesteld. Maar de tijden zijn zichtbaar veranderd. Alcohol is enkel op bestelling te verkrijgen (niks mis mee natuurlijk), maar vooral het lege assortiment is opvallend. Wij kwamen om 19.30 uur aan en hebben een arrangement geboekt voor 2 uur (Godzijdank geen 2,5 uur). Het eten is overigens prima, de wachttijden ook. Maar de minder lange wachttijden heeft te maken met teruglopende bezoekers, dat kan niet anders. Toen wij aan ons 'toetje' wilde beginnen kwamen we bedrogen uit. Behalve ijs was er aan zoetigheden amper meer wat te verkrijgen, op wat muffins na was het hele vak leeg. Daar betaal je niet voor. Uiteraard gereclameerd, we werden afgescheept met een likeurtje (zit je daar met 3 kinderen) en zijn na nog een keer klagen weggestuurd met een tegoedbon. Maar vooral het begrip van het personeel en het onbegrip van het management was opvallend. De aanvankelijke gedachten van 'je klanten verwennen' is allang verdwenen, het is nu een kwestie geworden van geld verdienen en zo weinig mogelijk eten weggooien. Wij komen er niet meer, ondanks (of juist dankzij) die tegoedbon!
patrick E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Een prima restaurant om met een groep en/of kinderen heen te gaan. De diverse manieren van bereiding zorgt ervoor dat er voor iedereen wel wat lekkers is. Voor de kinderen is er een mooie speelvoorziening aanwezig zoals een glijbaan, tablets, verkleed kleren en etc
tthh .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteren voor de eerste keer gegeten bij taste en flavor. Het was ontzettend druk. Plus Punter:heel veel keus aan eten. Koud visbuffet was heerlijk. Ook de wokgerechten waren proms. Adequate Bediening. Verbeterpunten: werkomstandigheden - de koks die aan het bakken zijn werken voor 200% Petje af. Daar had wel wat hulp bij gemogen bij zo een drukte. En dan ook nog in zo een warmte boven de hete bakplaten. Ik vond het als klant niet prettig. Hygiene- de koks gebruiken een handdoek/theedoek om nun handen aan schoon te maken. Hen been gelegenheid gezien waar ze hun handed even kunnen afspoelen. Zag er niet fris uit.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Laatst zijn we met z'n vieren naar dit restaurant geweest. Eerst werd er een tafel aangewezen (dat langs het looppad zat) en daarna konden we beginnen met opscheppen van verschillende maaltijden. De watermeloen-smoothie waren gewoon stukjes meloen met een beetje water erbij. Dat was teleurstellend :(. De rest was dan wel prima te eten.
Kaylee K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Ik vond het verschikkelijk. Gisteren dus bij taste&falvor uiteten geweest met mijn vriend. Totaal geen overzicht en heel veel lawaai waardoor je gewoon naar elkaar moest schreeuwen en het eten vond ik ook echt niet lekker. Ik ga hier niet weer heen.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Je moet er van houden; eten in een ongezellige vreet-loods. De naam van het etablissement vermoed smakelijke hapjes, maar het viel erg tegen de twee keer dat we er gegeten hebben. De Chinese gerechten zijn zelfs ronduit smerig.

Er is gelukkig wel veel om uit te kiezen en als het niet te druk is, zijn de wachttijden gering. Uitstekende bediening die constant in de weer is borden op te ruimen en elkaar in de weg te lopen.

Het concept spreekt me absoluut niet aan. Het is onpersoonlijk, rumoerig, de ruimte ongezellig en veel smaakt hetzelfde en ontbeert enige jeu.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Kwamen hier met 4 man een tafel bij het raam wat we de vorige keer niet konden krijgen nu nu wel terwijl wij er niet om gevraagd hadden.
Daarnaast was het te druk bij de voedselbars waar je 5 minuten noest wachten tot je wat te eten kon halen.
Ook daarnaast gav ik de biefstuk aan de kok en vroeg om medium en deze kwam doorbakken weer terug !!
Later kregen wij geen bier meer omdat 1 iemand von ons geen ID kaart bij zich had dus hierbij echt een slecht restaurant waar je behandeld word als stuk vuil ????
Hunzie D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zondagavond de 16de hier gegeten. om de verjaardag van mij man te vieren. Al vaker geweest hier, maar dit was dan w.s ook de laatste keer. Het was erg druk en dat kon je overal in terug vinden. Er was zoveel niet aanwezig ( veel lege bakken, vitrines ) en werd niet op tijd bij gevuld. Ben 4 x naar de soep gelopen, met geen resultaat. Ook 1 van de koks vertelde dat het erg druk was. Tja, ik als klant/ gast heb daar natuurlijk niets mee te maken. Ik betaal voor het eten druk of niet druk! Als het restaurant dit niet aan kan, is er naar mijn inziens iets mis. Te weinig personeel/ teveel gasten/ keuken loopt achter etc. Hamburgers, rib eye, t bone steak leken ook allemaal geschrapt van " kaart " . Jammer maar op deze manier komen wij hier niet weer.
moos597 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Op een prachtig zomerse dag bij tast and flavor gegeten. Het was er erg warm en daarnaast moest ik met mijn zonnebril op eten omdat de zon recht in mijn gezicht scheen. kon daardoor mijn vriendin waarmee ik uit eten was niet zien. we zaten naast een loop gedeelte waardoor ik mijn stoel niet kon draaien.
Eten was erg lekker ... super lekkere rotikip maar geen rotiplaten ... jammer!
Verder goed verzorgt en een mooie nagerechtjes.
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk gegeten vanavond bij taste and flavor. Veel keus, goede kwaliteit. Vriendelijk personeel die hard werken. Van horen zeggen is het er op vrijdag, zaterdag en zondag erg druk, daarom door zijn we op een door de weekse dag gegaan. Wij vonden het nog best druk, maar hoefden niet lang te wachten. We komen zeker terug
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vandaag wezen eten bij dit restaurant (zondag) het was verschrikkelijk druk, lawaaierig waardoor je tegen elkaar moest schreeuwen om elkaar te verstaan. Bij het kenbaar maken van onze klachten bij vetrek werd er gezegd dat ze er niks tegen konden doen. Het eten was matig , de biefstuk en t-bone steak zijn er erg droog.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eerlijk gezegd houd ik meestal niet van dit soort conceptrestaurants, all you can eat and drink. Toch is het wel gezellig met een hele familie of een grotere groep frienden.
het Decor ziet er in iederg geval fantastisch uit. Modern en ruim opgezet.
Bediening is goed, terwijl ik heb gehoord dat dat in het begin wel anders was. De tafels worden keurig en op tijd afgeruimd. De koks die staan te koken doen hun werk prima en kundig.
Het eten: heerlijke oesters, paling, chili crab, eend, eendepannenkoekjes, en geweldig verse sushi. De gegrilde sateetjes zijn heerlijk met fantastische sambal (zeer pittig!) en een lekkere pindasaus. Laatst was er zelfs speenvarken! Helaas heb ik dit zelf niet mee mogen maken. Wokken doe ik nooit, pizza natuurlijk ook niet. Op de grillplaat is er zelfs crocodil. Ook niet geproefd.
Voor 25 euro incl drankjes krijg je waar voor je geld en een gezellige avond. Vooral ook met onze tienermannen is het hier goed toeven. Veel, verse en vooral veel vlees! ;-)
PS en zelfs de witte wijn is heel erg drinkbaar. Rood niet geproefd. Zelf biertappen worden de heren erg gelukkig van!
Renske E.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij gaan geregeld hier eten. Ideaal voor ons als familie met kids.
Het eten is altijd goed. Keuze genoeg! Ikzelf ben gek op sushi, mijn man daarin tegen niet , voor beiden genoeg te vinden. De kinderen pakken van alles wat. Zelf je mini pizza samenstellen is leuk en lekker.

Voor de kinderen:
De oudste vindt vooral de ipads leuk , de speelhoek is lawaaierig en niet echt bijzonder. Onze kinderen maken daar geen gebruik van. Een suikerspin halen daarin tegen is wel leuk!
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Nu voor de tweede keer geweest bij Taste&Flavor ,en weer prima voor elkaar
Het eten prima en voor elk wat wils ,en zo vers als het maar kan zijn.
Bij binnenkomst wordt je vriendelijk verwelkomt ,je jas wordt opgehangen ,je betaalt vooraf ,wat niet als vervelend wordt ervaren,je wordt vriendelijk naar je tafel gebracht en dan kun je helemaal los op toch een menu dat alle verwachtingen te boven gaat.
De lekkerste dingen kun je er eten ,van oesters chinees bbq wok typenyaki pizzaoven tot de heerlijke toetjesbuffet aan toe .Er liggen zelfs eierballen .Oja niet vergeten de pekingeend en de sushi .
Kortom een zekere aanrader voor de lekkerbek
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
De gegeven punten moeten worden gezien in relatie tot het soort etablissement. Van een All-Inclusie restaurant mag je natuurlijk geen haute cuisine verwachten en de inrichting is gebaseerd op massaliteit. Dat is een gegeven dat je van te voren weet.

Na zeer wisselende recensies over dit restaurant te hebben gelezen, toch maar een keertje geboekt. En dat viel ons allerminst tegen. Een bijzonder gastvrij onthaal, prima uitleg van het concept en een mooie ruime plek voor 5 personen vielen ons ten deel. De eerste indruk was dus prima.

De term 'wereldrestaurant' doet al vermoeden dat er een ruime keuze aan gerechten zou zijn en dat is waar, al blijft het toch wel vooral een Aziatisch tintje hebben. Niettemin hebben de kinderen genoten van hun pizza's en pannenkoeken, welke werden afgewisseld met een sushi, soep en slush puppy, terwijl wij ons tegoed deden aan de bekende wok en tepanyaki gerechten, maar voor de afwisseling ook van de BBQ hebben gegeten. Er is zoveel keuze, in zoveel diversiteit, dat je nooit alles kunt proeven. Dat doen we dan maar een volgende keer.

Minder dan 30 euro voor 2 en half uur All-In, betekent dat je ruimschoots de tijd hebt om rustig alles te proeven dat je wilt/kunt proeven om daarna nog even rustig uit te buiken met koffie en gebak. De consumpties zijn inbegrepen, en je kunt jezelf bedienen. Ons inziens is dit dus een heel redelijk prijs.

Over de entourage hebben wij verder niets te klagen. Het was gezellig druk, maar je hoefde nergens lang voor te wachten. We hadden een mooie ruime plek, al vonden we de stoelen, die overigens heerlijk zaten, wel wat laag ten opzichte van de tafels maar erg hinderlijk was dat niet. Door de aankleding en inrichting komt het restaurant niet echt over als een 'vreetschuur', althans, zo hebben wij het niet ervaren.

Conclusie:
Eten: een 8, Nog net iets teveel Aziatisch om Wereldrestaurant te mogen heten. Het is meer een Wok restaurant Plus.

Service: een 10, een Gastvrouw die haar vak verstaat, even de tijd voor je neemt en een stoel aanschuift om even een gesprekje met onze dochter te voeren. Leuk cadeautje tot gevolg, dikke prima.

Decor: een 9, stoeltjes iets te laag, verder voor een 'vreetschuur' hartstikke goed!

Aanrader? Wat ons betreft wel.

Jocy .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Nog nooit zo een slechte service meegemaakt. Bij binnenkomst moesten we gelijk betalen aan de kassa bij een chagrijnige vent wat de later de bedrijfsleider/eigenaar bleek te zijn. Terwijl hij het aantal personen registreerde en de leeftijd van de kinderen, snauwde hij ondertussen naar mensen die binnenkwamen "ik heb nu geen tijd, je ziet toch dat ik bezig ben. Wacht op je beurt". Op een kaartje werd vermeld wat het tijdstip van binnenkomst was én het tijdstip (op de minuut nauwkeurig) dat je het restaurant diende te verlaten! We hadden een twee uur arrangement genomen. Hoewel we nog bij de kassa stonden met onze jassen nog aan ging de tijd al direct in! Het eten was op een enkel gerecht na, niet bijzonder te noemen. We waren ruim op tijd uitgegeten maar bleven nog even zitten praten, terwijl de kinderen speelden in de speelhoek (een hokje met 1 speeltoestel en een heleboel onveilige stopcontacten, verder geen ipad te bekennen hoewel het op de website staat vermeld). Iets na twee uur dat we binnen waren, wilden we vertrekken. Met de jassen al aan stonden we nog even te praten met bekenden die we tegenkwamen in het restaurant. Toen kwam de bedrijfsleider ons vertellen dat we moesten vertrekken! Volledig verbijsterd gaven we aan dat we zo zouden vertrekken. Hij ging weg om amper een paar minuten later weer terug te komen om te vragen waarom we nog niet weg waren. Werkelijk niet te geloven dat er zo met klanten werd omgegaan. Het was niet alsof wij nog eten of drinken aan het pakken waren of dat er mensen stonden te wachten op een tafel (het restaurant was namelijk al half leeg). Hier gaan wij dus nooit meer naar toe. Voor beter eten én goede service kun je bij genoeg andere restaurants terecht in Groningen.
Obi1 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Vandaag op de verjaardag van onze dochter hier gegeten. De jarige at daarom gratis.
Prachtig uitzicht op de haven. Ondanks de grootte van de zaal hier veel minder het idee van een 'vreetschuur' dan in soortgelijke restaurants.
Enorm veel keuze, prima kwaliteit en op deze dinsdag geen wachttijden of lege bakken. Ook toetjes en drinken prima verzorgd.
Wij komen zeker weer terug!
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zondag 14 februari met de kinderen bij Taste and Flavor gegeten. Voordeel van het All You Can Eat principe is dat iedereen wel iets lekkers kan eten. Dat je daardoor minder knus en gezellig kunt zitten nemen we bij die keuze voor lief.
Het buffet (warm/koud) biedt een ruime keuze; salade, sushi, vlees, vis of groente, vrijwel alles is in ruime mate aanwezig. Daarnaast een wokafdeling, teppanyaki, bbq, pizza maken, pannenkoeken en natuurlijk nagerechten. De lamssaté op de BBQ is naar mijn menig veruit het lekkerste wat in dit restaurant te verkrijgen is.

We zaten vrijwel helemaal achterin de zaak en het eerste wat opviel was dat het hier vrij fris was. Niet alleen mijn vrouw had het koud, ook de mensen aan de tafels naast ons hoorden we met dezelfde klacht.
Het restaurant stroomde na ons vrijwel helemaal vol wat te merken was aan de voorraad bij de BBQ en Teppanyaki. Sommige bakken stonden hier al zeker een half uur leeg voordat ze opnieuw gevuld werden. Op deze twee kleine kritische noten na, een prima avond gehad en heerlijk gegeten.
Yya S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Al meerdere keren bij taste and flavour gegeten en altijd goed bevallen.
Tuurlijk het is een groot all you can eat restaurant, verwacht dan ook geen knus klein restaurantje.
Persoonlijk vind ik de strakke aankleding mooi, de grote ramen met het mooie uitzicht aan de haven vind ik een plus punt.
Het eten is prima, vooral het bbq gedeelte.
Er is voor ieder wat wils.
Het kinder speel gedeelte had wat uitgebreider gemogen.
Bedankt voor de recensie. De uitbreiding van de kinder speel gedeelte staat op stapel. Dus hou dit in de gaten.
Kerstdiner2015 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Door het kosteloos aanbieden van eten is het kerstdiner op 2e kerstdag in de Theresiakapel een groot succes geworden. Heel hartelijk bedankt hiervoor