TAST De proefclub

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zeldzaam, zeldzaam. Geen producten maar kunstwerken. De valentijns-special met live muziek, helemaal afgestemd op de liefde. Een quiz over 12 gangen. Wat eet je, wat drink je, wat proef je? Een welkomstdrankje met bubbels, vervolgens een dubbelgetrokken thee, maar wat voor thee? donkerrood. De volgende test, welke van de vier blauwgeaderde kazen is gebruikt in het gerecht? Een sauvignon blanc. Oude wereld, of nieuwe wereld? Gelukkig wat tips, maar alsnog fout geraden. Maakt niet uit, ze waren allebei voortreffelijk. Proef 7 was geblinddoekt. Wat voel of ruik ik? een kruid... Ik dacht salie, maar toch mispoes...Ik zal niet alles opschrijven, maar hoe vaak krijg je een bloemknopje te eten? Alles bij elkaar 3 tienen voor deze onovertroffen sensatie!
Bruno G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Beste lezers, kennen jullie Wendy al?
Op Valentijnsdag hebben wij onze vrouwen eens flink verrast. Zij wisten van niets en onder het mom van een smoes waren we om 1 uur bij Wendy om daar te gaan genieten van een heerlijke Valentijn Proefclub Lunch. Wat heeft ze dat leuk gedaan! Vooraf hadden wij een pakketje bezorgd gekregen waar een spannend kistje in zat welke met een hangslotje was vergrendeld. Toen wij eenmaal bij Wendy waren zagen we dat de sleuteltjes aan linten hingen welke bevestigd aan met helium gevulde rode ballonnen. Hoe leuk was dat. De sfeer was meteen heel erg goed en Dafne en Paul waren inmiddels al begonnen met hun muzikale repertoire. Heerlijke liedjes begeleid op gitaar en klarinet.
Wendy staat inmiddels bekend om haar Tast de Proefclub met bijbehorend culinaire spel.
Vragen over wijn, ingrediënten en kruiden werden wel of niet geblinddoekt gesteld en er kwamen zelfs hele leerzame momenten voorbij. De gerechten waren overheerlijk en zeer leuk gepresenteerd.
Als mistery guest was er een astrologe die ons de stand van de sterren deed toelichten op ons geboortemoment en waarom wij als koppels zo goed matchen, een leuk item voor Valentijnsdag.
Kortom het was een fantastische middag en we hebben heerlijk gegeten.
Weet je dat je ook Tast de Proefclub thuis kunt bestellen. Zo kun je gezellig met vrienden thuis genieten van het Culinaire Illusionisme van Wendy Dekker. Kijk maar eens op de website www.tast-deproefclub.nl
Succes en veel Plezier!
Groetjes van Bruno!
Iris M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Ik vond de cheesecake met witte chocolade helemaal fantastisch, het is erg gezellig bij tast de proefclub. Er is een knusse sfeer en het eten is heerlijk.