Tasman

Albrandswaardsedijk 160 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Tasman

Vanaf augustus 2016 heeft Tasman zijn deuren geopend in Poortugaal. Buiten pannenkoeken serveren ze heerlijke Tante Door kip van het spit, Tasmannensteak van biologisch Elita rund en ambachtelijk gemaakt ijs uit hun eigen ijsbereidingskeuken!

Meer informatie over restaurant Tasman

Op 5 minuten loopafstand
  • : Ruime parkeergelegenheid voor de deur

Keuken geopend van:
Dinsdag, donderdag 16.00 - 21.00 uur
Woensdag, vrijdag 12.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag 11.00 - 21.00 uur

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Shanice W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
IJLT .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Tasman is zeker een aanrader; mooi ingericht, goed service. Voor ons persoonlijk (gezin met 2 peuters) is een zeer geschikt restaurant: beneden hebben ze een grote speelruimte voor kids (met glazendeuren) en een aantal tafels staan. Super handig voor gezinnen met kids en andere bezoekers hebben hier geen last van. Wij komen zeker nog een keertje.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten had halve kip besteld het was heel lekker maar had spijt van dat ik geen hele kip had besteld.dit restaurant is een aanrader.
jjvisser .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wat een geweldige 2e kerst middag hebben wij gehad met 17 personen. Hulde aan zowel personeel, vriendelijk en attent, als keukenbrigade. Onze bestelling kwam in 1x op tafel. Alles tot in de puntjes verzorgd. Niets was teveel! Zeker voor herhaling vatbaar en niet alleen met kerst.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijke kip in een sfeervolle ambiance. Ook de pannenkoeken waren voortreffelijk en het toetje van zelf gemaakt ijs is zeer aan te bevelen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hier wezen lunchen met vrienden en kinderen. Vriendelijk ontvangen. Gezellig ingericht. Je kan buiten zitten met uitzicht op de golfbaan of aan de kant van het klimbos. Keuze tussen pannenkoeken en kip. Zelf broodje kip piri piri gegeten . Was erg lekker. Kip wel eigenlijk net iets te weinig voor het broodje. Een aantal hadden pannenkoeken . Viel in de smaak. Ook de halve kip (extra pikant ) was erg goed. Bediening was goed en snel. Met kinderen echt een aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016