Tasman

Albrandswaardsedijk 160 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Tasman

Vanaf augustus 2016 heeft Tasman zijn deuren geopend in Poortugaal. Buiten pannenkoeken serveren ze heerlijke Tante Door kip van het spit, Tasmannensteak van biologisch Elita rund en ambachtelijk gemaakt ijs uit hun eigen ijsbereidingskeuken!

Meer informatie over restaurant Tasman

Op 5 minuten loopafstand
  • : Ruime parkeergelegenheid voor de deur

Keuken geopend van:
Maandag & Dinsdag gesloten
Donderdag 16.00 - 21.00 uur
Woensdag, vrijdag 12.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag 11.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Tasman

E.J. G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vriendelijk ontvangen in een gezellig restaurant
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Aanrader gerecht van de week!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
1e paadag wezen brunchen bij Tasman.
Wat een slechte ervaring hebben wij daar beleefd.
Kwamen om 13.00 uur binnen zag er meteen al ongezellig uit, stond niets op tafel.
Doordat er enorme rijen met mensen stonden te wachten voor het eten, zaten wij constant met mensen achter onze tafel.
Nadat wij eindelijk aan de beurt waren was het inmiddels 14.00 uur geworden.
Helaas er waren geen borden meer, moesten dus weer wachten op schone borden.
Na dat we eindelijk ons eten kunnen pakken was er geen wit brood, krentenbrood en eieren meer. Het bruine brood dat er wel was
moest je zelf snijden, waar dus iedereen met zijn handen aan gezeten heeft. ( geen doek)
De soep werd geserveerd in koffie kopjes.
wat wel een pluspunt was dat er regelmatig gevraagd werd of we nog drank wilden. ( uiteraard apart betalen dus).
Tenslotte hadden we nog 3/4 uur om te brunchen met onvoldoende eten.

Voor ons nooit Tasman meer.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijke malse kipsaté. Vriendelijke ontvangst en bediening. De ijscoupé Mandarini was erg lekker, pure chocoladeijs, mandarijnenijs en kokosijs met mandarijnen en slagroom. Heerlijke combinatie.
Ibrahim B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eerlijke gegeten met drie kinderen en vier volwassenen.
Servies en klantvriendelijk super.
Speelgelegenheid voor de kinderen beneden. We hebben ons vermaakt... tot de volgende keer....
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijke bediening, prijs kwaliteit prima, heerlijk om even snel te eten. Zeer kindvriendelijk veel parkeerplek. Wij hadden de halve kip deze was prima
H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bediening later in de avond bezig met opruimen en geen oog voor onze tafel. De keuze om de kruidenboter in een soort cake papiertje te doen en het bestek in een houten bak op tafel is helemaal verkeerd. De bijgeleverde salade waren een paar stukjes komkommer. Bij verlaten bijna geen `dank je voor uw bezoek`. Bediening ook wel allemaal jong en geen aansturing.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ben er met regelmaat. Goede ligging, fijne bediening en goede prijs/Kwaliteitverhouding en gezellige sfeer.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het is een gezellig familie restaurant, je moet er niet heen gaan als je moeite met kinderen heb want die kunnen zich goed bezig houden
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Was gezellig en de service was, ondanks het redelijk druk bezette restaurant snel en accuraat.
Zullen dit zondermeer nog weer eens gaan bezoeken.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het is een goed en gezellig restaurant. Goed personeel dat oog heeft voor de klant.
Wij zullen hier zeker vaker terugkomen!
Dennie M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een verrassend leuke/gezellige tent op een afgelegen locatie. Prima voor de deur te parkeren met hierna een warm welkom in de hal van het restaurant. Alle tafels voorzien van namen op kleine bordjes met de reserveringen. Prima eten en drinken voor een goede prijs. Leuk voor de kids om in de kelder wat te spelen. Zeker voor herhaling vatbaar..
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heel vriendelijk en gast vrij ontvangst, zeker aanbevelings waardig.
Een volgende bezoek zal zeker gebeuren en wellicht met vrienden
Emmy B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eten was (bekend) prima, bediening ook, maar 8 van de 13 personen in een hoek gepropt! Ellebogen aan elkaar en je benen amper kwijt. Excuus was dat serre gereserveerd was maar had gemakkelijk een tafeltje aan geschoven kunnen worden maar dat kwam niet op bij personeel. Volgende keer dus gewoon bellen en vragen om een fatsoenlijke tafel!
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
kip kan malser ,patat is slap en kipnuggets kunnen veel beter ,eten van houten planken kan echt niet meer ?
jammer maar helaas.
René P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Super lekker gegeten.
Komen zeker nog snel een keer terug.
Ria A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Met deze buitentemperaturen is een plastic afscheiding met buiten toch wel koud. Een dubbele plastic wand enof extra houten plaat zou veel helpen.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gistermiddag hier met kinderen en kleinkinderen geluncht vawege de verjaardag van mijn partner. Echt een perfecte plek om met een gezelschap ‘van jong tot oud’ te eten’.Bediening was fijn en gezellig en het eten ook geheel naar wens; kortom wij komen zeker weer eens terug.
Tony B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het is altijd fijn om hier te komen en onze kleinderen vragen dan ook met regelmaat: wanneer gaan we weer naar Tasman? Hartelijke ontvangst. Het eten is prima met voldoende keus. Aandacht van vriendelijk personeel!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
De sfeer is relaxed en aangenaam. Alhoewel de kaart redelijk simpel is, zijn alle gerechten van prima kwaliteit. Gecombineerd met vriendelijk personeel, kan je middag of avond niet meer stuk.