Tasman

Albrandswaardsedijk 160 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Tasman

Vanaf augustus 2016 heeft Tasman zijn deuren geopend in Poortugaal. Buiten pannenkoeken serveren ze heerlijke Tante Door kip van het spit, Tasmannensteak van biologisch Elita rund en ambachtelijk gemaakt ijs uit hun eigen ijsbereidingskeuken!

Meer informatie over restaurant Tasman

Op 5 minuten loopafstand
  • : Ruime parkeergelegenheid voor de deur

Keuken geopend van:
Dinsdag, donderdag 16.00 - 21.00 uur
Woensdag, vrijdag 12.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag 11.00 - 21.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mw. T O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Er was van te voren verteld dat het langer kon duren met het uitserveren van het eten, toch duurde het net iets te lang. Maar we hebben heerlijk gegeten!
Niels C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goed restaurant. Snelle vrolijke bediening. Gewoon recht toe recht aan! Super locatie
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een teamuitje vandaag bij Tasman gehad. Shared dining gedaan op aanraden van de bediening. Heerlijk gegeten, gezellig, er werd meegedacht met het gezelschap. Het dessert was goed ijs wat zelf uitgekozen kon worden. Een hele leuke locatie met een zeer aardige, behulpzame bediening en goed eten. Prijs-kwaliteit erg goed. Een aanrader!
karinvandijk .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het is erg gezellig en relaxed bij Tasman. Het is leuk en sfeervol ingericht op een prima locatie en het ontvangst is heel gastvrij. Het menu biedt voldoende keuze voor leuke prijzen. Wel moet je alle bijgerechten apart betalen. Het eten zelf viel wat tegen. De sate was droog en had aangebrande randjes. Ook was het wat weinig (2 stokjes) voor de prijs (13 euro incl friet)
niekark .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Tasman is een heerlijke plek waar je lekker kunt ontspannen met veel speelmogelijkheden voor de kinderen, waaronder een klimbos. Het eten is eenvoudig, en echt prima. De koffie is een aanbeveling! De inrichting is gezellig, perfect voor een ontspannen lunch of diner! Wij komen terug!
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Hartelijk personeel die op een prettige positieve manier hun werk deden
Volop aandacht voor de kinderen die bij ons waren.
Heerlijk gegeten en heel kindvriendelijk. Onze kleinkinderen hebben zich goed vermaakt en heerlijk gesmuld van de frites.
Wendy G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Erg jammer, we misten het Oostenrijkse aardappel pannetje, het alternatief waren "gebakken" krieltjes, nou ja gefrituurde krieltjes, krieltjes frituren is nooit een goed idee, ze waren droog en verrimpeld. Naar mijn idee hebben jullie meer dan genoeg kwaliteit in de keuken en moet het frituren van krieltjes een zelfrespecterende chef zelfs tegen de borst stuiten.... De asperges waren nog veelste hard. de Kip en de pannekoeken zijn en blijven heerlijk.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk eten, kwaliteit is goed.
Het plekje was minder goed. Om het buffet te bereiken moesten we tussen de tafels door wringen. Dit is voor mensen die slecht ter been zijn niet te doen.
Bjorn K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Overduidelijk weer een pronkstuk in de bedrijvenreeks van horecafamilie Remco Abel en zijn vrouw. Ambachtelijk eten, nieuw-Hollands ingericht met oud-Hollandse gezelligheid. Verbeterpuntje: mogen we de volgende keer weer cash betalen? Verder indrukkend concept! Bjørn-Peter Kruidenier
Pvdboogert .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Dit restaurant is een aanrader voor mensen met kinderen. Ze vonden de speelkelder heel leuk. Inrichting verder is ook leuk met open keuken. Het eten is prima, vooral geënt op kip van t spit. Enige minpunten is de pittige prijs en het was erg warm.
peter H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke zaak zeker als je met kinderen bent.De keuze is wat beperkt maar was voor mij geen probleem.Het eten was goed alleen de salade die je apart besteld was ondermaats.Alles bij elkaar komen we zeker weer terug.
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Top restaurant! Erg gezellig ingericht, mooie locatie, heel hartelijke service en lekker eten. Kortom, voor herhaling vatbaar :)
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten liet te wensen over, was wel goed bereid ,alleen zaten heel veel spiertjes in de biefstuk ,bediening was heel leuk en vlot, dus aan het personeel ligt het zeker niet, waren met twee kinderen en die hebben zich uitstekend geamuseerd in de speelkelder.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
De Rotturdamse avond was geweldig wij hebben genoten bij Tasman, zoals altijd. Lekker gegeten en gezellige muziek van Pierre.
p D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gemiste kans, reservering niet door gekomen maar netjes opgelost. Vooraf goede verwachtingen over het eten maar helaas teleurstellend.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Bediening is goed, eten is goed, prijs is goed, lokatie is goed. Kindjes kunnen lekker spelen, zodat de volwassenen lekker kunnen natafelen. Kortom wij zijn vaste klant!
Kok O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
11 personen waren er unaniem erover eens we hebben het prima naar ons zin gehad en wij zullen zeker TASMAN nog eens bezoeken.
Wendy G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Patat was alleen te lang gebakken maar dat werd onmiddellijk hersteld en mochten daarna onbeperkt patat bestellen .
Anoniem_ .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima porties. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt in het speelparadijs onder Tasman.
Voor herhaling vatbaar!
Shanice W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuke tent! Lekker eten en een goede service! Gezellig met vrienden en de kids kunnen ook lekker mee! Want er is meer dan genoeg speeruimte! Ik kom hier zeker nog een keer terug