Tasman

Albrandswaardsedijk 160 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Tasman

Vanaf augustus 2016 heeft Tasman zijn deuren geopend in Poortugaal. Buiten pannenkoeken serveren ze heerlijke Tante Door kip van het spit, Tasmannensteak van biologisch Elita rund en ambachtelijk gemaakt ijs uit hun eigen ijsbereidingskeuken!

Meer informatie over restaurant Tasman

Op 5 minuten loopafstand
  • : Ruime parkeergelegenheid voor de deur

Keuken geopend van:
Dinsdag, donderdag 16.00 - 21.00 uur
Woensdag, vrijdag 12.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag 11.00 - 21.00 uur

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pvdboogert .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
peter H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten liet te wensen over, was wel goed bereid ,alleen zaten heel veel spiertjes in de biefstuk ,bediening was heel leuk en vlot, dus aan het personeel ligt het zeker niet, waren met twee kinderen en die hebben zich uitstekend geamuseerd in de speelkelder.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
De Rotturdamse avond was geweldig wij hebben genoten bij Tasman, zoals altijd. Lekker gegeten en gezellige muziek van Pierre.
p D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gemiste kans, reservering niet door gekomen maar netjes opgelost. Vooraf goede verwachtingen over het eten maar helaas teleurstellend.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Bediening is goed, eten is goed, prijs is goed, lokatie is goed. Kindjes kunnen lekker spelen, zodat de volwassenen lekker kunnen natafelen. Kortom wij zijn vaste klant!
Kok O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
11 personen waren er unaniem erover eens we hebben het prima naar ons zin gehad en wij zullen zeker TASMAN nog eens bezoeken.
Wendy G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Patat was alleen te lang gebakken maar dat werd onmiddellijk hersteld en mochten daarna onbeperkt patat bestellen .
Anoniem_ .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima porties. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt in het speelparadijs onder Tasman.
Voor herhaling vatbaar!
Shanice W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuke tent! Lekker eten en een goede service! Gezellig met vrienden en de kids kunnen ook lekker mee! Want er is meer dan genoeg speeruimte! Ik kom hier zeker nog een keer terug
IJLT .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Tasman is zeker een aanrader; mooi ingericht, goed service. Voor ons persoonlijk (gezin met 2 peuters) is een zeer geschikt restaurant: beneden hebben ze een grote speelruimte voor kids (met glazendeuren) en een aantal tafels staan. Super handig voor gezinnen met kids en andere bezoekers hebben hier geen last van. Wij komen zeker nog een keertje.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten had halve kip besteld het was heel lekker maar had spijt van dat ik geen hele kip had besteld.dit restaurant is een aanrader.
jjvisser .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wat een geweldige 2e kerst middag hebben wij gehad met 17 personen. Hulde aan zowel personeel, vriendelijk en attent, als keukenbrigade. Onze bestelling kwam in 1x op tafel. Alles tot in de puntjes verzorgd. Niets was teveel! Zeker voor herhaling vatbaar en niet alleen met kerst.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijke kip in een sfeervolle ambiance. Ook de pannenkoeken waren voortreffelijk en het toetje van zelf gemaakt ijs is zeer aan te bevelen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hier wezen lunchen met vrienden en kinderen. Vriendelijk ontvangen. Gezellig ingericht. Je kan buiten zitten met uitzicht op de golfbaan of aan de kant van het klimbos. Keuze tussen pannenkoeken en kip. Zelf broodje kip piri piri gegeten . Was erg lekker. Kip wel eigenlijk net iets te weinig voor het broodje. Een aantal hadden pannenkoeken . Viel in de smaak. Ook de halve kip (extra pikant ) was erg goed. Bediening was goed en snel. Met kinderen echt een aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016