Tasman

Albrandswaardsedijk 160 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Tasman

Vanaf augustus 2016 heeft Tasman zijn deuren geopend in Poortugaal. Buiten pannenkoeken serveren ze heerlijke Tante Door kip van het spit, Tasmannensteak van biologisch Elita rund en ambachtelijk gemaakt ijs uit hun eigen ijsbereidingskeuken!

Meer informatie over restaurant Tasman

Op 5 minuten loopafstand
  • : Ruime parkeergelegenheid voor de deur

Keuken geopend van:
Maandag & Dinsdag gesloten
Donderdag 16.00 - 21.00 uur
Woensdag, vrijdag 12.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag 11.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Tasman

W. D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wij hadden via IENS gereserveerd. Echter bleek IENS de reservering niet te hebben doorgegeven. ZEER TELEURSTELLEND.
Ondanks de zeer grote drukte regelde de restaurantleiding toch een leuk plekje voor ons en wij hebben wij een fijne avond gehad.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Gewoon drie tienen. Wat een heerlijk en spontaan dinertje had ik hier gisteravond! Erg sfeervol, heerlijk eten, gastvrije bediening, gewoon top.
Mike J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Slechte ervaring wat eten betreft. De tomatensoep is grandioos, echter de hamburger, flauw, smakeloos. De friet niet knapperig.
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Hele slechte ervaring vanavond bij restaurant tasman. We hadden met een groep van 6 volwassenen en 4 kinderen een tafel met u bank. Gelukkig stonden er nog stoelen want de helft van de bank was bezaaid met broodkruimels, de snijplank voor het brood stond boven deze bank. Toen we konden bestellen bleken 2 van de 5 hoofdgerechten al niet meer vooradig (dan weet je dus meteen hoe vaak ze "verse" producten geleverd krijgen). Ik bestelde een carpaccio van de kaart, neem ik altijd want waar ik kom, ben daar gek op. Bleek dus rosbief te zijn met mayonaise, geraspte belegen kaas uit een pakje en dikke harde stukjes spek en helaas geen pijnboompitten ( duur spul) maar zonnebloempitten. ZET DAN ROSBIEF OP DE KAART EN GEEN CARPACCIO. hoofdgerecht was entrecot met friet op een lekker hygienisch houten plankje. Smaakte nergens naar maar gelukkig kon ik zelf van en andere tafel zout en peper pakken. Lang verhaal dus de rest even kort.
-pizza niet vers bediening zweerde van wel
-order niet geheel gekregen, zou van de rek af gaan, niet gebeurt.
-speelkelder leek leuk maar helft doet het niet en niet kind veilig ( stopcontacten niet afgedekt, zware onveilige deuren, ruikt naar schimmel.
- vervelende fruitvliegen op je eten.
-personeel had in de kelder de beste plek ingenomen om te kunnen eten.
-kon geen excuses van af bij het personeel en zwaar in de verdediging over wat wij dan niet goed vonden.
Wij kwamen om te kijken of dit iets zou zijn voor een groot verjaardagsfeest voor oma, gemiste kans want wij komen hier natuurlijk nooit meer. Ook zal ik iedereen afraden om hier te komen.
Luuk B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
We hebben heel gezellig daar gezeten en het eten was voor iedereen goed . Alles kon. De kinderen konden na het eten heerlijk spelen. Een prima plek om te vertoeven.
Ellien V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Mijn echtgenoot en ik hebben heerlijk gegeten. Helaas vielen de pizza,s van de kinderen wat tegen. Te veel pure tomatensaus en korst.
Marja R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Ondanks hun grote tegenslag, restaurant Abel was vannacht afgebrand, zijn wij gastvrij ontvangen en goed geholpen! Knap vd medewerkers!
Familie E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prima eten. Prijs / kwaliteit klopt. Weekmenu keer op keer verrassend goed. Goede service en ontspannen sfeer. Aanrader.
Ankie K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Was voor allemaal prima verzorgd. ????
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Ik heb jullie op faceboek aanbevolen.
Tamara, van de bediening, heeft ons hoofdzakelijk geholpen. Zij deed dit goed en niet opdringerig.
Ik denk een leidinggevende, hij ontving ons aller hartelijkst.
E.J. G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vriendelijk ontvangen in een gezellig restaurant
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Aanrader gerecht van de week!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
1e paadag wezen brunchen bij Tasman.
Wat een slechte ervaring hebben wij daar beleefd.
Kwamen om 13.00 uur binnen zag er meteen al ongezellig uit, stond niets op tafel.
Doordat er enorme rijen met mensen stonden te wachten voor het eten, zaten wij constant met mensen achter onze tafel.
Nadat wij eindelijk aan de beurt waren was het inmiddels 14.00 uur geworden.
Helaas er waren geen borden meer, moesten dus weer wachten op schone borden.
Na dat we eindelijk ons eten kunnen pakken was er geen wit brood, krentenbrood en eieren meer. Het bruine brood dat er wel was
moest je zelf snijden, waar dus iedereen met zijn handen aan gezeten heeft. ( geen doek)
De soep werd geserveerd in koffie kopjes.
wat wel een pluspunt was dat er regelmatig gevraagd werd of we nog drank wilden. ( uiteraard apart betalen dus).
Tenslotte hadden we nog 3/4 uur om te brunchen met onvoldoende eten.

Voor ons nooit Tasman meer.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijke malse kipsaté. Vriendelijke ontvangst en bediening. De ijscoupé Mandarini was erg lekker, pure chocoladeijs, mandarijnenijs en kokosijs met mandarijnen en slagroom. Heerlijke combinatie.
Ibrahim B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eerlijke gegeten met drie kinderen en vier volwassenen.
Servies en klantvriendelijk super.
Speelgelegenheid voor de kinderen beneden. We hebben ons vermaakt... tot de volgende keer....
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijke bediening, prijs kwaliteit prima, heerlijk om even snel te eten. Zeer kindvriendelijk veel parkeerplek. Wij hadden de halve kip deze was prima
H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bediening later in de avond bezig met opruimen en geen oog voor onze tafel. De keuze om de kruidenboter in een soort cake papiertje te doen en het bestek in een houten bak op tafel is helemaal verkeerd. De bijgeleverde salade waren een paar stukjes komkommer. Bij verlaten bijna geen `dank je voor uw bezoek`. Bediening ook wel allemaal jong en geen aansturing.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ben er met regelmaat. Goede ligging, fijne bediening en goede prijs/Kwaliteitverhouding en gezellige sfeer.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het is een gezellig familie restaurant, je moet er niet heen gaan als je moeite met kinderen heb want die kunnen zich goed bezig houden
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Was gezellig en de service was, ondanks het redelijk druk bezette restaurant snel en accuraat.
Zullen dit zondermeer nog weer eens gaan bezoeken.