Tasman

Albrandswaardsedijk 160 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Tasman

Vanaf augustus 2016 heeft Tasman zijn deuren geopend in Poortugaal. Buiten pannenkoeken serveren ze heerlijke Tante Door kip van het spit, Tasmannensteak van biologisch Elita rund en ambachtelijk gemaakt ijs uit hun eigen ijsbereidingskeuken!

Meer informatie over restaurant Tasman

Op 5 minuten loopafstand
  • : Ruime parkeergelegenheid voor de deur

Keuken geopend van:
Maandag & Dinsdag gesloten
Donderdag 16.00 - 21.00 uur
Woensdag, vrijdag 12.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag 11.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Tasman

Michel D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
De sfeer is relaxed en aangenaam. Alhoewel de kaart redelijk simpel is, zijn alle gerechten van prima kwaliteit. Gecombineerd met vriendelijk personeel, kan je middag of avond niet meer stuk.
Eline4iens .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijke pannenkoeken gegeten is dit sfeervolle tentje. Voor herhaling vatbaar. Ook heerlijk ijs als desert. Een echte aanrader.
Ynes V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellig informeel restaurant met lekkere gerechten en goede bediening. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Mooie locatie
Sandrameijerink .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker gegeten in een gezellige, rustige sfeer. Klantvriendelijke bediening. Kids hebben zich heerlijk vermaakt in de speelkamer. Wij komen gauw weer eens terug!
Helmut B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Tasman ademt gezelligheid uit, vriendelijke bediening en een leuke aanbieding om pannenkoeken te komen eten.

Tot de volgende keer!!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Alles prima, heerlijk eten,
Redelijk geprijsd.
Complimenten
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Misschien een idee om de kinderen op te roepen uit de speelplaats vanaf bedieningspunt?
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fijne plek om met je gezin naar toe te gaan, door mooie speelgelegenheid. Maar zou ook leuk zijn met z’n tweeen. Heerlijk eten voor een goede prijs, aardige mensen, kortom: zeer geslaagd!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellig familierestaurant. FiJn om met (kleine)kinderen te eten. Kip en vlees zijn heel erg goed. De patat echter niet goed gebakken, jammer! Zo iets simpels mag echt beter (en is niet de eerste keer dat dit zo is).
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten was heerlijk en leuk opgediend. Miste alleen persoonlijke aandacht. Bij de reservering aangegeven dat mijn zoon jarig was en dit ook bij de bediening aangegeven maar er is helaas niks mee gedaan. Verder wel leuke avond gehad.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij h
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Niet veel soeps.
Lompe bediening (gelukkig niet allemaal).
Gamba's te hard.
Kip te droog.
Geen zout op patat.
Geen zeep in de wc's (zowel dames als heren).
Niet voor herhaling vatbaar.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Leuke plek voor een simpele hap.
Geen uitgebreide kaart. Weinig vegetarisch op de grote kaart.
Prijs/kwaliteit is prima.
Mooi uitzicht vanaf het terras
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We hebben hier voor het eerst gegeten. De locatie en het uitzicht zijn geweldig.
We werden vriendelijk welkom geheten.
De kaart is erg eenvoudig en wat beperkt maar de gerechten die wij bestelden waren goed bereid. De kip was overheerlijk en de varkenshaas medaillons waren ook goed bereid. Wat ik miste was een groente garnituur. Dit moest blijkbaar apart besteld worden.
Ik vroeg een halfzoete wijn omdat ik niet van erg droge wijn houd. Ik kreeg de wijn geserveerd met de opmerking dat ik gewoon een ander glas wijn zou krijgen mocht deze me niet bevallen. Top service!
Leuke locatie om met kinderen of kleinkinderen te gaan eten.
Tiny N.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Ik zou niet meer met een grote groep komen eten, je kon elkaar helemaal niet verstaan, het was erg druk en dan klinkt alles heel hard door denk ik te kale ruimte?
het eten is heerlijk en het is ook knap dat we met een groep van 13 mensen toch gelijk ons eten hadden.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Fijn restaurant voor met de kinderen. Vlees en kip heel goed.
rita N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op de veranda , met fraai uitzicht, gezellig en lekker gesmuld van pannenkoeken, sate en kip.
Alles prima in orde. Leuke bediening.
Mw. T O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Er was van te voren verteld dat het langer kon duren met het uitserveren van het eten, toch duurde het net iets te lang. Maar we hebben heerlijk gegeten!
Niels C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goed restaurant. Snelle vrolijke bediening. Gewoon recht toe recht aan! Super locatie
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een teamuitje vandaag bij Tasman gehad. Shared dining gedaan op aanraden van de bediening. Heerlijk gegeten, gezellig, er werd meegedacht met het gezelschap. Het dessert was goed ijs wat zelf uitgekozen kon worden. Een hele leuke locatie met een zeer aardige, behulpzame bediening en goed eten. Prijs-kwaliteit erg goed. Een aanrader!