Tashi Deleg

Utrechtsestraat 65 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206206624

Over restaurant Tashi Deleg

Indonesische smaken

Op het dak van de wereld in Tibet heb vind je de spannendste gerechten. Restaurant Tashi Deleg heeft deze Indonesische specialiteiten uit het bergklimaat naar Nederland gehaald. Proef van de makkelijk te verteren Aziatische maaltijden!

Meer informatie over restaurant Tashi Deleg

Maandag t/m zondag 05:00 - 22:00

Jpmo1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zoals zovelen ook met de AH-restaurant actie hier gegeten. Er werd op de menukaart vermeld dat deze rijsttafel eigenlijk €33,95 kost. Dat is gewoon te duur, want overal krijg je veel meer gerechten voor een rijsttafel dan hier.
Wat betreft het eten, het was goed. Maar voor dit geld kan ik in Amsterdam veel beter terecht voor een echt goede Indonesische rijsttafel!!
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Rustige maar snelle bediening, we aten het AH-menu, afgezien van het wat geringe en suffe desert was alles prima in orde, lekker eten :-)
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een heerlijke rijsttafel gegeten met de AH restaurant actie, 33,50 in totaal voor 2 personen. Vriendelijke bediening, lekker eten en een goeie sfeer. De smaken zijn niet uitmuntend, maar het is zeker goed. Voor de echte waaghals kun je het tibetaanse bier proberen. ;)
Martinstaffhorst .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Vriendelijke bediening. Smakelijke Indonesische gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Grappige combinatie van Tibetaanse keuken en Indonesisch. Wellicht volgende keer Tibetaans?
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Erg vriendelijk ontvangen bij Tashi Deleg. Was lastig omdat we om 20u naar een concert in de Amstelkerk moesten en mijn disgenootje door omstandigheden wel een UUR later kwam dan gepland! Daardoor moesten we de heerlijke rijsttafelgerechtjes iets te snel verorberen. De vriendelijke bediening ging er flexibel mee om en ze gaven ons eens stapel spekkoekplakjes mee in een bakje: zo lief! Was lekker in de pauze van het concert. En de rest van de rijsttafel met de AHDeal was ook erg goed: goed gevulde kippensoep met knapperige groente en koriander en volop keus in de Indonesische rijsttafelhapjes dus. Ook veel groente en tahoe zaten erbij. Top. Zonde van de krappe tijd die we hadden. We komen nog een keertje uitgebreider en langer hiervan smullen!
Ilo B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
heel smaakvol, zeker een aanrader ! en met de ah/iens actie was het een superleuk en lekker uitje. Bediening was zeer vriendelijk . Het menu was een kleine rijsttafel en de smaken waren prima
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op de AH-reservering had ik aangegeven dat 1 * vegetarisch was gewenst. Dat is nog nooit een probleem geweest, behalve bij Tashi Deleg. We moesten kiezen: of allebei vlees of allebei vegetarisch. Aan tafel, wel te verstaan, want ook al had ik het van tevoren aangegeven – daarvoor laat de reservering immers ruimte – we kregen het pas te horen toen we aan tafel zaten. Als verklaring werd gegeven dat “gasten enorm zeurden”. Je voelt je meteen welkom, maar niet heus. Waarover is onduidelijk, er zat geen enkele keuzemogelijkheid bij het menu.
Dan het vleesmenu maar, mijn partner had zich op de rendang verheugd en de helft van het menu was groente. Maar de soep kon toch wel vegetarisch? Nee dus. Sterker nog, er werd een kippensoep neergezet voor de vegetariër, en dat onder het waakzame oog van de Dalai Lama. Overigens vond de niet-vegetariër de soep flauw
De vleeseter moest nu wel heel veel vlees eten. Dat vergrootte het plezier niet echt.
Al met al hebben we hier niet prettig gegeten en dat heeft invloed op hoe het smaakt, want het hoofdgerecht was beslist niet slecht. Ook niet bijzonder lekker, helaas. We gaan dit niet nog een keer proberen.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Lekker gegeten, goede variatie van gerechten (mild tot pittig, groente & vlees), gezellige & drukke sfeer. De bediening was erg vlot, misschien zelfs te gehaast. Ik zal er zeker nog een keer terugkomen om de Tibetaanse gerechten te proeven; het Indonesische menu was iig heerlijk.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekker gegeten via de AH actie. Prima menu met kleine rijsttafel voor een redelijke prijs. Al waren de pittige gerechten wel heel erg pittig. Wij kunnen best wat hebben, maar de hoeveelheid rode peper was toch een beetje teveel van het goede. Zeer vriendelijke bediening. De rijst werd op verzoek bijgevuld.
Muru .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker eten. Tibetaanse rijstwijn was bijzonder om een keer te proberen. Wel best prijzig, zelfs met de albert heijn deal.
Willemfe .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heel lekker gegeten met de AH actie. De rijsttafel bestond uit een aantal smakelijke gerechten met veel afwisseling. Samen met de soep en de spekkoek krijg je meer dan voldoende te eten. Ondanks dat er niet veel personeel was, voelden we ons welkom en hadden we niet het idee dat ze ons snel weg wilden hebben. Tashi Deleg is zeker een aanrader!
Mies22 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Met ah restaurantactie het vastgestelde menu gekregen. Een OK rijsttafel, maar niet bijzonder en kwaliteit ook niet bepaald hoogstaand. Prijs-kwaliteitverhousing is zeker scheef. Je waant je wel in Indonesische sferen en de bediening is heel netjes en lief.
George52 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met de AH restaurantactie kozen we voor restaurant Tashi Deleg. Een tamelijk klein restaurantje in de Utrechtsestraat met zeer vriendelijke bediening. Zij presenteren zich met de Tibetaans/Indonesisch keuken. Wij waren wel benieuwd naar die combinatie. Voor de gasten die met de restaurantactie van AH hebben gereserveerd hebben ze een speciaal 3 gangen menu. Dat is een aanrader. We kregen vooraf soto ajam. Vervolgens een royale rijsttafel en als afsluiting spekkoek. Volgens ons allemaal uit de Indonesische keuken. Allemaal zeer smakelijk, maar we zijn nog steeds nieuwsgierig naar de Tibetaanse keuken. Al met al heerlijk gegeten en door de AH actie heel redelijk geprijsd.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Tashi Deg, vriendelijk ontvangen ondanks dat we ons 'te vroeg' meldden , goede recensies zeker waardig
Monham .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hadden een rijsttafel met de ah restaurant week voor 7 personen gegeten.
Het was heel erg lekker en zeker genoeg.
Vriendelijk personeel en goede service. Een aanrader.
Christadialas .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het restaurant is klein. Goed voor 28 personen.
Het eten was uitstekend. Alles was vers.
Ik heb hier de beste spekkoek mogen ervaren.
Het personeel was vriendelijk en oplettend.
Ik kom hier zeker terug
LaFleurrie .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bijzonder vlotte bediening en vriendelijk. Via AH-actie genoten van een rijsttafel; Kokosrundvlees gerecht was het lekkerst!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Lekker uitgebreide rijsttafel en heerlijke soep cooraf. Goede service. Echter de spekkoek als toetje was niet heel bijzonder
Arie.neijman .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Eten was Prima en voldoende.
1 Nadeel vonden wij de soep die kunnen ze beter weglaten.
Bediening was erg vriendelijk en correct.