Tashi Deleg

Utrechtsestraat 65 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206206624

Over het restaurant Tashi Deleg

Indonesische smaken

Op het dak van de wereld in Tibet heb vind je de spannendste gerechten. Restaurant Tashi Deleg heeft deze Indonesische specialiteiten uit het bergklimaat naar Nederland gehaald. Proef van de makkelijk te verteren Aziatische maaltijden!

Meer informatie over restaurant Tashi Deleg

Maandag t/m zondag 05:00 - 22:00

Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten gisteren. Het pakistaanse vegetarische menu gedeeld met zn 3en. Alles was lekker. Goede opbouw van mild naar pittig en erg goede smaken. Heel erg vriendelijk personeel en zeker gezien de locatie goede prijzen. Kom zeker terug.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Tibetaans én Indonesisch. Bijzonder. Alleen de Tibetaanse gerechten geproefd. En dat was heerlijk en gevarieerd. Kom zeker terug.
Emile P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gevarieerde rijsttafel, goede opbouw van mild naar piitg, heerlijke smaken. De solo ajam kan veel beter: smaakt flauw en waterig. Het nagerecht is niet bijzonder.
o B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een zeer positieve ercaring bij dit restaurant (eethuisje) met de AH Restaurant actie. Een aanrader. We komen zeker terug ook omdat de menu kaart aantrekkelijk is qua combinatie dinners en prijs.
Tranched .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Door gebruik te maken van de AH aanbieding was de prijs-kwaliteitsverhouding erg gunstig, normaalgesproken is het denk ik correct.
H T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gegeten via AH-actie. Je krijgt een kleine rijsttafel met soep vooraf en spekkoek na, alles van redelijke kwaliteit. Nagerecht werd een beetje "kinderlijk" aangekleed met slagroom met gekleurde hagelslag, maar smaakte prima. Kwaliteit van het voor- en hoofdgerecht was ook goed.
De tafels staan wel vrij dicht op elkaar waardoor je zowat bij anderen aan tafel zit.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gebruik gemaakt van AHrestaurantactie. Hiervoor was een aparte menukaart gemaakt. Heerlijk gegeten, prettige en deskundige bediening, goed bereikbaar met tram 4, aanrader
Lindsey C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Te vroeg zijn was geen problem, heel vriendelijk en efficient, en de rijsttafel was echt lekker,
Familie heeft genoten van een gezellig avond.
Gloria N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke en rustige bediening. Alle gerechtjes goed uitgelegd. Aangename ambiance.
Voor herhaling vatbaar!
Amsteldijk G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Een heel goede prijs/ kwaliteit verhouding.De gerechten zijn over het algemeen-op de gestoofde kipgerechten na-lekker van smaak. De bediening is klantgericht en correct. Een aanrader met vrienden of familie
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We waren redelijk vroeg, nog voor zes uur en het was nog stil. Na verloop van tijd werd het restaurant half gevuld. We vonden dat wel prettig, omdat we dan nog een prettig gesprek kunnen hebben zonder onze stem te hoeven verheffen.
De inrichting was oosters, yaks, afbeeldingen van de Dalai Lama en wandversieringen die me meer aan Nepal of Tibet deden denken dan aan Indonesië, terwijl de gerechten die er geserveerd worden Indonesisch zijn.
De inrichting is niet ongezellig, maar past dus totaal niet bij de kaart
We kregen vooraf een kippensoep. was noedels, tauge en een beetje kip, niet onsmakelijk, maar er zat een groentescheut in die heel hard en taai was en niet opgegeten kon worden. Als het alleen een smaakmaker was, had ik die er van te voren uitgehaald.
De hoofdgerechten; rijst, wat tafelzuur, saté, twee soorten kip, pittig rundvleesaubergine, gado gado en sperzieboontjes/groente, waren niet bijzonder. Het leek allemaal opgewarmd.
We hadden een AH restaurant-actie en betaalden 33,50 voor het eten. Dat was wel redelijk, maar als ik er 33,50 per persoon voor had betaald, had ik het veel te duur gevonden. Ik heb daarom als prijs-kwaliteitverhouding duur gegeven.
Ik zou hier niet terugkomen als ik het volle pond moet betalen.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, allemaal verschillende Indonesische gerechtjes. Gezellig kleinschalig restaurantje met vlotte bediening. Gaan zeker nog eens terug.
mar_jan .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Rijsttafel met allerlei lekkere hapjes. Soep, hoofdgerecht en toetje. Het toetje konden we niet meer op en vroegen of we in de plaats koffie konden krijgen. Dat kon. De koffie vonden we niet zó lekker maar smaken verschillen. Het was erg druk vanwege de illuminade in Amsterdam; misschien dat het daarom zo lang duurde voordat we het hoofdgerecht kregen. Voor de rest aardige mensen en wel een adresje om nog een keer heen te gaan.
mrieklek .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Prima gegeten, maar we zaten wel zo ongeveer bij de buren op schoot, het is er erg klein. Niet zo sfeerfol, typisch Amsterdams toeristen eettentje. Beleefde maar afstandelijke bediening. We vroegen om extra satésaus en rijst, kregen we direct en zonder extra kosten. Eten wordt in leuke kleine bakjes opgediend, van mild naar pittig. En heerlijke spekkoek als dessert. Maar ik zou er nooit 35 euro voor over hebben. dus met de AH-aanbieding waar voor ons geld gekregen. Goed plekje om te eten als je daarna naar De Kleine Komedie wilt (is vlakbij).
Manja D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Een absolute aanrader!!! Het restaurant wordt gerund door bijzonder lieve, vriendelijke mensen. De sfeer is Tibetaans: gastvrij en niet overdreven. Dit maakt dat je je volledig op je gemak voelt in dit restaurant. Het menu bestaat uit Tibetaanse of Indonesische gerechten, die uitgebalanceerd zijn qua smaak. Niets is te heet. Een waar feest voor je smaakpapillen! Als Albert Heijn menu kregen wij een prachtige rijsttafel voor 2 personen! Ons etentje was een groot succes! Hartelijk dank Tashi Deleg!
Apn.Bolding B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig sfeervol ingericht..leuk binnemkomen..d ex zaak netjes en schoon..keuken en toilet schoon..erg belangrijk...voor ons....vriendelijk personeel. .eten was prima en voldoende en goed van smaak...zou wederom gaan.
RikkieX .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten was prima, We hadden het AH menu, was een rijsttafel met 8 gerechten,soto soep vooraf en spekkoek na. De bediening was bijzonder prettig, niet opdringerig. Een goed restaurant wat ook wel bleek toen het later bijzonder vol werd..
Ingrida N.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het was heel lekker, gezellig, niet opdringerig. Wij hebben een super avond gehad. Wij komen hier nog vele malen terug.
Hilde O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was in orde. Gezellige rijsttafel met genoeg opties was prima kwaliteit. Toetje (ah menu) een schaal met spekkoek en fruit: top! Service ontzettend vriendelijk personeel en snel geholpen. Je zit rustig en kunt elkaar goed verstaan. Zeker een aanrader.
jpmo1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Restaurant zonder poespas. Personeel doet z'n werk, niet meer, niet minder. Weinig tot geen extra aandacht voor de klanten.
Het eten is ok maar zeker niet het lekkerste Indonesisch eten in Amsterdam. Wat gewoontjes, "verhollandst".
Was de eerste keer hier en daar blijft t bij.