Tashi Deleg

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tashi Deleg

Indonesische smaken

Op het dak van de wereld in Tibet heb vind je de spannendste gerechten. Restaurant Tashi Deleg heeft deze Indonesische specialiteiten uit het bergklimaat naar Nederland gehaald. Proef van de makkelijk te verteren Aziatische maaltijden!

Meer informatie over restaurant Tashi Deleg

Maandag t/m zondag 05:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Tashi Deleg

De tafel van Ali K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Super leuk. Echt een aanrader.
Remco J.
Lekker gezond en erg vers. Ik kom graag terug.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeer aangename kennismaking met de Tibettaanse keuken. En bovendien zeer scherp geprijsd door de IENS deal. Zeker voor herhaling vatbaar ...
Ester G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten en prima service!
Frenk V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heel gezellig en lekker voor een filmbezoek gegeten met vrienden en heerlijk een vegetarische Indonesische rijsttafel gegeten, volgende keer wil ik de Tibetaanse variant proeven.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk Tibetaans gegeten bestaande uit diverse gerechten. Vriendelijke bediening met oog voor detail. Vanwege de 50% actie hier gaan eten (heel netjes de helft van de rekening, dus ook de drankjes); ook tegen de reguliere prijs voor herhaling vatbaar!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten, lekkere wijn.
Bediening ok.
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekkere vega(n) rijsttafels gegeten voor een kleine prijs dankzij een IENS-deal. Lekker! Vooral de tempeh en aubergine. Top dat er extra rijst werd aangeboden. We hebben alles tot de laatste kruimel opgegeten. Gezellige aankleding, vriendelijke en behulpzame bediening.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het bleek dat die dag geen pin betaling mogelijk was, maar wel contante betaling. Vooraf is 2x getracht te bellen om ons daarop opmerkzaam te maken. Het eten was goed, bediening was vriendelijk en correct
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was lekker en zeker voldoende. De wachttijden waren zeer kort. Omdat wij gebruik maakten van de AH Restaurantactie was het goedkoop, maar anders zou ik de prijzen aan de hoge kant vinden.
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
prettige maaltijd met een vriendelijke en attente bediening
Reinald D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We waren te vroeg en konden toch meteen aanschuiven. We hebben lekker gegeten en we werden goed bediend.
Verschillende gerechtjes en ze waren vers gemaakt.
Gery B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een zestal gerechten, met rijst en bami. Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Rustige sfeer.
Henriette B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke services en ruime porties
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik heb hier al meerdere keren gegeten met Groupon of met de AH Restaurantactie. Elke keer is het erg goed bevallen! Het eten is heerlijk en ruim voldoende, service is prima, en de prijs-kwaliteit verhouding is goed als je er met een kortingsactie eet (anders zou ik het toch iets te prijzig vinden). Ik blijf hier zeker terug komen!
elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goed restaurant.Eten was erg smakelijk/bediening vriendelijk.Nagerecht /koffie met spekkoek was n feestje.
roelien W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
we hebben het heerlijk gehad ,het eten was erg lekker de bediening vriendelijk een gezellig restaurant,we komen zeker terug.
marjolein_eikelenboom .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij waren daar met de ahkaart. Twee voor de Prijs van een. maar het voorgerecht was voor een Persoon. Hoofdgerecht was net voldoende toetje was geen eigen keuze. Wel lekker hoor. Wij vonden dat wel jammer eten en prijs verhouding Klopte niet. Verder heerlijk gegeten. Bediending erg vriendelijk.
Marja O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Lekker eten, aardige bediening, prima prijs.
HalimaT .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker en voldoende eten. Vlotte en vriendelijke bediening . Ook prima sanitaire voorzieningen.
De kwaliteit was even goed als een eerder bezoek aan dit restaurant een aantal maanden geleden.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten. Is een vast uitgebreid menu. En anders dan de vorige keer met de AH aktie. En heerlijke huisgemaakte sambal erbij. Alles is goed vers en lekker klaargemaakt. Aanrader!