Tasca Bellota

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
bob O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Om 18.00 uur ging het restaurantje open en omdat iens reserveren aangaf ,wilden wij het risico bij een niet gepland dagje amsterdam niet voor een teleurstelling gaan. Ontvangst was hartelijk en gastvrij.Wij gingen beide voor de paella met vis en omdat dit gerecht meer tijd kost in de voorbereiding hebben we gesnoept van het lekkere warme brood met smeersels.DE paella kwam binnen de afgesproken tijd en was heerlijk, in spanje in de touristencentra een stuk minder.
Ook de Rode huiswijn was prima evenals de gratis fles water en de koffie Een aanrader!
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Gisteren met z'n tweeën wat tapas gerechtjes gegeten. Allen even smakelijk. De boquerones waren zacht en mals, niet te zuur en voorzien van wat rode ui. De calamares waren goed op een bedje van zeekraal. Gebakken aardappeltjes (in de schil) met aioli; heerlijk! En dan vergeet ik haast nog de kipspiesjes met een pittig sausje en de lamsgehaktballetjes in tomatensaus.
We zaten heerlijk buiten dus het decor binnen hebben we niet heel goed in ons opgenomen.
Komen zeker nog eens terug om de rest te proeven.
Milko V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Wat een gezellig leuk restaurant, de bediening is fantastisch, eigenaresse en eigenaar zijn zo vriendelijk en makkelijk. Het eten is ook top, met liefde gemaakt, vers en erg lekker allemaal. Het is binnen knus en gezellig en als je echte tapas wilt eten in Amsterdam, dan moet je hier een keer naar toe.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Inmiddels hier 2x gegeten. Beide keren uitstekend. Tot nu toe vinden wij dit het beste tapa's restaurant in Amsterdam. De dames uit spanje doen hun uiterste best het je naar de zin te maken. De wijn is betaalbaar en goed. Het eten uitstekend. Of het nu de pan con tomate is, de calamares of de boquerones.
Dimitry H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Het eerste wat opvalt is, dat wat je ook bij Tasca Bellota krijgt, het is gelukkig niet verdronken in olie.
Men serveert mooie fijne en frisse gerechtjes met veel smaak.
Prima Spaanse wijn erbij en leuke vriendelijke bediening.
Een tip zou zijn om iets van vilt lamellen aan het plafond op te hangen waardoor het praatgeluid wat gedempt wordt. Verder mooie avond gehad!
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Heerlijk gegeten, de porties waren, voor tapas zeker, aan de grote kant. Wij aten met z'n vijven en kregen van veel gerechtjes gewoon 5 hapjes. Service was heel goed, aardige mensen, heel geduldig en met hart voor hun zaak. Aanrader!
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Heerlijk gegeten bij Tasca Bellota. Veel lekkere authentieke tapas op de kaart. Heerlijke wijnen. En echte Spaanse mensen. Een echte aanrader voor een gezellige avond tapas eten!
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Eigenlijk wil ik er niets over kwijt omdat ze nu al altijd stampvol zitten.... maar dit is een absolute topper: ga voor de knolselderijrösti, de calamares en toe het bonbon. Drink daarbij een stevige Rioja, geniet van de gulle gastvrijheid van de gastvrouw en heer en je avond kan niet meer stuk.
Roy W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Leuk gezellig tentje (plek voor Ca. 40 personen) op een leuke locatie. Op Iens niets dan goeds gelezen over deze tent en het was inderdaad het bezoek meer dan waard. We gingen voor de Paella Valenciana (2pers.) en vooraf een overheerlijk kaasplankje. De dadels met spek waren het enige waar we niet heel enthousiast over waren. De bediening is zeer vriendelijk, de kaart is behoorlijk uitgebreid en bij Tasca Bellota zit je prima. Een aanrader!
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Prima Spaans restaurant in de Jordaan. Goede atmosfeer, aandacht voor bestaande en nieuwe gasten. Authentiek Spaans eten en heerlijke Verdejo op de kaart.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We hadden gereserveerd en dat bleek ook nodig. Altijd al een goed teken.
Niet zo groot, voor ongeveer 30 gasten. Keuken en bediening konden het vlot aan.
Heel vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer. Meest tapas op de kaart, niet zo veel hoofdschotels.
Vooraf warm brood met heerlijke tapenade en lamsgehaktballetjes met koriander. Heerlijk!
Gevolgd door Paella. Vers. Echt heel erg lekker gekookt. Daar was werk van gemaakt.
Voortreffelijke huiswijn. Aanrader, we komen zeker terug
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Na een aantal cafés en dito biertjes was het tijd voor eten, waar is een goede tapaszaak?
Links, links en dan aan je rechterhand zij de vriendelijke dame van Arendsnest. Ze had groot gelijk, de zaak was volgeboekt en we konden alleen 1 van de 2 tafeltjes voor 2 buiten terecht. Portugese Rosé voor 18 Euro was erg lekker. Brood met aioli en later tomaat zeer smakelijk. Tortilla met champignons ook en de rest, dadels met spek en chorizo o.a. waren allemaal bovengemiddeld goed.
Engelse dames naast ons hadden reuze Gamba's die er ook top uitzagen en roken. Bediening uiterst vriendelijk en zorgzaam. Top zaak dus. Zat afgeladen vol toen wij vertrokken en dat is zeer terecht.
Solares22 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Voor een onvergetelijk avond, zeker gaan we naar Tasca Bellota! We gaan ten minste 2 tot 3 keer per jaar. Het eten heerlijk! Tapas, Wijn, Cava, Postre...onze favorite: Paella! Uitstekend! Zeker een 10!
Sasha M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Heerlijk gegeten bij Tasca Bellota. Erg vriendelijke Venezolaanse eigenaresse, die waarschijnlijk het Zuid-Amerikaans tintje aan het eten geeft. Heerlijke cachapas (maïspannekoekjes) met geitenkaas! Kom er zeker voor terug.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Dit is een van mijn favoriete restaurants in Amsterdam.
Neem hier vaak gasten mee naartoe en we worden iedere keer gastvrij ontvangen.
Daarnaast is het iedere keer weer genieten van heerlijk eten en een gezellige atmosfeer!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
klein maar gezellig zaakje . De gaste dame en heer weten wat ze moeten doen , personlijk erg betrokken , dat mag ik graag zien .het eten wordt zo'n beetje voor je neus gemaakt . eerst aan de heerlijke Iberische vleeswaren daarna tapas vlees ronde met lekkere lams albondigas y mas , kortom voor herhaling vatbaar
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
We hebben hier onverwacht met 18 personen gegeten en vonden het geweldig!
Na een avondje kroeg hebben we geprobeerd met 18 personen rond 21:00 uur een restaurant te vinden. Na zo'n 10 keer te zijn afgewezen, kwamen we bij deze vriendelijke mensen terecht.
Zij ontvingen ons zo hartelijk en haalden alles uit de kast om deze grote groep toch goed te verzorgen.
We hebben diverse tapa's gegeten vergezeld van rode huiswijn en vonden alles uitstekend.
De sfeer is leuk en de bediening fantastish. De rekening was zeer redelijk gezien het gebodene en wij bevelen de restaurant van harte aan.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Nooit ( in Nederland) zulke heerlijke Tapa's gegeten zelfs de inktvis ringen waren knapperig. De sangria was erg goed maar heb ik wel eens lekkerder gedronken. Maar ga zeker terug.
Kerstin W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Vriendelijke bediening, lekker eten en een wijntje erbij. Heerlijk. De wijnkeuze zou meer excentriek kunnen zijn. De salades met pompoen daarentegen waren een verrassing.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Wat een smakelijke tapas. Met zorg bereid, smaakvol. Heerlijke geroosterde sardientjes, super aardappeltjes en wat een lekkere gegrilde groenten. Goede sfeer, aardige bediening. Hier kom ik terug.