Tasca Bellota

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
NN2 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vandaag (16-10) hier gegeten, voor de zoveelste keer. Wederom goed, alles lekker: chorizo, tortilla, dadels met spek, maiskoekjes met schapenkaas, crema catalana toe (maar de likor 43 niet geproefd). Lekker eten, maar de wijnkwaliteit en keuze van open wijnen kan beter; dat is wat zonde bij dit eten. Fles Italiaans water was ook goed. Zeer prettige bediening vandaag!
Iwan T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Fantastisch eten, leuke sfeer en ontzettend vriendelijke service. Porties zijn ruim voldoende en smaak is top. We hebben er een nieuw favoriet restaurant bij!
Roef .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met 7 pers heerlijk gegeten. Authentieke smaken. Mooi geserveerd. Heerlijke sangria. Leuke bediening. Wel even gereserveerd van te voren.
Patriesie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Tapas zoals Tapas bedoeld zijn. Grote porties van uitstekende kwaliteit! De tent wordt gerund door Spanjaarden. Vriendelijke en snelle service! Ook de sangria is aan te raden. Ik kom hier zeker terug.
Maika S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gisteren gegeten bij Tasca Bellota. Super lekkere gerechtjes! En allemaal heel mooi opgemaakt, iets dat je niet vaak ziet in tapas-restaurants. De bediening was super vriendelijk en steeds perfect op tijd met een nieuw bordje met heerlijkheden. Het restaurant zelf is erg knus, wij waanden ons weer even in Spanje. Kortom, wij hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug! Prijs/kwaliteit is trouwens ook meer dan dik in orde. Aanrader!
Bushzus .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
zo ontzettend lekker gegeten.Echt een van de betere tapasrestaurants.De bediening was super vriendelijk.Bracht ongevraagd een fles water omdat ons tempo wijn drinken iets te hoog was waarschijnlijk.Conclusie,leuk lekker en erg gezelligHet decor vonden we ook leuk,vooral de fles water aan het touw bij de ingang.Die ging op en neer bij het open en dicht gaan.
Het is misschien niet groot maar je had geen last van elkaar.
Aalheks Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Goede porties bij Tasca Bellota, ook de bediening was goed en charmant, en een heerlijke rode huiswijn (die perfect op temperatuur was). Kortom een fijn restaurant!
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Met goede vrienden heerlijk tapas gegeten in deze leuke zaak. Het eten is zeer goed en de wijnen speciaal en heel lekker. De bediening is heel vriendelijk en snel, ons zien ze nog terug.
Joris Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Leuk tapasrestaurant. Er is een ruime keuze uit tapas. Alle tapas die bij ons op tafel stonden waren top. Het was wel wat druk waardoor het soms wat lang duurde voordat je werd geholpen. Wel hele vriendelijke mensen.
SiemHoumes .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Een restaurant met Mahou-bier van de tap, dat zie je nergens en dit biertje uit Madrid is heerlijk zacht.

De kazen is een aanrader en ook de Calamares in het zuur is echt heerlijk. De vegetarier at een Tortilla in de vorm van een omelet met aardappel, ook een aanrader.
Daniela H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Al twee keer hier gedineerd en beide keren een heerlijke avond gehad. De paella is echt voortreffelijk net als de sangria. Verder zijn de tapas ook erg lekker en de bediening is attent en erg vriendelijk. Beste tapasrestaurant in Amsterdam tot nu toe!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Genoten bij Tasca Bellota. Knus tentje met een open keuken waar de heerlijkste gerechtjes uitkomen. Zelf kozen we naast super smaakvolle lams-gehaktballetjes en gegrilde groenten, voor een dampende pan paella. Daar moet je even op wachten want hij wordt vers gemaakt, maar dan heb je ook wat! Super rijk gevuld en top van smaak. De Spaanse biertjes bevielen ook goed. De bediening was ontzettend vriendelijk en daarbij spraken ze ook allemaal Spaans, dit maakte de beleving compleet.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Jolines que rico! Ouderwets avondje tapas zoals je de tapas ook in Spanje treft, heerlijk! Wij gingen voor veel groente en een beetje vis. De gegratineerde witlof en courgettepakketjes waren om te smullen. De inktvisringen boterzacht. Verder is men op de hoogte wat glutenvrij betekent, pluspunt. Personeel is attent en net als de tapas ook "geïmporteerd" wat de sfeer compleet maakt.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Heerlijke tapas bij Tasca Bellota, de paella kon ons minder bekoren (zwaar en vet). Uitstekende desserts en koffie. Lichte Rioja huiswijn, geef ons maar de wat zwaardere Ribera del Duero.
Uitstekende service door vriendelijke, snelle en attente bediening.
Het is een klein, knus restaurant en de meeste tafels staan erg dicht op elkaar, dat is wel jammer.
Bob O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Om 18.00 uur ging het restaurantje open en omdat iens reserveren aangaf ,wilden wij het risico bij een niet gepland dagje amsterdam niet voor een teleurstelling gaan. Ontvangst was hartelijk en gastvrij.Wij gingen beide voor de paella met vis en omdat dit gerecht meer tijd kost in de voorbereiding hebben we gesnoept van het lekkere warme brood met smeersels.DE paella kwam binnen de afgesproken tijd en was heerlijk, in spanje in de touristencentra een stuk minder.
Ook de Rode huiswijn was prima evenals de gratis fles water en de koffie Een aanrader!
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Gisteren met z'n tweeën wat tapas gerechtjes gegeten. Allen even smakelijk. De boquerones waren zacht en mals, niet te zuur en voorzien van wat rode ui. De calamares waren goed op een bedje van zeekraal. Gebakken aardappeltjes (in de schil) met aioli; heerlijk! En dan vergeet ik haast nog de kipspiesjes met een pittig sausje en de lamsgehaktballetjes in tomatensaus.
We zaten heerlijk buiten dus het decor binnen hebben we niet heel goed in ons opgenomen.
Komen zeker nog eens terug om de rest te proeven.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Heerlijke tapas gegeten bij Tasca Bellota. Aardige bediening, leuke sfeer. Een aanrader! We hebben wel even gereserveerd en dat was ook nodig. Het restaurant zat helemaal vol, ook op maandagavond...
Muhabbat N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Een geweldige avond met persoonlijke, attente bediening en heerlijke tapas! Je voelt er echt welkom. Geen enkel minpuntje, erg bedankt. Een echte aanrader !!!
Milko V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Wat een gezellig leuk restaurant, de bediening is fantastisch, eigenaresse en eigenaar zijn zo vriendelijk en makkelijk. Het eten is ook top, met liefde gemaakt, vers en erg lekker allemaal. Het is binnen knus en gezellig en als je echte tapas wilt eten in Amsterdam, dan moet je hier een keer naar toe.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Inmiddels hier 2x gegeten. Beide keren uitstekend. Tot nu toe vinden wij dit het beste tapa's restaurant in Amsterdam. De dames uit spanje doen hun uiterste best het je naar de zin te maken. De wijn is betaalbaar en goed. Het eten uitstekend. Of het nu de pan con tomate is, de calamares of de boquerones.