Tarek's Steakhouse

Kerkstraat 3 2771 GS Boskoop Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Lai Shan T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Na een eerder bezoek met zijn 2-en nu met gehele gezin komen eten. Wij hebben allemaal meer dan genoeg kunnen eten. We kregen het niet eens op. Vlees was zeer goed klaargemaakt, super mais en gaar.
Goede bediening, uitstekende kok en goed eten. Meer is niet nodig.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We hebben lekker gegeten, maar de communicatie tussen de bediening was niet goed. Desserts kunnen beter.
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
slecht. Bediening ging heel langzaam. met groupon besteld. Zalm was ineens van de kaart gehaald. Jammer als je geen vlees eet. Drankjes erg duur.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Goed vlees lekker op smaak door de chefkok bereid! Wij komen hier zeker terug.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten. Ik vond alleen het voorgerecht anders dan voorgesteld. Zalm carpaccio is niet zalm op een stukje stokbrood; de vorige keer dat wij dat namen was t echt zalmcarpaccio. Dat was t enige wat een beetje tegen viel.
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Hoe kan het dat dit restaurant zo leeg is? Bewust niet gekozen voor de spareribs en zeer lekker gegeten. Hoge kwaliteit vlees, uitstekend bereid! Tel daar superservice bij op, ik kom zeker terug!
Bilal S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Een van de beste steakhouse waar ik ooit ben geweest, Eten was topkwaliteit en de bediening was echt goed,

Ik kom zeker nog een keer langs!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Dit is een onvergetelijke in a Livetime bezoek. Er gaat hier door de onprofessionele bediening van alles fout. Sprite is op. Wiekse witte tap is kapot, ijs voor in het water is er niet, sausjes bij de ribeye worden vergeten. Vlees is nog redelijk te eten. De zaak is ook erg smoezelig van binnen. Door de ramen kan je niet heen kijken en de tafels plakken. Ondanks weinig mensen in de zaak duurt het allemaal verschrikkelijk lang. Wij laten het toetje voor wat het is en verlaten deze tent.
John D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hier laatst wezen eten via groupon, bizar slecht geen woorden voor, service langzaam eten wordt opgewarmd met magnetron en dan snel op het vuur gegooid. Zogenaamd all you can eat kan niet meer dan één ronde bestellen. Heel jammer vind het een zware teleurstelling. Bediening heeft geen ervaring en komt onzeker over. Echter verwijt ik hen niks, eigenaar staat ik keuken en kookt bewust traag.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een aanrader! Lekker een gril op tafel met genoeg vlees/kip en frietjes. Lekkere huiswijn en zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Omdat wij onze eerste trouwdag vierden en vrij laat aanschoven (kleine kinderen moesten eerst slapen) gastvrij ontvangen; ontvingen wij een cocktail van het huis. Het was rustig die avond ivm zomervakantie.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Super lekkere Spare ribs, waarbij het vlees van het bot valt. in jaren niet zo lekker gekregen. Eigenaar en personeel is erg aardig en behulpzaam.