Tarek's Steakhouse

6,3

Jouw recensie over het restaurant Tarek's Steakhouse

john D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hier laatst wezen eten via groupon, bizar slecht geen woorden voor, service langzaam eten wordt opgewarmd met magnetron en dan snel op het vuur gegooid. Zogenaamd all you can eat kan niet meer dan één ronde bestellen. Heel jammer vind het een zware teleurstelling. Bediening heeft geen ervaring en komt onzeker over. Echter verwijt ik hen niks, eigenaar staat ik keuken en kookt bewust traag.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een aanrader! Lekker een gril op tafel met genoeg vlees/kip en frietjes. Lekkere huiswijn en zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Omdat wij onze eerste trouwdag vierden en vrij laat aanschoven (kleine kinderen moesten eerst slapen) gastvrij ontvangen; ontvingen wij een cocktail van het huis. Het was rustig die avond ivm zomervakantie.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Super lekkere Spare ribs, waarbij het vlees van het bot valt. in jaren niet zo lekker gekregen. Eigenaar en personeel is erg aardig en behulpzaam.