Tarantella

Service8,2/10
Decor7,7/10
AdrianaMaria . Meesterproever (30 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Lekker gegeten met 2 personen in het dorp Oostzaan.
Filetto Tarantella. Dat is ossehaas, heerlijk medium gebakken. Een garnering van aubergine, champignons, paprika en pikante tomatensaus. We kregen er tevens gebakken aardappeltjes bij en een schaaltje romige pasta. Op zich niets bijzonders, maar wel lekker klaargemaakt.
Vriendelijke bediening. Een tentje om terug te komen.
Melanie M. Proever (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Vandaag voor het eerst pizza gehaald bij tarantella is de eerste maar ook gelijk de laatste keer! Kom je thuis is je hele pizza aangebrand en de aangebrande korst er afgesneden! Wat een aanfluiting????
Briozeiler . Meesterproever (10 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Inmiddels al meerdere malen gegeten in dit Itialiaanse eethuis, en dat is niet voor niets! De pizza's smaken voortreffelijk en je voelt je welkom en te gast.
Phasma . Meesterproever (26 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Onverwacht en voor het eerst hier terecht gekomen na een fietstocht. Verrassend lekker gegeten. Gestart met een smakelijke gemengde salade en gevulde aubergine. Daarna de opgerolde pasta met ricotta en spinazie in een heerlijke tomatensaus. Afgesloten met koffie en thee met daarbij heerlijke koekjes gevuld met chocolade. De bediening was erg vriendelijk , dus alles bij elkaar een prima plek om wat te eten
Annelies . Meesterproever (27 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Tarantella is een klein, knus Italiaans restaurant in Oostzaan. Ondanks het beperkte oppervlak zit je er niet krap, staat de tafels niet hutje-mutje en zit je ook niet meteen 'in de loop'. Dat is een pluspunt.

Ons diner begon heel aardig met een prima uiensoep en een leuk opgemaakte insalata mista. Het enige minpuntje aan die 'insalata' was de halve puntpaprika: die was nog echt te hard. Geroosterd had 'ie het beter gedaan. Desondanks een netjes begin.

Het hoofdgerecht echter viel erg tegen. De pizza Sardiniera bleek belegd met zeevruchten uit de vriezer en tonijn op water (uit blik) die veel te nat (niet afgegoten waarschijnlijk) op de pizza was gelegd. Gevolg: bij het aansnijden van de pizza stroomde het water over het bord en werd de bodem klef en doorweekt. Ook bleef van de smaak van de tomatensaus door al dat vocht niets over. Enorm jammer!

Jammer was ook dat het bedienend personeel, dat voor de rest overigens erg vriendelijk en attent was, niet reageerde op de opmerking daarover toen gevraagd werd of het allemaal smaakte. Gemiste kans!

De desserts (coppa amarena en de semifreddo met pistache) maakten iets goed, want die waren dan weer helemaal prima, maar de kater van de pizza (en het gebrek aan reactie daarop) zorgen toch voor een magere beoordeling.
Saskia P. Fijnproever (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Wij komen regelmatig bij dit altijd gezellige en leuke restaurantje,
Wij waren er een week geleden op Maandagavond en er was live-
muziek, erg gezellig. Het eten is altijd lekker en de bediening is
altijd aardig en attent. De pizza s zijn goed en de menukaart is erg
gevarieerd. Dus de moeite waard! Wij komen zeker nog terug!