Tarantella

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
7,1
Violette R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Precies wat je van een pizzeria kunt verwachten, en daar is ook alles mee gezegd. Ik vind de pizza's op zich erg lekker, maar zoals bij zoveel pizzeria's helaas veel te zout. Sfeer en aankleding is leuk, alleen als er een bandje speelt is het veel te hard en kun je nauwelijks nog met elkaar praten.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ik heb hier gegeten voor mijn verjaardag. Ik ben hier jaren geleden voor het laatst geweest, het werd wel weer eens tijd :-)
Ik ben blij dat ik het heb gedaan! Het eten wordt met aandacht en liefde bereid en dat proef je er aan af! Heerlijke schotel met kazen en ham e.d. als starter.....was bedoeld voor 1 persoon, we konden hier met zn 3-en van smikkelen! Daarna Scalopino/scalipina/scalapini....er staat er meerdere op de kaart. Mals vlees, heerlijk met ham en kaas en tomaat. Bijgerecht een salade, die prima smaakte, niet verzopen in een gekke dressing. En huisgesneden patatten/gebakken aardappels erbij. Bediening was een beetje onzeker en niet assertief maar ging wel lief een ander muziekje opzetten toen wij gek werden van weer eros ramazotti. Qua uitstraling van het restaurant waan je je in een Italiaans dorp, de druiven groeien boven je hoofd! Super avond gehad! Aanrader!!
Mrjolein .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
We waren hier met 4 personen en hebben allevier een pizza genomen. De bodems zijn lekker knapperig en de pizza's zijn prima van formaat en goed belegd (o.a. de Americana & Quatro Formaggi zijn rijkelijk belegd met lekkere ingredienten). Zeker een aanrader om weer terug te komen. Alleen het tempo in de bediening zou af en toe nog wat sneller mogen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Met 3 personen hier gegeten en eigenlijk was alles een 7+ of 7-, voorgerechten waren goed, maar hoofdgerechten duidelijk minder. Zalm met graatjes en Pizza beetje droog. Mandje brood moesten we om vragen, ondanks de krappe personele bezetting deed de bediening zijn best
BEN H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Vandaag weer super gegeten bij Tarantella. Wij eten altijd Filetto Porto ( Ossenhaas met portsaus ) en dat was wederom perfect bereid door kok Franco. Wat een prachtig stuk vlees en in combinatie met de bijgerechten een smaakvol geheel. Er is een keuze in mooie Italiaanse wijnen en de bediening is vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader om een heerlijk avondje te dineren.
Ben & Anke