Tarantella

Wandelweg 30 1521 AG Wormerveer Nederland Kaart

Over het restaurant Tarantella

Traditionele Italiaanse gerechten in een verbluffende ambiance. Amicaal en familiaal zijn sleutelwoorden als je het over dit restaurant hebt. Regelmatig word een avondje uit eten in dit restaurant opgeluisterd met live muziek waar je bijna niet stil bij kunt blijven zitten. Heerlijk ontspannen en genietend van het beste Italiaanse eten op je bord. Verse ingrediënten, spannende combinaties en alles huisgemaakt en met veel liefde geserveerd. Een lach en een gebaar waardoor je je hier helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Tarantella

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Tarantella

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Altijd vriendelijk personeel en heeeeeerlijk eten!!!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer vriendelijke medewerkers en goed eten. Kwamen geregeld informeren of alles naar wens was. Prima restaurant.
Jessy D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Pasta, pizza en ijs is echt heel smakelijk. De grill gerechten wat minder.
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eerder hier prima gegeten, maar deze keer was ik wat minder positief. we waren met vier personen en één van ons had een ovengerecht, de andere drie pizza. Het leek erop dat ze de pizza's te vroeg bereid hadden en hadden laten staan tot de ovenschotel klaar was, want deze waren niet meer heet en mijne was zelfs al een beetje taai. De bediening was vriendelijk, maar bestellingen werden wel langzaam bezorgd. op ons eten hebben we bijna een uur moeten wachten. Hopelijk de volgende keer weer beter!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Eten en bediening prima! Interieur kan wel een opfrisbeurt gebruiken.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten was erg gezellig
Tony R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Altijd heerlijk eten
Raphael K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten.
De kinderen vragen vaak pap gaan we pizza eten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Waar voor je geld
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten .personeel zeer vriendelijk.!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Echte pizza uit Italiaanse oven en hadden, vertrouwde kwaliteit
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
het eten was erg lekker
we hebben genoten
Violette R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Precies wat je van een pizzeria kunt verwachten, en daar is ook alles mee gezegd. Ik vind de pizza's op zich erg lekker, maar zoals bij zoveel pizzeria's helaas veel te zout. Sfeer en aankleding is leuk, alleen als er een bandje speelt is het veel te hard en kun je nauwelijks nog met elkaar praten.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ik heb hier gegeten voor mijn verjaardag. Ik ben hier jaren geleden voor het laatst geweest, het werd wel weer eens tijd :-)
Ik ben blij dat ik het heb gedaan! Het eten wordt met aandacht en liefde bereid en dat proef je er aan af! Heerlijke schotel met kazen en ham e.d. als starter.....was bedoeld voor 1 persoon, we konden hier met zn 3-en van smikkelen! Daarna Scalopino/scalipina/scalapini....er staat er meerdere op de kaart. Mals vlees, heerlijk met ham en kaas en tomaat. Bijgerecht een salade, die prima smaakte, niet verzopen in een gekke dressing. En huisgesneden patatten/gebakken aardappels erbij. Bediening was een beetje onzeker en niet assertief maar ging wel lief een ander muziekje opzetten toen wij gek werden van weer eros ramazotti. Qua uitstraling van het restaurant waan je je in een Italiaans dorp, de druiven groeien boven je hoofd! Super avond gehad! Aanrader!!
Mrjolein .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
We waren hier met 4 personen en hebben allevier een pizza genomen. De bodems zijn lekker knapperig en de pizza's zijn prima van formaat en goed belegd (o.a. de Americana & Quatro Formaggi zijn rijkelijk belegd met lekkere ingredienten). Zeker een aanrader om weer terug te komen. Alleen het tempo in de bediening zou af en toe nog wat sneller mogen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Met 3 personen hier gegeten en eigenlijk was alles een 7+ of 7-, voorgerechten waren goed, maar hoofdgerechten duidelijk minder. Zalm met graatjes en Pizza beetje droog. Mandje brood moesten we om vragen, ondanks de krappe personele bezetting deed de bediening zijn best
BEN H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Vandaag weer super gegeten bij Tarantella. Wij eten altijd Filetto Porto ( Ossenhaas met portsaus ) en dat was wederom perfect bereid door kok Franco. Wat een prachtig stuk vlees en in combinatie met de bijgerechten een smaakvol geheel. Er is een keuze in mooie Italiaanse wijnen en de bediening is vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader om een heerlijk avondje te dineren.
Ben & Anke