Tarantella

Wandelweg 30 1521 AG Wormerveer Nederland Kaart

Over het restaurant Tarantella

Traditionele Italiaanse gerechten in een verbluffende ambiance. Amicaal en familiaal zijn sleutelwoorden als je het over dit restaurant hebt. Regelmatig word een avondje uit eten in dit restaurant opgeluisterd met live muziek waar je bijna niet stil bij kunt blijven zitten. Heerlijk ontspannen en genietend van het beste Italiaanse eten op je bord. Verse ingrediënten, spannende combinaties en alles huisgemaakt en met veel liefde geserveerd. Een lach en een gebaar waardoor je je hier helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Tarantella

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tarantella

Laurien S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ouderwets gezellige ambiance in deze sfeervolle pizzeria met echte druivenpergola.
ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Enorm lang moeten wachten, meerdere gasten klaagend hier ook over. Oorzaak was dat het met bezorgen erg druk was. Het lijkt mij dat je de gasten in het restaurant (waar het niet heel druk was) dan in ieder geval binnen een uur alvast hun voorgerecht brengt. Wel netjes dat er 1 kannetje wijn van de rekening werd gehaald. Kwaliteit van de bruchetta en pizza was niet wat we gewend zijn van Tarantella (Wijk aan Zee).
thical T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Bij Tarantella komen we regelmatig en graag. Vooral als er live muziek te genieten is gecombineerd met de lekkere Siciliaanse gerechten. Hier staat de gastvrijheid hoog in het vaandel, maar hoe kan dat ook anders met de Italiaanse gastvrijheid.
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk eten,alleen erg lange wachttijden en niet alleen voor het eten maar ook voor het drinken. Te weinig personeel en teveel bestellingen( ook telefonisch) waardoor de keuken het niet aan kan. Erg jammer hoor,want de prijs kwaliteit verhouding van het eten is zeer goed.
Patricia E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ze wisten niks van de reservering af.
Bediening was niet oplettend/ traag, lang wachten op ons eten. Bediening was ook niet vrolijk, nauwelijks contact met de klant.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was veel te druk, deze zaak bezorgd ook pizza's en ze lijken daar drukker mee dan met de klanten in het restaurant. De bediening neemt ook de telefonische bestellingen aan en de bezorgers lopen af en aan. Heb in 2.5 uur tijd 2 biertjes kunnen bestellen. Verder is het interieur echt vergaande glorie.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Als je groenten bij je gerecht gaat krijgen, dan mag dat best een behoorlijke portie zijn. Dat viel een beetje tegen.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een prettige ontvangst, live muziek en heerlijke pizza's!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was goed, alleen jammer dat wij om het brood en kruidenboter moesten vragen , en de bestelde rode pepertjes om de pizza iets pikanter te maken zijn niet gebracht , maar wel in rekening gebracht, heel jammer, voor de rest een heel gezellig warm ingericht restaurant
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Kleine tafels, dicht op elkaar
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Dan reserveer je via iens.. zijn ze vergeten de reservering in het boek te zetten.... dan ga je na 20 minuten aan tafel te hebben gezeten, maar zelf eens vragen om de menukaart... dan het toetje: mijn 2 tafelgenoten hadden hun ijsje al lang en breed op, komt mijn cappuccino eindelijk een keer. Ja, toen moesten wij weg naar de bioscoop, dus geen cappuccino gedronken. Eten is goed, maar hier kan echt nog wel een cursus hospitality door de medewerkers gevolgd worden. Ze hadden wel iets van korting/iets gratis (drankje) kunnen geven, maar helaas.. dus geen fooi, zo werkt dat...
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Wij komen hier al sinds de opening. Tarantella is en blijft onze favoriet. Heerlijke pizza's en leuke eigenaren. In al die jaren geen klachten.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bij aankomst was onze reservering niet doorgekomen, terwijl ik wel gereserveerd had. Hier ook een bevestiging van gekregen en op de dag zelf nog een herinnering. Maar mijn naam stond niet op de lijst bij het restaurant. Er was nog wel een tafel over. Dit was precies bij de toiletten. Het voelde een beetje als een "dumpplekje". Eten en de bediening was prima.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten.Sfeer is gemoedelijk.Pizza' s voor de kinderen waren al voorgesneden. Helemaal goed!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zoals altijd perfect
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Altijd vriendelijk personeel en heeeeeerlijk eten!!!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer vriendelijke medewerkers en goed eten. Kwamen geregeld informeren of alles naar wens was. Prima restaurant.
Jessy D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Pasta, pizza en ijs is echt heel smakelijk. De grill gerechten wat minder.
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eerder hier prima gegeten, maar deze keer was ik wat minder positief. we waren met vier personen en één van ons had een ovengerecht, de andere drie pizza. Het leek erop dat ze de pizza's te vroeg bereid hadden en hadden laten staan tot de ovenschotel klaar was, want deze waren niet meer heet en mijne was zelfs al een beetje taai. De bediening was vriendelijk, maar bestellingen werden wel langzaam bezorgd. op ons eten hebben we bijna een uur moeten wachten. Hopelijk de volgende keer weer beter!
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Eten en bediening prima! Interieur kan wel een opfrisbeurt gebruiken.