Taproom

Nieuwe Vijzelstraat 1 1017 HT Amsterdam Nederland Kaart
31-202212343

Over restaurant Taproom

Bier uit de muur

De bar bij de Taproom is een spektakel van biertaps uit de muur. Met meer dan 20 soorten speciale bieren die continu worden opgefrist met nieuwe lokale toppers is dit een zeer vernieuwend concept. Deze parade aan pils gaat uitstekend samen met de hamburgers, nacho's en charcuterie. Maar ook burrata en boudin staan op het menu!

Meer informatie over restaurant Taproom

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik besloot samen met mijn vrienden een avondje naar Taproom te gaan en te genieten van een lekker biertje. Eenmaal aangekomen met mijn vrienden zag ik dat de sfeer die er rond hing erg goed was. We bestelde eerst wat heerlijke bitterballen en wings, na een paar lekkere snacks namen we wat bier er waren veel soorten bier waar je uit kon kiezen. Gelukkig was het personeel zo vriendelijk om te laten zien wat ze allemaal hadden zo konden wij onze keuze makkelijker maken. Het personeel was erg vriendelijk en bleef erg kalm in zo een drukke omgeving. Het bier was heerlijk en de snacks waren ook erg lekker. Voor een leuke avond met een paar vrienden raad ik dit zeker aan.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellige tent met een ruim assortiment aan bier waar je met vrienden een leuke avond kunt hebben. Vriendelijke en snelle bediening. Het eigen biertje is erg lekker, maar de hamburgers waren wat teleurstellend. Bijgerechten een dikke prima.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een leuke tent met als specialiteit veel verschillende soorten bier die overigens wel behoorlijk aan de prijs zijn in vergelijking met andere biercafés. Maar de keuze is zeer uitgebreid en alles uit de tap! Over het eten waren we het eens, een beperkte kaart maar de diverse burgers zijn stuk voor stuk smaakvol en de huisgemaakte patatten prima! Personeel is vriendelijk en vlot. Kortom, leuk om te genieten van verschillende biertjes met een mooie burger. Beetje rumoerig met die openstaande deuren, muziek, publiek, akoestiek...
Kortom, een fijn biercafé maar laten we niet overdrijven.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Was top, goede sfeer. Het menu is erg goed in elkaar verweven. En de bediening was ontzettend aardig. Ook nadat twee keer de rode wijn op de grond was gevallen.
Isabel K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We hadden allebei de Taproom burger met friet en salade, en een paar biertjes. Er zijn 25 bieren op tap, dus genoeg keuze. Alles aan het eten was lekker: een goede burger met lekkere saus, lekkere saladedressing en knapperige frieten. We zaten buiten op het terras. Het ligt wel aan een vrij drukke weg, maar daar hebben we geen last van gehad. Ik kom zeker terug!
Terry G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ik wou samen met mij vrienden weer eens lekker uit eten gaan en een biertje doen. Een vriend van me zij dat bij Taproom erg lekkere burgers en hapjes verkopen samen met wel 20 verschillende soorten bier. Wat is er nou beter dan lekker eten met een goed biertje daarom besloten me vrienden en ik naar Taproom te gaan. Eenmaal bij Taproom werden we al helemaal opgewonden er stonden heel veel taps en alles zag er netjes uit. Toen we een plekje hadden namen we eerst een paar lekkere bitterballen met een lekker biertje. Daarna namen we een paar lekkere burgersmet natuurlijk nog een paar biertjes er waren tenslotte zo veel verschillende bier soorten die moesten we proberen. Het Personeel was erg vriendelijk en is niks op aan te merken. Ik raad iedereen die met zijn vrienden een lekkere borrel wil Taproom zeker aan.
Steef C.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben bij de taproom op het terras gezeten. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Fijne en oprechte aardigheid en we hebben geen seconde hoeven wachten om onze bestelling te doen. Het was een beetje koud maar ze hadden jammer genoeg geen dekentjes. Veel keuze in bier en dat was dus ook prima. Na de recensies op 'iens' te hebben gelezen dachten we echter ook lekker te kunnen eten bij de taproom. En dat viel eerlijk gezegd wel tegen. Misschien ook door de hoge verwachtingen. We hadden de caesar salade en de nacho's. Bij de nacho's zat eigenlijk alleen maar cheddar kaas bovenop en 4 jalapeno schijfjes. De rest waren gewoon erg zoute en saaie nacho's. De salade was prima maar de keuze om ansjovis aan een caesar salade toe te voegen was na het proeven van de salade niet onze smaak. Ik houd zelf wel van ansjovis en had het ook zien staan op het menu maar deze zaten er ook niet in stukjes bij maar onzichtbaar en als smaak door de hele salade. Volgende keer maar een burger bestellen! Die zijn waarschijnlijk fantastisch.
Juriaan S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
In één woord: een toptent! Klein maar fijn! Goed eten voor een kleine prijs en qua drinken kan iedereen uit de voeten. Uiteraard is de bierliefhebber hier helemaal op zijn/haar plek! Bas staat altijd paraat om je van advies te voorzien en altijd in een goede stemming. Frisse en fijne open keuken. Oftewel een pareltje in het centrum van Amsterdam!
Nienke_janzen .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hip en modern bier cafe, ben zelf geen bierdrinker maar de wijnen zijn ook zeer aangenaam. Ook de gin tonics en de cocktail van 2016 met vermout gaan er bij mij zeer goed in! De eigenaar is altijd in voor een praatje en erg bekwaam met betrekking tot wat hij serveert. Simpele menukaart maar de burrata is voor mij de beste die ik ooit heb gegeten. Ook de mosselen kan ik zeker aanraden. Verder goeie burgers en lekkere snacks voor later op de avond of bij de borrel. Ik kom zeker terug!
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Toptent! Heerlijke burgers en heerlijk bier.. Maar de Moscow Mule hier is wel mijn favoriet. Mooie mannen achter de bar!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Heel fijn geluncht bij de Taproom. Deze onlangs geopende zaak is niet heel groot maar wel heel gezellig. Vooral de bierdrinkers kunnen hier helemaal los gaan maar de wijn was ook prima in orde. De bedrijfsleider Bas is een zeer vriendelijke en kundige jongeman. De lunch was prima verzorgd en echt heerlijk. Ook de pittig gekruide kippetjes zijn om je vingers bij af te likken. Let ook even op de aparte verlichting.
Levi1979 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Van de week bij de Taproom gegeten, wij wilde in eerste instantie alleen een biertje doen in het net geopende café, omdat ikzelf verzot ben op speciaal bieren (en ja die hebben ze hier genoeg, ook nog is allemaal van de tap). Er werd al lekker gekookt in de keuken en door de geuren kregen wijzelf ook een beetje trek, dus uiteindelijk hier; mosselen, burrata, octopus en een hamburger gedeeld. Erg lekker moet ik zeggen! Mooie kaart om te delen, of gewoon een hamburger, (Philly Cheese)- Steak voor jezelf bestellen met een mooi glas bier. Wanneer ik weer in de buurt ben kom ik 100% zeker weer langs.
Juulzie .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Afgelopen weekend een hapje gegeten met mijn vriendinnen in deze nieuwe hotspot! Het draait in deze zaak vooral om bier met lekker eten. Wij zijn niet zulke bier drinkers maar gingen voor het vrouwen biertje, genaamd: 'gebrouwen door vrouwen'. Heerlijk licht biertje en zijn zelfs niet aan wijn toegekomen! Eten was heerlijk, share dining! Vooral de mosselen en burrata vonden wij erg lekker. Bediening was top, 2 aardige heren die met veel enthousiasme vertelde over zowel de biertjes als het eten. Ons zie je zeker nog eens terug, voor een hapje of een biertje aan de bar!!
Adrianus-perlucini .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Onlangs geopend en nu al een hit als je het mij vraagt, woon zelf om de hoek sinds kort en liep er langs om 1 van de 24 speciaal bieren te proeven. Totdat onze ober Leroy ons er op attendeerde dat je bij Taproom ook heerlijk kan eten. Shared-dining: zoals mosselen, buratta en octopus. Echt heerlijk!Daarnaast is de belichting hier goed over nagedacht. Ik kom snel terug!