Tapperij De Poshoorn

• Bar , Doorlopende service , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapperij De Poshoorn

Sjoerd F.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuke sfeer zoals bij de Bobbel', aan de andere kant van de Maas in Wyck.
C N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Ontzettend vervelend geholpen door een gezet meisje, donker haar met een ontzettend chagrijnig gezicht. Zo'n gezellig terras maar durfde haast niet te bestellen... Jammer van zo'n top plek!
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Sfeer is goed, gezellig druk, leuke muziek op achtergrond. Onze tafel werd redelijk slecht bediend ( bij de openslaande deur naar buiten), vuile tafel en er werd na onze bestelling bijna geen aandacht meer aan besteed, bv "smaakt het" of " kan ik nog iets voor jullie doen/brengen". Paar keer aan 2 verschillende personen moeten vragen voor 2e drankje en de rekening.
Nog een tip: menukaart mag iets verzorgder. ( gekreukeld en vol vlekken)
Veel succes !
MarieClaire90 U.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het was een gezellige avond! Goede sfeer vriendelijk personeel en lekkere keuken! Vooral de hoeve kip is heerlijk en alle side dishes die je erbij kan kiezen. Een echte aanrader om een hapje te eten en voor de borrel. De inrichting is ook super gaaf je raakt niet uitgekeken;)
Ronnie T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eenvoudig maar gezellig. Zeker niet duur.
o J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Nadat wij gehoord hebben dat Hotel en Tapperij de Poshoorn in Maastricht recentelijk overgenomen is, werd na een aantal weken wachten onze nieuwsgierigheid ons toch echt teveel. Al sinds jaren is de Poshoorn ons vaste adres waar wij gaan eten c.q. drinken als wij in Maastricht zijn. Bij binnenkomst viel ons meteen op dat het interieur een complete metamorfose heeft ondergaan. Vooral de aangebrachte details zijn erg leuk om te zien zoals een muur die vol is gehangen met hertengeweien of een andere muur met memobordjes waarop verschillende leuzen staan. Erg leuk om te lezen als je tafelgezelschap minder aangenaam is. Een hert boven de ingang houd alles mooi in de gaten en de aangebrachte tegeltjes op de bar en vloer geven het geheel een strak maar toch speels effect. De tafels achter in de zaak hebben plaats gemaakt voor banken die heel erg lekker en comfortabel zitten als je alleen maar van plan bent om iets te drinken. Ook de menukaart is helemaal omgegooid. Het aantal bieren is uitgebreid en de gerechten hebben een Amerikaans tintje met een vleugje Maastricht erdoorheen. Wij hadden de Rib Eye met Roquefortsaus en een halve Hoevekip met een maiskolf. Beide gerechten werden leuk gepresenteerd op een plank met Franse frites en het smaakte bijzonder goed voor niet al te veel geld, echte aanraders dus. Kortom: de metamorfose is geslaagd en wij zullen zeker weten nog vele jaren de Poshoorn blijven bezoeken als we in Maastricht zijn....
o J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Al jaren komen wij bij Hotel en Tapperij Poshoorn als wij in Maastricht zijn en nadat wij vernomen hadden dat deze zaak recentelijk is overgenomen, werd onze nieuwsgierigheid gewekt. Bij binnenkomst viel ons meteen op dat het interieur een complete metamorfose heeft ondergaan. De bar is verlaagd en de aangebrachte tegeltjes die doorlopen in de vloer geven het geheel een speels effect. De aangebrachte details geven het geheel een eigentijds tintje met onder meer een muur die volgehangen is met geweien van herten en een andere muur waar memobordjes aan hangen met allemaal een andere boodschap. Erg leuk om te lezen als je tafelgezelschap een stuk minder is. Boven de ingang hangt de kop van een hert die alles in de gaten kan houden en het geheel doet jaren vijftig aan. Achter in de zaak hebben de tafels plaats gemaakt voor banken die erg comfortabel zitten voor iets te drinken en te kletsen. De nieuwe menukaart verraste ons met een heel scala aan nieuwe bieren en de meeste gerechten hebben een Amerikaans tintje met een vleugje Maastricht. Wij hadden gekozen voor de Rib Eye met Roquefortsaus en de halve Hoevekip met een maiskolf. Beide gerechten werden leuk gepresenteerd op een houten plank en geserveerd met Franse Frites. Het smaakte allemaal bijzonder goed en voor de prijs hoef je het niet te laten, want die viel reuze mee. Kortom: De Poshoorn zal zeker de komende jaren ons vaste adres blijven bij onze bezoeken aan Maastricht..