Tapperij De Poshoorn

Meer informatie over restaurant Tapperij De Poshoorn

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
LucienIens .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Tijdens een kort bezoek aan Maastricht liepen we langs deze zaak. Met trek in een broodje gingen we naar binnen. Leuke Maastrichtse sfeer, veel Limburgse muurversieringen. De kaart was ook in 't Limburgs/Maastrichts. Kost even tijd om te lezen, maar gaat prima. We hebben een drankje besteld en twee broodjes (waaronder een specialiteit van de zaak). De tijd ging snel omdat we gezellig zaten te praten. Echter na ongeveer 3 kwartier viel ons op dat de broodjes er nog niet waren. Personeel kwam sporadisch voorbij, dus moest ik opstaan op zoek naar een antwoord. Toen bleek dat de broodjes nog geheel niet als bestelling waren doorgegeven. Vervolgens moesten we bij het weggaan nog wel de drankjes betalen. Het kwam niet in ze op om iets goed te maken.
We waren niet de enige tafel waar het mis ging. Aan de tafel naast ons werd na lang wachten een tosti gebracht ipv het speciale broodje. Bij het omruilen gingen andere gasten voor en sloot het "nieuwe" broodje achter in de rij aan. Toen uiteindelijk daar het broodje werd gebracht bleek dat geheel niet te zijn wat was besteld. Daar was de bestelling niet goed doorgegeven. Ondertussen waren haar tafelgenoten al lang klaar met eten...
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Wij zijn uiterst tevreden over de heerlijke verse soepen die wij met 8 personen kregen geserveerd in De Poshoorn! De groentesoep was ouderwets gevuld met verse groenten, heerlijk vlees en balletjes. Lekker heet ook, zoals het hoort. Uiensoep: in een woord geweldig. Ook de tomatensoep was lekker gevuld en alle soepen werden vergezeld van heerlijk vers brood. Voor een goede soep kun je bij Tapperij De Poshoorn rustig langsgaan!
VanKastel .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Uitstekend gegeten voor een redelijke prijs. Voor de bierliefhebber is het hier een feestje, mooie bieren van de tap en nog veel meer van de fles. De goulashsoep was ongeevenaard, deze krijgt een dikke 10!!
Hugo en Ina (Steenbergen nb)
Ollie1509 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
eten is redelijk aan de dure kant, maar wel lekker. Alhoewel de menu kaart al te lang het zelfde is. Tijdens onze lunch ging het brand alarm af, dit kan gebeuren maar hoe de eigenaar er op reageerde was erg vreemd stress vol.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Ik kom er graag voor een borrel en de sfeer. Deze keer ook weer eens wat gegeten en toegegeven het is geen culinair festijn maar het smaakt en het was vers. Voor een snelle hap, vriendelijke bediening en een heerlijke atmosfeer blijf ik terugkomen. De drankjes zijn wel wat aan de prijzige kant.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Was hier weer eens even voor een lunch. Simpel maar smakelijk. Bediening is vlot en vriendelijk. En hoewel ik geen bierdrinker ben word ik altijd vrolijk van de keuze die ze hier hebben.