Tapazza

7,1
7,1
Thastealth .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het concept klinkt in erg goed, 4 gerechten per ronde (aangepast aan het aantal personen wat het gerecht lekker vind), zo vaak men wilt.
De kaart ziet er ook erg goed en uitgebreid uit, voor ieder wat wils.
De uitwerking laat helaas nogal wat te wensen over.
Om een voorbeeld te geven, wij hadden met 2 personen de champignons gevuld met mozzarella en kruiden besteld als 1 van de gerechten, wij kregen welgeteld 2 piepkleine champignons (max 1 cm in doorsnede), een lachertje natuurlijk.
De meeste gerechten waren redelijk bereid, echter door de trage bediening waren ze meer dan eens koud zodra ze op tafel kwamen. De spareribs zouden ook bij het lokale grillhuis

Het opnemen van de bestelling tot aflevering van de gerechten verliep zeer traag, tussen elke ronde zat minimaal 30 minuten, dit gecombineerd met de kleine porties zorgde ervoor dat het een frustrerende beleving was.

Het interieur was een mengelmoes, alsof iemand op de antiekmarkt vanalles gekocht heeft
Je1969 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
na de recensies hier te hebben gelezen was ik wat huiverig geworden maar geheel onterecht! ik heb hier gisteren met mijn vriendin heerlijk gegeten.ik weet totaal niet hoe de meeste mensen hier aan hun cijfers zijn gekomen.Als het eens een keer matig is kun je toch geen 1 gaan geven net zomin dat ik hier een 10 ga geven want het kan altijd beter.Ik moet zeggen dat de zaak voor de helft gevuld was ,maar het eten kwam lekker bereid snel op tafel.Ik had alleen 2 kleine opmerkingen over 2 sausjes die bij het vlees geserveerd werden maar hier werd door het personeel goed op gereageerd. De menu kaart is zelfs iets uitgebreider dan op de site staat dus keus genoeg! Laat je dus niks wijs maken door eerdere recensies want of de eigenaar heeft maatregelingen getroffen zodat het nu wel goed is of de meeste mensen hier zijn alleen gewent om altijd 5 sterren te eten. Al met al prijs/kwaliteit verhouding meer dan voldoende en voor mij zeker voor herhaling vatbaar!
Pascal L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Aardige gastvrouw, maar het eten slaat nergens op. Spaanse lekkernijen verstaat Tapazza onder een plakje salami, mortadella en serranoham van dramatische kwaliteit op 2 blaadjes sla. Het eten: een lachertje, niet restaurantwaardig. Het kan zijn dat het VakantieVeilingen-menu verschilt van het normale menu, maar zoiets geef je niet aan je gasten, dat is geen reclame.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
afgelopen zondag geweest met een sociaal deal bon , maar het is echt geen aanrader om er te gaan eten omdat je ten eerste het gevoel krijgt dat je bent opgelicht omdat de prijzen gewoon niets schelen , het personeel is erg zeer erg stug , de soep is er koud bij servering , de biefstuk is taai en te lang gebakken , en het ergste is nog de zeer zeer lange wacht tijden tussen de gerechten door men kan het gewoon niet behappen als er wat mensen binnen zitten het wekt irritatie en ergens op bij alle wachtende klanten in het gehele restaurant
Value .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Hier gegeten met een Groupon voucher, niet voor tapas, maar zgn. Italiaans onder de naam Festa del Gusto, a € 17.50 pp. Ik noem het zgn Italiaans, want voor mij verdiende het die naam niet.
Veel van de buffetgerechten die genoemd werden op de website waren er simpelweg niet. Wel goedkope vervangers zoals simpele worsten, kippepootjes (vrij taai), etc.
Van de meeste desserts waren een aantal soorten ijs op (om 20:20 uur) en werden niet meer vervangen. De tiramisu was al veel eerder verdwenen.
Nee, mooier voorgesteld en geadverteerd dan wat de werkelijkheid was.
Je kon je buik vullen, maar daar bleef het dan ook bij. Geen Feest.
Gewoon hergebruik van de feestzaal van een dorpscafe voor een ander doel.
Jammer.
Reijersen .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Met een bon van Vakantieveilingen hier tapas gegeten. Over de reservering en de vergissing dat we in Alphen aan de Rijn stonden, werd niet moeilijk gedaan! We mochten de datum omzetten. Er was een gezellige ronde tafel bij het raam gereserveerd en de 5e betalende persoon kreeg een doordeweeks tarief berekend. Top, net als de vriendelijke bediening. De constructie was ons niet duidelijk; we mochten max 4 gerechten opgeven en de tafel naast ons met 2 pers kreeg dezelfde instructie. De wachttijd was erg lang en dat was jammer. Later op de avond ging dat beter. De kwaliteit van de hapjes was voldoende. En onbeperkt is hier echt onbeperkt!
Hill2 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Gisterenavond wezen eten met een vakantieveiling bon.
Eerste indrukken waren positief. Totdat we klanken hoorden van andere gasten om ons heen waar het eten blijft. Helaas werd dit ook door ons ervaren. Zeer lang wachten op het eten. En dan maar hopen dat het goed is.
Op het kaartje moet je aangeven voor hoeveel personen het gerecht is. Bij de dadels in spek hebben we 1 persoon opgegeven. We kregen dan ook 1 dadel met spek opgediend. En die was ook nog zwart geblakerd en dus zonder de spek te eten. Later op de avond nog meer teleurstellingen meegemaakt met diverse gerechten. Rijst dat niet gaar is bijvoorbeeld.
Voor ons gelukkig niet te dure avond geweest. Maar terugkomen doen we zeker niet.
Opa Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Hier Tapas wezen eten met een V.veilingbon. Super lekker. Echt een aanrader. Heerlijke gerechtjes met een Spaans/Italiaans smaak. Lieve Bediening, super keukenteam. Dikke duim.
BassoClasso .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Dat je dit durft te verkopen als een italiaanse barbeque en buffet....
Bij binnenkomst zie je een rookmachine staan die de illusie van de bbq nog beetje levend houdt. Er wordt namelijk niks op de bbq of in die rookmachine gebakken. Alles komt in schalen uit de keuken. Waren om 18u. En verschillende schalen waren al leeg. Wat er wel lag was overgaar, droog en verlept (salade)
"Dessert" oude brownies met muffe smaak en meloen (incl. Zwerm vliege )
Geen tap aangesloten. Dan maar Corona...die was helaas lauw.
Al met al 20 min gezeten en snel ergens anders gaan eten. Schandalig wat ze daardoen.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Wezen eten met een bon van vakantieveilingen, zoals zovelen die er waren. Festo Guzo heette het. Een feest van Italiaans buffet en bbq. Veel gerechten die genoemd werden op de site van VV waren niet aanwezig. De smaken nog al vlak, de bediening was verre van attent. De dames letten totaal niet op of er nog iets gedronken moest worden. Nee, hier gaan wij in ieder geval niet meer naar toe. Een van de slechtere eetgelegenheden waar we tot nu toe geweest zijn.
Cor N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Zijn inmiddels 2 keer bij Tapazza wezen eten (20 maart en 22 mei), het is ons goed bevallen. De laatste keer waren wij daar met wat uitgenodigde kennissen. Ook hen is het goed bevallen. Sfeer was goed, bediening vriendelijk. Wij zullen er zeker nogmaals gaan terugkomen. Algeheel cijferoordeel: 8 1/2
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Met een VakantieVeilingen voucher onbeperkt tapas gegeten bij Restaurant Tapazza in Alphen. De kaart biedt een grote keuze aan Italiaanse en Spaanse tapas. Per ronde mag je 4 tapas bestellen per tafel d.m.v. het invullen van een kaartje. Eigenlijk smaakte elke tapas die wij besteld hadden heerlijk, van de gekookte mosselen tot de authentieke patatas bravas. De porties verschillen qua hoeveelheid maar je kunt natuurlijk altijd meer bestellen. Ook zijn de desserts inbegrepen, die ook alle prima smaakte.
We vonden het decor erg sfeervol en het kwam leuker over dan de foto's die wij op voorhand online hadden gezien. Ook de muziek was zeer passend. De service was zeer vriendelijk en bijzonder snel deze donderdagvond. Tapazza is dus zeker een aanrader en vooral voor zo'n leuke prijs (ook de drankprijzen vielen mee)!