Tapazz Gastrobar

Herenstraat 15 3438 AJ Nieuwegein Nederland Kaart

Over restaurant Tapazz Gastrobar

Culinaire Tapas reis in Nieuwegein

Zin in een Spaanse avond met heerlijke culinaire tapas? Dan is Tapazz Gastrobar the place to go! Tapazz Gastrobar is een nieuwe gastronomische beleving, overgewaaid uit Spanje.Tijdens zijn reizen naar Spanje is eigenaar John Sanders geïnspireerd geraakt door de sterrenkoks die betaalbaar wilden koken voor een breed publiek. Hij serveert culinaire tapas van de bovenste plank: innovatief, creatief, verrassend maar vooral heel lekker!

Meer informatie over restaurant Tapazz Gastrobar

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Valet parking
Duur
Erg rustig
Lang
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heel opvallend dat de eigenaar/chef steeds reageert met "vers" en "eerlijk" , maar als je een gerecht met varkenshaas bestelt dan krijg je varkensfilet met zeen!! Is dat nou eerlijk???
San D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Menu van le jefe gekozen en positief verrast. Mooi palet van Spaanse worst, kaas, olijven en makreel pasta vooraf. Vervolgens een schaal lekker klaargemaakte scheermessen. Ala hoofdgerecht eendenborst op een bedje van zuurkool met een rode wijn saus. Lekker kruidig gerecht, mooie smaken bij elkaar. Als toetje wit chocolade ijs in aardbeien saus en rozenwater. Erg bijzonder. Heerlijk gegeten, service was goed en het was leuk dat de chef aanspreekbaar was in de zaak.
San D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Silvia W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met zijn 2tjes lekker gegeten bij dit knusse restaurant. We kozen voor het 4 gangen verassingsmenu. Omdat dit makkelijker was met de drukte werd ons verteld. Alles was lekker op smaak gebracht en de rode huiswijn smaakte goed. De vriendelijke gastheer vertelde graag wat de gerechten precies waren. Wij hebben een gezellige avond gehad! Als tip voor het bedienend personeel: trek allemaal dezelfde bovenkleding aan.. bv een witte blouse dat staat veel netter.
Warranty .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Beste John,

Wat hebben wij heerlijk gegeten bij je.
Geen standaard concept fabriek waar het draait om massa productie maar gewoon heerlijk no nonsense first class tapas in een heerlijk knusse ambiance.

Wij komen zeker terug.

Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk. Sinds tijden weer bij Tapazz gegeten. Nieuwe kaart, menu naar hoger kwalitatief plan getild. Standaard tapas kun je nl. overal eten :-). Mijn zus vierde haar 50e verjaardag. Hele zaak was voor ons. Van start met cava en pan con aioli. Daarna tapas frios, zalm met mangosaus met verduras fritas, hamburguesa, helado especial. HEERLIJK. De liveklanken van zang en gitaar maakten het compleet. En leuk die Spaanse bediening. Tot snel weer? #estupendo
Veraatje .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Vriendelijke engelse bediening. Voor de aanbieding van € 27,- krijg je heel fatsoenlijk eten. Rechttoe rechtaan eten, wel prijzig als je de volle mep moet betalen voor de 4 gangen.
Jupke .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Super gezellig uit eten geweest met collega's in dit petit restaurant in Nieuwegein. In gezellige wijk Vreeswijk. Vanachter het raam kun je goed in de gaten houden wat er allemaal op straat gebeurt, aan het water en over de brug. En dat bleek nogal wat, want collega kent half Nieuwegein :-0

Mooi, warme sfeer en decor van het restaurant. Tegels met motief op de muren, de keuken en bar goed zichtbaar in restaurant; gezellige zo'n eenheid.

Het eten was supergoed, vooral het toetje panna cotta daar hadden we wel een tweede van gewild!

Gothic aangeklede serveerster deed me ook verrassen.

En dat er bij de koffie geen koekje meer geserveerd wordt was een diepe teleurstelling voor onze vrouwentafel. Wellicht kan de koken eigen gemaakte koekjes serveren? als hij ze net zo maakt als de hoofdgerechten weet ik zeker dat we ervoor terugkomen.
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten. De nieuwe jonge dame doet het leuk in de bediening. We hebben ons laten verrassen met het menu. We staan elke keer weer versteld van de creatieve kook kunsten van de kok. De passie, liefde en voorkeur voor verse producten is elke keer weer te proeven. we nemen graag vrienden mee die dit ook kunnen waarderen. Laatste keer namen we vrienden mee die nog nooit eerder waren geweest. Ook zij waren aangenaam verrast met wat er op tafel kwam. Wij vinden de sfeer knus en huiselijk.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Zijn met z'n tienen gaan eten. Wilde graag eerst wat brood met alioli. Was zeer moeilijk allemaal, ze wilde graag dat we alles in 1 keer bestelde. Bediende liep al met draaiende ogen weg. Omdat de porties verschillend van grote waren wilde we graag kleine bordjes erbij. Dat was prima, soort verdeelschotel. Alles gezellig totdat we de Gamba's kregen die snotterig waren en naar onze mening niet gaar . Bediende geroepen en heeft ze mee teruggenomen. Komt terug met alle schillen en nog twee en een halve gamba's gepeld. Uiteindelijk kwam de kok bij onze tafel staan met de melding dat als de gamba's niet gaar waren je ze ook niet kon pellen. Aangegeven ze niet meer te willen bleef hij in discussie gaan en at gewoon onze gamba op. Hoe onbeschoft kan je het hebben.
Hebben om de rekening gevraagd en de 5 gamba's van 12 euro stonden er nog gewoon bij. Bedienend personeel kwam haar excuses aanbieden. Niet 1 keer maar wel 10 keer.
Voordat we gingen afrekenen werd ie er toch nog even snel afgehaald. Wat een service zeg......
1 keer nooit weer
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hebben ons laten verassen door het menu van de chef. Heerlijk genoten met een Spaans tintje.De kalfslende en kabeljauw waren om te smullen.
Altijd fijn om te horen, hier worden wij blij van.
Jullie hebben trouwens een zwarte sjaal laten liggen bij mij.
Gramadoelas .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Prima bediening en ook de sfeer was prima, maar het eten was niet bijzonder.
Niet dat het eten slecht was, maar voor de prijs verwacht je toch wat meer verfijning.
Ik kan me voorstellen dat een vast menu met AH korting helemaal top is en dat de recente cijfers daarom relatief hoog zijn. Maar de hapjes die je voor 9 euro per stuk van de kaart kunt kiezen maken de verwachting niet waar.
Tappazz .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Van de week een afscheidsetentje van een collega "gevierd" bij Gastrobar Tapazz. Ik kom hier al jaren en nam in het volste vertrouwen mijn collega's mee. Omdat we met een relatief grote groep waren had de eigenaar/chefkok een heerlijk menu samengesteld. We begonnen met wat brood met aioli, vervolgens heerlijke ham met in sangria gemarineerde watermeloen en eendelever. Vervolgens heerlijke zalm van de bakplaat met een pittige mangosaus en zelfgemaakte groentechips (zag eruit als een foto in je favoriete kookboek !). Daarna kalfsstaartstuk in donkere Mahousaus (mmmm !) en als dessert een heerlijke warme chocoladefondant met aardbeiensaus, kokos-ijs en bananenschuim. Dat klinkt misscien als een gekke combinatie maar de schaaltjes waren binnen no-time leeg. Gedurende de avond werden we door zowel de bediening als de chefkok goed voorzien van drankjes en aandacht. Naast het a la carte menu heeft de chef ook altijd 2 a 3 gerechten buiten de kaart om, afhankelijk van wat hij op de markt kan vinden. Kortom, een echte aanrader voor de gastronoom.
Hartfamilie .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Dramatisch....op internet stond menu 25 euro daar aangekomen wisten ze van niets.
De chef wees ons op een menu van 30 euro....ok dan dit maar. slechtst 4 ganget(tjes) ongelofelijk hier vragen ze 30 euro voor.....beetje pastramoham gehuld in rode meloen leuk maar niet echt bijzonder. stukje karbonaat en een karig stukje zalm en ja hoor daar kwamen ze al met het dessert aan ongelofelijk!!! dessert hebben we laten staan smaakte naar rijstepap met beetje chocolade er over we zijn echt beledigd weggelopen!!!!!
Een menu voor€25,00 ? Hebben we niet en ook nooit gehad.
Pastamoham? Wat is dit, hebben we ook niet.
Karbonaat? Hebben we ook niet, wel echte Ibericofilet.
Kijk even naar de vorige recensies, nog nooit klachten gehad over de hoeveelheid.
Ons eten is vers, eerlijk en met liefde bereid, we zijn echter geen vreetschuur waar je onbeperkt kunt schranzen van fabrieksvoer.

Reactie van proever:

Hou vol!

anf 2e reactie van restaurant:

Doen we zeker en gelukkig zijn er genoeg mensen die wel van onze gerechtjes genieten.
Je kunt ook zeggen het is niet mijn ding, dat kan en alle respect daarvoor, maar boos weglopen en drie x een twee als cijfer geven is sneu.
Rijstepap hebben we trouwens ook niet op het menu, waardoor dus alle gerechten onjuist zijn omschreven.
Zegt mij genoeg.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Met vier personen hier op zaterdagavond gegeten. We arriveerden betrekkelijk vroeg en konden gelukkig zelf onze tafel kiezen. De bediening was vlot en gaf wat extra uitleg bij de kaart. We kozen voor het Menu Gastrobar, à € 30,--
Je kunt dan natuurlijk aangeven of er ook dingen zijn die je liever niet geserveerd krijgt; in ons geval Fruits de Mer.
Er is geen wijnkaart en toen we om een bepaalde Rioja vroegen, moest de jongedame het aan de chef gaan vragen. Ze wist niet veel van de wijnen.
We kozen een Crianza, maar vergaten naar de prijs te vragen, die werd ook niet verteld. Op de rekening stond de fles voor € 27,50. Geen probleem, maar eigenlijk wil je dat wel vooraf weten.
De kwaliteit was overigens uitstekend.
Het eerste gerecht was een grote schaal met heerlijke Jamon Serrano. Daarbij wat eendenlever, dat combineerde erg goed. Je waant je op een Spaanse Plaza.
Het tweede gerecht was het klapstuk van de avond: Gebakken zalm in een pittige mangosaus, daarbij mango- en aardappelchips van de paarse aardappel.
Wat een verrassing! Ik bedacht me, dat ik al 60 jaar aan tafel zit en dat het dus mogelijk is om weer verrast te worden met een mooie combinatie. We hebben ogenblikkelijk een droge witte wijn hierbij besteld; het gerecht vraagt er om.
We hebben de kok de complimenten gegeven voor dit lekkers. Het derde gerecht was een stukje lamsvlees met een fijne saus. Kon mij iets minder bekoren, de rest van het gezelschap wel.
Het nagerecht was een Crema Catalana, natuurlijk in die mooie aardenwerk schaaltjes.
Om het af te maken kozen we een Spaanse Koffie.
IJskoude slagroom op een beker hete koffie, daarin een borrel.
Lekker gegeten, leuke avond gehad.
We keken wel op van de rekening, die was hoger dan we hadden ingeschat.
Heiko_Prak .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bediend door alleraardigste Spaanse jonge dame die een ruime maat wijn schenkt. Spreek gelukkig goed Engels en geeft beetje Spaanse les. Prima AH-menu geserveerd gekregen. Prijs aan de wat stevige kant
Iris_j .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Lekker eten, leuke sfeer en bediening. We kwamen met de Albert Heijn aanbieding en kregen vooraf meloen met seranoham, als hoofd zalm en na een erg lekkere aardbeisoep met rozenwater en een bolletje vanille ijs. Van tevoren had ik niet aangegeven geen vlees te eten, maar dit kon gelukkig nog geregeld worden in het restaurant.
Ranojanny64 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Een klein knus restaurantje waar we heerlijk met de AH bon hebben gegeten. Goed dat ze met deze actie meegedaan hebben, anders hadden we het nooit ontdekt. We kregen een vast menu, maar dat was prima verzorgd en erg lekker. Ben geen ijsliefhebber, maar voor het chocolade ijs in een soepje van aardbeien kom ik zeker nog eens terug. De bediening was vlot, aardig en attent. Bij de koffie was de likeur op, maar er werd snel bij de buren een nieuwe fles gehaald.
Kristel B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Bij binnenkomst was het erg stil, gelukkig werd er even later een muziekje aangezet wat de sfeer goed deed. Het restaurant is netjes aangekleed en geeft je een vrolijk gevoel. We werden erg vriendelijk bejegend. Het menu was al voor ons samengesteld wat er voor zorgde dat wij iets anders aten dan wij misschien gekozen zouden hebben. Gelukkig was het eten was lekker! Werd op een leuke manier opgediend.
Mariannedejonge_1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
prima service en vriendelijk personeel en eigenaar. Heerlijk gegeten met bon van ah actie, ondanks dat het met de resevering mis was gegaan.