Tapasrestaurant Deksels

De Lind 57 5061 HT Oisterwijk Nederland Kaart

Over restaurant Tapasrestaurant Deksels

De lekkerste tapas

In hartje centrum vind je het enige echte tapasrestaurant van Oisterwijk. Alle klassiekers uit de Spaanse keuken vind je terug op de kaart. Vis, vlees, groenten; er is echt voor ieder wat wils! Wil je een avondje authentiek culinair Spanje beleven? Dan is dit het aangewezen adres.

Meer informatie over restaurant Tapasrestaurant Deksels

• Airconditioning , Catering , Terras
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Een dag eerder trok dit leuke pandje mijn aandacht al maar toen hadden we anderen plannen, dus zijn we hier een dag later neergestreken voor de lunch. We hebben "Plateau Deksels"met warm en koude tapas besteld en een fles wijn erbij. Was niet bijzonder veel maar wel voldoende. Onze tafelgenoten hadden een geitenkaassalade en een vissalade. De achterzijde van Deksels biedt zicht op een binnenpleintje. De bediening was correct al was het soms wat lang wachten.
Osz .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Gisteren (31.08.2015) een 'hapje' en een 'drankje' gedaan, wij waren hier al eerder geweest...het begon uitstekend, goede snelle en aardige ober, totdat een serveerster het overnam.
Ongelooflijk wat een slechte service zij gaf. Zegt niet tegen ons: "Ik neem het even over van de ober." Dit is een domper op de vreugde die de ober uitstraalde. Totale desinteresse!!!

De bitterballen bevatten een hard stuk / een botje, twee keer laten zien en vermeld, daar deed ze niets mee, had 'het' doorgegeven...het bierglas zat aan de buitenkant (weliswaar onderaan) helemaal onder de smurrie met zelfs zichtbare etenswaren, tomaat of paprika, zegt ze ja dat is saus ofzo, verder deed ze er niets aan, nam het niet mee, stond ook gewoon op de nota. Ik heb nota bene daarvoor nog betaald ook. Gaan er nooit meer heen. Ik kan mijn geld overal kwijt maar niet bij een tent met zo'n intens trieste en belabberde bediening.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Het terras is erg leuk, zoals dat bijna overal op De Lind het geval is. Het contrast tussen binnen en buiten is groot, binnen is het niet erg sfeervol en oogt het rommelig in het voorste deel. Gelukkig was het heerlijk weer en zaten we buiten, waar - heel attent - een citroentje met kruidnagel tegen de wespen op tafel stond. Het eten was prima; niet culinair, maar van eetcafe niveau. Op de vissalade was de ansjovis weggelaten, die er volgens de kaart wel op hoorde en deze werd desgevraagd gebracht.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Lekker buiten gezeten en gegeten! Aan De Lind is het altijd goed toeven. De bediening was bijzonder behulpzaam. De tapas smaakten zoals gewoonlijk weer uitstekend (vooral de kipspiesjes).
ClintonZ .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Laagdrempelig tapasrestaurant met vlotte bediening. Voorin kun je zitten aan hoge tafels en dat sluit goed aan bij tapas. Veel keus, ook aan uitstekende vegetarische tapas, zoals de uienringen met honing en de lasagne van geitenkaas en courgette. Ook prima pittige kip. Stevige porties voor 6 a 7 euro. dat levert ene bescheiden rekening op.
En de vraag of het gesmaakt heeft, betekent hier ook iets. Gerecht dat niet gelukt leek, werd subiet van de rekening geschrapt. Aan die mooie laan met restaurants in Oisterwijk, de Lind, is dit een fijne plek.
Cor N.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
We hebben daar 12 maart 2015 gegeten. Aankomend bij het restaurant zie je een geweldig "plaatje". het oude VVV-gebouw. Past goed nij het beeld van een Tapas restaurant. Echter, wij zaten in een "glazen gebouw" dat als uitbreiding aan de achterkant van het VVV-kantoor was gebouwd. Zag er wel netjes verzorgd uit, maar miste de sfeer die ik verwachtte. Het eten was wel goed, maar als ik het gebodene vergelijk met wat ik eerder in andere Tapas-restaurants ben tegengekomen, vind ik het toch wat minder. al was het wel goed en smakelijk, maar ik ben niet van tafel gegaan met een "voldaan" gevoel. Een cijferoordeel over dit restaurant zou een 7 1/2 tot 8 zijn.
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Al 3 keer hier gegeten. Wat een leuke bediening! Attent, snel en als wat fout gaat lossen ze het creatief en eerlijk op. Voor ieder wat wils op de kaart en delen met elkaar maakt dat je veel verschillende gerechtjes kan proeven. 2x in de serre gezeten en 1x aan een hoge bar tafel vooraan in de zaak. De serre heeft wel mijn voorkeur. Prijs kwaliteit is hier prima in orde. Kom hier graag terug!
Philma R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Heerlijk gegeten . het was de eerste keer dat ik tapas heb gegeten . Was een verassing , maar het was heerlijk .leuke bediening , mooie serre met kerstversiering . geslaagde avond samen met mijn zus .
Giovanni V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
We hadden het driegangenmenu genomen. Goed gevarieerd en erg lekker.
Minpuntje was het dessert; een kant en klaar chocoladetaartje. Het was wel lekker maar had liever iets uit eigen keuken gehad.
Mulder201487 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Buiten ziet het er speciaal uit. Binnenin in de eerste deel valt de sfeer tegen. Cafeachtig. Hoofdmaaltijd was ok. Toetje was niet lekker.
Mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Decor was leuk, we zaten in een soort grote serre waarbij we uitkeken op de lichtjes van de winkels in de buurt. Service: wat gejaagd maar wel vriendelijk en correct. Kregen een beetje het gevoel dat ze de tafel nog een keer wilden 'verkopen'. Het eten: simpel, kleine porties met de goedkoopste producten (gehakt, kip, champignons, aardappelen). De gasten naast ons bestelden hetzelfde menu maar dan niet van de actie, zij kregen een uitgebreidere invulling van het menu. Het gaf ons het gevoel dat we een ´uitgekleed´menu kregen vanwege de actie. Het is dat de prijs p.p. door de actie nog meeviel, maar als je hiervoor de volle prijs had moeten betalen, dan voel je je bekocht. Niet voor herhaling vatbaar.

Hobbe499 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
De bediening was vriendelijk en telkens op tijd. De ambiance was gezellig en we voelden ons snel op ons gemak. Voor het eten kan ik helaas niet meer geven dan een 5 omdat de bestelde tapa's vanuit de actie niet écht tapa's waren maar meer veredelde borrelhapjes.
Als je tapa's besteld mag je zeker meer verwachten in kwantiteit en mag er meer aandacht besteed worden aan de échte hapjes zoals ze bedoeld zijn i.p.v. olijven en aangesneden worstjes met tonijnsalade op toast. Ook al is het actie....je geeft niet volledig zoals het aanbod doet vermoeden. Geen tapa's voor ons meer in dit restaurant. Voor het geld dat wij afrekende kun je met 2e zónder actie eten bij een echt tapa's restaurant. De kok riep nog dat het mes aan 2 kanten snijd.....dat klopt maar dat is bij ons dan wel eenmalig zo. succes.
Bogaers .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Het is een gezellig restaurantje, redelijk ongeïnteresseerd personeel. Minimale service. Het eten is lekker maar niet subliem. Prijs kwaliteit is de verhouding doorgeslagen naar de verkeerde kant. Veel te duur voor hetgeen je krijgt.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
We werden goed ontvangen, het restaurant zag er ook gezellig uit.
We hadden voor 6 personen gereserveerd met de AH actie.
Dit hadden dat al 2 x eerder gedaan en dit was telkens erg goed bevallen.
Behalve deze keer!
Het eten was wel goed, maar ontzettend weinig.
We hebben er iets van gezegd en kregen als antwoord dat we evt. tegen betaling bij konden bestellen.
Dit hebben we niet gedaan,
als ze aan zo'n actie mee willen doen moeten ze ook zorgen dat het voldoende is.
Jammer we waren toch nog 46,00 incl. drankje voor 2 personen kwijt terwijl het tweede gerecht gratis was en we nog honger hadden!

Vlembo123 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Het is allemaal toppie! Heerlijk van smaak, met mijn vraag om de knoflook niet té erg nadrukkelijk te gebruiken hebben ze heel netjes geluisterd. Daarom kreeg ik een tomatensoepje ipv knoflooksoep. Het was een heerlijk tapasmenu, onze complimenten, ook voor de goede bediening.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Onverwachts een middag naar Oisterwijk. Bij het voorbij lopen kwamen de heerlijke tapas geuren ons tegemoet. Eigenlijk was het de bedoeling een glaasje wijn te drinken, maar de tapas kaart is zo rijk gevuld, dat wij de verleiding niet konden weerstaan. Starten met diverse soorten brood met tapenade, waar je heerlijk de ansjovis in proefde. Een stevige aioli en heerlijke olijfolie. Daarna het startersplateau, wat een heerlijke olijven. Leek wel of er iets van soja door heen zat. Tot slot gamba's al aioli en coquilles plancha. Ter begeleiding wat patatas bravas. Dit alles met een mooie huiswijn maakt dit tot een topper. Erg vriendelijke bediening, geen enkel probleem om gewoon een glas kraanwater te vragen en te krijgen zonder meerkosten. Hierdoor kwamen de smaken nog meer ten goede. Dit is een adres waar wij zeker terugkeren om eens lekker een volledig tapas menu te nuttig.
Chris en Ineke Dekker, Boxtel
Samho .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Keuken houdt goed rekening met melkallergie. Gerechten helemaal op aangepast. Komt niet vaak voor. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Echt genoten
Nicoline P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Een tapasmenu is wel apart, we hebben ervan genoten.
Goed klaargemaakt en leuk geserveerd. Een aanrader. De wijnen waren goed, maar wel wat prijzig....
Madus .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Het soepje had heter gemogen en van een enkel gerechtje hadden ze wat meer mogen serveren maar voor de rest was het prima. We hebben heerlijk gegeten.
Jan-Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Normaal associeer ik tapas met Spanje. We hadden een 3 gangen tapas menu en in het hoofdgerecht was een van de gerechten kip in een terayaki saus wat in mijn opinie meer Japans dan Spaans is. Erg lekker maar voor mij niet in een tapas maaltijd. Verder waren er gehaktballetjes in een pittige tomatensaus. De saus redde het gerecht, de gehaktballetjes vond ik meer van het type dat uit blik komt. In het geheel was de maaltijd OK, voldoende maar ik had er meer van verwacht.