Tapaskelder

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras
5,9
5,9

Jouw recensie over het restaurant Tapaskelder

Tamara .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima eten en gezellig restaurant. Tapas van goede kwaliteit. Bediening via iPad, was even wennen maar ging prima. Vriendelijke bediening.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Afgelopen week heerlijk gegeten samen met mijn moeder. In het zonnetje hebben we lekker genoten van een goed glas wijn en de verschillende tapasgerechtjes, wat kan het leven mooi zijn! Er is een grote diversiteit aan gerechtjes en je proeft dat er verse ingrediënten gebruikt worden bij de bereiding ervan. De bediening was ook erg vriendelijk en correct: wij komen hier snel terug!
FamVerheijen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Heel goede uitleg en het werkte top om via Ipad je bestellingen door te geven. Op die manier konden we prima zelf ons tempo bepalen. Het eten was lekker, oa de garnalen kroketten en de balletjes waren heerlijk. Wij hadden een hele gezellige avond. Top locatie en sfeer.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De ontvangst in het restaurant was redelijk. Niet slecht, niet bewonderenswaardig. Uiteindelijk binnen een plaatsje gevonden. De uitstraling binnen ook best prima, wederom niet enorm bijzonder, maar wel gezellig.

Het eten was, helaas, zeer teleurstellend. Er zat een bijzondere smaak aan de gegrilde paprika, de kokos en amandel in de 'champignons met amandel en kokosmelk' was ver te zoeken, de fritatta smaakte naar koelkast. Omdat wij snappen dat er heus een keer iets tussen kan zitten wat niet zo goed smaakt wel een tweede ronde besteld, maar achteraf hier spijt van gehad. De krabkroketjes waren lauw, de dadels in spek zompig. Het eten was saai, smaakloos en treurig. Het broodje en de patas bravas waren lekker, maar daar is ook alles mee gezegd.

Het was helaas een avond om snel te vergeten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Hoe slecht kun je het treffen op een zatermiddag met een zonnetje. Slecht toen we hier buiten op het terras neerstreken. Men had bedacht om voortaan met tablets op de tafel je drinken en eten te bestellen. Slecht te zien in de zon watner staat en ook onduidelijk hoeveel je nu bestelt. Bij het laatste scherm kom je er achter dat je teveel knopjes hebt ingedrukt. Waar je dacht op info te drukken bestel je elke keer met een druk op het plaatje. Als je hebt besteld, dan gebeurt er weinig. Nut van het automatisch bestellen lijkt me dat het dan sneller is. Not. En als ze aan tafel komen is de bestelling niet goed. Kleine water ipv grote en geen bier. Oh ja, die is er niet. Handig, zet m er dan niet op. En zo gebeurt dit later nog een keer. Borrelplankje na 2x vragen na 50 min op tafel. Wat een slechte keus om op een 'schermpje' over te stappen. Geen enkel contact met de gast. Links en rechts stappen tafeltjes gewoon op zonder te betalen. Ik geef ze geen ongelijk.
Rosa L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Met zijn tweeën aan de gracht gezeten bij de Tapas kelder. Op het eerste gezicht leek het leuk, maar niets is minder waar. De afbeeldingen op de menukaart leken niks op de uiteindelijke gerechten die je kreeg. Het Ipad systeem werkte niet waardoor we of niks kregen of de verkeerde gerechten, uiteindelijk steeds lang moeten wachten op de goede gerechten. Tafels van vertrokken gasten bleven erg lang on opgeruimd waardoor veel servetten en andere objecten de gracht in vlogen. Ook hoorde we een jongen uit de bediening praten tegen andere gasten over hoe brak hij was en geen zin had in zijn werk en het liefst de Ipads in de gracht wilde gooien, waardoor desbetreffende gasten zonder ook maar iets te bestellen waren vertrokken. Een andere jongen uit de bediening probeerde bij ons de fouten in de gerechten goed te maken en gaf ons uiteindelijk een gratis drankje, erg aardig. Toch niet een fijne avond gehad door steeds verkeerde gerechten en een ongemakkelijke sfeer.
Jeroǝn B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zo slecht heb ik het nog nooit gehad, gamba's die niet gaar zijn en bij elke ronde kleiner werden. 2 soorten menu's waarin duurdere menu alleen vis bevat. Vervolgens was je verplicht dat iedereen het duurdere menu moest nemen, ' omdat dan de andere tafel gasten de duurder gerechten kunnen nee eten'. Kom hier nooit meer.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Het was erg gezellig zitten met een goede service! De kaart werd goed en duidelijk uitgelegd. Het eten kwam ook steeds mooi op tijd. Door de iPad kan je goed zelf beslissen wanneer je toe bent aan de volgende tapas. Niet alle gerechten waren even lekker, maar al met al zeker een aanrader! Goede prijs-kwaliteitverhouding en lekkere wijn. Wij komen zeker nog eens terug!
André V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gisteren hier wezen eten, gelukkig heb ik vooraf de recensies niet gelezen anders waren we waarschijnlijk niet gegaan. We hebben een heerlijke avond gehad met heerlijke hapjes (die op tijd kwamen) en gebracht werden door service gerichte en vriendelijke bediening die het geen moeite vonden om iets extra's voor ons te doen. De verjaardag van mijn zoon is uitstekend opgepakt en hij vond het geweldig Mijn idee is dat het restaurant de recensies gelezen heeft en daar actie op heeft ondernomen, top!!! En wat betreft het dessert, volgens mij is het vrij normaal dat deze niet binnen het all you can eat concept vallen. Andere restaurants hebben dit ook. Maar ja wij Nederlanders hebben nooit genoeg!!!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Voor het eerst bij de Tapaskelder gegeten, als we de recensies van te voren even gelezen hadden waren we er uiteraard niet heen gegaan. Dit is echt niet restaurant waardig. Gerechten worden koud geserveerd, gerechten duren lang, salade geitenkaas word geserveerd met een klein blokje geitenkaas en veel te veel dressing. Ook bij ons is er niet verteld dat de desserts niet bij de prijs in zitten, laat dit nou niet een heel groot probleem zijn, maar gezien de andere recensies word het volgens mij gewoon nooit verteld? Een drankje bestellen gaat lastig want als het aan de bediening ligt word er niks gedronken. Locatie is mooi, maar ja dat is ieder terrasje die aan de gracht ligt. €17,50 is niet duur, maar zeker te duur voor de gerechten die je krijgt, nogmaals.. Wat ons betreft niet restaurant waardig!
Jill B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Gisteren hebben wij lekker aan het water gezeten bij de tapaskelder, de plek is echt ideaal en heeft een mooi uitzicht. De tapas waren lekker maar de wacht tijd was wat lang, maar wij hadden alle tijd dus voor ons geen probleem. Ik vind als je tapas gaat eten dat je er de tijd voor moet nemen.
Leuke en spontane bedieningen, voor ons een geslaagde avond! Wij komen terug!
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gelokt door het all you can eat menu namen we plaats aan de Oude Gracht bij de Tapaskelder.
We kregen een vies tafeltje toegewezen en het duurde lang voor er iemand kwam om een drankje op te nemen. Daarna duurde het heel lang voor het drankje kwam. We moesten zelf de bediening vragen waar het drankje bleef. Dat was het begin van een avond vol wachten.
Toen het drankje kwam, bleek het ook nog het verkeerde te zijn.
We kregen een placemat voor ons met daarop 37 te kiezen tapas. We hebben in drie uur tijd 3x2 tapas kunnen bestellen. Iedere keer duurde het enorm lang en iedere keer kwam de bediening, nadat we weer gewenkt hadden, met veel excuses vertellen dat het niet helemaal goed was gegaan.
Het eten zelf was niet super, soms erg zout of juist smaakloos. De plaatjes op de placemat waren veel mooier dan wat we op onze bordjes kregen.
We wilden als afsluiting nog een tapasdessert bestellen, ook één van de nummers van de placemat. Toen werd echter gezegd dat er vergeten was om te vertellen dat dat buiten het all you can eat concept viel. We hebben ter compensatie voor het lange wachten nog wel een kop koffie en thee gekregen.
De bediening was logistiek enorm slecht geregeld. Om die reden geef ik het laagste cijfer dat ik ooit gegeven heb voor de bediening.
Jammer, want het restaurant ligt zo leuk aan de Oude Gracht, maar een volgende keer in Utrecht zal ik dit restaurant zeker niet kiezen!!!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De locatie buiten aan de Oude Gracht was super, met uitzicht op het Gemeentehuis en een stukje DOM.
Wat een teleurstelling zeg, wat betreft het eten en de bediening.
Wij, als 2 tapas-fans, verheugden ons er op.
Het heeft 20 minuten geduurd, tussen drankje opnemen en drankje krijgen.
Bij onze buren zelfs 30 minuten voor een karaf water, terwijl het heel warm weer was.

Je kan hier eten voor 17,50 euro per persoon, all you can eat, op maandag, dinsdag en woensdag.
Door het goedkope bedrag waren we helemaal enthousiast.
Een placement met de tapas gerechten er op afgebeeld. Ideaal. Er stonden zelfs toetjes op.
En dat alles voor 17,50 euro. Ware het niet, dat je voor de desserts toch apart moet betalen. Dit was niet gezegd van te voren en staat nergens beschreven.
De tapas waren niet goed van smaak. Heel eentonig allemaal. Geen kwaliteit. Behalve de vis-balletjes/bacalhau. Die waren goed.
Je mag er maar 2 per keer bestellen, maar door de lange wachttijden....een uur tussen 2 hapjes in...en dan nog was onze bestelling vergeten...

En niet alleen bij ons tafeltje werd er van alles vergeten, ook bij de tafeltjes rechts en links van ons. Niet handig als er een all-you-can-eat concept is. Het personeel is wel vriendelijk en excuserend en proberen fouten te herstellen, maar de ervaringen hier waren té erg.

We vroegen ter compensatie van allerlei ongemak een dessert op kosten van het huis. Tenslotte stond op de kaart dat het bij het concept inzit. Maar daar werd niet op gereageerd.
Wat super jammer van deze pracht locatie buiten! Binnen zijn er een soort Marokkaanse lounge banken in groepjes neergezet, wat wel leuk is om met een groep naartoe te gaan. Maar alleen als er wat gedaan wordt aan het management! Het is gewoon sneu om het personeel zo te zien worstelen met van alles.
Ik heb niet eerder zulke slechte cijfers gegeven voor mijn ervaring.
Voor mensen met een rolstoel. Je kan wel naar beneden rijden, zodat je aan de gracht kan zitten, maar de kei-tjes zijn heel hobbelig en er is heel weinig ruimte aan de gracht zelf.
20021958 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Erg slecht gegeten,taaie garnalen ,calamaris uit een diepvries zakje gatver,prijs kwaliteit niet oké,
Weinig brood,.bediening ging wel ,niet al te vlot,
Mij zien ze er nooit meer ,jammer want de locatie is leuk.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Met twee personen bij deze mooie locatie aan de werf gezeten. Maar onze conclusie was twee uur later: zo slecht hebben we zelden gegeten. Bijna elke tapas ontbreekt het aan smaak. Misschien gewoon het vlees gewoon eens kruiden of de paprika met rijst niet serveren in rauwe paprika? Alles lijkt bij de supermarkt gekocht en in de magnetron te zijn gegooid. Verder was de bediening erg traag en niet oplettend, wat de beleving ook niet ten goede kwam. Onze tip aan de klanten: loop even verder, er zit genoeg leuks in Utrecht waar je wel smaakvol kan eten.
Anne-Claire B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Jammer. 2 uur gezeten en maar 2 rondes kunnen nemen doordat het allemaal erg lang duurde, zelfs het drinken duurde meer dan 10 minuten. Locatie is top helaas van de wachtijd. Zal niet meer terug komen.
RD887 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
dinsdag 28 juni met twee personen gegeten bij de Tapaskelder: eens maar nooit weer.

De term 'all you can eat' gaat bij de tapaskelder helaas niet op: je kan slechts 2 gerechten bestellen gedurende 3 ronden (6 totaal). Van de 37 gerechten vallen er echter ongeveer 6 desserts buiten de kaart (die weliswaar dezelfde prijs hebben als de 'normale gerechten', en die we in het begin wél mochten besellen): volgens mij duidt dit ook niet op all you can eat.

Kwamen om 18:00 binnen en zijn met slechts 2 van de 3 rondes om 21:00 de deur weer uitgegaan. Laatste ronde liet minimaal 45 minuten op zich wachten aangezien de bestelling niet was doorgekomen bij de keuken. Op dat moment moesten we nog zeker 2,5u naar huis reizen met de auto. De Tapaskelder kon echter in het begin niet iets aan de prijs doen maar wilde ons wel een gratis huiswijn aanbieden, niet een heel aantrekkelijke aanbieding als je net aangegeven hebt nog een flinke reis per auto voor de boeg te hebben. Als compensatie konden er uiteindelijk 2 drankjes af, wat maakte dat we voor 4 gerechtjes per persoon de volle mep zouden moeten betalen, aangezien die 8 gerechtjes 'toch wel op 17,50 per persoon zouden uitkomen': niet netjes.

Uiteindelijk alle vier de drankjes geschrapt en alsnog de volle mep voor all you can (not) eat betaald en maar snel naar huis gegaan. Eten was niet slecht, decor was aan de gracht natuurlijk mooi maar de service dient echt nog stukken beter te worden. Personeel heeft helaas geen enkel idee welke klant op welke plek zit te wachten, je moet continu zelf met je hand omhoog gaan zitten om drankjes/rondes door te geven. Geen aanrader.
mariannevandenbrink .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Gisteren voor de tweede keer bij de tapaskelder langs geweest, en sinds vorig jaar was de kaart weer vol allemaal nieuwe lekkernijen, leuk! Ontzettend vriendelijke bediening, we voelden ons echt 'gast': er werd mee gelopen naar de tafel, de kaart werd goed uitgelegd en een gezellig praatje. En dat aan een van de mooiste plekjes van Utrecht zo aan de gracht, uniek! Uiteindelijk werd het toch wat fris, maar de attente bediening had vantevoren al aangegeven het drukke binnenrestaurant in de gaten te houden voor een tafeltje. Daar uiteindelijk de tafel heel gezellig afgesloten op gezellige loungebankjes, weer heel anders dan buiten maar ook erg gezellig. Niet alle tapas was even lekker, maar dat is vaak ook het 'risico' bij tapas, dat er iets bij zit wat je net wat minder zit, maar al met al heerlijk gegeten in een heel gezellige sfeer! Wij komen WEL terug!
E. D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gisteren bij Tapaskelder neergestreken om lekker te lunchen met een aantal tapas. Het is een prachtplek: in de zon tijdens lunchtijd, net naast het water. Overigens ziet het er binnen ook erg gezellig uit. Personeel is erg vriendelijk, maar niet erg oplettend: flesjes drinken werd wel gebracht maar zonder glazen, en ook bestelden we tapas voor 3 personen maar kregen we voor 2 personen een combinatie van vegetarische en vleeshapjes (we hoefden maar voor twee personen te betalen namelijk). Achteraf gezien prima, omdat het vol-doende was.
Kwaliteit van het eten is niet slecht: net voldoende. De rijst in de gevulde paprika was bijvoorbeeld deels verbrand, aan de quiche zat nét niet genoeg smaak, en ook smaakten de gehaktballetjes naar soepballen uit blik. De chorizo en patatas bravas waren prima, evenals de salade die erbij geserveerd was.
Kortom: een leuke plek om te zitten (en evt. een drankje te doen) maar voor de kwaliteit doe ik het niet nogmaals - daarvoor ga ik liever elders in een werfkelder zitten.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Het draait hier om de bediening die hard loopt om een vol terras te voorzien van drankjes, het draait niet om de barman die kans ziet om vuile glazen aan te bieden voor de Belgische special bieren, een herhaal cursus is een goede investering, en de keuken, wel, na dat de bestelde tapenades en brood op tafel werd gezet, heb Ik het vervolg maar opgeven, 3 tapenades, Aioli die niet vers was gezien de ingedroogde bovenkant, Hummus met grove structuur , en Tomaat kruidenboter in plaats van de beloofde olijven tapenade, zo uit de koeling, kei hard en lomp in een potje gekwakt. Mensen, dat zet je zo niet op tafel, kost kritische klanten, voor Ik het vergeet snij het stok brood in gelijke dikte, en niet zo als het geserveerd dik en heel dun als mix, neem je klanten serieus, met afraffelen val je direct door de mand.