Meer informatie over restaurant TapAsia

Maandag t/m Woensdag: 16:00 - 22:00 uur
Donderdag: 16:00 - 22:30 uur
Vrijdag & Zaterdag: 12:00 - 22:30 uur
Zon en feestdagen: 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant TapAsia

Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Zoals altijd was het eten weer heerlijk
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We hebben geen 'All you can eat' maar van de kaart gegeten. De twee hoofdgerechten, Thaise kip en Beef, waren zonder smaak. Alleen de sojasaus kon er nog wat smaak aan toevoegen.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Tot snel mijn vriend vond het ook super lekker
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Goede bediening prima eten en een goede prijs ..
Bedankt voor de compliment!
Nicoliennails V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Goed eten. Komen hier vaak. Bediening is vriendelijk en snel. Gezellige sfeer. Je kan gewoon even alles vergeten. Wat wil je nog meer?
Fijn dat u bij ons heeft kunnen genieten!
Joaquin S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Geweldige avond wezen eten met een grote groep echt een geweldig restaurant heel goed geregeld allemaal zeker een aanrader om met een grote groep te gaan
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Eten lauw tot koud. Tafels niet afgeruimd. Sfeer kan beter. Bij klacht verkiezen ze vol de aanval en dan doe je dat om korting te krijgen. Kan echt vele malen beter door wat kleine aanpassingen.
fluevosm .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
We waren met 41 personen, helaas moesten er 5 apart zitten, dat was wel jammer. De bediening was correct en behulpzaam. Af en toe ging het systeem op tilt, maar vergeleken met ons eigen werk viel dat mee. Vrij veel keuzes, maar wil je echt sushi eten, dan zou ik Edo de voorkeur geven.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk eten, en een goede prijs. Warm welkom bij binnenkomst en er was iemand bij de garderobe die je hielp met de jassen. Erg vriendelijk personeel. Je kreeg een uitleg over hun concept met de tablet. Een leuke ervaring, sushi was vers en het eten was lekker. Kortom: zeker een aanrader en wij komen zeker terug!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gisteravond met drie vriendinnen bij dit restaurant gegeten en we waren zeker niet teleurgesteld. Het eten en de drankjes moet je hier met de tablet bestellen en het wordt snel gebracht. Ze hebben een ruime keuze aan sushi en andere gerechten, het was allemaal heerlijk! Ook de wat duurdere gerechten zoals coquille kan je hier zonder bijbetalen bestellen.

Bediening is vriendelijk maar mag wel iets enthousiaster. Inrichting is inderdaad wat oubollig maar wel gezellig en er is genoeg ruimte tussen de tafels. Wel heel fel licht en misschien als het iets donkerder is dat het dan wat knusser zal zijn. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen en helemaal voor de prijs die we hebben betaald.
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Leuk restaurant zeer ruim van opzet leuk moderne Decor. leuke vriendelijke vlotte beding.
het eten is prima ruime voldoende. de loempia die is zeker aan te bevelen zit voldoende groente in en heeft geen nare bij smaak van olie, één tip als je van eend houd dan zou ik die zeker aan bevelen om die hier een keer te nemen totaal niet glibberig. Hier komen wij zeker nog een keer terug als we in Ede Zijn
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Een prima All You Can Eat restaurant op z'n Aziatisch. Niet alleen de sushi is hier lekker, maar ook de andere gerechtjes zijn van goede kwaliteit. Hier al een aantal keer gegeten met vriendinnen, gezellig en rustig sfeertje. Je kan alle tijd nemen die je wilt, en dat is niet bij alle ayce restaurants zo.
Zikko S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Bij TapAsia bestel je kleine (hoeveelheden) gerechten. 5 gerechten per persoon per ronde. Er zijn 5 rondes. Tussen de rondes in moet een kwartier tijd zitten. De bestelde gerechten komen in willekeurige volgorde op tafel en dat kan langer dan een kwartier duren. Hier dus geen probleem. Wij waren met 4 personen dus per ronde 20 gerechten. Op zich een leuk concept maar het heeft wel zijn nadelen. Als je graag met een soepje wilt beginnen dan moet je maar net geluk hebben dat dit als één van de eerste gerechten op tafel komt. Deze keer kwam de soep die ik had besteld zo'n beetje als 17e of 18e gerecht. Je kunt dus beter niet perse willen beginnen met soep want dan is de rest ondertussen koud. Ditzelfde fenomeen doet zich voor bij gerechten als Foe Yong Hai, Babi Pangang etc. De meeste mensen nemen daar rijst of bami oid bij. Dat is een apart gerecht en als de Foe Yong Hai als eerste komt en de nasi als 16e gerecht, dan is de Foe Yong Hai ondertussen koud. Vragen of je een gerecht al iets eerder kunt krijgen is zinloos. Dat gaat niet, het komt als de kok er klaar mee is. Wat je ook in gedachten moet houden is dat je allemaal een beetje gelijke eters moet zijn. Iemand die weinig eet en iemand die juist heel veel eet is geen goede combinatie. Als 1 persoon na 3 rondes vol zit terwijl een ander de 5 rondes vol benut, dan zit die ene persoon wel erg lang voor zich uit te kijken. Tenzij de kleine eter per ronde maar 2 of 3 gerechten besteld maar dat moet je dan vooraf al bedenken. Voordeel is natuurlijk wel dat alles in kleine hoeveelheden is en je daardoor ook gerechten kunt proberen die je anders niet zo snel zou nemen. Eén gerecht dat je niet lekker vindt, is dan niet zo erg. De kwaliteit van de gerechten is vergelijkbaar met de gemiddelde chinees. Zeker niet slecht maar het springt er ook niet uit. Hou in gedachten dat je na de 5 rondes om het toetje moet vragen. Dit hoort er bij maar de bediening vergeet wel eens dat te zeggen aan het begin van de avond.
Marije H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Beste restaurant van Ede. Meer kan ik er niet over zeggen!! Lekkere sushi. Goede bediening. En lekker vlot je eten. Nog nooit negatieve ervaringen gehad.
roel-66 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten, uitgebreide kaart met voor ieder iets wils. Het bestellen met het tablet beviel ons heel erg goed. Lekker makkelijk om te kijken wat er nog komt en wat je ook alweer besteld had. Service was vlot en zeer vriendelijk. Als je zin hebt in lekkere aziatische tapas, zeer aan te bevelen
Cologne93 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Het restaurant is niet super gezellig, redelijk gehorig en de ingang via het trappenhuis is niet zo sfeervol. Ondanks dat is het elke keer weer een feestje om bij TapAsia te eten. De bestellingen plaatsen via ipad werkt fantastisch en op de meeste avonden wordt het eten snel gebracht.
Ergerpuntje blijft wel dat niet al het eten tegelijkertijd bezorgd wordt. Heb regelmatig meegemaakt dat ik met een groep van 6-10 mensen zit te eten, en dat iedereen alles al opheeft en één persoon nog op vier gerechten zit te wachten. Maarja, dat heb je uiteindelijk bij alle All You Can Eat-restaurants.

Zeker een aanrader als je in Ede wil gaan eten!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en redelijk vlotte bediening van de gerechten ondanks de drukte. Muren kunnen wel een likje verf gebruiken ivm vlekken.
Peenbep .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Eerste keer gegeten met de All you can eat-formule met een tablet op de tafel. Even wennen, maar wel grappig. Het eten is gemiddeld tot iets beter dan de gemiddelde Chinees. De bediening is erg vriendelijk. De snelheid waarmee het bestelde wordt geleverd is erg hoog. Ik ben benieuwd of er ooit iemand is geweest die 5x5 (soms behoorlijke) hapjes heeft kunnen opeten. Wij haalden de vijfde gang op geen stukken na! Wat ook wel positief was is dat de tafels op ruime afstand van elkaar staan en de muziek vrij zacht stond. Zodoende hoefde je niet mee te luisteren met de tafelgesprekken van de buren en kon je je eigen tafelgenoten goed verstaan. Een restaurant om eens vaker heen te gaan.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met zijn vieren hier gegeten. Het is een all you can eat concept. Je kunt via een tablet 5 keer 5 hapjes per persoon bestellen. Dat is ook meer dan genoeg. Geen van ons (en er zaten grote eters bij) redde dit, maar dat hoeft ook niet. Een paar van onze favorieten waren de sushi met zalm (nummer 1 op de kaart), de zalmsalade, champignons tandoori, japans gebakken kip en de pekingeend. Het eten is goed, wordt snel bezorgd en de het restaurant is netjes ingericht. Als nagerecht krijg je een bolletje ijs. Daar moet je niet te veel van verwachten, maar het is best lekker.
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Hier met mijn ouders gaan eten. Mijn moeder en ik houden van sushi en mijn vader niet zo. De keuze voor dit restaurant was dan ook de grote variatie van verschillende Aziatische hapjes. De sushi's zijn lekker. Niet super bijzonder maar wel lekker. De Tja Sieuw en de Daging kerrie waren heel erg lekker en heb ik nog een keer besteld. De sushi banaan met crispy kip/kokos was ook erg lekker (zie ik nu niet meer op de menukaart). Grote stukken dat wel. Mag wel een slagje kleiner zodat het makkelijker weghapt. Duivelse spareribs waren volgens mijn vader inderdaad lekker pittig. De service was goed. Aardig personeel alleen heb je er weinig conversatie mee door het bestellen met de tablet. Het interieur was een beetje oubollig. Verder was het er bloedheet. Daar mag best wat aan gedaan worden. De entree is niet uitnodigend, een kale hal met een oude trap. Wij zullen hier wel vaker komen eten.