Meer informatie over restaurant TapAsia

DONDERDAG: 16:00 - 22:30 uur
VRIJDAG 12:00 - 22:30 uur
ZATERDAG 12:00 - 22:30 uur
ZON- EN FEESTDAGEN 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gisteravond met drie vriendinnen bij dit restaurant gegeten en we waren zeker niet teleurgesteld. Het eten en de drankjes moet je hier met de tablet bestellen en het wordt snel gebracht. Ze hebben een ruime keuze aan sushi en andere gerechten, het was allemaal heerlijk! Ook de wat duurdere gerechten zoals coquille kan je hier zonder bijbetalen bestellen.

Bediening is vriendelijk maar mag wel iets enthousiaster. Inrichting is inderdaad wat oubollig maar wel gezellig en er is genoeg ruimte tussen de tafels. Wel heel fel licht en misschien als het iets donkerder is dat het dan wat knusser zal zijn. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen en helemaal voor de prijs die we hebben betaald.
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Leuk restaurant zeer ruim van opzet leuk moderne Decor. leuke vriendelijke vlotte beding.
het eten is prima ruime voldoende. de loempia die is zeker aan te bevelen zit voldoende groente in en heeft geen nare bij smaak van olie, één tip als je van eend houd dan zou ik die zeker aan bevelen om die hier een keer te nemen totaal niet glibberig. Hier komen wij zeker nog een keer terug als we in Ede Zijn
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Een prima All You Can Eat restaurant op z'n Aziatisch. Niet alleen de sushi is hier lekker, maar ook de andere gerechtjes zijn van goede kwaliteit. Hier al een aantal keer gegeten met vriendinnen, gezellig en rustig sfeertje. Je kan alle tijd nemen die je wilt, en dat is niet bij alle ayce restaurants zo.
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Bij TapAsia bestel je kleine (hoeveelheden) gerechten. 5 gerechten per persoon per ronde. Er zijn 5 rondes. Tussen de rondes in moet een kwartier tijd zitten. De bestelde gerechten komen in willekeurige volgorde op tafel en dat kan langer dan een kwartier duren. Hier dus geen probleem. Wij waren met 4 personen dus per ronde 20 gerechten. Op zich een leuk concept maar het heeft wel zijn nadelen. Als je graag met een soepje wilt beginnen dan moet je maar net geluk hebben dat dit als één van de eerste gerechten op tafel komt. Deze keer kwam de soep die ik had besteld zo'n beetje als 17e of 18e gerecht. Je kunt dus beter niet perse willen beginnen met soep want dan is de rest ondertussen koud. Ditzelfde fenomeen doet zich voor bij gerechten als Foe Yong Hai, Babi Pangang etc. De meeste mensen nemen daar rijst of bami oid bij. Dat is een apart gerecht en als de Foe Yong Hai als eerste komt en de nasi als 16e gerecht, dan is de Foe Yong Hai ondertussen koud. Vragen of je een gerecht al iets eerder kunt krijgen is zinloos. Dat gaat niet, het komt als de kok er klaar mee is. Wat je ook in gedachten moet houden is dat je allemaal een beetje gelijke eters moet zijn. Iemand die weinig eet en iemand die juist heel veel eet is geen goede combinatie. Als 1 persoon na 3 rondes vol zit terwijl een ander de 5 rondes vol benut, dan zit die ene persoon wel erg lang voor zich uit te kijken. Tenzij de kleine eter per ronde maar 2 of 3 gerechten besteld maar dat moet je dan vooraf al bedenken. Voordeel is natuurlijk wel dat alles in kleine hoeveelheden is en je daardoor ook gerechten kunt proberen die je anders niet zo snel zou nemen. Eén gerecht dat je niet lekker vindt, is dan niet zo erg. De kwaliteit van de gerechten is vergelijkbaar met de gemiddelde chinees. Zeker niet slecht maar het springt er ook niet uit. Hou in gedachten dat je na de 5 rondes om het toetje moet vragen. Dit hoort er bij maar de bediening vergeet wel eens dat te zeggen aan het begin van de avond.
Marije H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Beste restaurant van Ede. Meer kan ik er niet over zeggen!! Lekkere sushi. Goede bediening. En lekker vlot je eten. Nog nooit negatieve ervaringen gehad.
Roel-66 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten, uitgebreide kaart met voor ieder iets wils. Het bestellen met het tablet beviel ons heel erg goed. Lekker makkelijk om te kijken wat er nog komt en wat je ook alweer besteld had. Service was vlot en zeer vriendelijk. Als je zin hebt in lekkere aziatische tapas, zeer aan te bevelen
Cologne93 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Het restaurant is niet super gezellig, redelijk gehorig en de ingang via het trappenhuis is niet zo sfeervol. Ondanks dat is het elke keer weer een feestje om bij TapAsia te eten. De bestellingen plaatsen via ipad werkt fantastisch en op de meeste avonden wordt het eten snel gebracht.
Ergerpuntje blijft wel dat niet al het eten tegelijkertijd bezorgd wordt. Heb regelmatig meegemaakt dat ik met een groep van 6-10 mensen zit te eten, en dat iedereen alles al opheeft en één persoon nog op vier gerechten zit te wachten. Maarja, dat heb je uiteindelijk bij alle All You Can Eat-restaurants.

Zeker een aanrader als je in Ede wil gaan eten!
Timmer7 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en redelijk vlotte bediening van de gerechten ondanks de drukte. Muren kunnen wel een likje verf gebruiken ivm vlekken.
Peenbep .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Eerste keer gegeten met de All you can eat-formule met een tablet op de tafel. Even wennen, maar wel grappig. Het eten is gemiddeld tot iets beter dan de gemiddelde Chinees. De bediening is erg vriendelijk. De snelheid waarmee het bestelde wordt geleverd is erg hoog. Ik ben benieuwd of er ooit iemand is geweest die 5x5 (soms behoorlijke) hapjes heeft kunnen opeten. Wij haalden de vijfde gang op geen stukken na! Wat ook wel positief was is dat de tafels op ruime afstand van elkaar staan en de muziek vrij zacht stond. Zodoende hoefde je niet mee te luisteren met de tafelgesprekken van de buren en kon je je eigen tafelgenoten goed verstaan. Een restaurant om eens vaker heen te gaan.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met zijn vieren hier gegeten. Het is een all you can eat concept. Je kunt via een tablet 5 keer 5 hapjes per persoon bestellen. Dat is ook meer dan genoeg. Geen van ons (en er zaten grote eters bij) redde dit, maar dat hoeft ook niet. Een paar van onze favorieten waren de sushi met zalm (nummer 1 op de kaart), de zalmsalade, champignons tandoori, japans gebakken kip en de pekingeend. Het eten is goed, wordt snel bezorgd en de het restaurant is netjes ingericht. Als nagerecht krijg je een bolletje ijs. Daar moet je niet te veel van verwachten, maar het is best lekker.
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Hier met mijn ouders gaan eten. Mijn moeder en ik houden van sushi en mijn vader niet zo. De keuze voor dit restaurant was dan ook de grote variatie van verschillende Aziatische hapjes. De sushi's zijn lekker. Niet super bijzonder maar wel lekker. De Tja Sieuw en de Daging kerrie waren heel erg lekker en heb ik nog een keer besteld. De sushi banaan met crispy kip/kokos was ook erg lekker (zie ik nu niet meer op de menukaart). Grote stukken dat wel. Mag wel een slagje kleiner zodat het makkelijker weghapt. Duivelse spareribs waren volgens mijn vader inderdaad lekker pittig. De service was goed. Aardig personeel alleen heb je er weinig conversatie mee door het bestellen met de tablet. Het interieur was een beetje oubollig. Verder was het er bloedheet. Daar mag best wat aan gedaan worden. De entree is niet uitnodigend, een kale hal met een oude trap. Wij zullen hier wel vaker komen eten.
Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Gewoon een prima All You Can Eat-restaurant. Natuurlijk moet je geen culinaire hoogstandjes verwachten, maar zijn er dergelijke restaurants waar je dat wel voor deze prijs krijgt? Het eten is lekker, er is voldoende keuze, en er wordt ook rekening gehouden met allergieen. Het bestellen via een tablet geeft het een speciaal tintje, en de bediening probeert nog steeds leuk contact te maken. De inrichting is leuk gedaan, met verschillende hoogte qua tafels en aparte zitgedeeltes. Er is zelfs een speciaal rookruimte, die ook smaakvol ingericht is. Gewoon een goed restaurant met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Theo_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Beetje gribus tent; bij binnenkomst een groezelige muf ruikende trappenhal met afgeragde goederenlift voor de gasten. Binnen ziet het er ondanks de nieuwe inrichting shaby en sleets uit.
Eten werd vlot opgediend, is redelijk maar geen culinaire hoogstandjes. Het word op de duur enorm warm en broeierig dat je eigenlijk weer weg wilt. Eenmaal thuis wil je snel onder de douche, dit is geen restaurant om daarna chique en fris te gaat stappen.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Gisteravond met zijn tweeën bij Tapasia in Ede geweest. Omdat we in Arnhem wonen, kennen we het concept van enkele andere restaurants hier in onze woonplaats. Op basis van de goede recensies en sfeerfoto's op de website, zijn we gisteravond dus eens naar Ede uitgeweken.

Onze eerste indruk was eigenlijk dat het niet matchte met de foto's op de website; hoewel verzorgd, zag het geheel er her en der wel wat ouderwetser of bedaagder uit dan verwacht; we hadden een meer trendy, hippe tent verwacht. Maar goed; uiteindelijk kom je ook voor het eten. Ik moet zeggen dat de service van alle medewerkers érg goed te noemen is; erg vlot met uitleg, met bezorgen en afruimen van bordjes: niets op aan te merken: kunnen veel restaurants wat van leren.

Ook wel twee kritische noten: toen we binnenkwamen, hing er vrij veel rook vanuit de keukens, dus de afzuiging is niet super: mijn vriendin kreeg een steeds roder gezicht van de warmte, en op het moment dat we wilden vragen of het raam waarbij we bij zaten open kon of mocht, kwam nét de serveerster er aan met de vraag of ze het raam even open mocht doen in verband met de rook: wat een timing! Verder tot slot: de plaatjes op de tablet correspondeerden niet altijd met wat je uiteindelijk kreeg: de echte krabsalade leek totaal niet op het rijkelijk gevulde plaatje van het menu. De (overigens érg smakelijke) Cantonese gehaktballetjes staan op de foto met zijn vijven of zessen schouder aan schouder: in het echt krijg je er twee. En nog wat van dit soort voorbeelden. Uiteindelijk krijg je wel méér dan genoeg hoor: na 3 gangen van de 5 hielden wij het gezien, hebben we via de tablet de rekening gevraagd en vond ik de eindprijs erg meevallen ten opzichte van de concurrentie in Arnhem.
Jolandakamer .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Als echte sushiliefhebbers besloten wij hier na een bezoekje aan de website langs te gaan. De bediening was erg vriendelijk en anticipeerde snel op onze late binnenkomst, maar werd al snel overgenomen door een op tafel liggende tablet. Dit verzekerd een snelle service maar neemt naar onze mening ook een stukje sfeer weg; een praatje maken hoort er naar onze mening toch bij. Nu waren de dames van de witte brigade erg vriendelijk, en de momenten dat wij ze zagen hebben wij daarvan genoten.

Het eten daarentegen was echt niet naar onze smaak. De crux is dat het niet eens slecht is te noemen; we weten zeker dat er een markt is voor sushi als deze. Helaas is het gewoonweg niet echt sushi te noemen door alle extra sausjes, mayonaises en dingetjes die er op zitten. "Tapasia" lijkt ons daarom een goed gekozen naam; je komt hier voor een eigen interpretatie van Aziatische tapas, maar niet voor sushi. Ook de kleine dim-sum en frituurgerechtjes leken net een beetje de plank mis te slaan; dan zat er weer wel een soja sausje bij, dan weer niet (waardoor het uiteindelijk maar een beetje een droog hapje werd). Helaas zullen we hier dan ook niet meer terugkomen.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Prima restaurant, goede service. Voor mensen die glutenvrij moeten eten is er een speciaal bestelformulier beschikbaar waarop aangegeven staat wat glutenvrij is, super!
Als we uit eten gaan is dit altijd de eerste keus. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en veel keus. Een echte aanrader!
Angelle B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Afgelopen week hier geluncht. Na de eerste keer hier diner te hebben gegeten, wat niet echt in de smaak viel, besloten we ze een tweede kans te geven met lunch. Het eten is gemiddeld, niet super lekker maar ook niet vies, Bij de handrollen leek het alsof ze al een dag van te voren waren klaar gemaakt. We moesten vrij lang op onze gerechten wachten, ookal waren we de enige in het restaurant, en er was vrij weinig aandacht voor ons. Decor is grappig, je bestelling invoeren met een tablet is weer iets anders. Pluspunten zijn dat ze voor iedereen wel wat hebben, het excuus ik lust het allemaal niet gaat hier niet op.
Annamaria65 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Het eten was redelijk, warme hapjes te zout, de sushi was droog.
5 ronde's hebben wij niet gehaald om dat er 1 uur á 3 kwartier wachttijd tussen was.
Alles wat wij besteld hadden kreeg een tafel achter ons, ondanks dat de tafels genummerd zijn.
Tijdens het eten hebben wij de bediening hierop geattendeerd, het heeft niet geholpen.
Met het afrekenen nogmaals geklaagd, en daar was het antwoord JAMMER DAN.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Met een hele groep uit eten geweest. Van te voren gereserveerd.
Het concept is 'all you can eat'. Je bestelt via een Ipad per gang wat je graag wilt eten. Daarna wordt het bezorgd. Als je een serveerster wil spreken over drinken (dat kon bij ons niet via de Ipad) kon je dat op de Ipad aangeven. Dan waren ze er snel.
De hapjes werden wat onoverzichtelijk bezorgd. Aangezien we met een groep waren hadden we 4 Ipads en de bediening wist niet wie wat nou precies had besteld, dus er was nog wel eens wat verwarring. Hapjes werden soms aan de hele andere kant neergezet. Tussen de eerste en het laatste hapje wat je had besteld die ronde kon soms 15 minuten zitten. Dan raak je zelf ook in de war. Al met al vond ik het eten zelf wel lekker. Sushi was erg goed. En aan de 5 gangen kom je echt niet snel. Na 4 gangen hielden wij met volle buiken en een voldaan gevoel op. Tip: Begin de eerste gang niet meteen met het maximaal aantal hapjes. Bouw het rustig op. Ik had van kennissen begrepen dat zij moesten betalen als ze een hapje niet op hadden en dat heel vervelend vonden. Daar hebben wij niets over gehoord. Het restaurant ziet er klassiek Chinees uit. Niet heel bijzonder. Personeel chaotisch en beleefd.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Ik ben inmiddels 3x naar Tapasia geweest. Alle 3 de keren was het personeel vriendelijk, het eten is goed en veelzijdig. Er is veel keuze ook voor vegetariërs. Mijn favoriet op dit moment.