Tapaseria Catalana

Gedempte Zuiderdiep 17 9711 HA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Tapaseria Catalana

In Spaanse sferen

Tapaseria Catalana heeft een warm interieur dankzij de sfeervol gekleurde muren, een moderne houten lambrisering en stijlvolle meubels. De hele ruimte ademt Spaanse invloeden, zodat je meteen in de stemming bent voor de mediterrane gerechten. Tapas natuurlijk, maar ook Montaditos, de belegde mini stokbroodjes. Toch houdt de keuken van een verrassende wending hier en daar. Ook voor de vegetariërs is er genoeg keuze en voor groepen stellen ze leuke menu's samen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tapaseria Catalana

Bussen stoppen voor of vlakbij tapaseria Catalana aan het gedempte zuiderdiep.
  • : Parkeergarage rademarkt zit tegen over Tapaseria Catalana

Dagelijk geopend: 16.00- 22.30

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
9,1
W.M V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Erg gezellig en lekker. Zeer goede service en leuke Spaanse ambiance.
stef S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima eten, tapas a la carte besteld. Gangen kwamen in prettig tempo. Geregeld werd er gevraagd of alles naar wens was. Ietwat kleine porties, maar kwalitatief beter dan elders in Groningen. Salades mogen qua portie echt wel wat groter naar onze mening. Een klacht van ons over een gerechtje werd prima opgepakt en opgelost, erg klantgericht. Komen er zeker terug!
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Relaxt happen in goede sfeer en in lekkere tapas.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Wel jammer dat het wat tocht bij het raam, maar als dat de enige aanmerking is van de avond betekent dit dat wij een topavondje hebben gehad!
Jacob S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekker gegeten, alles verliep goed.
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Geweldige service, mooie locatie en lekker eten. We hadden het meest uitgebreide menu, maar er kon nog wel iets meer vlees bij! Het voorrecht was geweldig en de wijn ook! Qua gastvrijheid weten ze wat etiquetten zijn, ik geef het personeel dan ook een 10.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Vriendelijke en snelle bediening en heerlijke hapjes. We hadden weinig tijd omdat we naar de film wilden. Dat was geen probleem en er werd prettig meegedacht. Binnen een mum van tijd stonden heerlijke tapas op tafel. En.. .lekkere wijn!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Afgelopen maandag gegeten: heerlijke gerechten en zeer goede service (Lisselotte). Dit zijn de restaurant ervaringen waar wij altijd zo naar uitkijken, maar niet overall krijgen: bij Tapaseria Catalana wel - bravo!
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijke tapas en goede bediening! Ook goede wijn op de kaart en een leuke sfeer. We zouden zeker nog eens terug gaan..
Tine G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijke tapas in een fijne omgeving. Snelle en prettige service. We komen zeker een keer terug
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Kom zeker snel terug!
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Perfect restaurant! Heerlijk gegeten en uitstekende ambiance.
Berdien W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wat een geweldige avond! Hele hartelijke ontvangst, prima plekje en de bediening deed er alles aan om de avond tot een succes te maken. We hadden redelijk complexe dieetwensen, hier werd heel goed over geadviseerd en meegedacht. Het eten zelf was ontzettend lekker. Mooie porties, heel goed van smaak en goed bereid.

De prijs ligt wel flink hoger dan bij een standaard all you can eat tapasrestaurant, maar het verschil qua sfeer, kwaliteit en algehele beleving maakt dit meer dan goed.
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Aantal erg smakelijke tapas (mosselen, vleesspiesjes) ook een aantal teleurstellend doorsnee (vooral de brood elementen).
Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk met vrienden gegeten en het Gaudi-menu gekozen. Lekkere gerechtjes, mals vlees. Hoeveelheden precies goed. Nog net ruimte om een proeverij van nagerechten te nemen. Prima bier en wijn. Gezellige sfeer.
Roy J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Geweldig leuk en intiem tapas restaurant. Mooie en originele inrichting. Uiterst behulpzame en vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Verrukkelijke tapashapjes. Uitstekend ook voor niet-vlees eters.
Mans S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De menukeuze is voldoende maar de uitvoering is met teveel olie. Minder olie en minder vet is smakelijker en gezonder.
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Voor ons de eerste keer in dit restaurant en zeker niet de laatste. Heerlijk eten, goede sfeer en vriendelijk personeel. Het advies over de wijn bij de verschillende hapjes is duidelijk en eerlijk. Bijna elk hapje was een streling op onze tongen. Zeker een aanrader!
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima locatie, lekkere tapas, vriendelijk personeel. Kom zeker terug!