Tapaseria Catalana

Gedempte Zuiderdiep 17 9711 HA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Tapaseria Catalana

In Spaanse sferen

Tapaseria Catalana heeft een warm interieur dankzij de sfeervol gekleurde muren, een moderne houten lambrisering en stijlvolle meubels. De hele ruimte ademt Spaanse invloeden, zodat je meteen in de stemming bent voor de mediterrane gerechten. Tapas natuurlijk, maar ook Montaditos, de belegde mini stokbroodjes. Toch houdt de keuken van een verrassende wending hier en daar. Ook voor de vegetariërs is er genoeg keuze en voor groepen stellen ze leuke menu's samen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tapaseria Catalana

Bussen stoppen voor of vlakbij tapaseria Catalana aan het gedempte zuiderdiep.
  • : Parkeergarage rademarkt zit tegen over Tapaseria Catalana

Dagelijk geopend: 16.00- 22.30

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Tapaseria Catalana

carel F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een fijn Spaans Tapas restaurant met zeer smakelijke gerechten en uitstekende bediening. Ik ben geen kenner maar was de muziek niet een beetje te Mexicaans? Mooie (catalaanse?) muziek zou iets meer op de plek zijn. We komen zeker terug!!
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Supergezellig, heerlijk eten, lekker spaans Estrella biertje, zeer vriendelijke dames, nette prijs!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten tegen een goede prijs. Bediening erg vriendelijk en attent!
Frits T.
Kwaliteit!
Erik-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Hele lekkere tapas, stukken beter dan bij de bekende all you can eat tapas restaurants, voor een eerlijke prijs. Zeer vriendelijk personeel; leuke avond gehad.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijke gerechten, een vrolijke en leuke bediening en een mooie sfeer. Kortom een aanrader!
Madelon K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een sfeervol restaurantje met heerlijke tapas. Genieten ????
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Top avondje! Echt goede tapas gerechten op smaak, zeer vriendelijke bedieningen en een gezellig sfeertje!
Cora K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Met zorg bereid eten.
Peter Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fantastische avond gehad. Heerlijke tapas, waarbij er genoeg keuze is voor iedereen. Leuke sfeer en een spontane en enthousiaste bediening.
L B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten hier! Onwijs goeie tapas, je proeft dat het allemaal vers is gemaakt! Heel leuk ambiance en de drankjes zijn snel en mooi geserveerd, goed bar werk! Mijn favoriet was dan ook echt de dagtapas van die dag Pollo Dulce, alles perfect bereid je merkt dat er een echte chef aan het werk is! Ik kom hier graag nog een keer weer voor een hapje en lekkere cocktail! Aan te raden bij elke eter.
inkdontmink I.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met vrienden hier gegeten het tapas menu van het bord buiten voor 25.00 euro per persoon.
moet eerlijk zeggen we hebben lekker gegeten maar totaal niet verrassend, bruschetta met tomaat, brood met smeersels. kip aan een spiesje en kip geplukt, broodje met rosbief en ei, aardappeltjes enzovoort. de smaak was verder prima maar niet bijzonder niet echt tapas in onze ogen. wij vonden de drankjes aan de dure kant maar goed we hebben vooral genoten van de ontzettend leuke en vlotte bediening .
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Menu Gaudi gehad. Heerlijk samengesteld met vanalles wat. Heerlijk voor als je geen zin hebt om te kiezen. Aangegeven dat het zonder vis gewenst was, en dat was geen probleem.
Vooral de vlees op toast was super en de pollo con chili was lekker smaakvol!
Alles werd in het Spaans toegelicht, alsof je je in Barcelona waande????
Liquenda .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De eerste gang was lekker. De tweede gang te zout en bevatte een lange haar. De derde en vierde gang was meer van dezelfde smaken. Niet erg verassend naar mate we meer gangen hadden gegeten. Heerlijke wijn en een super gezellige inrichting en leuk vlot personeel.
Rinaldo Z.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Lekker eten met een mooie glimlach van de serveerster. Voor Herhaling vatbaar wij komen zeker weer een keer terug. Neem een menu, is zeker de moeite waard als je lekker lang wil tafelen
ineke2 O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Erg gezellig gegeten in dit restaurant. Het concept is heel relaxed, je krijgt eerst het systeem uitgelegd (aankruisen wat je als volgende gang wilt bestellen) en rustig even kijken wat je wilt eten en drinken.
Goed advies bij de wijn, daarvoor werd er een collega bijgeroepen die er meer van wist, en ja! echt leuk advies en zo leuk dat je even van gedachten kunt wisselen, KLASSE!
Het aantal tapas die je hier kunt bestellen is best veel, wrs allemaal lekker voor wie ze kiest. Wij hebben het beperkt tot enkele gerechten die we (ook volgens het concept) per 2 of 3 tegelijk op tafel kregen geserveerd
Wij vonden de bestelde tapas erg goed, we hebben een eigen voorkeur besteld van de kaart, en hebben nog brood besteld bij de champignons en de gamba's met olie/kof etc.
Wij hebben heerlijk gegeten en een goede wijn (advies) gedronken.
Je kunt meerdere ronden bestellen, maar mijn advies; begin gewoon rustig, bij zo'n restaurant kun je altijd bijbestellen, maar je moet je vooral niet haasten, geniet ervan!
P.S. wat een beperkte keuzes bij het 'eindoordeel' geluidsniveau? Wachttijd?, gelegenheid: mag het ook iets anders zijn dan jullie keuzemogelijkheden?
Wij waren zeer tevreden over dit restaurant, daar laat ik het maar bij, Iens.
kh H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben niet het gevoel dat je overvol raakt maar gewoon lekker genoeg te eten. Flexibele kaart, We hebben gekozen voor menu 2. Maar je mag zelf ook wijzigingen inbrengen als je er een ander gerecht tussen wilt hebben. Zeker een aanrader om met je gezin lekker te eten. Sfeervol en de wijn is goed.
janny123 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een aantal gerechtjes van de kaart bestelt. Het was allemaal super lekker.Heerlijke wijn erbij. Een restaurant om nogmaals te bezoeken. Top!
daniellehendriks86 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Gezellig restaurant, en de bediening was top. Echt een aanrader om eens naar toe te gaan...
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima kaart, lekkere gerechten en vriendelijk en bekwaam personeel. Niet het goedkoopste, maar zeker de moeite waard!