Tapaseria Catalana

Gedempte Zuiderdiep 17 9711 HA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Tapaseria Catalana

In Spaanse sferen

Tapaseria Catalana heeft een warm interieur dankzij de sfeervol gekleurde muren, een moderne houten lambrisering en stijlvolle meubels. De hele ruimte ademt Spaanse invloeden, zodat je meteen in de stemming bent voor de mediterrane gerechten. Tapas natuurlijk, maar ook Montaditos, de belegde mini stokbroodjes. Toch houdt de keuken van een verrassende wending hier en daar. Ook voor de vegetariërs is er genoeg keuze en voor groepen stellen ze leuke menu's samen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tapaseria Catalana

Bussen stoppen voor of vlakbij tapaseria Catalana aan het gedempte zuiderdiep.
  • : Parkeergarage rademarkt zit tegen over Tapaseria Catalana

Dagelijk geopend: 16.00- 22.30

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Tapaseria Catalana

Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Lekker gegeten. De schaaltjes met tapas kruis je per ronde aan op een bestelformulieren. Van tevoren leek me dat omslachtig maar in de praktijk kozen we maar twee keer. Vier schaaltjes per persoon bleek ruim voldoende en heerlijk.
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Vanavond gegeten in dit restaurant. Vriendelijke bediening en erg lekker eten. We vonden de inrichting en sfeer van het restaurant ook prima. Leuke avond gehad!
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten en een goede wijn erbij. Qua keuze miste ik bij de tapas wat verse groenten (ongekookt), maar dat hoort misschien niet binnen het concept. Verder erg gezellig en goede bediening.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuk gezellig restaurant, snelle bediening en vriendelijk personeel. Wat ons betreft mag de muziek wel wat harder, dat zou de sfeer ten goede komen.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Jammer dat je voor een vaste prijs alleen maar keuzes van de kok kan krijgen... we hebben maar 2 rondes gedaan .. word veels te duur als je 4 rondes neemt..
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Eten was gewoon goed, maar had er wel iets meer van verwacht na alle recensies. Ambiance was super en personeel erg vriendelijk. Grootste minpunt vond ik dat ze geen dessertkaart hadden (?). Heel apart. We konden wel kiezen uit 3 nagerechten welke het meisje in de bediening opnoemde, maar weinig keus en bovendien geen idee wat de prijs was. Had ik uiteraard wel kunnen vragen maar vond ik ook zo raar op dat moment. Prijs kwaliteit verhouding vond ik matig.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Fijne plek waar we hebben gegeten. Leuke sfeer binnen en de bediening was vriendelijk. Diverse keuzes op de kaart wat leuk en lekker was. Alleen de asperges vielen tegen, dat was blijkbaar een koud gerecht. Verder was alles erg lekker.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Catalana. De best tapas in town! Nadeel is wel dat de ossenhaaspuntjes zo lekker zijn dat je maar blijft bij bestellen. Aan het einde van de avond is het dan wel ff schrikken van de rekening, maar dat mag de pret niet drukken. Leuke, vlotte bediening en heerlijk gegeten. Kom zeker weer terug.
marlon S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Gezien de concurrentie aan tapasrestaurants in de stad, moet je als 'nieuwkomer' wel gelijk indruk maken vind ik. Maar het belangrijkste viel me tegen; het eten. Het meeste was niet (voldoende) gekruid waardoor het heel flauw van smaak was allemaal. echt jammer, want potentie heeft het restaurant wel.
Jannita R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heel lekker tapas gegeten, vooral de mosselen waren heerlijk! Bediening buitengewoon attent en vriendelijk.
Koert T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Tweede keer dat we hier aten. Dit omdat we zo enthousiast waren na de eerste keer. Nu echter toch wat teleurgesteld. De champignons waren de eerste keer zo lekker gebakken en nu waren het glazige wat bittere stukjes. De gamba’s waren zacht meelderig van binnen. De zalm te droog gebakken. De kaaskroketjes prima, echter niets bijzonders. De bloedworst, het lamsvlees en de Pulled pork waren lekker. De bediening is prima. We hoefden ook niet af te rekenen wat we niet lekker vonden. Dat was netjes.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het is hier gewoon niet bijzonder. Het eten is amper Spaans en vreselijk duur.
De bediening is afgrijselijk traag en zeker niet behulpzaam.
Wij komen hier zeker niet terug
Klasien D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg duur, redelijk eten. Goede bediening.
D. M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Lekker eten in een gezellige ambiance. Personeel is vriendelijk.
Aletta B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Menu gekozen en was smaakvol, vers en afwisselend. Heerlijk gegeten en de beste tapas in town! Niet voor niets dat er met regelmaat Spanjaarden te vinden zijn. Aanrader!
Bertil P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heerlijke gerechten in een gezellige atmosfeer.
Bediening prima met goed uitleg van de gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Sfeervolle inrichting. Waar je in alle rust en gezelligheid kan genieten van je tapas. Ontspannen personeel. Goede uitleg aan tafel.
Bediening is optijd. Geen lange wachttijden dus.
Tapas zijn erg lekker. En smaakten vers. En t vlees mals. Top!
Liane P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Leuke entourage, smaak van eten was goed maar niet lekker warm. Eten werd geserveerd in niet voor verwarmde bakjes, dit komt niet ten goede van het eten!
Elly En Frits T.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Jammer dat de salade iets té geolied was...
V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Uitstekend gegeten op het terras. Vandaar de “levendige” sfeer, mede dankzij het drukke verkeer. Daar kozen we zelf voor, overigens, en gaf ons samenzijn een grootsteedse allure???? Complimenten voor de keuken en bediening!