Over het restaurant Tapasco

Spanje op je bord

Waan je in het bruisende Barcelona of Ibiza. Vanuit de open keuken zie je het team de lekkerste tapas bereiden. Verse vis, zilte schaal- en schelpdieren, schitterende groenten, botermals vlees, de kaart is enorm divers. Neem er een kan sangria bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Tapasco

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 23:00
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Kan beter
Kan beter
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gisteravond hebben wij met 7 personen hier tapas gegeten. Het was erg vol toen wij binnenkwamen, er was nog 1 tafeltje over die wij hadden gereserveerd (aan de drukte te zien had ik hoge verwachtingen). De tafels zaten erg dicht op elkaar en de ruimte was erg donker en ongezellig.

we konden maar 2 tapas per ronde bestellen, en we hebben op elke ronde zeker een half uur moeten wachten. Dit voelde niet echt als onbeperkt eten.... Helaas voor de keuken heb ik zelf ook in meerdere (goeie) tapaszaken gewerkt en ik kon echt proeven dat veel gerechten zeker niet vers waren. Ik proefde diepvries kwaliteit, tapas opgewarmt in de magnetron en de zelfgemaakte kroketten waar vrij smaakloos en leken op elkaar.

De porties waren ook erg klein, dus na ongeveer 2 min eten moest je vervolgens weer 30 min minstens wachten. De bediening was matig tot redelijk, ze waren in het begin vrij onhandig bezig en waren duidelijk niet opgewassen tegen stress.

De volgende ochtend had ik erg last van mijn maag, hier was ik eigenlijk al bang voor. Erg jammer.

Ik begrijp het gewoon niet, als kok kan je toch niet tevreden zijn zo met je werk. Geen liefde geen passie geen smaak.

Eigenlijk zou ik nog wel even door kunnen gaan met de minpunten maar ik laat het hierbij, kortom zeer matig een echte tegenvaller
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
De kwaliteit van het viel bijzonder tegen, ook de sfeer was er niet erg gezellig. De bediening was wel hartelijk, dat was het enige positieve punt. De nacht en dag erna beide buikpijn gekregen, of dit door het eten kan ik niet zeggen.
Peter I.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten vonden we niet geweldig. Alles was goed en genoeg. We vinden het jammer dat Tapasco kwalitatief naar beneden is gegaan en de strijd is aangegaan met de concurrentie. Onbeperkt tapas eten met allerlei beperkingen en voorwaarden voelt niet als onbeperkt. We gaan niet zo snel weer heen, er zijn kwalitatief betere restaurants.
Isabelle W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Niet de plek waar je zo'n leuk restaurantje zou verwachten. Heerlijk gegeten. Restaurnant ziet er leuk uit in spaanse stijl. Personeel is erg vriendelijk en gezellig! Zeker een aanrader om eens te eten
Frieda P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Groepsmenu stelde weinig voor, zowel qua hoeveelheid als wat er werd geserveerd. Veel vlees, amper groente. Snack-achtig eten, niet echt verfijnd. Service was prima!
Mhmspijkerman .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in Tapasco! Mijn vriend en ik komen hier al jaren met veel plezier! Het eten is top, je proeft dat het vers gemaakt is. De variatie van gerechten is groot en origineel. Verder is de wijn een groot pluspunt! De huiswijn is al lekker, maar op de wijnkaart staan echte goede wijnen. Verder is de bediening erg vriendelijk en betrokken. Vooral na het eten aan de bar erg gezellig met ze zitten kletsen.
Je merkt echter wel dat Tapasco zich probeert te meten aan de vele andere onbeperkt tapas restaurants. Het komt wat onwennig en onhandig over als je bijvoorbeeld naar de spelregels van onbeperkt tapas eten kijkt. Zonde eigenlijk, ik vind dat ze juist moeten doen waar ze goed in zijn: kwalitatief betere tapas serveren. Wellicht is Tapasco een beetje zoekende, maar ik denk dat het erg zal verbeteren als ze een specifieke doelgroep in het achterhoofd houden.
Dus een grote aanrader en ik hoop dat Tapasco in de toekomst minder bezorgd zal zijn over de concurrentie, dat is namelijk helemaal niet nodig.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We zijn een weekend in Groningen en we hebben hier overheerlijke tapas gegeten ,authentieke Spaanse tapas heerlijk de wijn de rode is een aanrader,de bediening is supervriendelijk komen we in Brabant zelden tegen....we troffen een leuk stel serveersters aan awa afkomstig uit Friesland en Melissa ,zijn twee kanjers maar we danken ook de rest van het team ,een dikke pluim vanuit het verre Vught namens jan Edwin Diana en monique
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Met een groep van 9 man op het laatste moment gereserveerd op zaterdagavond. Met wat gepuzzel mochten we komen. Wat een leuke, gezellige bediening. De mojito's vielen wel erg tegen. De sangria maakte daarentegen een hoop goed. Lekkere voorgerechten en ook het hoofdgerecht was lekker. Groepsmenu dus wel standaard tapas maar ze waren lekker. Ook werd er rekening gehouden met een notenallergie. Keurig en lekker. Bedankt voor de leuke avond Tapasco.
Janet M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hebben heerlijke avond gehad bij Tapasco. Gezellig aan de bar gezeten gegeten. Dit bleek voor ons het gezelligste plekje van het restaurant. De bediening was uitstekend. Het eten voortreffelijk. Zeer goede kwaliteit met een verfijnde smaak. Ter afsluiting hebben we genoten van een proeverij van desserts. Verrukkelijk. We waren de laatsten die het restaurant verlieten en hebben daardoor gezellig kunnen praten met de zeer betrokken medewerkers. We werden getrakteerd op een glaasje Torres Moscatel Oro Floralis. Heerlijk ter afsluiting. Dank jullie wel voor de fijne avond.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voor t 25 jarig huwelijk van m'n ouders zijn we een dagje naar Groningen gegaan en hebben we hier gegeten. We kozen voor t onbeperkt tapas menu en echt elk hapje was Lekker! Originele verse tapas, niet zoals bij la cubanita bijvoorbeeld. De spareribs vielen van t botje zo mals was t. We hebben alle zes genoten. Enig minpuntje was dat t binnen erg donker was maar zou hier zeker terugkomen! Ook de bediening was erg atent, echt een aanrader :)
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het eten was heerlijk, de wijn nog beter, de borrels en koffie maakten de avond compleet, naja Anne.... Zij is t helemaal!!! En Marc is n topper! Brabantse nachten zijn langer x Brouwer en vd Biezen
helenavis .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Tapasco. We hadden een groepsmenu en dat was heel goed geregeld: veel verschillende tapas en ruim voldoende van alles. Ik ben zelf vegetariër maar kreeg nog wat aanvullende gerechten wanneer er veel vlees werd geserveerd dus dat was dik in orde. De serveerster was erg vrolijk en behulpzaam. We hebben op het dakterras gezeten, dat was ook prettig aangezien het mooi weer was. Soms moesten we wel wat lang wachten op de volgende gang, dat was vooral vervelend omdat we niet heel veel tijd hebben (normaal vind ik het bij tapas wel leuk om lang te tafelen). Jammer dat de toetjes niet bij de onbeperkte tapas in zitten!
Ferry L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Lekkere tapas, goede bediening! Alles kwam keurig op tijd en het smaakte a la Barcelona. We komen zeker nog een keertje terug!
Latahia L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Het eten was lekker maar iedere keer de zelfde smaak, gebrek aan variatie ook in soort groenten die gerserveerd wordt. 2 uur Onbeperkt eten is het volgende: Je kan door middel van een strippenkaartje bestellen en je mag maximaal twee keuzes maken bij elke ronde per persoon. De eerste ronde kregen wij na 20 mnt wachten, de tweede na half uur, de derde na een kwartier en de vierde ook zo n kwartier. Bij de vierde waren wij een beetje klaar met die gerechtjes. We hebben onbeperkt tappas gegeten voor 2 uur lang. Reken maar uit !
Wat ons dwars zat is niet het hoeveelheid eten die geserveerd is maar elke keer twee tappas en dan weer wachten voor de volgende heeft het nodige geknor en pijn in onze maag geroepen. Ik doe dat niet meer, over en uit!
Serveerster is vriendelijk , zag maar een staan die meerdere tafels tegelijk moest serveren, chapeau voor die dame!
Otjeh .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Bediening vriendelijk, decor mooi (Spaans tintje) wel rumoerig achterin. Kwaliteit eten is zwaar erop achteruit gegaan, kleine kabouter porties met weinig smaak wat wel op het menu kaart wordt aangeduid maar niet terug te proeven/zien is op het gerecht en bij de volgende tapaskeuze moet je erg lang wachten hierdoor pak je snel je glas drinken en drink je deze snel leeg waardoor je weer een nieuw glas drinken moet bestellen (marketing)... Dit is duidelijk terug te zien bij de eindafrekening. Tapasco is erg erop achteruit gegaan, helaas was dit laatste keer voor ons bij Tapasco.
Marlot S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Geweldig gezellige avond gehad!
Ondanks alle drukte en onvoorziene omstandigheden bleef onze ober Alex erg rustig en vriendelijk. Superbedankt!
En natuurlijk ook erg lekker gegeten. Vooral de toetjes waren erg lekker
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Vorige week voorafgaand aan een bioscoopbezoek bij Tapasco gegeten. De menukaart is uitgebreid en ondanks de onderbezetting werd het eten op een goed tempo langsgebracht en was de bediening vriendelijk.
Er is genoeg keuze tussen groenten, vlees, vis, vegetarisch, koud en warm! Erg fijn!
Kiki050 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Het was alweer een tijdje geleden. Eten was oké, maar helaas niet van het oude niveau. Porties zijn kleiner geworden. Patatas Bravas anders bereid en naar mijn smaak minder lekker. Champignons met knoflook waren wel overheerlijk! Asperges in geroosterd brood ook erg lekker.
Klaas O.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Gezellig doordeweeks tapas gegeten bij Tapasco. De gerechten waren oke maar er sprong niets uit naar voren wat ons echt verraste. De actuele oorlog tussen de tapas restaurants in Groningen helpt ook niet. All-you-can-eat tapas voor weinig geld is geen formule die het eten goed maakt. De service was goed, het tempo van de tapas rondes was prima en het doet ook spaans aan qua uitstraling. Maar de kwaliteit mag een stuk omhoog om ons echt te laten genieten van het eten.
Renske E.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Voor ons 1 van de beste tapasrestaurant van Groningen.
Leuke sfeer, voelt een beetje alsof je in Barcelona zit. Lekkere tapas, goede bediening.
Top.