Tapasco

Haddingedwarsstraat 3 9711 KA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasco

Spanje op je bord

Waan je in het bruisende Barcelona of Ibiza. Vanuit de open keuken zie je het team de lekkerste tapas bereiden. Verse vis, zilte schaal- en schelpdieren, schitterende groenten, botermals vlees, de kaart is enorm divers. Neem er een kan sangria bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Tapasco

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 23:00
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Tapasco

Fred F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Met een groep van 17 personen hier geweest op een zaterdag. Om 20 uur afgesproken en toen was er nog geen plek voor alle 17 mensen. Dus werd het een half uur later .
We hadden het arrangement om 2 uur onbeperkt tapas te eten.
Wat vooral opviel waren de enorme hompen brood die er bij werden geserveerd (2 cm dik ) bij de eerste gang . Brood is natuurlijk veel goedkoper dan andere ingredienten. Wat ook opviel waren de halve glaasjes wijn die er werden geschonken.
De tweede gang waren een stokje sate met verder weinig smaak en bremzoute spareribs met alweer brood. Niet bijzonder dus .
Ook waren er in vet / olijfolie drijvende garnalen, zoute kippenpoten die vet van buiten en droog van binnen waren. Ook de hompen aardappel vielen niet in de smaak.

Het pand was nog het best te vergelijken met een soort verlengde garage. Het was er warm en lawaaierig. De bediening was wel vriendelijk en attent .

Al met al vond ik het gebodene erg slecht. Niet de hoeveelheid maar wel de variatie en de kwaliteit. Het verdienmodel is duidelijk veel zout en dure / half gevulde drankjes. Voor mij eens en NOOIT weer.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Voor ons en echte ervaring. Het eten is heerlijk en wordt vers bereid. Dat merk je aan alles.
Het eerste wat opvalt als je binnenkomt is de open keuken. Kunnen zien wat de koks doen is altijd een goed teken.
Daarna volgt een prettig, persoonlijk ontvangst. Ook over het personeel niets meer dan goeds. Zij staan garant voor een gezellige avond en willen daar graag een bijdrage aan leveren.
Ook de dranken zijn goed op orde. Het restaurant beschikt over een leuke variatie aan bieren en een mooie wijnkaart. Laat je adviseren!
Wij komen zeker terug.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De lekkerste tapas die ik tot noch toe heb gegeten! Alleen jammer dat het op een gegeven moment leek alsof er bewust geen nieuw briefje werd opgehaald zodat we niet te vaak konden bestellen..
René z Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Tapasco blijft op tapasgebied de voorloper in de stad Groningen. Daar waar het gemiddelde niveau vaak niet boven een merendeel aan frituurhapjes uitkomt, heeft Tapasco 'echte' tapas op het uitgebreide menu staan! Met een paar vriendinnen zelf een aantal hapjes uitgekozen. Met name het geroosterd Spaans brood met haringfilet, gamba's, spareribs (geweldige marinade) en geroosterde kipsticks vonden we heerlijk!! Ook bleek El Txoko sinds kort een eigen wijnkaart te hebben met legio heerlijke en originele Spaanse wijntjes erop! De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, waardoor er een ontspannen sfeer heerste. De ambiance is prettig en echt Spaans! Kortom, ik blijf hier zeker komen voor een avondje tapas!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Wij waren hier met een groep van 9 personen.
Horecamanagement is mij niet vreemd en dit restaurant levert het unieke en onmisbare contrast dat zo broodnodig is om een goed restaurant te herkennen.
Een juweeltje in contrast, want goed kan niet bestaan zonder waardeloos.

Sinds ik hier ben geweest kan ik alle restaurant extra waarderen waar men:

Niet halverwege de drankenbestelling weglopen, wel uitleggen wat er geserveerd wordt, de plantenbakken niet van ellende bijna uit elkaar vallen op de hoofden van de gasten, het personeel niet rondloopt in korte broeken om hun half geschoren en bleke benen te laten luchten,
de dranken niet exorbitant duur zijn de kwaliteit van het eten niet om te huilen is.

Dank voor de 6 kilo brood op tafel om onze magen te vullen, zodat wij minder eten van de champignons uit blik of één gamba per persoon, drijvend in 5 cm olie.

Dit heeft net zo veel te maken met tapas als Taco Bell met de Mexicaanse keuken.
De honden van mijn collega hadden lekkerder gegeten die avond.
Misschien is dat niet helemaal eerlijk want ze zorgt heel goed voor haar honden.
Dan moet je dat ook vergelijken met een restaurant dat goed zorgt voor haar gasten tenslotte.

In ieder geval; hartelijk dank want dit heeft ons beoordelingsvermogen en waardering voor een goed restaurant erg aangesterkt.

Met vriendelijke groet en een voorgoed vaarwel.
G D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wij aten hier met een groep helaas geen tapas gegeten zoals het bedoeld is. Bereiding was simpel met veel olie en knoflook. Voor veel gerechten was het vermoeden dat het uit blik kwam. De bediening liep in korte broek, en was vergeetachtig. Wij komen hier niet weer.
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Met een groepje collega's op een donderdagavond gegeten bij Tapasco. We waren met zn achten dus dan krijg je automatisch het groepsmenu. We vonden het eten prima en hadden het erg gezellig
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gisteravond hebben wij met 7 personen hier tapas gegeten. Het was erg vol toen wij binnenkwamen, er was nog 1 tafeltje over die wij hadden gereserveerd (aan de drukte te zien had ik hoge verwachtingen). De tafels zaten erg dicht op elkaar en de ruimte was erg donker en ongezellig.

we konden maar 2 tapas per ronde bestellen, en we hebben op elke ronde zeker een half uur moeten wachten. Dit voelde niet echt als onbeperkt eten.... Helaas voor de keuken heb ik zelf ook in meerdere (goeie) tapaszaken gewerkt en ik kon echt proeven dat veel gerechten zeker niet vers waren. Ik proefde diepvries kwaliteit, tapas opgewarmt in de magnetron en de zelfgemaakte kroketten waar vrij smaakloos en leken op elkaar.

De porties waren ook erg klein, dus na ongeveer 2 min eten moest je vervolgens weer 30 min minstens wachten. De bediening was matig tot redelijk, ze waren in het begin vrij onhandig bezig en waren duidelijk niet opgewassen tegen stress.

De volgende ochtend had ik erg last van mijn maag, hier was ik eigenlijk al bang voor. Erg jammer.

Ik begrijp het gewoon niet, als kok kan je toch niet tevreden zijn zo met je werk. Geen liefde geen passie geen smaak.

Eigenlijk zou ik nog wel even door kunnen gaan met de minpunten maar ik laat het hierbij, kortom zeer matig een echte tegenvaller
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
De kwaliteit van het viel bijzonder tegen, ook de sfeer was er niet erg gezellig. De bediening was wel hartelijk, dat was het enige positieve punt. De nacht en dag erna beide buikpijn gekregen, of dit door het eten kan ik niet zeggen.
Peter I.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten vonden we niet geweldig. Alles was goed en genoeg. We vinden het jammer dat Tapasco kwalitatief naar beneden is gegaan en de strijd is aangegaan met de concurrentie. Onbeperkt tapas eten met allerlei beperkingen en voorwaarden voelt niet als onbeperkt. We gaan niet zo snel weer heen, er zijn kwalitatief betere restaurants.
Isabelle W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Niet de plek waar je zo'n leuk restaurantje zou verwachten. Heerlijk gegeten. Restaurnant ziet er leuk uit in spaanse stijl. Personeel is erg vriendelijk en gezellig! Zeker een aanrader om eens te eten
Frieda P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Groepsmenu stelde weinig voor, zowel qua hoeveelheid als wat er werd geserveerd. Veel vlees, amper groente. Snack-achtig eten, niet echt verfijnd. Service was prima!
Mhmspijkerman .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in Tapasco! Mijn vriend en ik komen hier al jaren met veel plezier! Het eten is top, je proeft dat het vers gemaakt is. De variatie van gerechten is groot en origineel. Verder is de wijn een groot pluspunt! De huiswijn is al lekker, maar op de wijnkaart staan echte goede wijnen. Verder is de bediening erg vriendelijk en betrokken. Vooral na het eten aan de bar erg gezellig met ze zitten kletsen.
Je merkt echter wel dat Tapasco zich probeert te meten aan de vele andere onbeperkt tapas restaurants. Het komt wat onwennig en onhandig over als je bijvoorbeeld naar de spelregels van onbeperkt tapas eten kijkt. Zonde eigenlijk, ik vind dat ze juist moeten doen waar ze goed in zijn: kwalitatief betere tapas serveren. Wellicht is Tapasco een beetje zoekende, maar ik denk dat het erg zal verbeteren als ze een specifieke doelgroep in het achterhoofd houden.
Dus een grote aanrader en ik hoop dat Tapasco in de toekomst minder bezorgd zal zijn over de concurrentie, dat is namelijk helemaal niet nodig.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We zijn een weekend in Groningen en we hebben hier overheerlijke tapas gegeten ,authentieke Spaanse tapas heerlijk de wijn de rode is een aanrader,de bediening is supervriendelijk komen we in Brabant zelden tegen....we troffen een leuk stel serveersters aan awa afkomstig uit Friesland en Melissa ,zijn twee kanjers maar we danken ook de rest van het team ,een dikke pluim vanuit het verre Vught namens jan Edwin Diana en monique
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Met een groep van 9 man op het laatste moment gereserveerd op zaterdagavond. Met wat gepuzzel mochten we komen. Wat een leuke, gezellige bediening. De mojito's vielen wel erg tegen. De sangria maakte daarentegen een hoop goed. Lekkere voorgerechten en ook het hoofdgerecht was lekker. Groepsmenu dus wel standaard tapas maar ze waren lekker. Ook werd er rekening gehouden met een notenallergie. Keurig en lekker. Bedankt voor de leuke avond Tapasco.
Janet M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hebben heerlijke avond gehad bij Tapasco. Gezellig aan de bar gezeten gegeten. Dit bleek voor ons het gezelligste plekje van het restaurant. De bediening was uitstekend. Het eten voortreffelijk. Zeer goede kwaliteit met een verfijnde smaak. Ter afsluiting hebben we genoten van een proeverij van desserts. Verrukkelijk. We waren de laatsten die het restaurant verlieten en hebben daardoor gezellig kunnen praten met de zeer betrokken medewerkers. We werden getrakteerd op een glaasje Torres Moscatel Oro Floralis. Heerlijk ter afsluiting. Dank jullie wel voor de fijne avond.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voor t 25 jarig huwelijk van m'n ouders zijn we een dagje naar Groningen gegaan en hebben we hier gegeten. We kozen voor t onbeperkt tapas menu en echt elk hapje was Lekker! Originele verse tapas, niet zoals bij la cubanita bijvoorbeeld. De spareribs vielen van t botje zo mals was t. We hebben alle zes genoten. Enig minpuntje was dat t binnen erg donker was maar zou hier zeker terugkomen! Ook de bediening was erg atent, echt een aanrader :)
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het eten was heerlijk, de wijn nog beter, de borrels en koffie maakten de avond compleet, naja Anne.... Zij is t helemaal!!! En Marc is n topper! Brabantse nachten zijn langer x Brouwer en vd Biezen
helenavis .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Tapasco. We hadden een groepsmenu en dat was heel goed geregeld: veel verschillende tapas en ruim voldoende van alles. Ik ben zelf vegetariër maar kreeg nog wat aanvullende gerechten wanneer er veel vlees werd geserveerd dus dat was dik in orde. De serveerster was erg vrolijk en behulpzaam. We hebben op het dakterras gezeten, dat was ook prettig aangezien het mooi weer was. Soms moesten we wel wat lang wachten op de volgende gang, dat was vooral vervelend omdat we niet heel veel tijd hebben (normaal vind ik het bij tapas wel leuk om lang te tafelen). Jammer dat de toetjes niet bij de onbeperkte tapas in zitten!
Ferry L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Lekkere tapas, goede bediening! Alles kwam keurig op tijd en het smaakte a la Barcelona. We komen zeker nog een keertje terug!