Over het restaurant Tapasbar Triana

De zonnige Spaanse keuken

Vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met die typische mediterrane sfeer. Geniet van de lekkerste tapas, gemaakt van de meeste verse en biologische seizoensproducten. Neem een hap en de zon gaat schijnen. Je proeft de liefde en passie die in elk gerecht wordt gestopt. Spaans genieten in hartje Den Haag.

Meer informatie over restaurant Tapasbar Triana

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op en top Spaans. Constante kwaliteit voor zowel het eten als de bediening. Ronde tafels beneden bij de bar wellicht wat onpraktisch, maar doet niets af aan de prettige avond die we hebben gehad.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een super gezellig restaurantje! Top, voor herhaling vatbaar!
Marien K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, de huisgemaakte kroketjes smaken bijzonder goed en ook de iberico ham, calamares, scampis en andere lekkernijen. Jammer alleen dat twee van de tapas die we wilden bestellen op waren. En dat ze er 1 toch op de rekening hadden gezet.
Michiel N.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super avondje gehad. Wat hebben we heerlijk gegeten. Aardige bediening. Wel jammer dat er van boven een mes naar beneden kwam die me hoofd raakte :-( maar desondanks een heerlijke avond gehad.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Super restaurant! Heel lekker gegeten en aardige medewerkers. Zeker een aanradertje!
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We komen zeker terug!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
bezoek aan Triana geeft je een Warm , gezellig en bijzonder gevoel een aanrader van de eerste orde en het eten .......GEWELDIG !!!
Marius B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Aanrader!
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was super lekker!!!! Heel anders dan bij La Cubanita.
Topkwaliteit!
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. We waande ons in het culinaire Spanje. Leuke vriendelijke bediening en kwalitatief goed eten. Ook konden we op ons gemak genieten van onze tapas op ons eigen tempo. helemaal top!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Attente, plezierige bediening èn voortreffelijk gegeten. Absoluut een aanrader !!
D.G. S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Aanrader!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten en goede service.
Megan W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Geweldig gegeten, goede service, gezellige inrichting! Al met al een hele fijne avond gehad. Vooral de Sangria en het ham plateau smaakte eeeeerg goed!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk tapas gegeten. Onze favoriet: Pulpo a la Gallega! Lekkerder dan we tweemaal in Spanje zelf hebben gegeten! Gerechtjes kwamen wel erg snel achter elkaar, daar had wat ons betreft iets meer tijd tussen kunnen zitten. Kwaliteit zeer goed!
Siesa M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben hier gisteravond gegeten. Wat een heerlijk eten, met zorg bereid. En de bediening is als een warm bad: vrolijk, erg aardig, efficient. Een pluim met name voor camarero Rafael. Super eten geserveerd door een superteam. Volgende keer als we in Den Haag zijn gaan we zeker weer.
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was prima, het restaurant gezellig en niet te groot. Wij komen zeker terug
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Echt hele smaakvolle en bijzondere tapas, totaal ander niveau dan het gemiddelde tapasrestaurant. Wij aten o.a. iberisch varken, gevulde artisjokken en gemarineerde octopus. Enige kleine minpuntje was dat de kaas van het kaasplankje te koud was met opdienen.

Inrichting was al erg sfeervol, recent zijn tafels en stoelen vernieuwd, zodat het nog beter zit. Bediening is super attent, de gastheer is spaans en al 25 jaar de eigenaar. Ik voel me hier altijd zeer welkom.
Sjors D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima restaurant! Ze hebben lekkere gerechten, die in een fatsoenlijk tijdbestek worden uitgeserveerd. Helaas liet de bediening in het begin wat na... We werden vrij sloom geholpen, maar het was allemaal zeer vriendelijk en netjes. Verder is de aankleding van het restaurant gezellig, we vonden het zo hier en daar alleen wel wat krapjes qua ruimte tussen de tafels. Kortom ben je op zoek naar een lekker hapje tapas, dan zit je bij Triana zeker goed!
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ik en mijn vriendin zijn hier samen gaan eten in een spontane bui. Wanneer je binnenkomt voelt het even of je naar Spanje bent vertrokken. Het eten was eigenlijk nog veel beter dan een gemiddeld Spaans tappa restaurant, en de bediening was ook heel vriendelijk en snel! Het is niet heel goedkoop, maar dat weegt niet op tegen de voordelen. Ik kom zeker terug!