Over het restaurant Tapasbar Triana

Welkom bij Tapasbar&Restaurant Triana!

Restaurant Triana is vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met veel activiteit en een authentiek mediterrane sfeer.

Restaurant Triana is het ENIGE ECHTE tapas restaurant van Den Haag. En werkt uitsluitend met verse biologische seizoens producten. Wij hebben alleen duurzame vis op onze menukaart staan. Onze veelzijdige tapas worden á al minute klaargemaakt.

Meer informatie over restaurant Tapasbar Triana

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar Triana

Trea R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten ! Zeer goede echte tapas gerechten. Aardige bediening, lekkere ( open ) wijnen op de kaart.
We komen zeker nog eens terug
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Altijd gezellig! Lieve bediening, goed eten en heerlijke Spaanse sfeer!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een behoorlijk hoge prijs voor niet echt heel bijzondere hapjes.
idriss V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Uitstekende ervaring, aanrader!
dooijen .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Odiel L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wederom hier heerlijke tapas gegeten. Zelfs de appeltaart en de cheesecake zijn verrukkelijk!! Vriendelijke bediening. We komen zeker een keer terug!
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Hier al vaak gegeten en het is elke keer top! Vaak nemen we vaste dingen die we wat afwisselen met nieuwe gerechtjes. De iberico kroketjes zijn heerlijk!!
louis S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Hier snappen ze waar het om gaat. Wat een feestje maakt het personeel er van. Heerlijk eten, niets is te dol en hier voel je je past echt gewenst als klant. Vlees heerlijk mals! Je kunt wel zien dat de koks goed zijn! De sfeer is knus en warm. De Service is uitstekend en het personeel erg vriendelijk en vrolijk! Kortom, een top avond gehad! We komen snel weer langs. Bedankt Triana!
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goede kwaliteit tapas, veel smaak en duidelijk met zorg en vers klaargemaakt. De betere tapas en daar betaal je dan wel wat extra voor tov de goedkope tapasketens. Maar het is het zeker waard. Verder vriendelijk en attent personeel. kortom, een herhaling waard
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Triana is mijn favoriet je kan hier de beste Spaanse tapas eten. Wij hebben weer genoten van het heerlijke eten en de fijne gastvrijheid.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijke gerechtjes in Spaanse sfeer! Ook zeer geschikt als je op tijd voor een voorstelling moet zijn. Zeker een adres om terug te keren!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Tapas zoals tapas bedoeld zijn. Vers, bijzonder smaakvol. Dat alles opgediend in een heerlijke Spaanse sfeer. Topper!

We arriveerden rond 18.45 uur en het was nog rustig. We begonnen met een lekkere Spaanse (hoe kan het ook anders) Rioja. We bestelden 3 tapas p.p. en deze werden in een prima tempo geserveerd. Eerst de koude tapas, daarna de warme. Met name de ossenhaas en varkenshaas waren subliem. Omdat het zo lekker was, hebben we allebei nog een tapa besteld voor het dessert.

Triana is op en top Spaans. De sfeer is los en gezellig, en doet echt denken aan een vakantie in Andalusie. De bediening is heel attent en vriendelijk, echt alles klopt. Complimenten aan het team van Triana, we komen zeker terug!
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Hartstikke leuk, lekkere gerechten in een Spaanse sfeer.
Remco F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prima eten, zeker wel. Bediening vriendelijk. Maar voor tapas eigenlijk te grote porties, nu hebben we maar weinig van de hele lijst kunnen uitproberen. Kunt beter met 4 + mensen langskomen, kun je meer proeven. Verder vreemd dat we hadden gereserveerd en via een 5-persoonstafel en de bar uiteindelijk aan een 2 persoonstafel werden gezet (was erg druk). Overigens wel netjes koffie, thee en een broodje van de zaak kregen hiervoor. Dus wel een voldoende, maar kan zeker nog verbeterd worden.
Sarah H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Erg lekker en gezellig, moesten alleen heel lang wachten op eten
Céline M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Lekker gegeten, leuke sfeer en vriendelijke bediening. We zijn hier met kerstavond wezen eten en was gezellig druk. Zou het zeker aanraden!
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
2e kennismaking in een jaar met echte Andalusische tapas in ondanks drukte prettige setting. Een aanrader
Florence S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Typisch Spaanse inrichting. Eten is prima, goed gekruid en bereid vooral de geviulde artisjokken. Waande me even ver weg van het Haagse.
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik was er alleen hele tijd niet geweest maar wat een heerlijke avond was dat.
We zaten in een hoekje waarvan ik in eerste instantie dacht “ meen je dat” maar dat bleek al snel een perfecte plek. Het eten en de wijn waren voortreffelijk. Bediening vriendelijk en snel. Ik vond het een heerlijke beleving.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De tapas zijn hier echt heel erg lekker! De porties zijn wel wat klein dus wij hadden met 4 personen uiteindelijk 12 tapas en iedereen een toetje besteld. Prijs/kwaliteit verhouding is goed omdat de kwaliteit zo hoog is, van mij mogen de porties echter wel wat groter. Ook was het heel jammer dat we steeds maar 1 tapa uitgeserveerd kregen. De wachttijd tot het volgende hapje was te groot om te wachten, anders zou het koud worden. Bij andere tapas restaurants is het juist zo leuk dat je veel bordjes tegelijk op tafel hebt staan en zo verschillende hapjes tegelijk kunt proven. Nu hadden we ieder 2 beef puntjes, toen weer 10 minuten wachten, toen iedereen 2 stukjes aardappel etc. Dat was erg jammer. De bediening is vriendelijk, de inrichting heel gezellig en de wijnen zijn erg lekker. Als de keuken de volgende keer de bon een beetje opspaart en meerdere gerechtjes tegelijk uit kan serveren dan komen wij hier zeker vaker terug!