Over het restaurant Tapasbar Triana

De zonnige Spaanse keuken

Vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met die typische mediterrane sfeer. Geniet van de lekkerste tapas, gemaakt van de meeste verse en biologische seizoensproducten. Neem een hap en de zon gaat schijnen. Je proeft de liefde en passie die in elk gerecht wordt gestopt. Spaans genieten in hartje Den Haag.

Meer informatie over restaurant Tapasbar Triana

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar Triana

Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Toen we binnen kwamen waande we ons gelijk in Spaanse sferen. Net zoals tapasbarretjes in spanje zijn, gezellig en knus. Heerlijk gegeten! Met een aperitief en 3 tapas pp heb je zeker voldoende. Wij waren wat vroeg en toen ging de service erg vlot en stonden tapas gelijk op tafel. Toen het restaurant vol zat was het personeel hard aan het werk, en het soms lastig iemand te contacten om te bestellen. Als ze er dan waren was de service weer top en stonden je drankjes weer vlot op tafel.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Aangenaam restaurant. Beetje veel tafels waardoor het krap aanvoelt. Eten was lekker, maar niet van o la laaa we moeten snel wer terug. Patatas bravas, één van mijn favo tapas was ronduit teleurstellend. Bakje gekookte krieltjes met een kwak mayo. Zo hoort t niet volgens ons.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Hebben echt heerlijk gegeten. Ondanks dat het helemaal vol zat, was de bediening snel en heel persoonlijk.
In de reservering had ik aangegeven dat onze dochter jarig was en zonder dat we het wisten kwam het dessert met kaarsjes en werd er gezongen.
Echt een aanrader als je Spaans wilt eten.
Willemien S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel
Erand K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Geweldige topzaak! Leuke vriendelijke bediening, snel en altijd met een glimlach. Dat is zo fijn dat het nog bestaat, want dat is soms nog ver te zoeken.. En dan nog het eten, man man wat lekker bereid. Kon ik het maar thuis namaken..al met al een mooie avond en zeker niet de laatste voor ons!
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellige omgeving. Iets teveel tafels, waardoor de bediening weinig ruimte heeft. Mensen van de bediening erg vriendelijk. Ik heb er heerlijk gegeten.
Dorien P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was echt van goede kwaliteit. Enige wat jammer was, was de creativiteit van de kok. We hadden met z'n vijven een verrassingsmenungekozen en kregen van ieder gerecht twee porties. Zo hebben we niet heel veel van de kaart kunnen proeven. Een volgende keer gaan we toch zelf kiezen.
J.E. M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een gezellig restaurant met heerlijke hapjes.
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wat een super leuke zaak zeg! Ik was hier voor het eerst met 3 andere personen. Ontvangst was goed en we werden netjes naar onze tafel gebracht. De menukaart werd netjes gebracht en we bestelden een heerlijke wijn. Mijn moeder eet gluten -en lactosevrij en ook nog eens zonder knoflook en ui ( en dit in de Spaanse keuken ), maar hier werden prima suggesties voor gegeven en werd de kaart goed uitgelegd. De atun en boquerones waren mega lekker en ook de sfeer was goed. Echt een mooie zaak met vriendelijk en professioneel personeel en lekkere muziek. Zeker voor herhaling vatbaar! Muchísimas Gracias y hasta la próxima
Alexandra H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Super lekker eten, leuke sfeer en aardige bediening.
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heb hier met mijn Spaanstalige vriendin heerlijk gegeten. Het restaurant ademt echt de sfeer van Spanje uit, als ik mijn vriendin mag geloven. De gerechten waten heerlijk. De bediening was snel en erg vriendelijk. Voor ons was het een pluspunt dat de bediening ook Spaans sprak. Een aanrader. Wij komen hier zeker terug.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening top en tapas waren zalig !
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke tapas en authentiek !!
Zeker doen !!
Goede en prettige bediening!!
Goede sfeer en je waant je op een zomerse avond in Spanje ????????
aad M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Eten prima kwaliteit en als dat dan ook nog geserveerd wordt door personeel waar je blij van wordt, dan smaakt dat nog eens extra lekker. Kom zeker nog een keer naar dit mooie Spaanse restaurant!
Guido F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Perfect eten. Eerste gerechten in hoog tempo, daarna op verzoek de rest wat langzamer uitgeserveerd. Daardoor perfecte avond gehad.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij waren met 8 personen en kregenbhet menu van de chef. Van tevoren konden we wensen doorgeven. Geen kaas en geen geit/schaap dus voor ons gezelschap. Helaas kregen we inkvis met kaas en lamskoteletten!!!!
De tijd tussen elke tapa gang was erg lang. Bijna een half uur tussen elk hapje terwijl het naar ons idee zo leuk is van tapas eten om van alles op tafel te hebben en overal van te kunnen proeven.
Na ruim 3 uur gingen we teleurgesteld en nog steeds met trek naar huis!!
V. R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten was uitmuntend...leuke sfeer lijkt op een Spaanse taverne...fantastische bedieng...voor herhaling vatbaar...super plek !!!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gefrituurde inkvisringetjes waren op, sommige gerechten waren erg zout en een serveerster was niet goed op de hoogte van de bereiding van de gerechten.