Tapasbar Si Señor

6,3
6,6
Els-Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Super kwaliteit tapas gerechten! Alles smaakte voortreffelijk. Complimenten voor de kok. Met 6 personen gegeten, supervriendelijke bediening. Aanrader!!
Willie4848 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Super slecht, eten was koud, zalm niet gaar de tortilla was niet te eten zo zout enz. enz.
Het meisje wat ons hielp was vriendelijk, erg voor haar dat zij deze gerechten bij de gasten moet neerzetten.
Wij komen hier nooit meer terug
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Na lang twijfelen wat we zouden gaan eten zijn we tot onze spijt naar dit tapas restaurant gegaan. We kregen een tapas kaart met 4 rondes, maar geloof me dit houd je geen 4 rondes vol... We vroegen naar de huiswijn, de serveerster wist niet wat dit was ze had zelfs nog nooit van chardonnay gehoord. Toen we twee keer de droge huiswijn hadden besteld kregen we twee verschillende soorten wijn. Al met al was deze best drinkbaar dus dronken we deze gewoon op. Toen we ons eten kregen was dit verre weg van wat we hadden verwacht, zo waren de patatas bravas gewoon wedges en was alles lauw. Ook was de zalm die we hadden gekregen totaal niet gaar deze hebben we dan ook direct terug laten sturen. De spareribs waren best goed te eten dus we besloten deze nog een keer te bestellen teleurstellend kwamen ze de tweede keer zonder saus en waarschijnlijk uit de magnetron aan, ook deze hebben we terug gestuurd. Het was allemaal verre weg van lekker, eerder ranzig. We hebben geen enkele vorm van compensatie terug gekregen het werd eerder door het personeel weg gelachen, dit komt vast omdat het niet de eerste keer zal zijn dat dit hun overkomt. Wij komen hier in ieder geval nooit weer en zullen mensen dit restaurant dan ook zeker niet aanraden.

Wilma A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We waren met drieën,kregen een tafeltje gepropt tussen 2 muren.
Het was erg donker bij onze tafel kon je eigenlijk niet goed zien wat je nou aan het eten was.
De tapas waren niet om over naar huis te schrijven helaas
We moesten bijna een uur wachten voordat we onze eerste ronde aan tafel gebracht kregen.
We hebben nog een ronde besteld waar we wederom weer zo lang op moesten wachten.
Toen we de dessert ronde wilden bestellen bleek dat er voor alle desserts die op de kaart stonden bijbetaald moest worden,gemiddeld 4 euro per gerecht.
Teleurgesteld hebben we de rekening gevraagd hebben betaald en zijn vertrokken.
Voor ons niet meer naar si señor!
Franky31 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Vrijdagavond met 4 man naar deze tapasbar Si Senor in Eindhoven geweest. Het personeel was heel vriendelijk, het bier kwam meteen echter op de tapas was het telkens het tijdje wachten. Het was ook geen echte Spaanse tapas. De Pinchos en kippenvleugeltjes waren smaakloos. We hadden onbeperkt tapas eten voor 19,50 maar achteraf hadden we toch gerechtjes gekozen waar we extra voor moesten betalen, dit konden we niet uit het menukaart halen. De rekening klopte ook niet, met onze rekenmachine en die van hun kwamen we niet aan dat bedrag. Maar de computer had het berekent en dus betalen, hier komen we niet meer, geen aanrader
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ruim voor 18.00 uur liepen we het restaurant binnen. Voor 18.00 uur besteld kost onbeperkt Tapas eten 16.50 pp. Na 18.00 19.50 pp. Pas om 18.10 uur kwam er iemand aan onze tafel om de drank op te nemen. Daarna duurde het nog zeker tien minuten voordat we de Tapas kaart kregen. Eenmaal de eerste ronde besteld duurde het meer dan een half uur voordat de gerechten gebracht werden. De gegratineerde geitenkaas was zeker niet gegratineerd. Volgende ronde duurde weer ruim een half uur voordat ze kwamen. 1 gerecht werd niet geserveerd. Bij navraag bleek dat er geen mosselen waren. Bij de volgende zouden we dan een gerecht extra krijgen. Ook de spareribs waren er niet. Het minimale stukje zalm was uitgedroogd. De vissalade werd gereserveerd zonder dressing en was de naam vissalade niet waard. Bij ronde 3 werd niet het extra gerecht geleverd wat we afgesproken hadden en de varkenshaas waren ze vergeten.....kortom zeker geen aanrader. Gordon Ramsay zou hier een flinke kluif aan hebben om hier nog iets van te maken. Druk was het zeker niet dus daar kon het niet aan liggen. De serveerster deed erg haar best en was heel vriendelijk en vond het erg vervelend. Maar die kon niet goed maken wat de kok verprutst had.
Eva E.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ik ben een half jaar geleden bij Si senor geweest, toen is de ordinairde dame uit de bediening mij zo tegengevallen dat ik er een tijd niet meer en geweest. Gisteren toch nog een poging gewaagd en wat een ontzettende verbetering! De bediening was super vriendelijk en het eten was fenomenaal!!! Echt heerlijk gegeten en wat een fijne sfeer zeg!!! een aanrader voor iedereen. Ps. ik heb een praatje gemaakt met de nieuwe leidinggevende en wat een leuke meid! Ik ga er zeker vaker heen en raad dit iedereen aan!!!! Tot ziens en ps. tot zeer snel Si Senor!
PenelopeSan .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wat een gezellige dames werken hier! De sangria en muziek deden mij echt aan een avondje uit in Spanje denken. Het was niet ontzettend druk en we kregen de aandacht die je wil als je een avondje uit bent. Ook was het eten voor ieder wat wils en gingen we allemaal goed gevuld naar huis. Hasta la vista Si Senor!
LekkeretenDD .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Eten: minimaal qua keuzes. De porties waren ruim, dit was wel fijn. De rode huiswijn was lekker fruitig, dit is een aanrader.

Service: was enorm traag en niet klantvriendelijk. Op de eerste ronde moesten we ongeveer een uur wachten, en dit bleef zo doorgaan. Toen we een opmerking gaven, kregen we te horen dat het nou eenmaal druk was geweest.

Decor: de muziek was het ene moment sterk aanwezig, en een minuut later hoorde je geen muziek. Dit was best storend. Tafeltjes erg dicht op elkaar.
Jinkes .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Op een vrijdagavond spontaan binnen gelopen bij Si Senor. Hiervoor hadden we in dezelfde straat al een aantal andere restaurants geprobeerd maar overal zat het vol. Hier niet. Het is ons nu helaas ook duidelijk waarom...
Bij binnenkomst konden we een tafeltje kiezen, we gingen wat verder achter in de zaak zitten omdat een aantal tafels in de buurt van de voordeur staan en het best koud was. Inrichting was aardig met veel kaarsjes en gedimd licht.
Gekozen voor onbeperkt tapas eten waarbij men 5 rondes 2 gerechtjes per ronde kan bestellen.
1e ronde brood met aioli/tapenade, spaanse worst soorten, serranoham en champignons. Het duurde 3 kwartier voordat dit op tafel kwam..zo'n lange voorbereiding hadden we met deze gerechten niet verwacht.
Vleeswaren waren oke, alleen de champignons waren taai, verrimpeld met keiharde stukken uitgedroogde kaas erop. De bijsmaak van het nat wat eronder lag was ook niet prettig. Aïoli was geen aïoli zoals we gewend waren maar meer een tomatenprut met knoflook en pepers.
Een witte huiswijn genomen, deze was voor een huiswijn prima.
Gauw de tweede ronde besteld want we hadden intussen honger. Hierbij gingen we voor zalm in broodkruim, garnaaltjes in knoflookolie, spare ribs en varkenshaasspiesjes. Duurde wederom erg lang. Bij de zalm was geen enkele broodkruim te ontdekken, smaak was oke maar zet het dan anders op de kaart. De garnaaltjes, tja, de nadruk op "tjes" want hier was niet veel meer van over. Spareribs smakeloos en de varkenshaas droog. Intussen hadden we onze sjaals omgedaan want er kwam regelmatig een tochtvlaag langs. Nog een poging gedaan tot een derde ronde ; spaanse omelet en gemarineerde kippenvleugeltjes waarbij de kippenvleugeltjes wel aardig waren maar de omelet het woord spaanse omelet absoluut niet waardig was.
Bediening is vriendelijk en werkt hard maar helaas nog nooit zo'n slechte tapas gegeten en na de derde ronde vertrokken.
VeraD .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Gisteren met z'n tweeën uit eten geweest bij deze gezellige tapasbar. Bij binnenkomst valt meteen de gezellige sfeer van het kleine restaurantje op. Hier wel een puntje van kritiek. We moesten eerst naar achter lopen om geholpen te worden. Zet iemand bij de deur om de gasten te ontvangen! Verder snel geholpen door vriendelijk personeel en we hebben lekker gegeten. Speciaal compliment voor de mannelijke medewerker! We komen hier graag terug!
Pelle88 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Op 21 december gegeten bij Si Senor. Bij binnenkomst kregen we geen begroeting en na 10 minuten waren we nog niet geholpen. Er zat een groep in de zaak waar de complete aandacht van de bediening heen ging. Let goed op dat het onbeperkt tapas, niet onbeperkt is. Veel gerechten hebben een toeslag van €2,- per gerecht. Uiteindelijk mochten we eindelijk bestellen en kregen we na 3 kwartier de eerste ronde. Het verdienmodel van deze zaak is gelijk duidelijk, al het eten zat onder de rode pepers. Ook na aangeven of de volgende ronde zonder rode pepers geserveerd kon worden werd het eten wederom weer met rode pepers geserveerd. Gehaktballen waren van binnen koud en andere gerechten werden ook niet heel warm gereserveerd. Uiteindelijk was alleen de varkenshaas en calamaris smakelijk te noemen. Tot slot ook nog een fout op de rekening. Voor ons nooit meer naar deze zaak. No Senor
Dirk822 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Afgelopen zondag heb ik bij Si Senor gegeten. De sangria was zo lekker dat we echt het idee hadden dat we in Spanje waren. De muziek zorgde voor een gezellige sfeer. Bediening was vlot en de keuken ook, we hoefden niet lang te wachten tussen de rondes tapas (die overigens erg lekker waren). Ik ben lekker vol naar huis gegaan en kijk nu al uit naar mijn volgende Si Senor ervaring.
Rosalie91 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vrijdagavond op de bonnefooi naar Si Signor gegaan en er waren nog tafeltjes vrij.
Al vrij snel kregen we de kaart en wat te drinken. Na een half uurtje kwam er een schaal brood en wat salsa. Na weer een half uurtje (we zaten er dus al een uur) pas de eerste tapas. De patatas waren heerlijk heet, de gehaktballetjes van binnen koud. Na 1 3/4 uur hadden we geen trek meer maar we hadden al de volgende tapas besteld. Ook deze spiesjes waren niet warm. Het lijkt wel alsof alles uit de koeling komt en opgewarmd wordt in de magnetron. Ik vond het erg tegenvallen. De bediening bestond uit 2 meisjes voor het hele restaurant. Ze rennen zich een slag in de rondte en waren erg vriendelijk. Samengevat: erg lang wachten, tegenvallende tapas maar aardige bediening.
Josscha .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
we aten hier wat tapas a la carte. Over de kwaliteit waren we niet tevreden. De gegratineerde champignons waren lekker. De gegrilde geitenkaas was steenkoud en amper gegrild. Een opmerking daarover werd argwanend ontvangen: het is wel gegrild. Gelukkig kon het bakje toch terug en kregen we een kwartier later alsnog drie lekkere gegrilde geitenkaasjes met uien. Brood met ajoli bleek brood met een soort warm tomaten knoflook mengsel, niet vies, maar geen Ajoli. De ossenhaaspuntjes smaakten naar vis. De patatas bravas waren koud en kwamen alleen met tomatensalsa. Een van ons vroeg om mayo, maar er was alleen ajoli. Toen 10 min later die ajoli er nog niet was, vroegen we een andere dame of de saus nog kwam. Reactie: wilt u ajoli of mayo? Nou, dan maar mayo! Die terstond kwam... De bediening is niet onvriendelijk, maar lijkt net iets te karig voor een volle tent en lijkt matig geïnformeerd. Mijn vrouw zei naderhand: slechtste tapas ooit.
KarenLichtvoort .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Op de bonnefooi liepen we afgelopen zaterdag Si Señor binnen. Het was hartstikke druk maar gelukkig nog één plekje vrij voor 4.
We kozen voor Onbeperkt Tapas, waarbij de 2 uur bijna alle gerechtjes van de kaart mochten kiezen. Er zijn een aantal gerechten waar je voor bij moest betalen, dus die hebben we niet gekozen, omdat we eerst de andere wilden proberen.
Eerlijk is eerlijk, we hebben 2,5 uur zitten smullen van alle gerechtjes. Ik denk dat we 4 of 5 rondes hebben gegeten van 8 tapas per ronde... dus rond 20:30 uur "rolde" we richting de bioscoop.
Mijn vriend vroeg om de rekening, schrokken we nogal: € 92,70 moesten we afrekenen! Met 4 personen!! Onbeperkt Tapas plus een fles wijn en nog wat drankjes!
Zo goedkoop en zo goed hebben we nog nooit gegeten! Het schijnt dat je hier voor €16,50 Onbeperkt Tapas eet als je vóór 18:00 binnen bent! Briljant! Wij komen snel terug!
Anoesjka88 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Bij deze tapasbar wezen eten met een groepje maar we vonden het geen van allen geslaagd. Er zaten 5 a 6 tafeltjes maar de bediening (2dames) hadden het er maar druk mee. We moesten om aandacht vragen voor drinken en dan liep ze vaak tijdens het opnemen al weer aan. Er werd wel gevraagd of we a la carte of het onbeperkt wilden maar het werd verder allemaal niet meer uitgelegd. Het duurde allemaal ook erg lang. We hadden het onbeperkt tapas, vier rondes tapas in drie uur tijd....Het onbeperkt valt trouwens ook tegen: de kaart is al klein, voor veel gerechten moet bijbetaald worden en voor alle desserts geldt een toeslag, heeeel jammer. Het eten viel tegen: de kip was droog, de salsa bij de albondigas veel te pittig voor het vlees, de spare ribs te nat en het ijs zwemt in de likeur. Als bestek moesten we met vieren twee messen delen en verder moesten we het doen met gebaksvorkjes. Het zaakje op zich ziet er leuk uit hoewel de toiletten boven echt wel aan een renovatie toe zijn. Voor ons eens maar nooit meer.
Chantalvk103 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Wij gingen met 7 personen eten bij Si Senor. We zaten aan een vrij lange tafel, en het is binnen redelijk rumoerig. Dat was jammer, want daardoor werd het voeren van een gesprek met iemand anders dan je buurman lastig.

Het duurde even voordat we konden bestellen. Wij kozen voor het all-you-can-eat concept. De eerste gerechtjes waren wel lekker, en hierdoor had ik veel vertrouwen in de rest van de avond. Dit was echter snel over.

De tweede ronde werd door onszelf een foutje gemaakt in de bestelling. Kan gebeuren, maar de bediening reageerde meteen enorm geïrriteerd.

Het was een redelijk mooie avond, waardoor het terras ook open was. Dit betekende dat zowel de voor- als achterdeur tegen elkaar open stonden. Hierdoor tochtte het heel erg, waardoor eigenlijk iedereen het koud had. Er zaten zelfs mensen met hun jas aan in het restaurant. Toen wij vroegen of een van de deuren dicht kon was het humeur van de bediening helemaal tot een 0-punt gezakt.

Het eten kwam ook niet echt heel snel na bestelling onze kant op. Ik vind dat in principe niet zo heel erg, aangezien een avond tafelen wel gezellig is. Maar dit duurde me net iets te lang.

Het meest storende vond ik de bediening. Hoe later het werd, hoe chagrijniger ze gingen kijken. Ik vond het heel onprofessioneel en ben hierdoor echt totaal afgeknapt op het restaurant. Het eten was ook zeker niet spectaculair genoeg om dit te compenseren.

Ik ga hier niet snel nog een keer eten.
Jesse0987 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Gezellig tapas gegeten bij Si Senor. De tapas waren over het algemeen lekker, hoewel sommige wel wat zout. Ook hadden de tomaten voor de tomatensalade eerder uit de koelkast gehaald moeten worden, ze waren te koud.

De bediening had het erg druk, en we kregen daardoor een keer de bestelling van een andere tafel. Daarnaast was het personeel erg gefocussed op het verkopen van drank.

Het was jammer dat hoewel we al wijn en bier besteld hadden, een karaf kraanwater er niet vanaf kon. Enkel een fles Spa Blauw van 7,50.
Michelle-- .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Als vegetarier vind ik het vaak lastig om ergens tapas te eten omdat ze niet genoeg keus hebben voor mij. Dat was bij Si Senor wel hoor. Ik heb het aan het begin van de avond aangegeven bij het personeel en zij namen de tijd om mij de lekkerste vegetarische gerechten te laten zien. Het personeel was sowieso heel aardig en nam echt tijd voor iedereen, wat ik heel belangrijk vind in een restaurant. Ook is er een leuke tuin achterin waar ik in de zomer graag een keer wil eten.