Tapasbar Retiro

• Nederlands Openluchtmuseum
  • provincie Gelderland
  • ...

Meer informatie over restaurant Tapasbar Retiro

• : Gratis parkeergelegenheid bij het notariskantoor op Sickeszplein 1, verderop de apeldoornseweg

Woensdag t/m zondag: 16:00 - 23:00
Maandag en dinsdag gesloten.
Keuken open van 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar Retiro

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Goede Tapas, niet vergelijkbaar met bv "la cubanita" keten . 2x gegeten. Spitskool met ansjovis tapanade is aanrader, maar ook de gegratineerde groente en inktvis. 2 minpunten: A) de muziek: top 40 meuk uit schelle boxjes, waarom geensfeervolle spaanse muziek.? (op ons verzoek werd het volume wel direct aangepast) en B) Hoe lekker ook; de prijzen zijn wel erg hoog, en de porties klein. Voor ons reden niet een 3e keer te komen. Wel Jammer.
Roetert R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Slechte bediening, respectloos. Bij vertrek niet opgemerkt door bediening. 2e kans gegeven als buurtgenoten maar nooit meer hier naartoe.
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben hier gegeten, een salade niçoise. Erg matige salade, smakeloos met heel klein ansjovis reepje er in.
Entrecote was erg taai en ook smakeloos.
De Kabeljauw was al niet meer te bestellen vroeg in de avond.
De bediening was wat ongeïnteresseerd en niet bijster onder de indruk van het feit dat het eten niet smaakte.
Dit was een eenmalig bezoek, zeker géén aanrader.
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We werden uitstekend geholpen en hadden een mooi plekje om te zitten. Het restaurant zat vol en dat was fijn om te zien, heel anders dan voorheen bij zwagers.

Helaas vonden wij het qua prijs-kwaliteit tegenvallen.

Sommige gerechten kwamen lauw door en wij vonden het niet echt bijzonder. Toen wij met zijn tweeën net geen 100 euro moesten afrekenen aan het eind van de avond, vonden we dat niet echt in verhouding.

De wijn was overigens heerlijk!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met z'n allen Tapas eten. Voor mij voor het eerst. De keuze van de diverse tapas lieten we over aan de keuken. Dus enorme variatie. We hebben even geteld, 14 verschillende tapas. De ene lekkerder dan de ander. Maar al met al waren alle 7 eters zeer content. We hebben gesmuld. De bijbehorende wijnen deden het ook goed. Toch een klein advies ???? Toen we toe waren aan het dessert ontstond er bij enkele onder ons, wie toch die man was die ons vroeg of het had gesmaakt en of we nog een dessert wilden hebben ???? Het was de eigenaar maar hij was niet meteen als zodanig herkenbaar. Blijft leuk. We komen terug.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
heb top service gehad en heerlijk gegeten! de
eigenaar kwam persoonlijke service geven en het personeel zorgde voor een vol glas de hele avond!

Timo B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gezellige tapasbar met de traditionele en verassende gerechtjes. De cerviche en de mosselen zijn een aanrader. Mooi is ook dat de calamris niet van die deegringen zijn maar echte inktvis. Nu de tartaar nog vers serveren ipv uit de koeling en ik rij er graag een keer voor om
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijke leuke kleine gerechtjes. Waaronder de traditionele zaken maar ook leuke dingen zoals cerviche, baffet e.d. Groot pluspunt is dat de calamaris vers gesneden inktvis is ipv de meekrijgen. Goede prijs kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk personeel
Clary V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Erg lekker gegeten! Mooie kaart met goed aanbod vlees en visgerechten. Zou misschien nog wat meer groente op kunnen. Mooie binnentuin, zeer vriendelijke gastvrije bediening, fijne sfeer!
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen zaterdag weer heerlijk in de tuin gegeten. Het restaurant is prachtig ingericht, bediening is vriendelijk en het eten is simpelweg heerlijk.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Nieuwe Tapasbar in Arnhem op de plaats van voormalig Restaurant Zwagers. Vriendelijke bediening die er echt iets vakwil maken. Tapas vallen iets tegen. Het restaurant wil de echte Spaanse sfeer gaan brengen , maar laten we het er maar op houden dat dit een aanloop daar naar toe is. Wel een geweldige binnentuin!
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
afgelopen zaterdag bij deze tapasbar geweest,geen spijt van. fijne bediening,,lekkere kleine gerechtjes. ik had o.a mosselen in pittige tomatensaus,eendenborst div.srt kroketjes met mayo. allemaal lekker, mahou bier, zeer goed ik had er nog nooit van gehoord..lekker nagerecht met rietsuiker en dessertwijn. en het decor ziet er prima uit. ik ga binnenkort weer om meer gerechten uit te proberen.