Tapasbar Que Pasa

Dorpstraat 17 5504 HA Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Que Pasa

Romantisch ingerichte tapasbar waar je terecht kunt voor de heerlijkste Spaanse tapas. Het restaurant is ingericht met warme kleuren en comfortabel meubilair. Echt een plek waar je met vrienden of familie uitgebreid kunt tafelen en borrelen. Alleen maar verse ingrediënten, originele gerechten en authentieke smaken. Even dat lome gevoel van een Spaanse vakantie weer beleven? Kom dan naar de Dorpsstraat in Veldhoven en bestel een tafeltje vol met tapasgerechtjes en geniet!

Meer informatie over restaurant Tapasbar Que Pasa

Woensdag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur
Maandag en dinsdag gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken
cindy R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met AH actie was er een speciaal menu dat in verhouding erg duur is in vergelijking waarvoor je normaal kunt eten. Dus uiteindelijk ben je meer kwijt dan 1+1 gratis. Voelde wel een beetje als oplichting. Eten was wel smakelijk, net genoeg voor 2 personen.
joceline.touwslager .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gratis parkeren. Mooie sfeervolle inrichting. Heerlijk eten. Veel keuze. Prijzen aan de hoge kant zonder actie. Uitstekende bediening. Hoeveelheid meer dan voldoende. AH actie uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Rumoerig. Warm. 1 toilet aan de weinige kant.
Gerry S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten. Er was voldoende keuze. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gezellige avond.
a.bergmans5 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
het eten was lekker en de sfeer was ook goed (inrichting zaak )
we gaan er zeker nog eens naartoe en kan het andere ook aanraden.

Groeten Toon en Evalien
t_rijpert .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zeer aardige bediening.We konden rustig eten,het ging niet te snel.Het eten was lekker.Gezellig restaurant!Gaan zeker nog eens terug.
plusje .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten,het keuze menu was naar ieders smaak samengesteld.
Zeer vriendelijke bediening en de locatie was knus en gezellig.
we komen zeker nog eens terug
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gezellige gelegenheid waar je heerlijk kunt eten. Niet te veel en niet te weinig. Ook met de AH zegels prima gelegenheid. Was helemaal top.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Eten was lekker, prijs voor menu wel wat aan hoge kant (zonder AH bon). Ook beperkte keuzes.
Personeel correct maar niet heel vriendelijk.
Restaurant en terras gezellig ingericht.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Erg lekker gegeten, Kom er graag nog eens vaker. Zeker een aanrader en geen gekke fratsen omdat een AH actie was. Vriendelijke bediening.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Is echt voor herhaling vatbaar was uitstekend. Zouden het bij familie en vrienden aanbevelen.
Vooral de spireribs was heerlijk het vlees was heerlijk mals,ook de sausjes waren heel goed.
Zijn met een voldaan gevoel weggegaan
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben buiten op het terras gegeten, komt wel veel verkeer. We hadden het AH menu en dit was erg lekker, ruime keuze en ook meer dan genoeg. Bediening was prima.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij waren met 4 personen. Het eten was lekker, goed verzorgd. Goede bediening. Sfeervol restaurant.
Vond de prijs aan de hoge kant. Wij hadden korting door de AH actie.. Dus viel het wel mee, maar zonder die actie vond ik het vrij duur.
Prettig restaurant.
Ramonajager .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Hier het ah menu gegeten. Echt goed en gevarieerd gegeten. Bediening heel vriendelijk en kregen nog extra service omdat we met 3 waren. De aanbieding is nl voor 2 of 4. Echt toppie. Komen zeker terug.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Niks overhaasten gewoon relax eten in een gezellige knusse sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Het is een klein restaurant dus zeker geen massaus productie met oog voor kwaliteit
marcelnieuwenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Prima zaak!!!heerlijke tapa's-(rode)wijn uitstekend op temperatuur-vriendelijke bediening...wat nog meer te wensen.
Niet echt goedkoop maar men krijgt hier wel kwaliteit voorgeschoteld.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Lekkere tapas, wel iets duurder als bij de andere tapasbar in veldhoven, maar je proeft t verschil. Niets voor kinderen.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Prima gegeten. We hebben veel gerechtjes gekozen waar de ober zelfs zijn vraagtekens had of het niet te veel was, erg netjes. Een lamskotelet was naar onze mening nog te rauw en daarvoor kregen we een nieuwe portie waardoor het prima was opgelost. Fijne ervaring!
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Totale topmix qua ambiente, service , versheid in een schitterende prijs/kwaliteitverhouding...!!

Daarbij werd alles gloeiend heet aan tafel geserveerd..!! Ook een extra plusje waard..!!

Terwijl de zaak binnen volledig bezet was; buiten immers te regenachtig en koud.

Bediening uiterst vriendelijk en attent; chapeau..!!

Het terugkeren meer dan waard....; J.H.M.G. MARTENS.