Tapasbar Que Pasa

Dommelstraat 19 5611 CJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Que Pasa

Ultiem vakantiegevoel

Even terug naar dat fijne strand aan de Spaanse costa, muziek van de flamencozangers en een bord verse pasta met vis. Bij Que Pasa ervaar je het ultieme vakantiegevoel. Alle tapas worden bereid met pure Spaanse producten, zo komt de serranoham bijvoorbeeld rechtstreeks van de markt in Spanje. Groepen zijn ook welkom om hier een feestje te vieren. Het decor van zandkleur, rotsen en schilderingen maakt het plaatje af!

Meer informatie over restaurant Tapasbar Que Pasa

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:30

Ad F.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het was opnieuw een fantastische avond. We zijn met de actie van A&H al vaker hier geweest en het blijft een TOP-restaurant. Gezellig, vriendelijk personeel, heerlijk eten. In een woord GENIETEN!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Erg vriendelijke ontvangst van een serveerster die duidelijk plezier heeft in haar werk. Niet vlekkeloos, maar zo'n gulle lach maakt alles goed. Geen spoortje chagrijn toen ik een glas rode wijn over de tafel morste.
Dat een andere gast aan de tafel naast ons zo hard zat te praten, dat het gesprek letterlijk te volgen was lag niet aan Que Pasa of de inrichting...
harleywomen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
toppie,vriendelijke bediening,lekker eten,leuke sfeer,echt een aanrader,zal hier zeker meer komen.ben hier al vaker geweest en zou ik t niet goed vinden dan ook niet meer terug komen,maar que pasa is een van mijn favorieten.
H S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Super gezellige avond gehad????Heerlijke vissoep, en avondvullend taps,s, fijn achter buiten op terras kunnen zitten, bediening was heel erg vriendelijk en bekwaam, we gaan zeker nog eens terug????????????
manuela W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Zoals altijd ontzettend vriendelijk, leuk en gezellig personeel, een van ons heeft een koemelk en pinda allergie en ze kijken altijd heel erg goed of ze iets wel of niet mag hebben. Het eten was ook super, alleen vond ik de aardappeltjes net iets te hard gebakken maar dat is maar een kleinigheidje, al het andere was top! Ik kom hier wel vaker en heb nog nooit een slechte avond gehad!
Bart1966 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Deze site vraagt om constructieve feedback; helaas moet ik dat, net als mijn ervaring als volgt omschrijven.
Na een bezoek aan Que Pasa met een vriend hadden we na een paar uur al last van darmkrampen en een opgeblazen gevoel. dat werd in de daaropvolgende nacht en ochtend alleen maar erger, gevolgd door diarree die een halve dag aanhield. Heb hiervan melding gemaakt bij het restaurant. Men zou het uitzoeken. Kreeg daarna een onbeschofte reactie. Ze wilden geen welles nietes spelletje spelen. De enige overeenkomst wat mijn vriend en ik die dag hebben gegeten en gedronken was de maaltijd bij Que Pasa. Dus rest me niets ander dan mijn ervaring te publiceren. Slecht eten, ook nog eens duur en onbeschoft personeel.

Dus mijn constructieve feedback luidt als volgt: koop verse ingredienten en bewaar deze zodat ze niet bederven. En geef het personeel een cursus hoe ze met klanten dienen om te gaan
Arn B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker en veel gegeten, beetje weinig keus uit het speciaal gecreeerde 4 gangenmenu. Prijs is erg hoog, 20 tot 25 euro zou redelijker zijn. Het menu kost 35 euro en 2e gratis.
Puckie W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Gingen naar Guus Meeuwis en hadden zelf te weinig tijd ingepland.
Dat was jammer! Eigen schuld dus.
IQ .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben lekker gegeten. De serveersters waren helemaal geweldig. Je kunt merken dat ze hun vak erg leuk vinden. Wij komen zeker nog wat vaker.
Renate R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met zegels van de Albert Heijn Mercuriusweg in Delft lekker kunnen eten. De bediening was vriendelijk. We hebben genoten.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Jammer dat de kaart voor de AH actie beperkt was. Als je vegetarisch bent en ook geen vis eet had je weinig keus. Gelukkig waren ze behulpzaam en mochten we 2 gerechtjes van de gewone kaart bestellen.
Het eten was wel lekker en de service goed. Lekkere sangria!
DianaSp .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben lekker gegeten, je had aangepaste keuzes voor de AH actie . Wij vonden wel als je normaal €35 p.p zou moeten betalen dit toch een beetje aan de hoge kant. Wij zaten aan de voor/straatkant op het terrasje, dit was gezellig ivm langslopend publiek, niet storend. Ook kan je aan de achterkant buiten zitten. De bediening was relaxed en eerlijk in geven van feedback. We komen iig zeker terug, wel weer met AH actie. De menukaart wordt binnenkort veranderd, dit is fijn zodat je weer andere gerechten kunt proberen.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Uitstekend gegeten op het terras. Wachttijd was prima, men gaf ons rustig de tijd om de gerechten uit te zoeken en kwam pas de volgende gang opnemen op het moment dat we er klaar voor waren. Que Pasa laat met het menu voor een goede prijs zien wat het te bieden heeft.
Mike C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Netjes ontvangen, gereserveerd binnen maar het was geen probleem om buiten te gaan zitten.
Kwamen zonder problemen aan onze speciale wensen tegemoet.
Vriendelijk personeel en lekkere gerechten!
H S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Hele fijne en klantvriendelijke bediening, ondanks de drukte waren ze aardig en behulpzaam. We kwamen met de AH restaurant actie en kregen meer dan genoeg. We komen hier zeker nog een keer terug.
araaymakers .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De tapas waren niet heel speciaal. Wel ok. Goed te doen. Het was gezellig, de bediening was goed en persoonlijk, hoewel we op het laatst best nog wel een drankje hadden gelust, maar we kregen niemand meer te pakken.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Vriendelijk personeel
Yasmin E.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vanavond samen met mijn vriend gaan eten bij Que Pasa. Bij binnenkomst was er wat verwarring, volgens de heer die ons ontving, zou het niet mogelijk zijn om voor 2 personen te reserveren. Beetje raar, want we hadden wel een ontvangstbevestiging gekregen. Uiteindelijk geen probleem, er was nog plek voor twee personen ondanks dat het best vol zat. Het eten was lekker, wel veel knoflook, en niks aan te merken op het personeel. Door de drukte en de muziek was het wat moeilijk om elkaar te verstaan, maar buiten dat een prima avond gehad!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
+ Erg lekker gegeten
+ Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding
+ Lekker rustige plek
+ Mooie zaak
- De eerste bestelling ging verkeerd (9 en 10 ipv 19)
- De serveersters waren niet altijd even makkelijk bij onze tafel te roepen