Tapasbar Que Pasa

Dommelstraat 19 5611 CJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Que Pasa

Ultiem vakantiegevoel

Even terug naar dat fijne strand aan de Spaanse costa, muziek van de flamencozangers en een bord verse pasta met vis. Bij Que Pasa ervaar je het ultieme vakantiegevoel. Alle tapas worden bereid met pure Spaanse producten, zo komt de serranoham bijvoorbeeld rechtstreeks van de markt in Spanje. Groepen zijn ook welkom om hier een feestje te vieren. Het decor van zandkleur, rotsen en schilderingen maakt het plaatje af!

Meer informatie over restaurant Tapasbar Que Pasa

Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
annatof .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met 4 personen heerlijk gegeten! Als voorgerecht twee maal de soep (vissoep was echt heerlijk, en goed gevuld!) en twee maal het stokbrood. Dat gaf al meteen een goed idee van de rest van de avond: wat een grote porties!!! Stokbrood was ongeveer een half stokbrood!!! Bij aanbiedingen krijg je vaak mindere kwaliteit of een kleinere portie, maar dat was hier absoluut niet het geval!
De hoofdgerechten hebben we dan ook niet helemaal op gekregen, en van het dessert hebben we helaas echt de helft terug moeten laten gaan. De serveerster zei dat meer dan de helft van de gasten het toetje niet meer op kon.
Voor de AH-actie was er een kleinere kaart, maar er was genoeg keuze voor iedereen, en we hebben een geslaagde avond gehad!
Aanbevelenswaardig!
p_blijleven .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een heerlijk restaurant!
Superleuke bediening, heerlijk en veel (zelfs een beetje té veel) eten - we hebben echt een geweldige avond gehad!!
We maakten nu gebruik van de AH restaurantactie, maar we gaan daar zeker vaker eten. Elke cent waard!
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren deze keer met vrienden van ons die het restaurant niet kenden. Zij hebben genoten van de heerlijke tomatensoep de spareribs, garnalen in knoflook, kippenspiesjes de gebakken aardappeltjes de salade de heerlijke manchego kaas en serranoham. En tot slot van de heerlijke spaanse desserts. De kok had zijn uiterste best gedaan en wij en zij komen zeker nog eens terug. Dank jullie wel voor de geweldige avond en de service.
Lewenietje .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en zijn heel vriendelijk en heel eerlijk geholpen. Zo werd ons verteld dat als we alle 5 een voorgerecht zouden nemen dat veel te veel zou zijn. En dat was een waarheid als een koe. We hebben dus steeds twee of drie gerechtjes besteld en niet de hele kaart. Uiteindelijk zagen we op de rekening dat men 1 persoon niet in rekening had gebracht omdat we niet vijf volle menu's hadden genuttigd. Klasse !!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een warm welkom met een hartelijk woordje en duidelijke uitleg van de menukeuzes. Het eten smaakt heel goed, is duidelijk allemaal van het huis. Tussendoor wordt er telkens vriendelijk gevraagd of alles naar wens is. Het toetje eigen monchoutaart met frambozensaus is overheerlijk !

Ik las een referentie met louter negatief geluid.....das jammer. Snap dat het niet altijd naar je zin is, maar veel kritiek geven en dan niet opschrijven dat je het eten van het huis hebt gekregen is heel jammer.

Top ervaring !!
peerblom1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Tafels waren te klein voor onze gerechten als je het tegelijk besteld had
Bediening was goed en netjes het eten is prima en voldoende
Wij zijn tevreden naar huis gegaan
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer goed smakelijk vriendelijke bediening prijs is oké we hebben via ah actief was perfect
Gaan zeker nog een keer terug
Nicolette M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met ah bon gegeten...werden helemaal achter in de zaak aan een wiebelend tafeltje gezet...na 3 x vragen of er misschien iets aan gedaan kon worden werden er eindelijk bierviltjes onder de poot geplaatst.
2 van de 5 hoofdgerechten waren koud en dan bedoel ik ook echt koud, zelfs de serveerster gaf ons hier gelijk in. De bedrijfsleider (misschien was hij wel de eigenaar) kwam 2 x aan onze tafel informeren of het echt koud was...en beide keren had hij geen fatsoen om sorry te zeggen...sterker nog hij liep boos weg omdat wij blijkbaar niet mogen zeggen dat ons eten koud werd opgediend....wat een tent...nooit meer!!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met collega's een hapje wezen eten in Que Pasa. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant.
Het AH keuze menu bestaat uit 4 rondes. Wij gingen met 4 personen eten. Ronde een mocht je 4 gerechtjes kiezen, ronde twee 2 gerechtjes, ronde drie 10 gerechtjes en ronde vier 4 gerechtjes kiezen. Je bent met twee personen €35 euro kwijt. Het eten was erg lekker.
ingjo .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Grote portie, wel een aparte kaart voor de ah-restaurantactie. Keuze was voldoende. We konden in eerste instantie geen kraanwater bij onze wijn krijgen, terwijl we al twee flessen wijn hadden besteld. Kregen dit later toch geserveerd.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
uitstekend gegeten, de bediening was erg goed en de wachttijden erg kort
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Werden zeer vriendelijk ontvangen en mochten een tafel naar keuze uitzoeken. De eerste ronde erg lekker gegeten. Alles wat daarna kwam vonden wij persoonlijk steeds minder lekker. Veel dingen die op kaart stonden werden anders klaargemaakt (bijv gegratineerde groenten helemaal niet gegratineerd) Toetjes waren teleurstellend. Kok had z'n dag misschien niet? Bediening was zeer vriendelijk, wachttijd voor maaltijden oké. Leuk om een avondje in spaanse sferen te zitten.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Restaurant bestaat niet voor niets al 15 jaar! warme Spaanse sferen hier! Genoeg keus van de kaart en nog lekker ook! Vakmensen!!
juandefesche .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Er was een gevarieerd aanbod en de kwaliteit van de gerechtjes was goed. Je staat zeeker niet met honger van tafel. Vlotte en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Antoine T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De tapas zijn goed, maar zijn niets bijzonder. Nu met AH deal gegeten maar de normale prijs vind ik hoog. Personeel is erg vriendelijk.
lkaet .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Voor mijn gevoel ben je niet veel goedkoper uit met het ah menu. Niet veel keus. Het is wel voldoende. Wij vonden het eten stuk pittiger dan voorheen. Zelfs de tomatensoep was echt pittig. Wel goede service en het ziet er leuk uit. Gezellig om te eten.
Jay G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten echt top. Bediening deed zeer hun best ondanks dat het vol zat ging het lekker soepel. Gaan zeker terug.