Tapasbar Que Pasa

Dommelstraat 19 5611 CJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Que Pasa

Ultiem vakantiegevoel

Even terug naar dat fijne strand aan de Spaanse costa, muziek van de flamencozangers en een bord verse pasta met vis. Bij Que Pasa ervaar je het ultieme vakantiegevoel. Alle tapas worden bereid met pure Spaanse producten, zo komt de serranoham bijvoorbeeld rechtstreeks van de markt in Spanje. Groepen zijn ook welkom om hier een feestje te vieren. Het decor van zandkleur, rotsen en schilderingen maakt het plaatje af!

Meer informatie over restaurant Tapasbar Que Pasa

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar Que Pasa

Cindy A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Super leuke belefenis geweest, zeker een aanrader! Ik ga er alvast zeker nog terug naar toe!!!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het is een leuk restaurant, echt een uitje. Een echte spaanse sfeer. Het eten was super lekker. .
Het personeel was zeer vriendelijk.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten, de gastheer/eigenaar geeft dit restaurant een echt spaanse sfeer, gezellig, ontspannen en een vriendelijke bediening. Een hele fijne avond gehad.
Anita U.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De reservering was bij hun niet bekend,terwijl jullie me 's middags via de mail nog een bevestiging gaven.
Konden toch nog een tafel krijgen.Op een gegeven moment moesten ze een tafel voor 10 personen hebben en werden wij een paar keer gevraagd om een desert te bestellen.Dat vonden wij wel minder.
Maar verder heerlijk gegeten,goede bediening
Evy R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd, bij aankomst hebben wij 20 minuten moeten wachten op een tafel (met ons meerdere gasten). Eenmaal aan tafel verliep de avond prettig. Je 'mag' genoeg bestellen om met een vol gevoel naar huis te gaan. Het was erg druk die avond waardoor we de bediening soms zelf moesten aanspreken om te bestellen o.i.d., dit werd dan wel meteen goed verwerkt. Enige minpuntje: drinken was erg duur naar onze mening. Al met al een lekkere avond gehad!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het rook naar chloor. Sangria was duur.
Eten was heerlijk maar voor originele prijs wat duur. Met actie goed. Personeel was vriendelijk en snel.
Joline W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten. De porties zijn zeer groot. We konden het dan ook allemaal niet op. Er hangt een gezellige sfeer en je krijgt een aangepast menu voor de AH actie. Zonder actie zou ik het aan de dure kant vinden (35€ p.p excl drinken), tenzij je alle gerechten per stuk betaald, dan kan je het zo duur maken als je zelf wilt en met die grote porties heb je echt niet veel nodig. Toch zeker een aanrader!
Zoé A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heb hier maandag gegeten. Het eten was super. Het wachten duurde niet lang en de kwaliteit was top. Ook de service was top!
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Beetje sfeerloze verlichting, leek wel of we in een kantine zaten.
Verder was t eten redelijk goed
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg lekker gegeten, goede sfeer, attente bediening. Jammer alleen dat het topdrukte was rond 19u. Hierdoor hebben we 45min moeten wachten op onze gerechtjes.
Silvie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker, gezellig, vriendelijk en authentiek.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk eten!
versteden .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gisteren 07-10 van de AH actie heerlijk gegeten bij Que Pasa. Je krijgt meer dan voldoende en er is genoeg keuze. Het personeel is zeer vriendelijk en het zaakje is leuk en gezellig ingericht. Een absolute aanrader en we komen hier graag nog een keer terug.
John K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed eten ivm AH actie. Keuze was ruim voldoende en de hoeveelheden waren meer dan voldoende. Bedieneing snel en vriendelijk
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Een heerlijke avond gehad. Genoeg keuze voor de AH restaurant spaarkaart. De porties waren behoorlijk, waardoor wij ipv de laatste 2 hoofdgerechten kozen voor koffie en thee bij ons nagerecht. Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar! Super nette en vriendelijke bediening. Menu kostte voor 2 personen samen nu met de AH-actie € 35,00. Als je bedenkt dat het normaal dus € 35,00 pp zou kosten vind ik het best duur!
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was voor de zoveelste keer weer een gezellige, sfeervolle en goedverzorgde avond.

Tot de volgende keer!
Martien S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben een geweldige avond hegad met heel lekkere hapjes. (Behalve de gehaktballetjes die hebben we niet allemaal opgegeten, maar dat zegt niets over de kwaliteit meer over wat wij lekker vinden. Aanbevolen! Vooral de gastvrouw krijgt van ons een groot compliment. Zij is gewoon heel erg goed in haar contact met de gasten.
will B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was heerlijk en gezellig. Voor mij mogen ze echter wel wat minder knoflook gebruiken, deze smaak overheerste alles en dat doet de heerlijke gerechten tekort, de andere smaken vallen dan wat weg. Verder alleen maar lof. De servive echt top en gezellig. We voelde ons thuis. Een aanrader dus.
kimberleyrijnbergen .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Erg vriendelijk ontvangen bij de Tapas bar, fijn en klantvriendelijk personeel. Gerechten kwamen snel door.

Jammer van de prijs. ( wij waren gekomen met de AH actie, 2e persoon gratis). Uiteindelijk 35 euro voor de tapas betaald, dit komt dus neer op 70 p.p. ? Dit vind ik redelijk veel geld, voor de weinige keuzes die er waren.

Verder, prima restaurant :) .
albers_chantal .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was prima maar niet super speciaal. De spare ribs wat smaakloos en pezig en de aardappeltjes wat droog. Monchou taart zou ik ook niet meer bestellen de volgende keer. Bediening komt weinig langs om iets te vragen voor drinken en je moet ze dan ook echt roepen. Prijs voor de hoeveelheid was wel in orde maar zou geen 35,- betalen voor dit menu voor 1 persoon. Het was oke maar ik zou niet nog eens terug komen.