Tapasbar Que Pasa

Dommelstraat 19 5611 CJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Que Pasa

Ultiem vakantiegevoel

Even terug naar dat fijne strand aan de Spaanse costa, muziek van de flamencozangers en een bord verse pasta met vis. Bij Que Pasa ervaar je het ultieme vakantiegevoel. Alle tapas worden bereid met pure Spaanse producten, zo komt de serranoham bijvoorbeeld rechtstreeks van de markt in Spanje. Groepen zijn ook welkom om hier een feestje te vieren. Het decor van zandkleur, rotsen en schilderingen maakt het plaatje af!

Meer informatie over restaurant Tapasbar Que Pasa

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Arn B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker en veel gegeten, beetje weinig keus uit het speciaal gecreeerde 4 gangenmenu. Prijs is erg hoog, 20 tot 25 euro zou redelijker zijn. Het menu kost 35 euro en 2e gratis.
Puckie W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Gingen naar Guus Meeuwis en hadden zelf te weinig tijd ingepland.
Dat was jammer! Eigen schuld dus.
IQ .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben lekker gegeten. De serveersters waren helemaal geweldig. Je kunt merken dat ze hun vak erg leuk vinden. Wij komen zeker nog wat vaker.
Renate R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met zegels van de Albert Heijn Mercuriusweg in Delft lekker kunnen eten. De bediening was vriendelijk. We hebben genoten.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Jammer dat de kaart voor de AH actie beperkt was. Als je vegetarisch bent en ook geen vis eet had je weinig keus. Gelukkig waren ze behulpzaam en mochten we 2 gerechtjes van de gewone kaart bestellen.
Het eten was wel lekker en de service goed. Lekkere sangria!
DianaSp .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben lekker gegeten, je had aangepaste keuzes voor de AH actie . Wij vonden wel als je normaal €35 p.p zou moeten betalen dit toch een beetje aan de hoge kant. Wij zaten aan de voor/straatkant op het terrasje, dit was gezellig ivm langslopend publiek, niet storend. Ook kan je aan de achterkant buiten zitten. De bediening was relaxed en eerlijk in geven van feedback. We komen iig zeker terug, wel weer met AH actie. De menukaart wordt binnenkort veranderd, dit is fijn zodat je weer andere gerechten kunt proberen.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Uitstekend gegeten op het terras. Wachttijd was prima, men gaf ons rustig de tijd om de gerechten uit te zoeken en kwam pas de volgende gang opnemen op het moment dat we er klaar voor waren. Que Pasa laat met het menu voor een goede prijs zien wat het te bieden heeft.
Mike C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Netjes ontvangen, gereserveerd binnen maar het was geen probleem om buiten te gaan zitten.
Kwamen zonder problemen aan onze speciale wensen tegemoet.
Vriendelijk personeel en lekkere gerechten!
H S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Hele fijne en klantvriendelijke bediening, ondanks de drukte waren ze aardig en behulpzaam. We kwamen met de AH restaurant actie en kregen meer dan genoeg. We komen hier zeker nog een keer terug.
araaymakers .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De tapas waren niet heel speciaal. Wel ok. Goed te doen. Het was gezellig, de bediening was goed en persoonlijk, hoewel we op het laatst best nog wel een drankje hadden gelust, maar we kregen niemand meer te pakken.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Vriendelijk personeel
Yasmin E.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vanavond samen met mijn vriend gaan eten bij Que Pasa. Bij binnenkomst was er wat verwarring, volgens de heer die ons ontving, zou het niet mogelijk zijn om voor 2 personen te reserveren. Beetje raar, want we hadden wel een ontvangstbevestiging gekregen. Uiteindelijk geen probleem, er was nog plek voor twee personen ondanks dat het best vol zat. Het eten was lekker, wel veel knoflook, en niks aan te merken op het personeel. Door de drukte en de muziek was het wat moeilijk om elkaar te verstaan, maar buiten dat een prima avond gehad!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
+ Erg lekker gegeten
+ Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding
+ Lekker rustige plek
+ Mooie zaak
- De eerste bestelling ging verkeerd (9 en 10 ipv 19)
- De serveersters waren niet altijd even makkelijk bij onze tafel te roepen
Jan Krijn K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hele snelle bediening waren met 7 hebben 4 AH kaarten ingeleverd en we kregen hier meer dan genoeg eten voor, hele leuke bediening,
We komen zeker een keer terug.
anika.warncke .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was lekker, goed gekruid. De sfeer in de zaak was goed. de bediening is vriendelijk en attent.
De locatie van het restaurant is gunstig, nabij het station.
LB1986 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prima eten, leuke bediening en een goede sfeer. We waren er met de AH actie; prijs was daarom erg gunstig. Normaal zou het wel wat duur geweest zijn (€ 32,50 voor 4 rondjes waarvan 3 rondes slechts uit 1 gerecht bestonden).
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geen reservering bekend, hoe kan dit? We konden even aan de bar wachten, maar naar een half uur vertrokken (geen drankje gekregen!!!)
Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Waren met 4 volwassenen met AH actie en 2 kinderen. Werd aangeraden om misschien hier een daar iets bij te bestellen maar dat het AH menu voor 4 personen in principe genoeg was om met z'n 6-en van te eten. En dat klopte! Hebben enkel wat brood bijbesteld en verder ruim voldoende. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader ook zonder AH actie. Het was een vrij grote ruimte waardoor het, toen het wat drukker werd, erg lawaaiig werd. Note: We zijn ook al bij Que Pasa in Veldhoven geweest maar deze in Eindhoven is zeker voor herhaling vatbaar. Vooral vriendelijkheid en enthousiasme van het personeel heeft daarmee te maken aangezien menukaart hetzelfde is.
Jonathan R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wat een (h)eerlijke smaken! Super Rioja Gran Reserva erbij. Wij hebben samen romantisch genoten in een gezellige goed gevulde zaak. Zeker voor herhaling vatbaar.
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Prima om lekker casual een hapje te gaan eten. Vriendelijk personeel, lekker eten, leuke sfeer. Genoten van een leuke avond uit.