Tapasbar Que Pasa

Dommelstraat 19 5611 CJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Que Pasa

Ultiem vakantiegevoel

Even terug naar dat fijne strand aan de Spaanse costa, muziek van de flamencozangers en een bord verse pasta met vis. Bij Que Pasa ervaar je het ultieme vakantiegevoel. Alle tapas worden bereid met pure Spaanse producten, zo komt de serranoham bijvoorbeeld rechtstreeks van de markt in Spanje. Groepen zijn ook welkom om hier een feestje te vieren. Het decor van zandkleur, rotsen en schilderingen maakt het plaatje af!

Meer informatie over restaurant Tapasbar Que Pasa

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
+ Erg lekker gegeten
+ Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding
+ Lekker rustige plek
+ Mooie zaak
- De eerste bestelling ging verkeerd (9 en 10 ipv 19)
- De serveersters waren niet altijd even makkelijk bij onze tafel te roepen
Jan Krijn K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hele snelle bediening waren met 7 hebben 4 AH kaarten ingeleverd en we kregen hier meer dan genoeg eten voor, hele leuke bediening,
We komen zeker een keer terug.
anika.warncke .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was lekker, goed gekruid. De sfeer in de zaak was goed. de bediening is vriendelijk en attent.
De locatie van het restaurant is gunstig, nabij het station.
LB1986 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prima eten, leuke bediening en een goede sfeer. We waren er met de AH actie; prijs was daarom erg gunstig. Normaal zou het wel wat duur geweest zijn (€ 32,50 voor 4 rondjes waarvan 3 rondes slechts uit 1 gerecht bestonden).
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geen reservering bekend, hoe kan dit? We konden even aan de bar wachten, maar naar een half uur vertrokken (geen drankje gekregen!!!)
Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Waren met 4 volwassenen met AH actie en 2 kinderen. Werd aangeraden om misschien hier een daar iets bij te bestellen maar dat het AH menu voor 4 personen in principe genoeg was om met z'n 6-en van te eten. En dat klopte! Hebben enkel wat brood bijbesteld en verder ruim voldoende. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader ook zonder AH actie. Het was een vrij grote ruimte waardoor het, toen het wat drukker werd, erg lawaaiig werd. Note: We zijn ook al bij Que Pasa in Veldhoven geweest maar deze in Eindhoven is zeker voor herhaling vatbaar. Vooral vriendelijkheid en enthousiasme van het personeel heeft daarmee te maken aangezien menukaart hetzelfde is.
Jonathan R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wat een (h)eerlijke smaken! Super Rioja Gran Reserva erbij. Wij hebben samen romantisch genoten in een gezellige goed gevulde zaak. Zeker voor herhaling vatbaar.
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Prima om lekker casual een hapje te gaan eten. Vriendelijk personeel, lekker eten, leuke sfeer. Genoten van een leuke avond uit.
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We waren er met de AH aktie.
Vond de keuze beperkt, konden niet kiezen van de normale kaart. Eten was heel zout. Spareribs heel droog.
Jammer. Vind de AH aktie in deze misleidend , zijn misschien 5,00 euro goedkoper uitgeweest met de aktie.
annatof .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met 4 personen heerlijk gegeten! Als voorgerecht twee maal de soep (vissoep was echt heerlijk, en goed gevuld!) en twee maal het stokbrood. Dat gaf al meteen een goed idee van de rest van de avond: wat een grote porties!!! Stokbrood was ongeveer een half stokbrood!!! Bij aanbiedingen krijg je vaak mindere kwaliteit of een kleinere portie, maar dat was hier absoluut niet het geval!
De hoofdgerechten hebben we dan ook niet helemaal op gekregen, en van het dessert hebben we helaas echt de helft terug moeten laten gaan. De serveerster zei dat meer dan de helft van de gasten het toetje niet meer op kon.
Voor de AH-actie was er een kleinere kaart, maar er was genoeg keuze voor iedereen, en we hebben een geslaagde avond gehad!
Aanbevelenswaardig!
p_blijleven .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een heerlijk restaurant!
Superleuke bediening, heerlijk en veel (zelfs een beetje té veel) eten - we hebben echt een geweldige avond gehad!!
We maakten nu gebruik van de AH restaurantactie, maar we gaan daar zeker vaker eten. Elke cent waard!
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren deze keer met vrienden van ons die het restaurant niet kenden. Zij hebben genoten van de heerlijke tomatensoep de spareribs, garnalen in knoflook, kippenspiesjes de gebakken aardappeltjes de salade de heerlijke manchego kaas en serranoham. En tot slot van de heerlijke spaanse desserts. De kok had zijn uiterste best gedaan en wij en zij komen zeker nog eens terug. Dank jullie wel voor de geweldige avond en de service.
Lewenietje .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en zijn heel vriendelijk en heel eerlijk geholpen. Zo werd ons verteld dat als we alle 5 een voorgerecht zouden nemen dat veel te veel zou zijn. En dat was een waarheid als een koe. We hebben dus steeds twee of drie gerechtjes besteld en niet de hele kaart. Uiteindelijk zagen we op de rekening dat men 1 persoon niet in rekening had gebracht omdat we niet vijf volle menu's hadden genuttigd. Klasse !!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een warm welkom met een hartelijk woordje en duidelijke uitleg van de menukeuzes. Het eten smaakt heel goed, is duidelijk allemaal van het huis. Tussendoor wordt er telkens vriendelijk gevraagd of alles naar wens is. Het toetje eigen monchoutaart met frambozensaus is overheerlijk !

Ik las een referentie met louter negatief geluid.....das jammer. Snap dat het niet altijd naar je zin is, maar veel kritiek geven en dan niet opschrijven dat je het eten van het huis hebt gekregen is heel jammer.

Top ervaring !!
peerblom1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Tafels waren te klein voor onze gerechten als je het tegelijk besteld had
Bediening was goed en netjes het eten is prima en voldoende
Wij zijn tevreden naar huis gegaan
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer goed smakelijk vriendelijke bediening prijs is oké we hebben via ah actief was perfect
Gaan zeker nog een keer terug
Nicolette M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met ah bon gegeten...werden helemaal achter in de zaak aan een wiebelend tafeltje gezet...na 3 x vragen of er misschien iets aan gedaan kon worden werden er eindelijk bierviltjes onder de poot geplaatst.
2 van de 5 hoofdgerechten waren koud en dan bedoel ik ook echt koud, zelfs de serveerster gaf ons hier gelijk in. De bedrijfsleider (misschien was hij wel de eigenaar) kwam 2 x aan onze tafel informeren of het echt koud was...en beide keren had hij geen fatsoen om sorry te zeggen...sterker nog hij liep boos weg omdat wij blijkbaar niet mogen zeggen dat ons eten koud werd opgediend....wat een tent...nooit meer!!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met collega's een hapje wezen eten in Que Pasa. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant.
Het AH keuze menu bestaat uit 4 rondes. Wij gingen met 4 personen eten. Ronde een mocht je 4 gerechtjes kiezen, ronde twee 2 gerechtjes, ronde drie 10 gerechtjes en ronde vier 4 gerechtjes kiezen. Je bent met twee personen €35 euro kwijt. Het eten was erg lekker.
ingjo .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Grote portie, wel een aparte kaart voor de ah-restaurantactie. Keuze was voldoende. We konden in eerste instantie geen kraanwater bij onze wijn krijgen, terwijl we al twee flessen wijn hadden besteld. Kregen dit later toch geserveerd.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
uitstekend gegeten, de bediening was erg goed en de wachttijden erg kort