Tapasbar Que Pasa

Dommelstraat 19 5611 CJ Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Tapasbar Que Pasa

Ultiem vakantiegevoel

Even terug naar dat fijne strand aan de Spaanse costa, muziek van de flamencozangers en een bord verse pasta met vis. Bij Que Pasa ervaar je het ultieme vakantiegevoel. Alle tapas worden bereid met pure Spaanse producten, zo komt de serranoham bijvoorbeeld rechtstreeks van de markt in Spanje. Groepen zijn ook welkom om hier een feestje te vieren. Het decor van zandkleur, rotsen en schilderingen maakt het plaatje af!

Meer informatie over restaurant Tapasbar Que Pasa

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lkaet .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Jay G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Mirna M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hadden 1 vegetariër in ons midden. Bij Que Pasa waren ze bereid de keuzen van het menu wat aan te passen, zonder er extra kosten aan te berekenen. Het was een gezellige sfeer, fijne bediening. Voor ons gezelschap was het alleen vrij rumoerig. Waardoor we elkaar soms wat minder goed konden verstaan.
Aa.hendriks .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren hebben we met de AH actie gezellig gegeten bij Que Pasa. Prima service, ruime overvloedige keuze en zeer klantgericht. Er wordt op verzoek kosteloos een karaf tafelwater geschonken. Zeker voor herhaling vatbaar maar wel met AH korting.
MMarkestijn .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Alles was goed verzorgd het eten en ook de bediening. verder een vriendelijke sfeer.
het tapas menu was goed gekozen en lekker.
Ron-marijke .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zondag 20 november heerlijk gegeten bij jullie met de bon van de A.H. Vriendelijke en snelle bediening en heerlijke gerechtjes. Echt top, hier komen we zeker nog 'n keer terug.
Cape .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten met ons gezin. Kwamen ook niet steeds aan tafel om te vragen of dat ze ons nog wat drinken konden verkopen. Maar een slechte ah actie. Niks tweede menu gratis. Je krijgt zo'n 10,- korting met de actie die ze hiervoor uit hebben gezet. Je betaalt nl 35,- voor 10 tapas. Dat is zo'n 10,- goedkoper dan dat je het los bestelt. Beetje apart..
Verder niks op aan te merken.
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zeker aan te raden. Gezellig druk, zeer vloote bediening. Klantvriendelijk personeel
Kussentje op zetels is wenselijk. Nu zijn de stoelen een beetje hard aan de kont.
Thom H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het eten was erg lekker, echter de bediening liet steken vallen : twee keer werd een bestelling pas geleverd nadat we er na een lange wachttijd weer om gevraagd hadden en op de rekening stond een drankje dat we niet besteld hadden
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Restaurantactie was hartstikke lekker. Tweede gratis is natuurlijk wel een wassen neus, maar leuk om de gerechten te proberen voor een mooie prijs. Gerechten waren lekker, goede porties. Fijne sfeer en goede service van het personeel. Aanrader
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Prima zaak! We gebben er o.b.v. een AH-actie gegeten, dus geen keuze qua menu, maar een 4 gangen hapjes-menu (waarbij je zelf nog een keuze uit een aantal variaties hebt). Het was meer dan voldoende en lekker. De AH-actie is 2 personen voor de prijs van 1, maar het is dus een voorgeselecteerd menu dat 35,- kost. Uiteindelijk eet je samen dus voordelig maar het is zeker geen menu waar je normaal 35,- p.p. voor over zou hebben. Verder: vriendelijk personeel en super leuke inrichting.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
lekker eten voor een voordelige prijs! Een gezellige sfeer in dit restaurant! Het eten was erg lekker en je had veel keuze uit verschillende tapas
Urvegh .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Fijn ontvangst, aardige bediening. Mannen die weten waar ze het over hebben.
Ondanks dat we met de AH bon kwamen werd er niet moeilijk gedaan over de gerechten.
Wij mochten ook van de grote kaart kiezen en werden daar goed bij geholpen.
Wijn prima. Kortom, een gezellig etentje gehad. Een echte aanrader.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gisterenavond hier gegeten met de AH restaurantactie. Het was echt heerlijk! Genoeg gerechtjes om uit te kiezen en werkelijk alles was lekker. We hebben het net niet op gekregen dus zeker ruim voldoende. De sfeer en de bedieining is ook ontzettend leuk. Zeker een aanrader!
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Mijn vriendinnen en ik hebben er gisteren gegeten voor mijn verjaardag. Het eten duurde wel lang, terwijl het helemaal niet zo druk was (donderdagavond). Het eten was daarbij wel goed en lekker. Alleen omdat het in het begin lang duurde, waren we één van de laatste die nog zaten te eten. Na het toetje hadden we nog thee besteld, maar één vriendin had geen theezakje gekregen. Toen ze het vroeg zat de serveerster haar schaapachtig aan te kijken, dat ze het niet begreep en later drong het tot haar door. Heel apart.. net alsof het een hele rare vraag was..
We merkte bij die zelfde serveerster dat ze er geen zin meer in had en zat ons een beetje weg te kijken. Dat vind ik niet kunnen! Het was tenslotte mijn verjaardag. Ze zat met haar armen over elkaar bij de bar, ongeïnteresseerd en wilde het liefst naar huis. Ze kwam ook naar ons toe om te vragen of we nog iets wilde hebben, want ze gingen zo sluiten.. Op een niet zo aardige manier. Mijn vriendinnen en ik vonden het verder wel gezellig, de jongen die ons serveerde was wel leuk en aardig. Het meisje moet echt iets aanpassen, want die houding is niet goed.
Als je het werk niet leuk vindt, kap er dan mee. Je mag dit nooit laten zien aan klanten, want wij zien en voelen dit!!
Echt jammer..
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het eten was erg goed, evenals de bediening. Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed. Wel was het binnen wel erg warm en hing er een droge lucht. Zo erg dat mijn vriendin hoestbuien kreeg.
Olegvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Leuke sfeer, gastvrij ontvangst en duidelijke uitleg over de menukaart/AH actie.

Ruime keuze in soorten gerechten, voor ieder wat wils.
1ste ronde werd al snel uitgeserveerd en volgende rondes pas op moment dat we het zelf aangaven.
Wilhelmienfrunt .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was de eerste keer dat we met de A.H actie gingen eten.
Het eten was prima. We vonden het wel jammer dat we een aangepaste menukaart kregen.
De service was prima, we werden vriendelijk ontvangen en de sfeer is gezellig.
We gaan zeker een keer terug!

Wilhelmien
Sylvester A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We zijn heel erg gehaast bediend.
Reflexcj .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ik kreeg het gevoel dat hun concept is: zo snel mogelijk eten en zo snel mogelijk weg. Ik had niet het gevoel om daar een avondje uit te zijn. Verder was het eten van goede kwaliteit maar niet bijzonder.