Tapasbar Prins Heerlijk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

WenJvR .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij komen regelmatig bij Tapasbar Prins Heerlijk in Baarn. Het restaurant is klein, maar heel gezellig en heerlijk eten. De ossenhaaspuntjes en gekruide vleesspiesjes zijn favoriet bij ons gezin en vrienden. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Een aanrader.
MReidinga .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Wij hebben hier regelmatig gegeten. De tapas zijn heerlijk en het interieur mediterraan en gezellig. Er is altijd een extra kaart met variaties op het menu.
Lieseltje .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Waarom ik nog geen stukje over dit restaurant heb geschreven, is mij een raadsel. Ik kom er al een paar jaar, zeker eens per drie maanden en de keuken en service zijn van constante kwaliteit. Op de kaart staan de geijkte zaken als calamares, gehaktballetjes in tomatensaus en serranoham maar ook zalm met rode pestoboter en salade met loempia's gevuld met geitenkaas. Eigenlijk kun je stellen dat hoe bekender de tapa is, hoe minder de kwaliteit is: de calamares lijken uit de vriezer van de groothandel te komen en de gehaktballetjes smaken soms opgewarmt, maar alle andere tapa smaken altijd vers. Omdat het een klein restaurantje is, is de service persoonlijk en snel. De aankleding tenslotte is vrolijk en ziet er heel Spaans uit. Als je in de buurt bent; een aanrader!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Met een aantal tapas wezen eten. De hapjes zijn lekker, maar het zijn geen echte tapas. Alles wat werd gebracht was wel goed klaar gemaakt. De bediening doet er alles aan het naar je zin te maken. lege glazen worden snel opgehaald en vervangen door nieuw drinken. Aandacht voor gasten die geen vlees of kaas eten. Het is een gezellig deel van een kroeg. Leuk ingericht.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Ik wil liever geen positieve recentie neer zetten omdat ik bang ben dat prins heerlijk dan nog sneller vol zit ;)

Ik en mijn vriend zijn verslaafd aan prins heerlijk...
Echt super lekker!! Heeerrlijk!
We gaan elke maand wel een keer :)
Ik vind de bediening erg vriendelijk.. voor de mevrouw die er heel vaak is :)
Ik vind het een goed en gezellig knus restaurantje..
Echt een aanrader..

Maar niet te vaak reserveren want dan is er voor ons geen plek meer!
Pruttel01 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Wij hebben hier afgelopen vrijdag met een grote groep gegeten en de kwaliteit van het eten was echt ondermaats. Heeft absoluut niets met Spaanse tapas te maken. Er waren een paar stokbroodjes met beleg, wat frietjes, veel te vette inktvisringen, knoflook champignons en wat vlees op een spiesje. Echt allemaal veel te vet en echt niet lekker. De service was over het algemeen vriendelijk, op één dame na.
Ik zou hier niet nog eens gaan eten.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Fijn dat je bij tapasrestaurant Prins Heerlijk een variatie aan heerlijke mini gerechten kan eten en dat je niet enkel aan de Spaanse keuken vastzit. Vanavond uitgebreid genoten van drie gerechten (Balletjes in pittige saus, kippenlevertjes met uiensaus en geitenkaas met honing op toast, met daarnaast een groenten stoofpotje. Erg lekker, warm, vers en een zeer nette bediening.
Behalve mijn smaak zijn er nog veel meer keuzes op kaart. Prins Heerlijk is een Aanrader!
Yummie01 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
In het land der blinden is blijkbaar ??noog koning. Snap werkelijk niet waar de lovende reacties vandaan komen.

Eten: zeer middelmatig. Niet slecht bereid, maar er zat werkelijk niets tussen dat er uitsprong. Sommige gerechten horen ook echt niet thuis op het menu van een tapasrestaurant. Banaan uit de oven? Geitenkaas met roggebrood? Carpaccio? En wat moeten we met de omschrijving 'champignons'. Dat kan werkelijk van alles zijn.
Het menu met desserts hebben we even bekeken. Maar helaas geen Spaanse klassiekers als crema catalana of flan. Wel vanille-ijs met chocoladesaus, vermoedelijk uit een flesje. We hebben afgerekend en hebben een (erg lekker) dessert gegeten bij de buren iets verderop.

Service: bij binnenkomst kregen we snel een tafeltje, ook de drankjes werden vrijwel direct opgenomen en geserveerd, maar we hebben 20 minuten op de kaart moeten wachten! Vervolgens werd het eten ook niet tegelijk geserveerd, maar in 'gangen'. Zo begonnen we met 2 bordjes frituur (patatas bravas, wat overigens ook geen naam mocht hebben: aardappelpartjes met in een los bakje tomatensaus) en calamares en eindigden we met gebakken sardines. Raar. Overigens had een van de serveersters ook geen idee wat de 'Moorse spiesjes' inhielden en vertelde ze dat we zelf konden bepalen of we het varkensvlees(!) rare, medium of doorbakken wilden hebben.
Verder nog wat kleine steekjes die de bediening liet vallen: mijn tafelgenoot dronk bier en ik kraanwater (ivm zwangerschap). Het was netjes geweest als bij mijn karaf water 2 glazen werden gegeven. Ook vind ik het niet netjes als er wordt gevraagd of we vooraf wat brood met aioli willen als dat vervolgens voor 3,50 op de kaart staat. Serveer het ?f van het huis ?f laat het aan ons over om het van de kaart te kiezen. Dit was een vervelende verkooptruc.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Leuke en gezellige tapasbar met een uitgebreide kaart. De bediening is prettig, vlot en laat je je op je gemak voelen. De sfeer is warm en sfeervol. De gerechten zijn allemaal even lekker, verse ingrediënten, goed warm en veel variatie. Ook hebben ze diverse mini-tapas buiten de kaart om te proberen. Ze zouden misschien wat vaker nieuwe dingen op de kaart kunnen zetten, maar de kaart is wel uitgebreid genoeg om er regelmatig lekker te kunnen eten. Een van onze favorieten!