Tapasbar La Vida Loca

Voorstraat 41 2225 Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Over restaurant Tapasbar La Vida Loca

Het leven is te gek bij Vida Loca

Het leven is te gek' is het motto van dit restaurant. Vida Loca is een restaurant waar je je even helemaal kunt uitleven met heerlijk eten in combinatie met de Spaanse gastvrijheid. Op steenworp afstand van de Noordzee bij Katwijk kun je genieten van lekkere tapas en Spaanse goede wijn met op de achtergrond het geluid en de frisse wind van de zee. Leef je uit en geniet!

Meer informatie over restaurant Tapasbar La Vida Loca

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag en maandag Gesloten
Dinsdag, Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op 1 December hier gegeten met de AH Restaurant actie, wat hebben wij hier zalig gegeten, van voor t/m nagerecht een dikke 10.
Allemaal verse producten en de bediening, zoon van de eigenaresse weet waar hij het over heeft, geeft zeer goede uitleg over de hapjes en is ook nog eens super attent.
We zaten om 17.00 uur aan tafel omdat we daarna naar het theater zouden gaan en we waren keurig op tijd en hebben op ons gemak kunnen eten. Voor herhaling vatbaar.
Annette I.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellige inrichting, vriendelijke ober, goede adviezen, heerlijk gegeten.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten, prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Enige minpuntje voor ons waren de hoge stoelen, na een uur heb je daar lang genoeg op gezeten.
Gargeewbanerjee .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De tapas gerechten zijn niet te vergelijken met zaken waar onbeperkt tapas wordt gegeten. Verse producten worden gebruik en de gerechten worden met zorg gemaakt en zien er ook aantrekkelijk uit.
Wij hebben via de AH aktie gegeten en hebben heerlijk gegeten. Er was ook echt voldoende eten. Nagerecht met de verse sinasappelsap en ijs, likeur,was heerlijk verfrissend.Het eten is echt top.
Huig V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Super gegeten en bijzonder vriendelijk en goed bedient en goede uitleg bij de bestelde gerechten.SUPER
Mojdeh M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Zeer vriendelijke mensen, het eten was prima. Een aanrader. Wij gaan zeker weer terugkomen.
De tapas waren lekker van smaak en ook nog stijlvol geserveerd. De entourage was gezellig, wij zaten romantisch in een half ronde bank. De muziek was Spaans modern en beviel ons.
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een toprestaurant: overheerlijk, vers bereid en prachtig opgemaakt eten. De liefde voor het koken, proef je! De bediening is vlot, vriendelijk en open.

We hebben genoten van de ahactie en dus veel kunnen proeven. Een aanrader!
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We hebben genoten van de verse en smaakvolle gerechtjes en de oprechte benadering van de eigenaar.
Grethevanduijn .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het eten was heerlijk, de gastheer hartelijk en open. De houten stoelen waren wel een beetje hard, maar dat kwam natuurlijk ook door onze lange en gezellige avond!
Atiebekker .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
super het was heerlijk,we hebben genoten de gastheer en gastvrouw waren erg vriendelijk goede uitleg bij de gerechten dus voor herhaling vatbaar
Ppoldervaart P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vorig weekend hier voor het eerst gegeten met mijn vriend. We waren aangenaam verrast! Het eten is zuiver en lekker, er is een ruime keuze en de bediening is zeer gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We kwamen hier voor het eerst, om onze huwelijksverjaardag te vieren. Hadden geen betere keus kunnen maken!
Hartelijke ontvangst, bijzonder vriendelijke en attente bediening en - niet onbelangrijk - heerlijk gegeten!
We kwamen er via de AH-aktie, en dat menu was heel royaal, voor ons zelf te veel.
Ondanks dat het een akte-menu betrof werd alles uit de kast gehaald om ons een fijne avond te bezorgen, en zelfs kwam er een speciaal voor ons gedecoreerd nagerecht op tafel, compleet met vuurwerk!
We komen hier zeker nog eens terug om van de andere hapjes te genieten.
Ik weet niet of het speciaal een spaanse sfeer is, maar het is een prettig familiebedrijf waar men weet wat men aan het doen is. Een aanrader!
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een sfeervol restaurant waar we heel lekker gegeten hebben. De bediening was netjes en gastvrij. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij waren met vrienden en hadden een Albert Heyn menu. Er was meer dan voldoende te eten. Alles was van uitstekende kwaliteit en er was een grote keuze. Kortom wij hebben een Topavond gehad.
Ans1950 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Samen met 3 vriendinnen genoten van een heerlijk 3 gangenmenu. Alles vers bereid (door moeder/eigenaresse), de gerechten smaakten heerlijk, fantastische bediening (de zoon)......kortom zo verschrikkelijk genoten. Ja, we komen er zeker terug...
Leonneke G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
(AH-actie) . Zeer sfeervol ingericht en vriendelijk personeel met persoonlijke aandacht. Je wordt warm onthaald, waardoor je je snel op je gemak voelt. Smaakvolle gerechten en wijnen.; lekker getafeld en: avondvullend!
Teenslipper .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik wist niet van het bestaan van dit restaurant, door goede recencies La Vida Loca gekozen met de AH actie.
Samen met mijn vriendin heerlijk gegeten, en een dikke 10 voor het zeer vriendelijke personeel.
Had gespreid nog 2 reserveringen met anderen vriendengroep staan, maar moet deze helaas cancelen omdat er 2 heren bij zijn die niet zo van tapas houden, helaas voor mij.
Maar kom graag met mijn vriendin terug, want voor ons was het top????????????
Lorraine V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gezellig, goede service, heerlijk eten. Als je een gezellig avondje uit wil en gewoon lekker wil eten en bijkletsen in Katwijk aan Zee, mag je eigenlijk deze gelegenheid niet voorbij laten gaan. Ruime keuze aan lekkere tapas, goede tips van de gastheer. Een zaak met mensen die weten waar tapas over gaat en die niet mee doen met de massa. Lekker eigen!
Lisa O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Hier krijg je tenminste nog een uitleg over wat er op je bord ligt. De mensen zijn enthousiast en hebben hart voor hun eten en de zaak, dat straalt in alles uit. Een heerlijke wijnkaart! Wij hebben er heerlijk gegeten!
Lorraine V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Goed eten, goede service, gezellig. Als je een keer lekker en gezellig wil eten in Katwijk aan Zee, mag je deze gelegenheid eigenlijk niet voorbij laten gaan. Voldoende keuze aan tapas, goede tips van de gastheer, goede keuken, gezellige omgeving , kortom een gezellig en heerlijk avondje uit. Dit restaurant gaat niet met de massa mee, maar weet waar de Spaanse keuken om draait!