Tapasbar La Vida Loca

Voorstraat 41 2225 Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar La Vida Loca

Het leven is te gek bij Vida Loca

Het leven is te gek' is het motto van dit restaurant. Vida Loca is een restaurant waar je je even helemaal kunt uitleven met heerlijk eten in combinatie met de Spaanse gastvrijheid. Op steenworp afstand van de Noordzee bij Katwijk kun je genieten van lekkere tapas en Spaanse goede wijn met op de achtergrond het geluid en de frisse wind van de zee. Leef je uit en geniet!

Meer informatie over restaurant Tapasbar La Vida Loca

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag en maandag Gesloten
Dinsdag, Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

9,1
Heijkamp .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wat een bijzonder goede ervaring! Door mijn half-Spaanse vrouw veel in diverse delen van Spanje geweest en daar vaak heerlijke tapas gegeten, maar de tapas van La Vida Loca zijn echt van een uitzonderlijk hoog niveau. Verfijnd, vernieuwend, maar zonder het échte Spanje te vergeten. Dat, gecombineerd met een vriendelijke, enthousiaste bediening maakt het een toplocatie.
Gea L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Vanwege bezoek aan Soldaat van Oranje hadden we beperkt tijd. Hier werd rekening mee gehouden. We hebben ons laten verrassen door de kok en hebben er geen spijt van gehad. Heerlijk gegeten, de hoeveelheid konden wij naar eigen wens aangeven. Ik heb dit restaurant als een zeer plezierige verrassing ervaren.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was TOP, de bediening is informeel en heel leuk. Je krijgt bij ieder gerechtje een uitleg. Zij nemen ook de tijd voor een "praatje" Kortom prima restaurant, Wij komen graag binnenkort weer terug.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
In 1 woord: HEERLIJK!!
Afgelopen weekend wezen eten met mijn vrouw in dit gezellige restaurant. We hadden niet gereseveerd, maar er was gelukkig nog een plekje vrij. De bediening was top, het eten heeeeerlijk en de sfeer uitstekend. Wij komen hier graar nog eens terug!!

Dennis en Jeneth
cb_glas .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met het hele gezin. Erg goede kwaliteit van de tapas en zeer vriendelijke bediening die goede uitleg gaf over de hapjes. Kortom zeker de moeite waard!!! Wij gaan zeer zeker nog eens naar la vida loca.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten, lekker en gezellig avondje uit met zn tweeen.
D.M. S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuk restaurant met heerlijke tapas!
We hadden niet zoveel tijd, maar hier werd prima op ingespeeld.
Gastheer was top en gaf goed advies.
Leuk om even samen te eten, maar zeker ook om een avond uitgebreid met vrienden te blijven hangen.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super leuke avond gehad! Lekker en meer dan genoeg gegeten. We hebben er lekker de tijd voor genomen. Gastvrij en fijne bediening! Bedankt.
justcat2005 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten was SUPER lekker. ( ook veel! ) Personeel top. Wij komen zeker terug. Wij kwamen via de ah actie, uiteindelijk was het een 4 gangenmenu! Wow!
gon.moos .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hadden aangegeven weinig tijd te hebben. De gerechten werden daarop in een geweldige tijdslijn geserveerd. We hebben genoten van het gastheerschap, de gerechten en de flexibiliteit. Een persoon kon niet kiezen omdat het niet helemaal haar smaak was en er werden ogenblikkelijk alternatieven aangeboden. Ik kom hier van de zomer zeker terug.
Geertje S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gisteren Heerlijk gegeten bij La Vida. Het was er erg rustig dus we werden prettig geentertaind door jongen die ons bediende. Tot de volgende keer.
carola B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk eten in een aangename sfeer. de tapas waren bijzonder en smaakten perfect. Een restaurant waar we zeker terug gaan komen! En een spaanse Cortado na het eten maakte het helemaal af.
Helena1966 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Zeer vriendelijk personeel met veel kennis en uitleg over de tapas. Mooie authentieke spaanse producten. Smaakvol en mooi gepresenteerd.
carelverhart .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijke gerechten, ruime keuzemogelijkheden, leuke sfeer, zeer vriendelijke mensen die begrijpen wat gastvrijheid betekent.
Wolter A. V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijke tapas gegeten. Voor het eerst.
Uiterst gastvrij ontvangen.
Kregen uitleg bij elk gerecht.
Een voortreffelijke huiswijn gedronken.
Sfeervol ingericht.
Een bezoek waard.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op 1 December hier gegeten met de AH Restaurant actie, wat hebben wij hier zalig gegeten, van voor t/m nagerecht een dikke 10.
Allemaal verse producten en de bediening, zoon van de eigenaresse weet waar hij het over heeft, geeft zeer goede uitleg over de hapjes en is ook nog eens super attent.
We zaten om 17.00 uur aan tafel omdat we daarna naar het theater zouden gaan en we waren keurig op tijd en hebben op ons gemak kunnen eten. Voor herhaling vatbaar.
Annette I.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellige inrichting, vriendelijke ober, goede adviezen, heerlijk gegeten.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten, prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Enige minpuntje voor ons waren de hoge stoelen, na een uur heb je daar lang genoeg op gezeten.
gargeewbanerjee .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De tapas gerechten zijn niet te vergelijken met zaken waar onbeperkt tapas wordt gegeten. Verse producten worden gebruik en de gerechten worden met zorg gemaakt en zien er ook aantrekkelijk uit.
Wij hebben via de AH aktie gegeten en hebben heerlijk gegeten. Er was ook echt voldoende eten. Nagerecht met de verse sinasappelsap en ijs, likeur,was heerlijk verfrissend.Het eten is echt top.
Huig V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Super gegeten en bijzonder vriendelijk en goed bedient en goede uitleg bij de bestelde gerechten.SUPER