Tapasbar La Vida Loca

• Top rated
  • ...

Over het restaurant Tapasbar La Vida Loca

Het leven is te gek bij Vida Loca

Het leven is te gek' is het motto van dit restaurant. Vida Loca is een restaurant waar je je even helemaal kunt uitleven met heerlijk eten in combinatie met de Spaanse gastvrijheid. Op steenworp afstand van de Noordzee bij Katwijk kun je genieten van lekkere tapas en Spaanse goede wijn met op de achtergrond het geluid en de frisse wind van de zee. Leef je uit en geniet!

Meer informatie over restaurant Tapasbar La Vida Loca

9,2

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar La Vida Loca

Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
betaald parkeren voor de deur. Reserveren noodzakelijk. Restaurant mooi ingericht, alleen meubilair om op en aan te zitten moet echt vervangen worden. Goede ontvangst. uitgebreide menukaart en drankenkaart. Sangria is erg lekker. Eten is heerlijk. Ook mogelijkheid voor een 3 gangenmenu, waar de kaas/ worstplateau er uit sprong. Verder een beperkte maar voldoende keuze uit tapas en 2 desserts. Kortom heerlijk gegeten en ongedwongen leuke
bediening.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Er zijn tegenwoordig een hoop Tapas gelegenheden in Nederland, maar helaas kwalitatief lang niet altijd in orde. La Vida Loca in Katwijk aan Zee, is echter een voortreffelijk Tapas restaurant. De Tapas zijn er vers, handgemaakt en de ingrediënten zijn van een uitstekende kwaliteit. De Spaanse vleeswaren waarmee we begonnen, waren heerlijk en zelfs de chorizo, niet een van onze favorieten, smaakte ons uitstekend. De Crema Catalana was ook homemade en een omweg waard. Het restaurant is gezellig ingericht en de bediening geweldig. Er wordt heerlijk Spaans bier van de tap geserveerd en er zijn prachtige Spaanse wijnen , waarvan er veel per glas kunnen worden besteld. De prijs/kwaliteitsverhouding is onberispelijk. Zoals je aan de recensies kan zien zijn wij niet de enige die er zo over denken. Haast je dus naar Katwijk aan Zee om hier te gaan eten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gisterenavond via de Xenosactie een 4 gangen menu genuttigd bij La Vida Loca, het was fantastische ervaring, wat een verademing om eindelijk eens echte tapas te eten, heerlijke smaken en mooie creaties! Het eten is authentiek Spaans en dat proef je! Gemaakt en geserveerd met liefde en aandacht. De gastheer van Spaanse afkomst weet wat de echte betekenis is van gastvrijheid, iets wat ik zelden meer tegenkom bij andere restaurants! De warme en persoonlijke aandacht en sfeer in La Vida Loca zouden voor vele uit de kluiten gegroeide eetgelegenheden een uitstekend voorbeeld zijn van hoe je werkelijk een restaurant moet runnen: pure smaken serveren en aandacht voor je klant! We komen zeker terug en zullen jullie van harte aanbevelen. Dank voor de heerlijke avond!
KeesVarkevisser .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Is al weer een tijdje geleden dat ik hier was. Staat nog wel goed in mijn geheugen. Heerlijk gegeten! Hele mooie gerechtjes en fantastische smaak. Hele nette en vriendelijke bediening.
Heijkamp .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wat een bijzonder goede ervaring! Door mijn half-Spaanse vrouw veel in diverse delen van Spanje geweest en daar vaak heerlijke tapas gegeten, maar de tapas van La Vida Loca zijn echt van een uitzonderlijk hoog niveau. Verfijnd, vernieuwend, maar zonder het échte Spanje te vergeten. Dat, gecombineerd met een vriendelijke, enthousiaste bediening maakt het een toplocatie.
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Je betaald er iets meer dan bij de bekende tapas restaurant keten, maar dat is het ook zeker waard. Mooie smakelijke gerechtjes, allemaal goed. De inrichting is leuk, maar de tafeltjes met krukjes zit niet lekker ontspannen, voor korte mensen. Als je dat aangeeft wordt er direct een andere tafel met stoelen geregeld, maar voor korte mensen handig om bij reservering aan te geven. De creme catalone was niet helemaal gelukt, smaak was goed, maar iets te ver gegaard. Dat is wel een teken dat de creme huisgemaakt is en dat is (ook met creme brulee) een zeldzaamheid. Het was druk door Soldaat van oranje-deal eters, we kregen excuses, maar hebben er eigenlijk geen last van gehad. We zijn dus erg benieuwd hoeveel aandacht je dan wel niet krijgt als de bediening niet zo hard hoeft te lopen. Fijne tent, we komen nog eens terug!
Gea L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Vanwege bezoek aan Soldaat van Oranje hadden we beperkt tijd. Hier werd rekening mee gehouden. We hebben ons laten verrassen door de kok en hebben er geen spijt van gehad. Heerlijk gegeten, de hoeveelheid konden wij naar eigen wens aangeven. Ik heb dit restaurant als een zeer plezierige verrassing ervaren.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was TOP, de bediening is informeel en heel leuk. Je krijgt bij ieder gerechtje een uitleg. Zij nemen ook de tijd voor een "praatje" Kortom prima restaurant, Wij komen graag binnenkort weer terug.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
In 1 woord: HEERLIJK!!
Afgelopen weekend wezen eten met mijn vrouw in dit gezellige restaurant. We hadden niet gereseveerd, maar er was gelukkig nog een plekje vrij. De bediening was top, het eten heeeeerlijk en de sfeer uitstekend. Wij komen hier graar nog eens terug!!

Dennis en Jeneth
cb_glas .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met het hele gezin. Erg goede kwaliteit van de tapas en zeer vriendelijke bediening die goede uitleg gaf over de hapjes. Kortom zeker de moeite waard!!! Wij gaan zeer zeker nog eens naar la vida loca.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten, lekker en gezellig avondje uit met zn tweeen.
D.M. S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuk restaurant met heerlijke tapas!
We hadden niet zoveel tijd, maar hier werd prima op ingespeeld.
Gastheer was top en gaf goed advies.
Leuk om even samen te eten, maar zeker ook om een avond uitgebreid met vrienden te blijven hangen.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super leuke avond gehad! Lekker en meer dan genoeg gegeten. We hebben er lekker de tijd voor genomen. Gastvrij en fijne bediening! Bedankt.
justcat2005 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten was SUPER lekker. ( ook veel! ) Personeel top. Wij komen zeker terug. Wij kwamen via de ah actie, uiteindelijk was het een 4 gangenmenu! Wow!
gon.moos .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hadden aangegeven weinig tijd te hebben. De gerechten werden daarop in een geweldige tijdslijn geserveerd. We hebben genoten van het gastheerschap, de gerechten en de flexibiliteit. Een persoon kon niet kiezen omdat het niet helemaal haar smaak was en er werden ogenblikkelijk alternatieven aangeboden. Ik kom hier van de zomer zeker terug.
Geertje S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gisteren Heerlijk gegeten bij La Vida. Het was er erg rustig dus we werden prettig geentertaind door jongen die ons bediende. Tot de volgende keer.
carola B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk eten in een aangename sfeer. de tapas waren bijzonder en smaakten perfect. Een restaurant waar we zeker terug gaan komen! En een spaanse Cortado na het eten maakte het helemaal af.
Helena1966 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Zeer vriendelijk personeel met veel kennis en uitleg over de tapas. Mooie authentieke spaanse producten. Smaakvol en mooi gepresenteerd.
carelverhart .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijke gerechten, ruime keuzemogelijkheden, leuke sfeer, zeer vriendelijke mensen die begrijpen wat gastvrijheid betekent.
Wolter A. V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijke tapas gegeten. Voor het eerst.
Uiterst gastvrij ontvangen.
Kregen uitleg bij elk gerecht.
Een voortreffelijke huiswijn gedronken.
Sfeervol ingericht.
Een bezoek waard.