Tapasbar La Mariposa

Meer informatie over restaurant Tapasbar La Mariposa

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 00:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Afgelopen woensdag wezen eten bij tapasbar la mariposa, cadeau van de kids in combinatie met hotel Mierlo! Top bediening door 2 vriendelijke dames en heerlijk buiten gegeten. Zeker een aanrader!
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Omdat het prachtig weer was zaten we buiten , en wij zijn voor de tapas Mariposa gegaan a€22,00 pp, eerst een etagere met olijven lekker warm brood , alioli en tapenade, verder champignons in knoflook, gevulde pepers me pittige kaas en rode pepers met roomkaas, seranoham, gedroogde tomaatjes in olie .
De tweede gang was ook een etagere gevuld met kipvleugeltjes, spareribs, gehaktballetjes in tomatensaus, inktvis ringen, champignons, tonijn salade, en frietjes.
de wijn was lekker koud en droog, de bediening vriendelijk en niks opdringerig, een leuke middag vonden wij.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Ontvangst en entourage vriendelijk. Ondanks de hoge tafel hebben we met 4 personen prima gezeten zonder last van de tafels om ons heen. Bediening was goed en vlot, er werd goed rekening mee gehouden dat we op tijd weg moesten.
Buiten de krulfriet en het brood zijn de porties (erg) klein gezien de prijs. Smaak is variërend van matig (tortilla) tot oké. Alleen het brood met aioli springt eruit en is erg smaakvol.
Nagerecht was lekker maar prijzig (gran postre Eur8,50 pp).
Conclusie: Geen restaurant ervaring, wel relaxed hapjes gegeten in een gezellige omgeving.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We hadden een tegoed bordje gekregen.
Ik was aangenaam verrast hoe de sfeer en vriendelijkheid het plaatje van een avondje tapasen compleet maakte.
We hebben de keuze aan de chef overgelaten en hebben heerlijk gegeten onder het genoot van een heerlijk wijntje. Ik kan ze zeker aanbevelen.????
Hella M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Met z'n vijven hier tapas gegeten. Het eten was wisselend van kwaliteit. Inktvisringen, ham met meloen, garnaaltjes, en hammetje (+ 2,50, is dat nou nodig?) waren lekker, maar kippenvleugeltjes véél te flauw van smaak, ribbetjes véél te vet, en biefstukreepjes taai en ook vrij flauw. Ieder z'n smaak. De toetjes waren wel weer allemaal erg lekker.
Zodra je je laatste slok uit je glas had genomen stond er iemand naast je om te vragen of je nog wat wilde drinken. Mij ging dat op een gegeven moment irriteren.
Ondanks dat we overall een gezellige avond hebben gehad, zou ik hier toch niet meer teruggaan.
Chefducuisine .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Matige tapas die absoluut niet naar Spanje smaken. Alles heel zoet, en relatief afgevlakt. Ene gerecht veel te flauw, andere gerecht veel te veel zout. Bediening liet eea te wensen over en was duidelijk niet echt getraind. Prijs kwaliteit verhouding is niet netjes. Huiswijn is verder ook niet persé aan te raden; redelijk zuur voor rode wijn en vooral erg licht.
Suuze .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding 2,5 uur voor € 21,50.
Als ik zo'n aanbieding zie denk ik onbeperkt, maar dit betreft max. 4 x 2 gerechtjes. Zelfs het stokbrood en frietjes gelden niet als bijgerecht maar als gerechtje. Heel vreemd. Veel gerechtjes moet ook nog bijbetaald worden.
Resultaat was dat we geen olijfje vooraf durfden te nemen, omdat we bang waren dat het niet genoeg zou zijn.
De gerechtjes zijn wel lekker bereid, dus uiteindelijk hebben we prima gegeten, maar zonder brood en olijfjes.