Tapasbar La Casita

Meer informatie over restaurant Tapasbar La Casita

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
Arja D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Met een bon van Gift fot two hier gegeten.
Leuk restaurantje in spaanse sfeer. Heerlijke Sangria en iberico ham met heerlijke smaak.
Met zo'n bon krijg je het verrassingsmenu, je kunt dus niet zelf de tapas uitkiezen, dat vond ik minder. De tapas waren goed en smaakvol. Bediening prima. Ik miste alleen wat meer groenten.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Lekker gegeten bij La Casita. Wij vonden het wel jammer dat het zo koud binnen was, de verwarming mocht echt wel aan (daarom voor decor een 5). De salades (tomaten/ui en gemengde groene), de manchego kaas, brood met tapenade, groentenspiesjes, aardappel-ui-omelet waren erg lekker. De patatas bravas vond ik minder aantrekkelijk, maar dat kwam vooral doordat de cocktailsaus er al overheen was gedaan en ik gebruik geen of heel weinig saus. Vind het dus fijner als dat er naast wordt gepresenteerd. Pluim voor het ruim schenkenverd van de likeur, wat we na het eten bestelden.
Gyongy .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Voor de eerste keer dit jaar buiten gegeten (dankzij de heaters). Het 2-gangen tapas menu was erg lekker, gevarieerd en meer dan voldoende. De bediening was vriendelijk en vlot. Dankzij de vrolijke achtergrondmuziek, entourage en het feit dat we buiten op het terras konden eten, hadden we het gevoel op vakantie te zijn :-)
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Het eten was goed en de sangria erg lekker. Het had inderdaad de Spaanse sfeer, maar het miste voor mij daardoor de (Hollandse) gezelligheid/warmte. De bediening was vriendelijk, maar je kon merken dat ze een persoon te kort kwamen die avond om vlot te kunnen bedienen.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Wij eten met regelmaat in vestiging Velp. Nog nooit ontevreden geweest. Bediening altijd netjes, eigenaar&eigenaresse staan altijd zelf in de keuken of op de vloer. Eten is goed, prijs is het waard. Kortom, prima tapasrestaurant!
Wesselj .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Recent hebben wij een aantal keer gegeten bij de vestiging in Velp. De tapas zijn zeer smaakvol en vers, en de bediening is vriendelijk en hartelijk.
Boudewijn-Yolanda .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, zelfs de inktvisringen waren heerlijk, geen gummie idee, genoeg variatie, supervriendelijke bediening, hier gaan we zeker nog een keer eten!
Elise16 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Ik heb al meerdere keren gegeten bij La Casita in Arnhem. Altijd is er de Spaanse gezelligheid, overheerlijk eten en uitstekende bediening. Nu heeft La Casita een tweede zaak geopend in Velp. Ik ben er vorige week voor het eerst geweest en ik kan zeggen dat ze de gezellige Spaanse sfeer van Arnhem mee hebben genomen naar Velp. Deze restaurants zijn erg aan te raden. Het is zeker de beste tapas die ik ooit heb gegeten en het personeel zoals bij La Casita zie je eigenlijk nergens meer.
Kiki04 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Ik ben verbaasd te lezen dat het zo is tegengevallen bij mijn voorganger. Ook wij hoorden fantastische verhalen en zijn bij La Casita gaan eten, we zijn nu meerdere keren geweest en keer op keer was het super!
Heel lekkere tapas, gevarieerd en goed op smaak voor een betaalbare prijs. Je waant je echt een beetje in Spanje.

In de zomer hebben ze een erg leuk terras maar als het wat kouder is is het binnen ook erg gezellig en knus. De bediening is altijd erg vriendelijk. Ja, toch een van onze favoriete restaurantjes in Arnhem, zeker een aanrader.

Pietpaulusma10 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Na fantastische verhalen gehoord te hebben over dit restaurant gingen wij vol verwachtingen naar La Casita in Arnhem.

Wat een deceptie. Bij binnenkomst werden wij met een snauw begroet omdat er onduidelijkheid bestond over de reservering.

Nadat wij de drankjes geserveerd kregen maakten wij de keuze voor de Tapas Variados. De 1e gang koud, de 2e warm.

De 1e gang ging nog wel met als hoogtepunt het brood (daar kun je niks aan verpesten) en de Chorizo (plakjes kan iedereen snijden).

Daarna de 2e gang. Warm was het, maar daar was ook alles mee gezegd. Alles smaakte even zout en vet. Of het nou de gambas waren of de stukjes biefstuk. Het was een grote deceptie, één grote eenheidsworst. Wij hopen dat dit een uitzondering was op de regel of dat de kok ziek was, maar waarschijnlijk is dit gewoon één van de meest slechte eetgelegenheden van Arnhem. Jammer maar helaas.
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Nu enkele keren hier gegeten. Het is buitengewoon knap hoe goed er geslaagd is om de echte Spaanse sfeer mee te nemen naar Arnhem. Het eten was zonder uitzondering goed, lekker gekruid en perfect gebakken. Zeker een aanrader!