Tapasbar La Bodega

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Terras
Ard Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Voor de zoveelste keer weer gegeten bij Tapasbar La Bodega in Zwolle. Het mag gezegd worden maar hier kan je echt geweldig eten. De zelfgemaakte tapas zijn echt heerlijk. Met name de spareribs en de mini hamburgers zijn een echte aanrader. Samen met het vrolijke gezellige personeel en de gemoedelijke sfeer maken alles perfect. Binnenkort zijn we zeker weer hier te vinden.
Wezzoud .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Bij la Bodega geëindigd na een dagje gezellig winkelen.
Zag er leuk uit en gezellig klonk het al van buitenaf, ondanks het oerhollandse regenweer.

Helaas vielen de gerechten ons enorm tegen,
naast de hogere prijs, tapas is gemiddeld al duurder, echter bleken de gerechten ook van smaak en kwaliteit tegen te vallen.
De mosselen waren net kauwgom, alsof het diepvries was en nogmaals opgebakken.
De gamba's piri piri daarentegen waren weer erg lekker alleen stevig aan de prijs voor een overmaatse Hollandse garnaal qua maat(8€ voor 4).

Op een nette manier geprobeerd de kritiek te bespreken met de bediening, alleen "is dat altijd met tapas".
Daarom na 8 gerechtjes waarvan 5 ons teleurstelden en een rekening van 96€, elders de maag gaan vullen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Sinds jaren zijn wij weer eens neergestreken bij La Bodega. Het 'leuke zitje' (waar je lekker naar buiten zit/kijkt) bleek vrij, dus die keuze was snel gemaakt. We hebben lekker gesmikkeld van de kleine hapjes: ossenhaaspuntjes, kippenpootjes, salade, gebakken champignons. Lekker drankje er bij, vriendelijke bediening en lekker naar buiten kijken. Dat was gewoon prima allemaal. Waarom komen we hier niet wat vaker, vroegen we ons af. En dat gaan we gewoon weer doen. Dus tot binnenkort maar weer. Groet van Pieper
K H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De eerste lekkere zomerse dag, ideaal om aan de tapas te gaan. Via Iens terecht gekomen bij Tapasbar La Bodega. Aangezien het bevrijdingsfestival in Zwolle werd gehouden even gevraagd of er nog plek was voor 4 en 2 kinderen. Er was binnen een tafeltje voor vier vrij zei de serveerster. Toen ik onze vrienden op wou halen, waren hier al andere mensen gaan zitten. Na overleg werd aangegeven dat het geen probleem was om op het terras te gaan zitten. Daarna bleek dat er alleen beperkte keuze qua gerechten geserveerd werd op het terras. Dit heb ik aangegeven aangezien ons eerst een plekje binnen werd beloofd door het personeel en we nu minder keuze hadden, er kon alleen een "sorry" vanaf. Het was absoluut onmogelijk om bijv de ossenhaaspuntjes (waar ik me op verheugd had te eten). Al snel was duidelijk hoe groot de chaos die dag was bij La Bodega. Elke tafel werd meerdere malen gevraagd wat er ook alweer besteld was en wat inmiddels was uitgeleverd. De wachttijden waren ontzettend lang. Uiteindelijk kregen we de tonijnsalade met brood maar de alioli was nergens te bekennen. Verder ontbraken de Spaanse gehaktballetjes, calamares en de gebakken champignons. Deze werden na tijden wachten (apart van elkaar geserveerd). Wat opviel was dat een aantal serveersters de benen uit hun lijf aan het lopen waren en andere schuchter om zich heen zaten te kijken en af en toe alleen de voorste tafels voorzagen van wat drinken.

Gelukkig waren de kinderen erg lief ondanks de trek die ze hadden. Al vrij snel ook garnalenkroketjes besteld want we zagen de bui al hangen. Uiteindelijk kregen we wel excuses van een een serveerster, de kok was in zijn eentje aan het werk en het was erg druk. Ook gaf ze aan dit van te voren aangegeven te hebben (wat niet het geval was). Het is ook een erg klein restaurant. Komen er teveel mensen, wees dan eerlijk en zeg dat het vol is en jullie geen service kunnen bieden. Dan hadden we een ander restaurant bezocht. Daarbij is het apart dat er maar één kok is die alles moet doen, zorg voor mise-en-place. Van te voren weet je ivm het weer en activiteiten dat het druk gaat worden. De kok had best wat hulp kunnen gebruikten met snijden van champignons etc dus laat iemand die minder is in serveren, hem helpen. Tot slot, alleen met vijf maal "sorry" zeggen bereik je niets. Daar heeft een klant niets aan. Bied bijv. een drankje aan als service. Het eten is verrukkelijk, alles was met liefde bereid, dat was echt te proeven maar de service helaas buitengewoon slecht. Jammer, want dat blijft hangen.
Beste proever 55376
Dit is wel de langste recensie die ik ooit gelezen heb maar bedankt voor uw moeite om het aan te geven. Heel erg vervelend en excuses voor het ongemak ook al heeft U niets aan excuses geef ik ze toch. Onze keuken is heel erg klein en kan maar 1 persoon instaan (was vroeger een snackbar) Alle voorbereidingen worden iedere dag gedaan bij ons voor wij opengaan omdat wij iedere dag alles zelf bereiden en het ook iedere dag vers geserveerd worden. Dus 1 persoon werkt vanaf 8.00 uur s'ochtends tot wij open gaan voor de mise-en-place. Daarnaast komt deze dag Nooit voor. 5 mei, hemelvaart en top weer dus de hele stad was bomvol en daar konden wij idd niet tegenop werken. Bij veel collega's was het niet anders. Erg jammer dat het zo gelopen is maar daarnaast konden we er gewoon niets aan doen, pure onmacht en voor een paar medewerkers de eerste terrasdag. Gelukkig hadden het grootste gedeelte van onze gasten wel begrip daarvoor en gingen wel tevreden weg, tja dat u hier zoveel tijd aan besteed om dit online te zetten vinden wij heel erg jammer en hopen wij dat u de volgende keer het ergens anders beter treft. Jammer nogmaals dat u geen begrip heeft gehad voor de drukste dag ooit voor ons. En idd onze werkruimte was voor een dag als gisteren te klein en daar kan ik niets meer aan veranderen. De hectiek was te groot. Gelukkig gaat het verder altijd wel goed bij ons. Bedankt en een fijn weekend.
MVG Jet
Aaron A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vanavond voor de tweede keer gegeten bij Tapasbar La Bodega, niet voor niets weer terug gekomen naar dir geweldige tentje. Klein dus spannend of je gelijk plaats kan nemen, maar vanavond eerst aan de gezellige bar begonnen met een spaans biertje (Mahpu) en ern spaanse witte wijn (Nebla, verdejo) alvast een broodje en spaanse bergham erbij. Al vrij snel naar een tafeltje en wat hebben we genoten van de tapas en de bediening, zp gastvrij en we hoefden niet 1 keer om iets te vragen want het meisje in de bediening was ons iedere keer net voor. Top ????. Aaraders van onze kant: gamba's a la plancha, huisgemaakte knoflooksoep en de ossenhaaspuntjes. Je proeft dat alles vers gemaakt is dus ja wij komen heel graag weer terug. Bedankt voor ern heerlijke avond uiteten.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vorige week heerlijk gegeten. Blijft een top tent! In de zomer komen wij hier ook graag, favoriet is de binnen- en buitentafel! Tot snel
Papaver .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wij komen al de nodige jaren voor een hapje en een drankje bij Tapasbar La Bodega. Ook nu weer hebben wij genoten van de overheerlijke, steeds weer afwisselende, tapas, de uiterst plezierige bediening en de gezellige sfeer. Compliment voor Henriëtte, Aaron en hun team ! Tot spoedig.
Yatreb .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Al jaren een restaurantje met heerlijke tapas, vriendelijke en snelle bediening, heerlijk drankje er bij. Wel klein en compact, houdt het knus! Mijn favorieten: dadels met spek en honing, gemarineerde ossenhaas puntjes en de pittige garnalen! Alles zeer eetbaar, aanrader! En zit het vol? Tijd afpreken, even bij de buurman Sally's een lekker Engels biertje drinken en dan happen maar!
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Een hele gezellige sfeer. Eten wordt snel opgenomen ondanks dat het druk was werd het eten snel gebracht en oedereen was heel vriendelijk. We hadden een flesje heerlijke bubbels besteld en werd netjes bijgeschonken dus we hebben niet met een leeg glas gezeten. We gingen nog naar de film maar anders hadden we zeker nog aan de bar gezeten met lekkere tapas. Dankjewel voor de gast vrijheid en tot snel.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten bij La Bodega en wat een geweldige tent! De dame van de bediening is vlot, vrolijk en waanzinnig accuraat. Het eten was allemaal supervers en heerlijk van smaak en de knoflooksoep is echt geweldig! Klein en knus, maar wat een pareltje voor Zwolle!
EvaGrim .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Restaurant ziet er precies zo uit als een tapasbar hoort te zijn. Beetje aftandse tafeltjes met goede Spaanstalige muziek en een lekkere sfeer. De bediening is echt superb, supersnel en ze vergeet niets - bedenk dat de negen tafels + bar door één dame worden bediend. Het eten is wat aan de prijzige kant maar daar staat tegenover dat het heerlijk smaakt. Twee tips aan het restaurant: zet op jullie website (en misschien ook op bv de Iens site) dat tafel reserveringen niet mogelijk zijn. Dat scheelt een heleboel telefoontjes. En zet op de kaart mandjes stokbrood (zonder boter ) voor een schappelijk prijsje om al die heerlijke gerechten mee 'op te deppen'.
Marco Christian S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Hier kom ik al jaren heel graag en niet zonder de beste reden; best tapas in town. Zowel privé als met mijn zakelijke contacten is elk bezoek een garantie voor een leuke avond. Als professionele food-photographer zorg ik ervoor dat de gerechten van Tapasbar La Bodega er net zo lekker uitzien als ze smaken. Het hele proces vanaf de bereiding tot het uitserveren heb ik heb ik van zeer dichtbij gevolgd en het is mooi om te zien met hoeveel aandacht, liefde en letterlijk gevoel voor smaak dit gedaan wordt. De eigenaren Aaron, Henriette en hun team werken keihard om je er direct welkom en thuis te laten voelen. Klopt, ik ben door mijn rol wat bevooroordeeld maar ik schrijf geen recensie waar ik niet volledig achter sta. Tapasbar La Bodega is een must-visit.
Jessicaq .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten in La Bodega. Dit blijft altijd goed. Als laatste ronde dit keer de manchego kaas en diverse vleeswaren gehad in combinatie met een heerlijke Rioja. Echt smullen. Deze keer vielen mij de gefrituurde hapjes tegen. Vond ze dit keer erg vet. Maar de rest van de tapas weer helemaal goed, de wijnen zijn lekker en de bediening is ook altijd correct, enthousiast en vriendelijk. Wij komen zeker wederom weer terug!
Smnguzman .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Klein populair restaurant met lekkere tapas, vooral de osenhaaspuntjes en de kipspiesjes vonden we erg lekker. Rekening was beetje pittig maar we zaten dan ook echt vol. Gegeten met twee kinderen. Minpunt er is geen normale tafel voor vier personen, dan moet je aan een hoge tafel zitten. ruimte is erg klein en warm. Eten heerlijk en beding attent. Men kan niet reserveren dus wees op tijd!
WernerKamman .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Als eerste de heerlijke rode wijn. Meer dan bijzonder. Echt alles was heerlijk. Kippepootjes, gemarineerde ossehaaspuntjes, spareribs. Waren maar even voor een hapje naar binnen en dat werd veel langer. Gezellige ambiance. Het was vol, alleen nog plek bij de keuken aan de bar. Leuk om de kik in zijn kleine keuken alles te zien klaarmaken. Gauw nog eens heen
Schuurman60 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Heerlijk gegeten hier. Sfeervol en knus restaurant met super lekkere huiswijn.
We bleven tapas bij bestellen, zo lekker. Komen graag terug.
Igor V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Geen 13 in een dozijn tapasrestaurant. Gehaktballetjes erg lekker, piri-piri garnalen met spek beetje zout. Na proeven van de rode wijnen komt "museum" uit de bus als winnaar (schijnt ook favoriet Vd eigenaresse te zijn. Gezellig interieur en leuke attente bediening! Leuk restaurant voor relaxed avondje uit.
Esmée P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Afgelopen week hier heel lekker gegeten. Super dame in de bediening, die weet echt wat ze doet. (Het was wel vrij rustig, dat scheelt natuurlijk met de snelheid) Verwacht bij La Bodega vooral traditionele Spaanse hapjes in de pure vorm. Geen opsmuk of gekkigheid. Als je meer dan 3 hapjes p.p. neemt is het nogal aan de prijs. Maar het proeft allemaal heerlijk. Vooral de ossenhaaspuntjes met aioli en de gevulde paprika. Aanraders!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Super lekker gegeten met een vriendin. Je kunt niet reserveren, maar met z'n tweeën of vieren moet je een plekje kunnen vinden. Wij begonnen aan de bar en kregen later een tafeltje.
Ossenhaaspuntjes zijn super mals; dadels in spek blijven heerlijk en de paprika met geitenkaas was erg fijn. Kortom: genieten! Ik kom zeker nog eens terug...
JasmijnN .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Verrukkelijk gegeten bij Tapasbar La Bodega in Zwolle! Bij elkaar zo'n 10 verschillende tapas gehad en alles was zeer naar wens. Ik kan zeggen dat dit de lekkerste tapas waren die ik in jaren gehad heb.
Was echt genieten. De bediening is zeer vriendelijk. Het is aan te raden om op tijd te reserveren! De zaak zat helemaal vol. Een knus en sfeervol ingericht restaurantje. Hier gaan we zeker vaker naar toe als we in de buurt zijn.