Tapasbar Huize den Eng

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar Huize den Eng

Derk S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Op een mooie Pinksterdag zijn wij met vrienden neergestreken bij dit restaurant. Wat een verrassing. Allereerst het hartelijke welkom. Een tafeltje buiten uitzoeken om eerst een drankje te doen, geen probleem! Daarna vragen of wij toch gewoon buiten konden eten, geen probleem!
Begonnen met heer kan heerlijke Sangria en natuurlijk stokbrood en aioli. En dan het concept, all you can eat. Tapas op een overzichtelijk lijstje, wensen aankruisen en wachten totdat het gebracht wordt. Het zijn overigens zeker niet allemaal Spaanse tapas maar gewoon kwalitatief goede en lekkere gerechtjes van over de hele wereld. Er was werkelijk geen enkel gerechtje waar ik iets op aan te merken heb. En dan het decor, buiten een groot terras dat gezellig is aangekleed. Binnen ziet het er ook prima uit wat mij betreft. Wij danken onze vriendinnen dat ze ons hiermee naartoe hebben genomen. Voor herhaling vatbaar!
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Vanavond voor het eerst gegeten in deze tapasbar. De inrichting is wat gedateerd. Geen zwoele Zuid Amerikaanse ambiance, maar eerder oud Hollandsch met her en der wat decoratie (takken en koeien) en R&B muziek op de achtergrond (why). de bediening was snel en vriendelijk, daar helemaal niks op aan te merken. We gingen voor de onbeperkte tapas en startten met een wit afbakstok brood met Aioli, waardoor we al aardig vol zaten voordat we iets waardevols hadden besteld. Ik vond de vegetarische tapas niet zo bijzonder, maar de prijs per hapje was vrij hoog. Zo bestelde ik de courgette t.w.v. €4 en dat waren vier dunne plakjes gegrilde courgette met wat kruiden en een paar snippers kaas er op. De gebakken camembert was lekker, maar een soort kaasburgertje uit de frituur met een kloddertje jam. Bij de krostini's geitenkaas leek het alsof weer datzelfde witte afbakbrood te voorschijn was getoverd, naar dit maal belegd met een beetje geitenkaas, honing en pijnboompitten. Allemaal een beetje basic, alsof ik zelf low budget verjaardagshapjes had klaar gemaakt en creatief was geweest bij de lidl. Het was allemaal vriendelijk en gaar maar de kwaliteit van de producten zelf vond ik erg minimaal. Volgens mij betaal je hier voor de kwantiteit ipv de kwaliteit.
Mare H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Klein restaurant met gedateerde inrichting. Gerechtjes smaakten goed. Beperkt aanbod aan drankjes, geen speciaal biertjes/bokbier. Er wordt geen kraanwater geschonken, hier is echt totaal niet over te discussiëren ook niet als je verder om de haverklap wijn en biertjes besteld. Echt een gemiste kans, klant hoort koning te zijn dit was hier niet het geval.
Food911 G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Goede prijs/kwaliteit verhouding. De tapas zijn van hoge kwaliteit. Er is geen enorm aanbod aan tapas maar wat je krijgt is dan ook goed. Je krijg mooie porties en over het algemeen zijn deze top bereid. Bijvoorbeeld de coquille en de lamskoteletten zijn perfect. De lamskoteletten zijn niet te sterk van smaak, lekker dun vetrandje, perfect gegaard en daardoor heerlijk mals. De zoete honingmosterd saus maakt het af! Speciaal voor dit gerecht komen wij naar het restaurant.

De laatste keer viel wel op dat bijvoorbeeld de champignons geen zout hebben en andere gerechten weer te veel. Bijvoorbeeld de zalm en de aspergerol met (zoute)ham zijn extreem zout omdat er nog een plas soja saus overheen gaat voor het geserveerd wordt. Het lijkt erop dat deze gerechten al zout krijgen op de bakplaat en daarna ook nog voor het serveren. Dit is erg zonde, misschien kan een minder zoute sojasaus of zoete ketjap gebruikt worden.

Verder is de bediening vriendelijk maar wel erg aanwezig. Bij elk gerecht geven zij aan wat ze op tafel zetten. Volgens mij is dit niet nodig en behoort de bediening op de achtergrond te treden zodat je niet gestoord wordt in het gezelschap waar me mee uit eten bent.

Wat betreft de inrichting zijn de tafels te laag waardoor je voorover moet zitten om te kunnen eten. Hierdoor zit je niet heel comfortabel.

Ondanks de verbeterpunten komen wij zeker een keer terug!
Ge B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk, dat verwacht je niet in een klein dorp, echt een aanrader, geweldige kleine gerechten, voor een billijke prijs, komen zeker terug
AnnickSkowronek .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteravond met zijn vieren gegeten bij deze tapasbar. We hadden goede verhalen gehoord, dus wilden er graag een keer heen! We werden erg vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht, ergens achterin het restaurant in een grote ruimte. Je verwacht niet dat het zo groot is als je het restaurant binnenloopt ;-). Voor dat we gingen eten kregen we wat stokbrood met aioli. Ik denk dat ze hier wat meer aandacht aan kunnen geven, bijvoorbeeld ander soort brood en tapenade erbij. We hebben verder heerlijk gegeten. We hebben bijna alle tapas kunnen proberen en ze vielen goed in de smaak. Bediening is erg attent en ze vragen vaak of het naar wens is en of je misschien nog wat te drinken wil bestellen. Prijs/kwaliteit is erg goed. Zeker een aanrader en we gaan hier vaker terugkomen!
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij de Eng in t Goy. Vriendelijke bediening, gezellige huiselijke sfeer. Er was niet een gerecht bij dat niet lekker was. We hebben genoten en gaan zeker nog een keertje terug.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij zijn hier nu al meerdere keren wezen eten. Heerlijke, vers bereide tapas welke ook smaakt naar wat het is. Uitzonderlijk vriendelijk personeel en huiskamerachtige sfeer. Een echte aanrader en wij komen zeer zeker weer.
BerryRichtersz .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteravond lekker met z'n vijven voor €20,50 p.p. onbeperkt tapas gegeten! Kaart is klein zodat je als je wilt alles wel een keertje kunt proberen. Eten is gewoon lekker maar niet heel speciaal. Positieve uitschieters: Pikant haasje en kipsaté. Al met al lekker gezeten; terras buiten ziet er leuk uit, alleen beginnen maar er wel is wat opgefrist worden. Verder gezellige, huiskamer-achtige sfeer.
L V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Het lijkt of de tapas allemaal kant en klaar zijn. Sommige smaken wel lekker maar kan je zelf ook zo bij groothandel of supermarkt halen. Jammer, ze zouden er best iets leuks van kunnen maken.
Wiemo .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
personeel is vriendelijk en attent.
Eten is goed maar geen bijzondere tapas.
Het wordt snel geserveerd en je bent daardoor ook snel weer weg. Dit is jammer.
Decor is rommelig en stoffig.
Parkeren langs een smalle drukke weg.
JBuit .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Vorige week met een grote groep gaan eten. Wat een tegenvaller. Kleine krakkemikkige harde stoelen en banken. De toiletten waren smerig, de wasbak had al langere tijd geen schoonmaak lapje gezien. Er werden bijv. 3 glazen cola besteld, de één met een roerstokje en de andere 2 zonder iets erbij zoals ijs of een citroentje. De glazen waren vet en niet schoon. Op de tafel leunen om een gesprek te voeren is niet verstandig omdat de hele tafel plakte. Daarnaast de tapas.....tsja wat was daar nou over te zeggen nog...Een paar bakjes voor 9 personen...het werd wel snel aangevoerd qua bakjes maar het was gewoon bedroevend. Het leek op kant en klaar magnetron voer. Te slecht gewoon. Erna was de mogelijkheid te bestellen van de kaart, maar 2 hapjes per persoon per keer. En de periode ertussen dat dat kwam was erg lang. Gelukkig was er stokbrood van de bakker verderop.
Dit was een eenmalig bezoek. Een schoonmaker en een kok zou wonderen doen.
Xinap .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
De tapas smaakten allen redelijk tot goed. Zat geen vieze bij, maar ook geen overheerlijke
Bediening vriendelijke, maar mag iets meer rondkijken en alerter zijn. We moesten bv. een witte wijn 3 x opnieuw bestellen want die werd vergeten...
De schedels en vellen van dieren aan de muur vallen niet in mijn smaak, maar de opzet en tafels en stoelen en de sfeer was prima.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Gisteren voor het eerste met vier man hier gegeten.
Mooie locatie en binnen heb je niet het idee in een restaurant te zitten.
Meer een soort huiskamergevoel.
Het eten was prima, alleen de grote gamba's hebben we laten staan.
Het pittig haasje, de zalm en de lamskoteletjes zijn aanraders!
Personeel was erg vriendelijk en de tapas werden vlot aangevuld.
Drinken (wij hebben geen alcohol gedronken) was ook prima betaalbaar.
Daarnaast vond ik het ook nog behoorlijk druk voor een woensdagavond. Niet té druk, maar het zegt denk ook wel wat over het restaurant als je dat voor elkaar krijt op woensdagavond.
Prijs-kwaliteit is ook gewoon prima. Met een drankje of 4 p.p., een toetje én fooi, betaalden wij 70,- per koppel.
Zeker een aanrader om nog eens naar terug te gaan.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Ergens in de 'middle of nowhere' vind je Tapasbar Huize den Eng. Afgelopen woensdag heb ik daar met twee vriendinnen/collega's tapas gegeten volgens het concept: 'onbeperkt tapas eten'. Leuk, lekker en voor ieder wat wils: vlees, vis of vegetarisch. Per keer kun je twee gerechtjes bestellen. Dit net zo lang tot je genoeg hebt. De porties zijn niet te groot, niet te klein en erg smakelijk.Vooral de zelfgemaakte aioli is een aanrader. De service is prima en zeker niet opdringerig. Het decor is somber en wat kaal, maar we vonden dit niet storend, paste eigenlijk wel bij dit soort restaurant. Buiten is een groot terras waar je 's zomers lekker buiten kunt zitten, genietend van de rust. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Heerlijk op het terras gegeten. Het is allemaal goed van smaak, maar er was geen Tapa die er echt uitsprong.
Het lekkerste vond ik het toetje, de crema catalana.
De bediening is goed en vriendelijk.
De plek is mooi met uitzicht op het weiland.
lekkerbekken12345 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Op de site staan mooie foto's, maar wij mochten achterin zitten wat erg ongezellig was. (zaaltje). Er stond een harde muziek in de ruimte ernaast (volgens personeel voor de gasten die daar zaten), na het toilet bezoek even gekeken in die ruimte, bleek de eigenaar daar te biljarten. Er wordt hier geen kraanwater geserveerd, alleen flesjes Spa blauw. Bestellingen komen niet tegelijkertijd, dus er zitten altijd mensen te wachten op eten. Eten is te gekruid ( zelfs patat, zal wel goed zijn voor de drankverkoop), met veel knoflook en uitjes. Onze kinderen zijn 11, maar er werd standaard van uitgegaan dat ze ouder waren, dus ze wilden ons de volle mep laten betalen. Let hier dus goed op.
Geen aanrader.
Lolaisabelle .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Al een aantal malen hier lekker gegeten. Veel van de gerechten zijn heerlijk, sommige populaire gerechten zijn halverwege de avond wel eens op. Dat is jammer. Wij komen hier graag. Het All You can eat concept is leuk in dit vrij bijzondere restaurantje tussen de weilanden.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Leuke avond gehad. Prima prijs/kwaliteitverhouding hoewel de wijn echt overpriced is. Deze gaat daar zeker 5 a 6 keer over de kop en dat is jammer. Hun huiswijn past prima bij het eten, maar als je daar 10 -12,50 voor vraagt dan is dat een mooie prijs. ZIjn geen top tapas maar dat mag je voor deze prijs en bij onbeperkt eten ook niet verwachten. Bepaalde gerechten zijn wel heel erg gekruid en / of vet. Dat is jammer. Ambiance niet heel geweldig maar voldoende om met leuke mensen een leuke avond te hebben. Bediening zeer attent en hulpvaardig
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
toen wij hier laats gingen eten was het eten lauw en taai. ook kregen we sommige bestelde dingen niet en eten wat we niet besteld hadden wel. de bediening was nergens te zien om er een melding van te maken. Bij afrekenen bleken er drankjes op de rekening te staan die we niet besteld hadden en moesten erg lang wachten voor het uitgezocht was, ook al wisten wij wat we besteld hadden. geen aanrader