Tapasbar Huize den Eng

Voordelig
Erg kort
Ge B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk, dat verwacht je niet in een klein dorp, echt een aanrader, geweldige kleine gerechten, voor een billijke prijs, komen zeker terug
AnnickSkowronek .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteravond met zijn vieren gegeten bij deze tapasbar. We hadden goede verhalen gehoord, dus wilden er graag een keer heen! We werden erg vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht, ergens achterin het restaurant in een grote ruimte. Je verwacht niet dat het zo groot is als je het restaurant binnenloopt ;-). Voor dat we gingen eten kregen we wat stokbrood met aioli. Ik denk dat ze hier wat meer aandacht aan kunnen geven, bijvoorbeeld ander soort brood en tapenade erbij. We hebben verder heerlijk gegeten. We hebben bijna alle tapas kunnen proberen en ze vielen goed in de smaak. Bediening is erg attent en ze vragen vaak of het naar wens is en of je misschien nog wat te drinken wil bestellen. Prijs/kwaliteit is erg goed. Zeker een aanrader en we gaan hier vaker terugkomen!
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij de Eng in t Goy. Vriendelijke bediening, gezellige huiselijke sfeer. Er was niet een gerecht bij dat niet lekker was. We hebben genoten en gaan zeker nog een keertje terug.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij zijn hier nu al meerdere keren wezen eten. Heerlijke, vers bereide tapas welke ook smaakt naar wat het is. Uitzonderlijk vriendelijk personeel en huiskamerachtige sfeer. Een echte aanrader en wij komen zeer zeker weer.
BerryRichtersz .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteravond lekker met z'n vijven voor €20,50 p.p. onbeperkt tapas gegeten! Kaart is klein zodat je als je wilt alles wel een keertje kunt proberen. Eten is gewoon lekker maar niet heel speciaal. Positieve uitschieters: Pikant haasje en kipsaté. Al met al lekker gezeten; terras buiten ziet er leuk uit, alleen beginnen maar er wel is wat opgefrist worden. Verder gezellige, huiskamer-achtige sfeer.
L G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Het lijkt of de tapas allemaal kant en klaar zijn. Sommige smaken wel lekker maar kan je zelf ook zo bij groothandel of supermarkt halen. Jammer, ze zouden er best iets leuks van kunnen maken.
Wiemo .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
personeel is vriendelijk en attent.
Eten is goed maar geen bijzondere tapas.
Het wordt snel geserveerd en je bent daardoor ook snel weer weg. Dit is jammer.
Decor is rommelig en stoffig.
Parkeren langs een smalle drukke weg.
JBuit .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Vorige week met een grote groep gaan eten. Wat een tegenvaller. Kleine krakkemikkige harde stoelen en banken. De toiletten waren smerig, de wasbak had al langere tijd geen schoonmaak lapje gezien. Er werden bijv. 3 glazen cola besteld, de één met een roerstokje en de andere 2 zonder iets erbij zoals ijs of een citroentje. De glazen waren vet en niet schoon. Op de tafel leunen om een gesprek te voeren is niet verstandig omdat de hele tafel plakte. Daarnaast de tapas.....tsja wat was daar nou over te zeggen nog...Een paar bakjes voor 9 personen...het werd wel snel aangevoerd qua bakjes maar het was gewoon bedroevend. Het leek op kant en klaar magnetron voer. Te slecht gewoon. Erna was de mogelijkheid te bestellen van de kaart, maar 2 hapjes per persoon per keer. En de periode ertussen dat dat kwam was erg lang. Gelukkig was er stokbrood van de bakker verderop.
Dit was een eenmalig bezoek. Een schoonmaker en een kok zou wonderen doen.
Xinap .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
De tapas smaakten allen redelijk tot goed. Zat geen vieze bij, maar ook geen overheerlijke
Bediening vriendelijke, maar mag iets meer rondkijken en alerter zijn. We moesten bv. een witte wijn 3 x opnieuw bestellen want die werd vergeten...
De schedels en vellen van dieren aan de muur vallen niet in mijn smaak, maar de opzet en tafels en stoelen en de sfeer was prima.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Gisteren voor het eerste met vier man hier gegeten.
Mooie locatie en binnen heb je niet het idee in een restaurant te zitten.
Meer een soort huiskamergevoel.
Het eten was prima, alleen de grote gamba's hebben we laten staan.
Het pittig haasje, de zalm en de lamskoteletjes zijn aanraders!
Personeel was erg vriendelijk en de tapas werden vlot aangevuld.
Drinken (wij hebben geen alcohol gedronken) was ook prima betaalbaar.
Daarnaast vond ik het ook nog behoorlijk druk voor een woensdagavond. Niet té druk, maar het zegt denk ook wel wat over het restaurant als je dat voor elkaar krijt op woensdagavond.
Prijs-kwaliteit is ook gewoon prima. Met een drankje of 4 p.p., een toetje én fooi, betaalden wij 70,- per koppel.
Zeker een aanrader om nog eens naar terug te gaan.
Suzevanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Bediening erg vriendelijk en sommige gerechten waren lekker maar de meeste erg vet en zout. En er had wel wat meer keuze ik tapas vis op de kaart mogen staan!
WillyvanDregt .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Ergens in de 'middle of nowhere' vind je Tapasbar Huize den Eng. Afgelopen woensdag heb ik daar met twee vriendinnen/collega's tapas gegeten volgens het concept: 'onbeperkt tapas eten'. Leuk, lekker en voor ieder wat wils: vlees, vis of vegetarisch. Per keer kun je twee gerechtjes bestellen. Dit net zo lang tot je genoeg hebt. De porties zijn niet te groot, niet te klein en erg smakelijk.Vooral de zelfgemaakte aioli is een aanrader. De service is prima en zeker niet opdringerig. Het decor is somber en wat kaal, maar we vonden dit niet storend, paste eigenlijk wel bij dit soort restaurant. Buiten is een groot terras waar je 's zomers lekker buiten kunt zitten, genietend van de rust. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Heerlijk op het terras gegeten. Het is allemaal goed van smaak, maar er was geen Tapa die er echt uitsprong.
Het lekkerste vond ik het toetje, de crema catalana.
De bediening is goed en vriendelijk.
De plek is mooi met uitzicht op het weiland.
Lekkerbekken12345 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Op de site staan mooie foto's, maar wij mochten achterin zitten wat erg ongezellig was. (zaaltje). Er stond een harde muziek in de ruimte ernaast (volgens personeel voor de gasten die daar zaten), na het toilet bezoek even gekeken in die ruimte, bleek de eigenaar daar te biljarten. Er wordt hier geen kraanwater geserveerd, alleen flesjes Spa blauw. Bestellingen komen niet tegelijkertijd, dus er zitten altijd mensen te wachten op eten. Eten is te gekruid ( zelfs patat, zal wel goed zijn voor de drankverkoop), met veel knoflook en uitjes. Onze kinderen zijn 11, maar er werd standaard van uitgegaan dat ze ouder waren, dus ze wilden ons de volle mep laten betalen. Let hier dus goed op.
Geen aanrader.
Lolaisabelle .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Al een aantal malen hier lekker gegeten. Veel van de gerechten zijn heerlijk, sommige populaire gerechten zijn halverwege de avond wel eens op. Dat is jammer. Wij komen hier graag. Het All You can eat concept is leuk in dit vrij bijzondere restaurantje tussen de weilanden.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Leuke avond gehad. Prima prijs/kwaliteitverhouding hoewel de wijn echt overpriced is. Deze gaat daar zeker 5 a 6 keer over de kop en dat is jammer. Hun huiswijn past prima bij het eten, maar als je daar 10 -12,50 voor vraagt dan is dat een mooie prijs. ZIjn geen top tapas maar dat mag je voor deze prijs en bij onbeperkt eten ook niet verwachten. Bepaalde gerechten zijn wel heel erg gekruid en / of vet. Dat is jammer. Ambiance niet heel geweldig maar voldoende om met leuke mensen een leuke avond te hebben. Bediening zeer attent en hulpvaardig
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
toen wij hier laats gingen eten was het eten lauw en taai. ook kregen we sommige bestelde dingen niet en eten wat we niet besteld hadden wel. de bediening was nergens te zien om er een melding van te maken. Bij afrekenen bleken er drankjes op de rekening te staan die we niet besteld hadden en moesten erg lang wachten voor het uitgezocht was, ook al wisten wij wat we besteld hadden. geen aanrader
Gabi C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
De service vond ik erg goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Maar al is het personeel nog zo goed, als het eten niet lekker is dan is het 1 keer en nooit meer. Nou helaas was het eten erg slecht. Niet 1 gerecht vond ik lekker. Het eten was erg vet en van slechte kwaliteit. Naar mijn idee leek dan ook alles uit potjes, pakjes en uit de vriezer.
Wat ik wel heel bijzonder vond was dat er om 20.00u geen tafel op het terras meer vrij was. Het restaurant zat dus vol. Ja, onbeperkt Tapas eten voor %u20AC 19,50 is niet duur, maar dan betaal ik toch graag een tientje meer.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Ja wat moet ik hier nou van zeggen dit is denk ik de tweede of derde keer dat ik hier kom en ga eigenlijk altijd weg met het zelfde gevoel. Dit was de laatste keer.

De prijs is 19.50 is goed en er zitten wel aardig tapas tussen voor die prijs.
De drank is vervolgens in mijn ogen erg vreemd je kan geen glas kraanwater krijgen.
‘Nee wij serveren alleen flessen water.’ Okay maar dan verwacht ik toch op zijn minst.
Een flesje te krijgen nee gewoon een glas met water… (jaja en die komt zeker niet uit de kraan).
Maar goed als ze daar op willen verdienen prima het gaat tenslotte om het eten.

Dan ben je met grote groep 6+ mensen dan ga je in vullen ieder 2 tapas en dan kan het lekker eten beginnen nou ja als je überhaupt krijgt wat je besteld hebt.
De eerste ronden waren er 2 gerechten niet bezorgt en was er 1 ding neer gezet waar wij niet om gevraagd hadden. De volgende rondes herhaalde dit zich dit meerdere keren.
Ook door de manier waarop het gebracht word niet alles tegelijk en gewoon neer gezet hier heb je …
en weg is de bediening. Dat je je echt gaat afvragen zal ik deze keer wel iets krijgen van wat ik besteld heb.

Dit zou veel beter georganiseerd moeten worden! Als je lekker aan het tafelen bent met mensen wil je niet hele tijd er mee bezig zijn dat iemand nog niet gehad heeft.
Zou zeggen leveren de ronden gewoon in 2 bedingingen max uit en leg pas en nieuw kaartje neer op het moment dat alles ook echt is uitgeleverd.

Dus voor de prijs en eten aanraden. voor de bedinging en organisatie niet naar toe gaan.
Zonneschijnhouten .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Eigenlijk zijn wij hier vaste klant. De sfeer is altijd thuis komen en het eten is erg lekker. Als je een keer iets niet krijgt bestel je het de volgende ronde gewoon nog een keer. De mensen die hier werken lopen hier met plezier rond en dat merk je ook. Geen moeite teveel en altijd tijd voor een praatje. Wij komen hier zeker weer terug.