Tapasbar España

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Tapasbar España

Even naar Spanje

In de Granada Tapas Bar vergeet je direct al je dagelijkse beslommeringen. Eenmaal over de drempel ben je direct in Spanje. Het interieur is verbluffend gedetailleerd. Ontworpen met zorg, liefde en veel geduld. Deze eigenschappen zie je ook terug in het eten. Er is gewoon niets op aan te merken. Kom ook en proef vakantiesferen. Zondags wordt de toon gezet met gezellige live muziek. Hier ben je er echt even helemaal uit.

Meer informatie over restaurant Tapasbar España

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar España

Noémi L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening, alleen er stond wel een tocht in het restaurant.
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was goed, maar de prijzen zijn minder gunstig voor datgene wat je krijgt. Echter dat weet je als je in Amsterdam in de buurt van het Leidseplein gaat eten.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wel erg rustieke inrichting, bediening een tien, erg leuk en eten een hele dikke acht.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima gegeten maar kwaliteit was matig. Inmiddels heb ik bij erg veel restaurantjes gegeten in Amsterdam en qua eten zou ik dit een 6,5 geven. Presentatie is wel netjes. Bediening is vriendelijk. Inrichting is matig. Vooral een locatie waar veel toeristen komen en snelle omzet waarschijnlijk het doel is.
Helaas tot twee keer toe een fout op de rekening gevonden, dit is wel gecorrigeerd, maar zoiets zou niet tot twee keer toe mogen gebeuren.
Ik zou hier zelf niet nog een keer komen.
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Afgekomen op de goede recensies neergestreken in dit restaurant. Wij zijn gek op tapas èn op mooie Spaanse wijn. De serveerster is nieuw en niet of echt ingewerkt. Komt met een verkeerde fles wijn aan. Begrijpt er niks van. Na ingrijpen van een collega is dan de juiste fles gevonden. Gevarieerde menukaart. Eten is goed. Niet bijzonder. Bediening netjes. Minpunt is dat er geen kraanwater wordt geschonken bij de best dure wijn. Jammer. Ook is t koud omdat de deur naar buiten steeds open blijft staan. Niet behaaglijk dus. Al met al een voldoende.
TC Mehmet B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Claudio... bedankt voor de goede service. Eten was goed maar kon beter. Ondanks de toeristische druckte tafel bij de raam gekregen.
johanna B.
Bediening was vriendelijk.
De prijs van een restaurant, terwijl het een goed "eethuis" is.
Mooie porties, vers klaargemaakt.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met vrienden hier wezen eten met de actie van Iens. Bij binnenkomst was de eerste indruk niet heel best, het interieur is verouderd en oogt rommelig. Na goed rondkijken is het duidelijk dat er een Italiaans restaurant heeft gezeten, beetje jammer. Maar dan valt op dat de bediening alleen Spaans spreekt, vaak een teken van authenticiteit. En ja hoor, het eten is boven verwachting. Goede kwaliteit, mals vlees, verse ingrediënten. Voor herhaling vatbaar, ondanks enkele communicatiefoutjes die direct werden gecorrigeerd. Kan nog veel hoger scoren bij aanpassing van interieur.
Aafje B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wat ons tegenviel bij het hoofdgerecht, t.w. zarzuela, geen brood of rijst aanwezig was. Bij navraag werd wat brood met aioli gebracht waarvoor betaald moest worden
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met partner alleen avondje uit in Amsterdam (zonder kids !!!).
We togen naar (tapasbar) Espana bij het Leidseplein met een reservering van IENS (50% korting op de rekening).
Toen we dit vertelden aan de serveerster, was ze in lichte shock, nam met haar telefoon een foto van mijn reservering op mijn smartphone en werden gevraagd om binnen te zitten (waar het al overloaded) was.
"Hoezo ?" zei ik en ik bleef gewoon zitten met de melding, dat ik anders wel bij de buren zou eten. Gelukkig draaide ze bij.
Ook de overige personeelsleden in de bediening wisten niets van de IENS-actie (ook behoorlijk geshockeerd).
Lijkt me, dat de eigenaar/baas dit beter aan zijn personeel moet communiceren.

De tapas waren OK, gamba's in knoflook lekker makkelijk pelbaar/deels gepeld. Wel allemaal 'middle of the road'; smaak is duidelijk aangepast aan de doorsnee toeristen, die hier natuurlijk in grote getalen rondlopen.
De rekening werd 'met een brok in de keel' gebracht, alsof zij het uit eigen zak betalen. Doei
CY M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hier terecht gekomen met de ah actie. Zou normaliter niet zo gauw gaan eten bij een tentje tussen de toeristen. Maar tot onze verbazing was het eten erg lekker. We hadden de zarzuela en paella. Beiden zeer smaakvol. Dame van de bediening was erg vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.
Wen S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wat een verrassing! Echte Spaanse tapa's, mooie muziek en professionele bediening. Wij hebben zelf jarenlang in Spanje gewoond en zitten vaak tenenkrommend in zogenaamde tapa's restaurants in Nederland. Vaak heeft het allemaal niets met tapa's te maken. Maar bij España kennen ze hun pappenheimers! De chorizo in cider is een aanrader, heerlijk! Zelfgemaakte sangria is ook echt een aanrader. Prijs/kwaliteit is dik in orde! Wij komen zeker terug.
De tafel van Jesse H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Lekkere paella, prima sangria en hele vriendelijke bediening
Eva W.
gezellig restaurant met lekkere paella en erg goede bediening. Fijne avond gehad!
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Het eten is oké, niet hoog culinair. Wat je kan verwachten van een restaurant met
Doelgroep touristen in de buurt van Leidseplein. Prijs was prima, wij hadden 20% korting vanwege een actie maar ze waren vergeten mee te nemen in de rekening. Na mijn opmerking is dit netjes rechtgezet.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk tapas gegeten. Lekkere gerechtjes, flink op smaak en voor drie personen best ruime porties. Vriendelijke bediening.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Via de Xenos dineractie bij dit restaurant uitgekomen. Na ruim 45 minuten wachten kregen wij ons voorgerecht: geitenkaassalade. Echt een salade kan je 2 plakken geitenkaast, een grof gesneden appel,en halve tomaat en twee stukjes stokbrood niet noemen. Desondanks smaakt het niet slecht. Echter tijdens het eten van het voorgerecht kwam de ober al met mijn hoofdgerecht aanzetten. Toen ik daar wat van zei, kreeg ik als reactie: "Tja, de keuken." Vervolgens duurde het ruim een kwartier (!) voordat mijn partner haar hoofdgerecht kreeg. Mijn eten, spaanse burger, was verbrand en gortdroog. Het eten van mijn partner, visschotel met schelpdieren, was aardig maar bevatte inktvis. Dat stond niet vermeld op het menu. De creme brullee als toetje was snottig met heel slecht gekarameliseerde suiker. Deel personeel was NL taal niet machtig. Kortom: Een hele slechte ervaring!
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik was eerst sceptisch om hier te gaan eten, midden tussen touristententen die meesral met slecht eten stunten. Gelukkig wel gegaan en ik moet zeggen: nergens anders betere tapas in Amsterdam gegeten!!! Service was prima, het was heel druk maar alsnog vlot en vriendelijk personeel. Absolute aanrader!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Via social media lokt men klanten door het all you can eat-concept. Onbeperkt tapas voor € 15,- p.p. Bediening is vlot en aardig. Gerechtjes zijn niet verrassend. De verrassing zit in de prijs van de dranken. Die is te hoog. Half litertje sangria voor € 15,- is te gek. Karaf water is ook niet te krijgen, je bent verplicht om een fles Sourcy te kopen. Samengevat: eten okay, dranken veel te duur.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij wilden met z'n tweeen gezellig lunchen en tapas eten, maar konden alleen het driegangenmenu bestellen, dat was inderdaad de bekende aanbieding. De geitenkaassalade was heerlijk, het hoofdgerecht eenvoudig maar fris kwam veel te snel zodat we daar nauwelijks van gegeten hebben. Een karaf of een glas heerlijk Amsterdams water is niet te verkrijgen. De fles rose was prima. Achteraf hadden we beter toch tapas kunnen bestellen........
Dit menu is te duur voor deze eenvoud.
joli_isabella .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben met de AH actie ontzettend goed gegeten. Het menu was zeer goed.
De paella was voortreffelijk.
We komen zeker een keer terug.