Tapasbar España

Korte Leidsedwarsstraat 89 1017 PX Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

Speciale deals

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tapasbar España

Even naar Spanje

In de Granada Tapas Bar vergeet je direct al je dagelijkse beslommeringen. Eenmaal over de drempel ben je direct in Spanje. Het interieur is verbluffend gedetailleerd. Ontworpen met zorg, liefde en veel geduld. Deze eigenschappen zie je ook terug in het eten. Er is gewoon niets op aan te merken. Kom ook en proef vakantiesferen. Zondags wordt de toon gezet met gezellige live muziek. Hier ben je er echt even helemaal uit.

Meer informatie over restaurant Tapasbar España

7,1

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar España

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Hier met 50% korting via Iens gegeten. Ruime keuze aan tapas, ook voor vegetariers. Ze hebben ook gewone hoofdgerechten, maar deze hebben wij niet geprobeerd. De sangria was heerlijk! Bediening erg vriendelijk en attent.
H.kaspers K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten . Uitstekende paella, voorafgegaan met een geweldige geitenkaas-salade.
Yesss .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Nog nooit zo slecht gegeten als in dit restaurant. Ongeïnteresseerde bediening,ik zou zeggen zoek een andere baan,octopus niks meer dan zuur,Spaanse ham droog,kalamaria hetzelfde als de octopus,ben in vele restaurants geweest maar dit mag geen restaurant heten,binnen 15 weg en 51 euro lichter. Helaas
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Prima tapasrestaurant in de binnenstad. Goede (rode) huiswijn. Erg prettige bediening.
Tapas die wij bestelden prima kwaliteit, niets op aan te merken. Dankzij de 50% regeling van Iens een uitstekende maaltijd voor een prettige prijs. Zonder de kortingsregeling blijft privé een hapje eten in Amsterdam een dure aangelegenheid helaas.
Carline S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.....
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Beste eters, vandaag bijna 30 graden. Bij aankomst terras helemaal leeg en ook geen reserveringen op terras. Maar omdat wij bij Iens hadden geboekt en gebruik wilde maken van de 50 procent korting, die aangeboden werd op Iens, mochten wij alleen binnen zitten en niet op het terras. Zij waren niet voor rede vatbaar. Slechte zaak kom hier dus nooit meer en raad iedereen aan om niet te gaan. Hier wordt je dus niet als klant behandeld maar er wordt gekeken naar wat je afrekent blijkbaar. Zoals jullie kunnen zien eten wij regelmatig buiten de deur ook via Iens, wij wonen in Amsterdam zijn dus vaste gasten hier en daar. Ik heb nog nooit een slechte recensie geschreven maar was hier dus wel helemaal klaar mee
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker gegeten om 1630 uur gererveerd, voor 17 uur dezelfde dag. We konden pas met de trein terug na 1830 uur. Op een gegeven moment werd het bij het open raam fris, de ramen weeden uit eigen beweging gesloten, oplettend personeel. Een restsurant om nog eens terug te komen.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Persoonlijk fan van tapas maar de gerechten waren zeer divers in kwaliteit, ondanks dat het nog rustig was. Calamares had draden, de spareribs waren heel droog (wat volgens de bediening zo hoorde, zeer bijzonder..). Champignons, de groente (bijgerecht) en garnalen waren lekker. Restaurant is wat saai ingericht, maar wel verzorgd. Voor ons niet voor herhaling vatbaar door de kwaliteitsverschillen van de gerechten. Personeel was verder wel heel vriendelijk en goed aanwezig.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Het eten was op zich wel lekker, het was niet slecht, maar we waren ook niet bijzonder onder de indruk. Het personeel maakte wel veel goed, de dames in de bediening waren erg vriendelijk en behulpzaam. Een paar dingen die opvielen waren dat alle menu's een beetje plakten, en dat de gerechten soms wat saai waren: als je tonijnkroketjes bestelde, kreeg je ook echt helemaal niks anders dan drie kleine tonijnkroketjes. Ook vonden we het apart dat ze een hele pagina vol tapas hebben, maar niet iets van een menu waarbij zij een paar gangen bedenken, je moet echt zelf precies kiezen welke je wilt hebben.
Ton.duivis D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
gezellig restaurant goede en smaakvolle gerechten tegen een gunstige prijs
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Gegeten met een 50% kortingsactie. Prijs-kwaliteit verhouding daardoor erg gunstig. Eten was goed, locatie misschien wat minder.
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Eten was boven verwachting (hadden paella), maar de korting van 50% kregen we niet omdat we daarvoor binnen moesten zitten. Let daarop. Kraanwater doen ze ook niet aan. Zou er niet nog een keer heengaan.
Isabella M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Ottimo
Marjorieke D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
na online met iens te hebben gereserveerd verliep alles soepel. de Tapas waren erg lekker en de bediening was goed en plezierig.
Angeli H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
De tapas zijn goed en gevarieerd. De sla mag wel meer sla en minder maïs bevatten. Bedienende dame is vrolijk en vriendelijk. Er mag wel wat meer aandacht zijn voor verzoeken: wij moesten naar het theater en moesten zo lang op onze thee wachten dat we die niet op konden drinken.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
De meiden in de bediening zijn top! En neem vooral de lamsspies zelden zo lekker deze gegeten.
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekkere tapas, veel keuze en erg vriendelijke service! Eigenlijk over alles zeer tevreden, vond het alleen wat tochtig/fris in het restaurant.
Lubna O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Service en bediening was echt super.

Uitstraling restaurant en eten was echt ver onder de niveau en de prijs was absurd hoog voor wat je krijgt.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Met een Groupon hier tapas gegeten. De keuze is dan iets minder dan op de kaart. Het eten smaakte wel goed maar erg bijzonder is het niet. Je krijgt ook best veel en hierdoor raak je snel vol. Ziet er leuk en gezellig uit van binnen. Het personeel is erg aardig en over het algemeen liep alles wel netjes en vlot.