Tapasbar España

Korte Leidsedwarsstraat 89 1017 PX Amsterdam Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Tapasbar España

Even naar Spanje

In de Granada Tapas Bar vergeet je direct al je dagelijkse beslommeringen. Eenmaal over de drempel ben je direct in Spanje. Het interieur is verbluffend gedetailleerd. Ontworpen met zorg, liefde en veel geduld. Deze eigenschappen zie je ook terug in het eten. Er is gewoon niets op aan te merken. Kom ook en proef vakantiesferen. Zondags wordt de toon gezet met gezellige live muziek. Hier ben je er echt even helemaal uit.

Meer informatie over restaurant Tapasbar España

6,9

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar España

Lubna O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Service en bediening was echt super.

Uitstraling restaurant en eten was echt ver onder de niveau en de prijs was absurd hoog voor wat je krijgt.
Berry B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De tapas waren lekker en boven verwachting, zeker de lamsspies. De porties tapas waren flink. Het personeel was vriendelijk en bij vertrek kreeg mijn vriendin nog een roos omdat het Valentijnsdag was. De inrichting is niet hoogstaand en vrij basic, ziet er wat goedkoop uit en en mist sfeer.
Prijs-kwaliteitsverhouding was vanwege de IENS 50% kortingsactie uitstekend.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekkere Spaanse tapas en paella gegeten met de IENS kortingsactie (-50%).
Prijs-kwaliteitsverhouding daardoor erg gunstig.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Prima service. Mijn drankje werd goed in de gaten gehouden en de bediening zocht oogcontact. Het eten was ook goed. De porties waren best groot waardoor je niet zoveel tapas hoeft te bestellen. Ik vond de chorizo erg lekker.
Interieur is niet per hoogstaand maar voor deze prijzen ook niet relevant.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gewoonweg slecht. Sfeer en inrichting matig, bediening redelijk, kwaliteit eten bedroeven slecht.
Met 4 vrienden hier gegeten, geplaatst met z'n vijven aan een tafeltje van 4.
Alle 5 waren we eigenlijk na de eerste ronde al klaar. Komen we echt nooit meer terug.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader dus!
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Perfect restaurant voor redelijke prijs niet hoogstaand maar zeer zeker goede smaken
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Een druk bezocht restaurant. De tapas zijn redelijk, wel flinke porties. Hoofdgerecht: paella met kip is nogal zout. De mixed grill is goed. Service is goed, vlot en vriendelijk. Voor ons met 7 personen een goede gelegenheid om heen te gaan voorafgaand aan theaterbezoek.
Francine S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Tapas lekker, wijn (Tempranillo uit La mancha, bio) lekker, sangria ook per glas, bediening heel goed. Met de genoten korting is het erg goedkoop!
Cinzia G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Ottimo, personale gentile
Will W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. En voelde ons erg welkom. Wij houden ervan als er een echte gastheer is die op een gezellige oprechte manier zijn gasten aandacht geeft.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heel vriendelijk en vrolijk personeel! Eten prima, niet heel speciaal.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijke internationale bediening, prima tapa's. Lamspiesjes met pittig sausje en geitenkaas aanraders!
Noémi L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening, alleen er stond wel een tocht in het restaurant.
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was goed, maar de prijzen zijn minder gunstig voor datgene wat je krijgt. Echter dat weet je als je in Amsterdam in de buurt van het Leidseplein gaat eten.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wel erg rustieke inrichting, bediening een tien, erg leuk en eten een hele dikke acht.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima gegeten maar kwaliteit was matig. Inmiddels heb ik bij erg veel restaurantjes gegeten in Amsterdam en qua eten zou ik dit een 6,5 geven. Presentatie is wel netjes. Bediening is vriendelijk. Inrichting is matig. Vooral een locatie waar veel toeristen komen en snelle omzet waarschijnlijk het doel is.
Helaas tot twee keer toe een fout op de rekening gevonden, dit is wel gecorrigeerd, maar zoiets zou niet tot twee keer toe mogen gebeuren.
Ik zou hier zelf niet nog een keer komen.
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Afgekomen op de goede recensies neergestreken in dit restaurant. Wij zijn gek op tapas èn op mooie Spaanse wijn. De serveerster is nieuw en niet of echt ingewerkt. Komt met een verkeerde fles wijn aan. Begrijpt er niks van. Na ingrijpen van een collega is dan de juiste fles gevonden. Gevarieerde menukaart. Eten is goed. Niet bijzonder. Bediening netjes. Minpunt is dat er geen kraanwater wordt geschonken bij de best dure wijn. Jammer. Ook is t koud omdat de deur naar buiten steeds open blijft staan. Niet behaaglijk dus. Al met al een voldoende.
TC Mehmet B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Claudio... bedankt voor de goede service. Eten was goed maar kon beter. Ondanks de toeristische druckte tafel bij de raam gekregen.
johanna B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening was vriendelijk.
De prijs van een restaurant, terwijl het een goed "eethuis" is.
Mooie porties, vers klaargemaakt.