Over restaurant Tapasbar en Restaurant Triana

De zonnige Spaanse keuken

Vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met die typische mediterrane sfeer. Geniet van de lekkerste tapas, gemaakt van de meeste verse en biologische seizoensproducten. Neem een hap en de zon gaat schijnen. Je proeft de liefde en passie die in elk gerecht wordt gestopt. Spaans genieten in hartje Den Haag.

Meer informatie over restaurant Tapasbar en Restaurant Triana

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Eten8,5/10
Service8,4/10
Decor7,7/10
Anton V. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Prettige bediening en zeer gevarieerde verse gerechten van heel goede kwaliteit. Alles uit eigen keuken. Een aanrader!
Rick V. Fijnproever (5 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijke tapas gegeten, alles was heerlijk en smaakte goed. Toppers waren de tortilla ( net zo lekker als bij de beste tenten in Spanje), de Iberico kroketjes en de kippendijen. En ook het brood met aioli was erg lekker. Lekkere wijn erbij uit Extremadura. Vriendelijke bediening, en leuke, weliswaar krappe zaak.
Daan V. Fijnproever (5 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij waren onderweg naar het vuurwerk in Scheveningen, maar toen we nogal overvallen werden door de drukte, besloten we hals overkop op zoek te gaan naar een tapasrestaurant in Den Haag. Iens leidde ons naar Triana. We belden en konden 'een tafeltje buiten' reserveren. Wat waren wij blij verrast! Midden in het centrum van Den Haag, liepen we een steegje in, en het was alsof we Spanje ingelopen waren. De sfeer was geweldig, ook de bediening was zeer attent en vlot! Het eten was (voor een tapasrestaurant) zeer goed en ook de presentatie ervan was vermakelijk. Absoluut een aanrader!
AMeHa . Fijnproever (8 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Het is natuurlijk niet te tippen aan het eten in het 'echte' Spanje, maar het komt wel in de buurt. Heerlijke tapas gegeten, lekkere rustige maar gezellige sfeer. De inrichting doet me ook denken alsof ik een beetje op vakantie was. Service is top, ze zijn erg vriendelijk daar.
Stephaniebell48 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Super avond gehad bij Triana! Het eten was ontzettend lekker, bediening attent en gezellig, sfeer top! Echt een aanrader !
SNail . Gastronoom (15 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was goed te merken dat de kok niet Spaans was. De saus van de albondigas was hetzelfde als bij de kabeljauw, tonijn en zalm. Daarnaast hoort de meeste smaak in de vis of vlees te zitten. De gehaktballen, waren niet vers gemaakt. alleen de ansjovis was redelijk. Nee, hier zat niks Spaans aan.
Tafel70 . Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Relaxte sfeer. Enige minpuntje mag geen naam hebben, ze gebben geen gewone thee alleen met smaakjes. Maar dat hebben ze goedgemaakt door een soort smaakjeswater te geven.
Gijsq . Fijnproever (5 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekkere tapas gegeten! Niet heel speciaal maar gewoon goed en zoals het hoort op z'n Spaans klaar gemaakt... Bediening is erg attent en gastvrij, de plek waar we zaten was weer wat krapjes.
Herman J. Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016

Wij komen hier al zeker drie jaar en nog steeds is het hier een pure verwennerij vooral de ibericoham, top. De bediening is ook zeer vriendelijk en je voelt je er erg op je gemak. Mooie wijnen zoals de amarone. we eten hier zeer regematig. een aanrader voor iedereen!
Ivar D. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben diverse Tapas restaurants bezocht in het centrum van Den Haag maar dit is wat ons betreft de beste. Elk gerechtje heeft zijn eigen identiteit en smaak. Persoonlijke hoogtepunten: de gebakken Chorizo, de Portabello en de ossenhaaspuntjes. Bediening is erg vriendelijk en vlot ondanks de drukte.
Judith D. 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na de goede recensies gelezen te hebben had ik echt zin om bij Triana te gaan eten. Het eten was echt heel lekker, maar het jammere was de service. We werden voor ons gevoel maar aan ons lot over gelaten. De bediening is geen één keer langs gekomen om te vragen of we meer wilden bestellen of nog een drankje wilden. We hebben er wat over gezegd en toen werd er gezegd: ja, maar het is druk. Heel erg jammer, maar wij komen hier niet meer terug.
Jack D. Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Vriendelijk en servicegericht personeel. We werden met een glimlach ontvangen en adequaat bediend. Tapas zijn iets prijzig maar de kwaliteit was uitstekend. Prima tapasbar die een beetje verstopt zit op het chique Noordeinde
Juliek . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Voor een feestelijke gelegenheid hebben we met ons gezin bij Triana gegeten. We werden warm en zeer gastvrij ontvangen. Een goede tafel bij de bar was ons plekje voor de avond. We hadden ervoor gekozen om niet zelf iets uit het menu te kiezen, maar ons te laten verrassen door de chef. De ene heerlijke schaal na de andere kwam op tafel. Hoogtepunten voor ons waren zeker het tonijngerecht, de heerlijke ossenhaas en de overheerlijke dadels met sinaasappel en spek uit de oven. We voelden ons zeer verwend die avond. Je waant je gedurende een avond in Zuid-Europa door de fijne mediterrane sfeer. Volgende keer hoop ik dat het mooi weer is en we op het leuke terras buiten kunnen eten.
Barbera L. Gastronoom (20 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We kwamen aan, een klein restaurantje wat vol zat. We hadden online gereserveerd, de gastheer zei al dat er wat problemen waren met de online reserveringen, of het erg was om eerst aan de bar te zitten. Daar van een glas heerlijke wijn genoten en na een 10 minuten naar de tafel gebracht.

De menukaart bood voor ons veel lekkers. Totaal hebben we van 7 tapas genoten, het smaakte allemaal erg goed. Ik waande me even in Spanje. De bediening ging vrij vlot, ondanks de drukte.
Lekker eten, goede wijn, smaakvolle sangria en aardig personeel met ervaring..
We komen hier graag nog eens terug
JvanMierlo . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een eerste kennismaking met Triana is ons goed bevallen. Oké, het decor is wat gedateerd en toen we binnen kwamen stonden sommige tafeltjes wel wat dicht bij elkaar maar we hebben bij nader inzien geen last van de 'buren' gehad, voldoende 'prvacy'. Het personeel is zeer voorkomend en vriendelijk. Het eten is heerlijk; de spinaziekroketjes en tonijnpuntjes krijgen een 10 met een griffel. Hier komen we zeker terug. Aanrader.
Anne P. Gastronoom (15 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vanavond gezellig bij dit leuke restaurant gegeten. Een dikke pluim voor de bediening, want wat een geweldige service! Anita, de serveerster, is een lust voor het restaurant met haar uitstraling en we zijn de hele avond dan ook op onze wenken bediend. Dank daarvoor!!

Het eten was lekker, maar niet zo lekker als wij aan de hand van de recensies verwacht hadden. De albondigas waren naar onze smaak te zacht en tevens zaten er nog hele takjes in van de kruiden.. Niet zo fijn als je dat door slikt. De aubergine klonk op de kaart heel bijzonder, maar was een nogal smakeloos hapje. Echter de ossenhaas was dan weer wel heerlijk.. Al met al lekker gegeten, echter kennen wij betere tapasbarren in den haag.

Desalniettemin een aanrader!
Little_Chef M. Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Eten was erg lekker, met een hele brede keuze aan tapas. Vriendelijke en behulpzame bediening. Het was niet zo druk, wat de sfeer niet zo ten goede kwam. Enige minpuntje was dat iemand van het personeel bij de deur stond te roken en die rook dreef vervolgens het restaurant binnen. We gaan zeker een keer terug.
John B. Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Voor de 3 in een jaar tijd, heerlijk gegeten, veel variatie waardoor je bijna niet weet wat je miet kiezen. Top. Tip opscheplepels bij de gerechtjes.
Andrejk . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Al om 17 uur op dinsdag aanwezig en als enige. Zeer hartelijke en vriendelijke ontvangst en een ontspannen en gezellige bediening. Eten geweldig, de ossenhaas is een aanrader. Als toetje de crema Catalana, deze werd vers gemaakt en warm opgediend, met een likeurtje gratis erbij vanwege de vertraging. Had natuurlijk niet gehoeven, zo'n vers gemaakt toetje is de perfecte afsluiting van een uitstekend etentje.
RH123 . Gastronoom (16 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Super tapas lekkere kleine gerechtjes, smullen!
Mooi en leuk restaurant.
De wijnen waren uitstekend pasten zeer goed.
Prima Prijs/kwaliteit verhouding