Over restaurant Tapasbar en Restaurant Triana

De zonnige Spaanse keuken

Vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met die typische mediterrane sfeer. Geniet van de lekkerste tapas, gemaakt van de meeste verse en biologische seizoensproducten. Neem een hap en de zon gaat schijnen. Je proeft de liefde en passie die in elk gerecht wordt gestopt. Spaans genieten in hartje Den Haag.

Meer informatie over restaurant Tapasbar en Restaurant Triana

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Megan W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk tapas gegeten. Onze favoriet: Pulpo a la Gallega! Lekkerder dan we tweemaal in Spanje zelf hebben gegeten! Gerechtjes kwamen wel erg snel achter elkaar, daar had wat ons betreft iets meer tijd tussen kunnen zitten. Kwaliteit zeer goed!
Siesa M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben hier gisteravond gegeten. Wat een heerlijk eten, met zorg bereid. En de bediening is als een warm bad: vrolijk, erg aardig, efficient. Een pluim met name voor camarero Rafael. Super eten geserveerd door een superteam. Volgende keer als we in Den Haag zijn gaan we zeker weer.
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was prima, het restaurant gezellig en niet te groot. Wij komen zeker terug
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Echt hele smaakvolle en bijzondere tapas, totaal ander niveau dan het gemiddelde tapasrestaurant. Wij aten o.a. iberisch varken, gevulde artisjokken en gemarineerde octopus. Enige kleine minpuntje was dat de kaas van het kaasplankje te koud was met opdienen.

Inrichting was al erg sfeervol, recent zijn tafels en stoelen vernieuwd, zodat het nog beter zit. Bediening is super attent, de gastheer is spaans en al 25 jaar de eigenaar. Ik voel me hier altijd zeer welkom.
Sjors D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima restaurant! Ze hebben lekkere gerechten, die in een fatsoenlijk tijdbestek worden uitgeserveerd. Helaas liet de bediening in het begin wat na... We werden vrij sloom geholpen, maar het was allemaal zeer vriendelijk en netjes. Verder is de aankleding van het restaurant gezellig, we vonden het zo hier en daar alleen wel wat krapjes qua ruimte tussen de tafels. Kortom ben je op zoek naar een lekker hapje tapas, dan zit je bij Triana zeker goed!
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ik en mijn vriendin zijn hier samen gaan eten in een spontane bui. Wanneer je binnenkomt voelt het even of je naar Spanje bent vertrokken. Het eten was eigenlijk nog veel beter dan een gemiddeld Spaans tappa restaurant, en de bediening was ook heel vriendelijk en snel! Het is niet heel goedkoop, maar dat weegt niet op tegen de voordelen. Ik kom zeker terug!
Bonnie88 G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heerlijk gegeten en gezellige service! Het is een klein en sfeervol restaurant, zal hier zeker terug komen!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Prettige bediening en zeer gevarieerde verse gerechten van heel goede kwaliteit. Alles uit eigen keuken. Een aanrader!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijke tapas gegeten, alles was heerlijk en smaakte goed. Toppers waren de tortilla ( net zo lekker als bij de beste tenten in Spanje), de Iberico kroketjes en de kippendijen. En ook het brood met aioli was erg lekker. Lekkere wijn erbij uit Extremadura. Vriendelijke bediening, en leuke, weliswaar krappe zaak.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij waren onderweg naar het vuurwerk in Scheveningen, maar toen we nogal overvallen werden door de drukte, besloten we hals overkop op zoek te gaan naar een tapasrestaurant in Den Haag. Iens leidde ons naar Triana. We belden en konden 'een tafeltje buiten' reserveren. Wat waren wij blij verrast! Midden in het centrum van Den Haag, liepen we een steegje in, en het was alsof we Spanje ingelopen waren. De sfeer was geweldig, ook de bediening was zeer attent en vlot! Het eten was (voor een tapasrestaurant) zeer goed en ook de presentatie ervan was vermakelijk. Absoluut een aanrader!
AMeHa .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Het is natuurlijk niet te tippen aan het eten in het 'echte' Spanje, maar het komt wel in de buurt. Heerlijke tapas gegeten, lekkere rustige maar gezellige sfeer. De inrichting doet me ook denken alsof ik een beetje op vakantie was. Service is top, ze zijn erg vriendelijk daar.
Stephaniebell48 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Super avond gehad bij Triana! Het eten was ontzettend lekker, bediening attent en gezellig, sfeer top! Echt een aanrader !
SNail .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was goed te merken dat de kok niet Spaans was. De saus van de albondigas was hetzelfde als bij de kabeljauw, tonijn en zalm. Daarnaast hoort de meeste smaak in de vis of vlees te zitten. De gehaktballen, waren niet vers gemaakt. alleen de ansjovis was redelijk. Nee, hier zat niks Spaans aan.
Tafel70 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Relaxte sfeer. Enige minpuntje mag geen naam hebben, ze gebben geen gewone thee alleen met smaakjes. Maar dat hebben ze goedgemaakt door een soort smaakjeswater te geven.
Gijsq .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekkere tapas gegeten! Niet heel speciaal maar gewoon goed en zoals het hoort op z'n Spaans klaar gemaakt... Bediening is erg attent en gastvrij, de plek waar we zaten was weer wat krapjes.
Herman J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016

Wij komen hier al zeker drie jaar en nog steeds is het hier een pure verwennerij vooral de ibericoham, top. De bediening is ook zeer vriendelijk en je voelt je er erg op je gemak. Mooie wijnen zoals de amarone. we eten hier zeer regematig. een aanrader voor iedereen!
Ivar D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben diverse Tapas restaurants bezocht in het centrum van Den Haag maar dit is wat ons betreft de beste. Elk gerechtje heeft zijn eigen identiteit en smaak. Persoonlijke hoogtepunten: de gebakken Chorizo, de Portabello en de ossenhaaspuntjes. Bediening is erg vriendelijk en vlot ondanks de drukte.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na de goede recensies gelezen te hebben had ik echt zin om bij Triana te gaan eten. Het eten was echt heel lekker, maar het jammere was de service. We werden voor ons gevoel maar aan ons lot over gelaten. De bediening is geen één keer langs gekomen om te vragen of we meer wilden bestellen of nog een drankje wilden. We hebben er wat over gezegd en toen werd er gezegd: ja, maar het is druk. Heel erg jammer, maar wij komen hier niet meer terug.
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Vriendelijk en servicegericht personeel. We werden met een glimlach ontvangen en adequaat bediend. Tapas zijn iets prijzig maar de kwaliteit was uitstekend. Prima tapasbar die een beetje verstopt zit op het chique Noordeinde