Over restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner vanaf 17:00

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Eten8,2/10
Service8,2/10
Decor7,8/10
Erna K. Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Irene G. Fijnproever (3 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
2 weken geleden met een klein gezelschap gegeten. De tapas was okee maar daar blijft het voor mij ook bij. De tonijn was heerlijk echter zat er een lange zwarte haar in. De garnalen smaakte echter alsof ze uit de diepvries kwamen en waren te lang gebakken en daardoor taai. Ook de mosselen smaakte niet geheel vers. De specialiteit (bloedworst) smaakte erg lekker. Ik vond het jammer dat de artisjokharten uit blik kwamen. Ook de kroketjes waren volgens mij niet zelfgemaakt. Al bij al was de tapas oke maar helaas niet iets wat ik zou onthouden of waar ik terug voor zou komen. De bediening was wel vriendelijk en accuraat.
Kees V. (0 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
A.terpstra8 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heerlijk tapas gegeten wij El Pincho. De gemarineerde rauwe tonijn was onze favoriet, maar alle gerechtjes waren lekker. De bediening was prima.
Hier worden we blij van. Hartelijk dank.
Lucas S. Meesterproever (12 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Tapas restaurant waar je snel even een hapje kan eten maar ook avondvullend kan doorbrengen. Er wordt gewerkt met verse producten en de bediening is vriendelijk en vlot.
De calamaras was goed bereid, knapperig aan de buitenkant en zacht van binnen. Gamba's in knoflookolie komt pruttelend op tafel met de knoflook roomzacht op de bodem. De verse chroizo wordt geserveerd op een branden bakje maar is behoorlijk zout. Ook de gehaktballetjes zijn aan de zoute kant.
Kippepootje in knoflook prima. Spareribs wat zoet van smaak maar prima gegaard.
Een lekkere fles tempranillo erbij maakte het compleet.
Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Beste Lucas. Hartelijk dank voor je mooie recensie. We zijn blij dat jullie een gezellig avond in
El Pincho hebben gehad. We zien jullie graag terug. Groet team El Pincho
Anja87 . Fijnproever (3 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gegeten met een vriendin bij el Pincho. We werden leuk ontvangen door het personeel. We hadden 3 tapas per persoonn besteld om te delen. De tapas waren heerlijk!! We zaten wel vol. Dus volgende keer bestellen we 2 tapas per keer!
Beste Anja.
Gezellig dat jullie er waren. Volgende keer inderdaad wat minder per keer bestellen ;}
Groet Paul
Adrie V. Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hadden alle gerechten op een lijstje gezet, maar kregen toen ook vrijwel alles gelijktijdig geserveerd. We hadden verwacht dat dit in etappes geleverd zou worden. Met warme onderdelen is dat niet zo handig.
Beste Bordspond. Hartelijk dank voor uw recensie. Wat u besteld krijgt u op tafel. Wij adviseren altijd 2 a 3 tapas per rondje zoals ook op de menukaart staat. Indien u in het vervolg op de avond zelf dit meld kunnen we er misschien nog iets mee. Nu niet meer en dat vinden wij jammer omdat u nu waarschijnlijk teveel had besteld. Wij kunnen niet weten wat u verwacht en misschien had u wel haast. Als er iets niet duidelijk is kunt het altijd aan ons vragen.
Met vriendelijke groet .
Paul (eigenaar)
Nadia K. Fijnproever (4 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eten was zeer goed. Jammer alleen dat de tafels plakten, trapleuning en zelfs in het toilet niet alles schoon was. Puntje om toch mee te nemen. Bediening was ons een paar keer vergeten of keek wel rond maar kwam niet direct naar tafel. Overal was het voor een kennismaking prima.
Beste Nadia .
Hartelijk dank voor je recensie. Fijn dat jullie heerlijk gegeten hebben. De dag na Haarlem Jazz is altijd een hele moeilijke voor ons. 3 lange dagen. te weinig slaap. We proberen natuurlijk alles weer op tijd netjes te krijgen. Mag geen excuus zijn maar hoop dat je begrijpt dat het geen gewoonte is. We hebben tot 6 uur zaterdag nacht geprobeerd alles weer schoon en netjes te krijgen. We hopen jullie natuurlijk wel weer gezellig te zien in onze tapasbar.
Groet paul
Geoffry26 . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zaterdag hier met mijn vriendin gegeten via AH restaurant actie heerlijk gegeten tapas gerechten zagen er goed uit en het personeel is zeer vriendelijk wij hadden een gerecht wat verkeerd was werd gelijk van de rekening gehaald en kregen glaasje wijn van het huis dat vind ik zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Beste Geoffry. Hartelijk dank voor je mooie recensie. Wij zien je natuurlijk graag terug.
Judith K. Fijnproever (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Goede bediening buiten op het terras. Heerlijke sangria. Goed eten voor een goede prijs. Leuk dat je nu met de AH actie alles van de kaart mocht eten i.p.v. een menu. Wij komen zeker terug!
Beste Judith. Wat fijn dat jullie genoten hebben We zien jullie dan ook graag terug. Kun je ons feedback geven waarom je een zes voor decor hebt gegeven? We doen er alles aan door middel van trainingen van onze medewerkers om de gast een goede beleving te geven en gastvrij te zijn. ook betreft de inrichting proberen we dat en van de winter zullen er ook wat veranderingen plaats vinden.
YDBV . Expertproever (7 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Verrassend lekker gegeten. De gazpacho, kippenpootjes met knoflook maar vooral de malse biefstukjes in sojasaus zijn echt verrukkelijk! Vriendelijke bediening, leuk ingericht.
Maar 1x eerder tapas gegeten die zo goed waren als bij El Pincho.
Goed om te horen dat we bijna de lekkerste tapas hadden die jullie ooit gegeten hebben ;)
Hartelijk dank voor je mooie recensie en misschien tot snel.
Lia V. Expertproever (5 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
we hebben heerlijk gegeten ....... bediening was super ondanks dat het erg druk was
we gaan zeker nog een keer terug komen om de andere tapas te eten van de kaart
Beste Lia.
Hartelijk dank voor de mooie recensie. We kijken uit naar je bezoek.
Natascha K. Fijnproever (4 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Erg lekker eten allemaal kleine wisselende hapjes die je zelf kan kiezen. goeie cocktail pina colada desser genomen brownies met vanille ijs erg lekker en grote stukken brownie.
Beste Natascha.
We zijn het helemaal met je eens.
Eric.kramer . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gegeten met AH kortingsbon. We kregen 30% korting op alle gerechten. De bediening was vlot, de prijzen goed en het eten was van goede kwaliteit. Een aanrader. De kortingsbon voor 10% korting op ons volgende bezoek hebben we niet gekregen.
Beste Eric.
Wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Stuur ons even een pb op onze facebook pagina met je adres gegevens. Wij sturen deze bon met 10% korting over de hele rekening dan na. Hartelijk dank voor je recensie en je bezoek. Misschien tot een volgende keer.
Groet Paul (eigenaar)
Hgravers . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij El Pincho alles was even lekker en het smaakte zoals het hoort te smaken personeel was zeer vriendelijk en alles liep lekker achter elkaar door we hebben niet hoeven wachten .Ik kan niet zeggen wat het lekkerste was want alles was lekker .Restaurant zag er echt Spaans uit erg gezellig en het was erg druk dus dat zegt ook genoeg We komen zeker een keertje terug en dan spreek ik namens ons 4e ....dank jullie wel voor een gezellige avond ..
Super leuk om te horen. Graag tot snel.
J.c.steffens . Fijnproever (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wederom lekker gegeten, deze keer via de AH aanbieding. Alleen jammer dat deze keer het 2e menu niet gratis was maar omdat je van de hele kaart kon kiezen. Je kreeg nu 30% korting op de tapas en dat resulteert niet in de beloofde 50%. Het menu van verleden jaar voldeed volgen mij aan ieders wat wils maar volgens de serveerster was de tendens dat men van de hele kaart wilde kiezen met 30% korting als resultaat, maar dit terzijde. Het eten was goed, de bediening ok dus volgende keer maar weer heen.
Beste JC Steffens . Hartelijk dank voor uw recensie. Even aanvulling op de AH actie. In het menu van vorig jaar kon u niet genieten van de mooie hammen etc. Veel van onze gasten vroegen om andere gerechten of aanvullingen. Op onze website en facebook pagina geven we duidelijk aan wat de AH actie inhoudt. 30% korting op het eten en een 10% kortingskaart voor de gehele rekening als u nog een keer bij ons komt eten. Al met al een hele mooie geste naar onze gasten dacht ik zo gezien de meeste recensies. Graag zien wij u natuurlijk terug en als u een vast menu wilt zet dat in de reservering erbij en wij regelen dat. Het tweede menu gratis dan natuurlijk ;)
En geen kortingskaart van 10 % over de hele rekening voor een volgend bezoek.
Met vriendelijke groet Paul ( eigenaar)

Reactie van proever:

Beste Paul,

We hebben lekker gegeten, dat is belangrijkste. Bedankt voor de snelle reactie en het aanbod voor een vast menu. Misschien voor de volgende keer een idee voor een vast menu of korting. Volgende keer beter opletten, wij dan. We komen zeker weer terug met of zonder aanbieding. Veel succes.
Mariz S. Meesterproever (11 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
De tapas waren echt heerlijk. De kip, het stokbrood, de kroketjes, gehaktballetjes, spareribs, de tortilla, de garnalen in knoflook ... allemaal zeer geslaagd. Alleen de mosselen waren zo ongeveer allemaal stuk en smaakten niet zo lekker. De witte sangria (12,50 voor een halve liter) was lekker, fris.
De bediening was zeer attent en vriendelijk. Ze hadden het ontzettend druk maar bleven perfect voor iedereen zorgen.

Het pand was erg sfeervol. De toiletten zouden misschien wel een keer helemaal vernieuwd moeten worden maar ze hebben ze wel mooi Spaans opgefleurd.

Je kunt de tapas die je kiest op een speciaal bierviltje schrijven. Erg knap hoe goed dat allemaal gaat. De keuken werkt erg snel en hard en de dames van de bediening komen steeds de hapjes naar de tafels brengen zodra ze klaar zijn. De rekening klopte perfect. Ik vond de korting vanwege de AH-actie erg royaal. De extra kortingsbon voor de volgende keer was vergeten maar dat vinden we niet erg. Dit restaurant is het volledige bedrag helemaal waard!

Een fijne plek!
Beste Mariz. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in El Pincho. Ja het was erg druk maar wel heel gezellig. Laat volgende keer even weten op de avond zelf als er iets mis is zodat we dat meteen kunnen verbeteren. Mail ons even je adres en wij zorgen er natuurlijk voor dat ook jij die mooie kortingskaart van 10% over de gehele rekening krijgt toegestuurd. Wij zijn altijd blij met ambassadeurs voor EP zoals jij.
Met vriendelijke groet ,
Paul en team El Pincho
N.conijn1 . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Leuke omgeving, prima bediening en heerlijk gegeten. Is voor herhaling vatbaar.
Met de AH actie ook nog een leuke prijs betaald en korting voor een volgende keer die beslist gaat komen.
Wat fijn dat jullie een leuke avond in El Pincho hebben gehad. Natuurlijk zien we jullie graag terug. Hartelijk dank voor uw bezoek.
Mariskalamp . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Super gezellige bediening,lekker gegeten.voor herhaling.Bedankt voor alles ook dat rollators konden geparkeerd haha........
Beste Mariska. Leuk dat jullie er waren. Natuurlijk maken we plaats voor rollators en parkeren is nog gewoon gratis. :) Groet Paul
Nano89 . Fijnproever (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Lekker gegeten! De spareribs hadden een overvloed aan saus, wat heerlijk was. Ook het brood met tapenade was goed. Je zit voor een klein bedrag goed vol! Het restaurant is echter wel heel klein en er zijn weinig plaatsen. Je zit best krap.
Beste Nano. Fijn dat jullie het leuk gehad hebben. Beneden is het niet al te groot maar net als bij iedereen gezellig bij elkaar. Het totaal aantal zitplaatsen is echter bijna 100 . Ik denk dat je de bodega en de Vide boven nog niet gezien hebt. Volgende keer een tafeltje boven? Laat even, bij binnenkomst, weten dat je deze leuke recensie hebt geschreven en we regelen het voor je.

Reactie van proever:

Ik heb juist boven gezeten en de benedenverdieping niet goed gezien! Dat er bijna 100 plaatsen zijn had ik me niet voor kunnen stellen. Wij hebben in ieder geval genoten van het eten en de gastvrijheid van het personeel!