Over het restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

* Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar El Pincho

Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bij El Pincho komen we tellens weer. Het is zo lekker, niks past ons meer!
Hallo Marieke.
Wat worden we hier toch weer blij van.
Fijn dat je een ambassadeur van ons bedrijf wilt zijn.
Graag tot snel.
Groet Paul
Rubin O.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Als je net in Andalusië bent geweest is het concept tapas wel wat anders. Lieve mensen in de bediening.
Beste Rubin. Hartelijk dank voor je bezoek en je recensie. Wij proberen met ons geweldige team medewerkers d.m.v. kwaliteit,verse producten,ervaren koks, mooie sfeervolle zaak en goede service onze gasten een fijne avond te bezorgen. Tapas van over de hele wereld. Natuurlijk kunnen we niet tippen aan de sfeer van tapas zaakjes in Andalusië. Betreffende de prijsstelling is dat natuurlijk ook een heel ander verhaal.
Des al niet te min hopen we je natuurlijk graag nog eens in onze Tapas Bar te kunnen ontvangen.
Hartelijke groet.
Team El Pincho
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Hier onverwachts gaan eten. Was alweer een tijdje geleden en we wilde vooraf aan een voorstelling bij de Filmschuur een "klein" hapje eten. Na bestelling van het drankje en de keuze van een aantal tapas gerechten, werden we ontzettend aangenaam verrast door de toch weer hogere kwaliteit van de gerechtjes, We waren al eerder ruim tevreden met de kwaliteit/prijsverhouding van het eten, maar ze hebben het toch nog weer voorelkaar gekregen om de kwaliteit op een hoger niveau te krijgen. Onze complimenten. En de bediening is nog steeds als van ouds: vriendelijk, snel en service gericht. Ga zo door !!!!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij El Pincho. Eten en wijn zijn uitstekend. Een echte aanrader dit restaurant
Boudewijn R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Vriendelijke bediening en lekker gegeten voor een acceptabele prijs.
Josephine H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten was van hoge kwaliteit en zeer smaakvol! Snelle service en vrolijke, goed functionerende bediening. De sfeer is zeer prettig en zou ik beschrijven als romantisch (ook uitstekend voor een meidenavondje). De wijn werd niet elke keer op de zelfde temperatuur geserveerd maar dit was niet dermate erg dat dit als hinderlijk werd ervaren. Ik zou El Pincho zeker aanraden. Wij komen terug!
Beste Josephine.
Leuk dat jullie er waren. Betreffende de wijn zullen we meer aandacht geven. Het zijn dat de temperatuur van de wijn koelkast niet goed was ingesteld.
Graag tot een volgende keer.
Groet Paul.
C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was heel gezellig. Leuke sfeer, leuke bediening en goede kwaliteit eten. Zeker een aanrader.
Idwine V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Mijn wijn werd vergeten, daar moest ik om vragen. Iedereen kreeg mandje brood vooraf,bij ons ging deze letterlijk aan onze neus voorbij.
Ruimte heel erg gehorig en te vol
Ik zou er niet weer naartoe gaan
Beste Idwine.
Hartelijk dank voor je recensie. De broodjes met bijbehorende dipjes kun je gewoon bestellen van de kaart. Deze zetten wij niet ongevraagd op tafel. Op vrijdagavond is het gelukkig altijd druk bij ons. Mocht je niet in een druk restaurant willen zitten dan adviseren je om gezellig op een door de weekse dag te komen. Dan kan het iets rustiger zijn. Betreffende de akoestiek zijn we maatregelen aan het nemen. Dit betreft een grote investering. We hebben net de hele zaak opnieuw ingericht. Jammer om te horen dat je niet meer komt omdat we je glaasje wijn in de drukte zijn vergeten. Wij zijn ook maar mensen.
Dank voor je komst en misschien tot een volgend bezoek op ons vernieuwde terras in de zomer.
Met vriendelijke groet.
Team El Pincho
Jarno V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima tapasbar met vriendelijke en spontane medewerkers. Er was ook nog kort livemuziek, wat de sfeer ten goede komt.
john K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Mooie locatie i centrum, uitgebreide kaart, smakelijke porties en correctie vriendelijke bediening. Punt van verbetering is de kleine zitruimte aan de tafel.
Beste John. Hartelijk dank voor uw recensie.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten, alle tapas was lekker. Het is een heel sfeervol en supergezellig restaurant en de bediening is echt top! Wij komen zeker terug!
Beste Susan. Hartelijk dank voor uw recensie.
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Super eten
Aardige bediening
Kom hier zeker terug
Grote aanrader
Hallo Eline. Dank voor je mooie woorden. We zien je graag terug.
John N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het eten was voortreffelijk: een goed gevulde en frisse groene salade, heerlijk malse kleine stukjes biefstuk met een lekkere sauce met honing en cashewnoten, een heerlijk lamsstoofpotje, en toe een rijk gevuld glas met sorbetijs met vruchten en slagroom. Bediening is allervriendelijkst en ongecompliceerd, aandacht wanneer nodig en behulpzaam. Klein minpuntje... als het vol is is het aan de luidruchtige kant en kan je in gesprek de ander moeilijk verstaan, niet al te beste akoestiek. Tot slot.. de tafeltjes zijn wat aan de kleine kant, maar toch goed te doen. Al met al een eindscore van toch een dikke 9,5 een echte aanrader.
Beste John.
Hartelijk dank voor je mooie recensie. De akoestiek wordt aan gewerkt. Graag tot snel.
Connie T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
El pincho? Altijd goed
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Uitstekend gegeten, er is alleen tapas, geen grote gerechten maar de bediening loodst je vaardig door de veelheid van keuzes, en ze hebben een handige manier van bestellen, zeker voor grote gezelschappen. Ik was er met 8 personen. Bediening is vlot en zakelijk.
Beste Jeroen.
Hartelijk dank voor de mooie recensie. Leuk dat jullie er waren en tevreden zijn.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Eerste maal bij El Pincho. Korte uitleg hoe het werkt met de tapas door attente bediening. Karafje Albarino en een eerste serie hapjes: smakelijke olijven, brood met knot/tomaat, verse inktvis en heerlijke sardientjes. Bij een glas Rioja/Triangulo een tweede serie: dag specialiteit fraaie Hertenbiefstuk met stoofpeer, groentenspiesjes en patatas aioli. Kopje prima espresso toe. Goed adres!
Beste Gijs. Hartelijk dank voor je bezoek en je recensie.
Hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prima gegeten, was weer heerlijk. Keuze voldoende, alles kwam snel( maar niet te snel ) op tafel. Voor herhaling vatbaar!!
Beste Hanneke. Hartelijk dank voor je mooie recensie. We zien je graag terug.
Silke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg lekker, gastvrij, supervriendelijk personeel - lekker genoten, top
Hartelijk dank voor uw mooie recensie.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer goede, vriendelijke bediening, misschien zelfs wat aan de snelle kant terwijl het heel druk was. Volgende keer geven we minder snel de gerechten door. Dat die volgende keer komt is zeker.
Beste Karin.
Natuurlijk zien we jullie graag snel terug. Hartelijk dank
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk eten en ik kom hier zeker nog een keer terug. Een aanrader !
Hallo Martin
Fijn dat je genoten hebt.