Over het restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00 Zaterdag 12.00-22.00 Zondag 15.00-22.00

• Amex , Mastercard , MobielPay , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Wi-Fi
9,1

• Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk ontspannen gegeten met lekkere gerechten die goed proportioneel zijn
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gastvrij en vriendelijk personeel. Zelfs als het druk is proberen ze een tafeltje te regelen. Heerlijk eten. Kom er regelmatig en ik ben nooit teleurgesteld
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten ! Bediening was zeer goed en vriendelijk !
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker eten!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Knus gezellig restaurant. Waar de kwaliteit vooropstaat.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Het was erg lekker, vriendelijk
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lekker op terras gegeten Ontspannen en met goede wijn
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het lijkt wel alsof de andere recensenten ergens anders gegeten hebben. De service was prima, vriendelijk en snel. Echter was het eten niet te doen. Smakeloos met slechte ingrediënten. Het dieptepunt was de gortdroge lamsstoofpot. Net alsof je krijt zit te eten. Rest was niet slecht klaargemaakt maar gewoon zonder enige smaak.
Beste Joost.
Hartelijk dank voor je opbouwende kritiek. We nemen het mee in ons overleg. Ik kan je verzekeren dat de andere recensenten zeker bij ons gegeten hebben. Graag een volgende keer in welk restaurant je opmerkingen meteen melden zodat we er nog iets aan kunnen doen. Het is natuurlijk niet onze bedoeling op tapas op tafel te zetten die niet goed zijn. mocht je nog een keer komen laat het ons dan even weten en we zullen je een leuk attentie overhandigen als goedmaker.
Hartelijke groet.
Team El Pincho
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De diverse Tapas waren heerlijk, alhoewel de bordjes klein zijn was een rond tafeltje voor 4 personen wel erg krap. Je kon net 4 tapas kwijt. Twee tafeltjes aan elkaar was geen optie want dan waren er tekort 2 persoons ????
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten was heerlijk, service goed, sfeer gezellig.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke gerechten die snel geserveerd worden.
Prima bediening en redelijke prijs
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten, alle gerechten die we besteld hadden waren lekker en ook ruim voldoende qua volume. Heerlijk in het avond zonnetje op het terras rustig kunnen genieten van alle gerechten en een prima huiswijn! Een goede service en geen gehaast gevoel! Aanrader!
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Eten subliem ! Heerlijke tapas en goed bereid. Snel geserveerd en smaken waren top. Wij zaten boven en aan het eind van de avond kwam er jammer genoeg geen bediening meer. We hebben na de tapas nog 20 minuten zitten wachten voor dessert en koffie maar kwam niemand naar boven. Zijn toen maar naar beneden gegaan om af te reken en te vertrekken. Gemiste kans gezien bediening wel vriendelijk en correct was.
Beste Twan.
Fijn te lezen dat je heerlijk gegeten hebt. Jammer dat het einde niet helemaal gegaan is zoals het moet. Ik heb mijn collega's er op aangesproken. Mocht je nog een keer lekker bij ons komen eten laat het mij dan even weten. We bieden je dan wat lekkers aan van ons na het eten om het een klein beetje goed te maken.
Hartelijke groet
Paul
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Toen onze reservering niet bleek te zijn genoteerd, werd ons op een bijna verwijtende toon aangegeven dat dit wel vaker gebeurde bij reserveringen enkele uren vooraf.

Eenmaal aan tafel leek de bediening er ook weinig zin in te hebben.

Eten was goed maar betere keuze in Haarlem ruimschoots aanwezig.
Beste Richard. Hartelijk dank voor je leuke opbouwende reactie. De reservering is na 15 uur binnengekomen en naar ons weten kan er dan niet meer gereserveerd worden. Vandaar dat deze niet in ons boek stond. Naar mijn weten heeft u een leuk tafeltje gekregen en heeft de bediening haar best gedaan. Jammer dat u het anders heeft ervaren. We vinden het altijd prettig dat de gast leuke maar ook mindere opmerkingen over het eten en/of bediening kenbaar maakt tijdens het bezoek . Nu kunnen we er niets mee behalve dat het ons spijt dat u dit zo ervaren heeft.
Hartelijke groet
Team El Pincho.
Marlies T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijke tapas gegeten. Echte Spaanse sfeer en smaak.
Y. B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Ik had gereserveerd en waren met 3 personen. We kregen een tafeltje toegewezen voor 2 personen. Wij wilden een tafel aanschuiven, maar dat kon in eerste instantie niet. Toen mijn man dreigde op te stappen kon het ineens wel. Ik vond het een rare gang van zaken. Het was erg druk, maar daarom hadden wij ook gereserveerd. Dat was een teleurstelling in eerste instantie, terwijl wij al vaak daar gegeten hebben. Het eten en de bediening waren prima, dus dat maakte het wel een beetje goed. Ik hoop dat de volgende keer wel alles goed verloopt na reservering. De keren dat wij via Social Deal hebben geboekt ging alles prima. Nu voor de volle prijs niet. Jammer.
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Top bediening, perfecte gastheer en heerlijke tapasgerechten in combi met lekkere wijn!! Echt een aanrader! Annet
Rik T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Verrassen leuke zaak met vriendelijke bediening en prima eten.
Prettige ambiance. Ons tapasmenu smaakte uitstekend.
We komen zeker terug!