Tapasbar El Pincho

Riviervismarkt 17 2011 HJ Haarlem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner vanaf 17:00
Mei tot September op zaterdag vanaf 12.00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Shows - Optredens , Terras , Wi-Fi
Marinka D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Leuke locatie. Veel keuze op de kaart. Kwaliteit van de tapas is matig. Tempo lag voor ons te hoog. Tapas komen niet 1 voor 1 op tafel, maar gerechtjes komen allemaal tegelijk.
Elske B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
De bediening was uitermate vriendelijk en attent, zonder opdringerig te zijn. Het eten werd snel opgediend en was van prima kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Lekkere, verse en diverse tapas. Goed tempo. Lekkere wijn. Wel redelijk aan de prijs. Foutje met de rekening werd netjes hersteld.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Het eten was errug lekker. We hebben verschillende vis- en vleesgerechtjes gegeten. Alleen de dadels met spek vond ik wat lastig te kauwen. Het was wat taai. De overige gerechtjes waren prima.
David V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Voor herhaling vatbaar!
Hartelijk dank voor uw mooie recensie.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Aangetrokken door de bijna uitsluitend lovende recencies besloten wij te gaan eten bij El Pincho. Wij namen o.a. stokbrood, aardappeltjes in knoflook, gehaktballetjes, biefstuk, zalm en champignons. Deze gerechten vonden wij lekker tot erg lekker. De porties waren niet groot maar zeker niet te klein. Dus wat wil je meer?
Nou, wij wilden graag wat meer licht: het menu (met kleine grijze lettertjes) was bij het flakkerende kaarslicht niet te lezen. Suggestie: houdt wat meer rekening met de wat oudere medemens. Ook waren de tafeltjes ons inziens véél te klein en stonden zij veel te dicht op elkaar. Alles was prop en propvol. Verder vinden wij (Hollanders) het uiterst ongemakkelijk om alleen met een taartvorkje te moeten eten. Het bescheiden mootje zalm was toch echt te groot om in één keer in je mond te stoppen.
En last but not least, het toilet is alleen te bezoeken via een steile zelfmoordtrap.
Kortom: het lekkere eten weegt voor ons niet op tegen alle andere bezwaren. Jammer dus!
Beste Robert.
Wat fijn dat u mooie opbouwende recensie heeft geschreven met bijpassende cijfers? Wij hebben een tapas restaurant waar men aan kleine tafeltjes gezellig een glaasje wijn drinkt en een tapa eet. Het spijt ons dat u bij de mooi gegaarde zalm geen mesje hebben gedaan. Helaas kunnen wij de toegang van de toiletten niet veranderen maar zijn wij, zoals bij velen slecht ter been zijnde mensen bereid om even mee te lopen. U hoeft het alleen maar even te vragen. Wij hebben vele gehandicapte mensen die ondanks de ruimte en de voor hub slecht bereikbare toilet graag komen. Indien nodig lopen we zelf mee naar een kollega op de hoek waar een invalide toilet op de begane grond zit. Als u nog een keer wilt komen regelen we een mooi tafeltje bij het raam met voldoende licht. Hartelijk dank.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Super! Sfeer,eten, bediening heel fijn en ondaks dag druk was word je niet vergeten! Wij komen zeker weer terug haha zoals altijd:-)
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Was een supergezellig avond. Heel gastvrije ontvangst en prima klantvriendelijke bediening. Tapas waren lekker en de wijn prima. Zeer tevreden.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Op een mooie plek in Haarlem gelegen met mogelijkheid om buiten of binnen te zitten. Altijd een goede service met een lach en een grote variatie in heerlijke tapas gerechten. Er hangt een goede sfeer in het restaurant, de nieuwe inrichting is erg smaakvol en de nieuwe stoelen zitten heerlijk !
Beste Sylvia. Daar doen we het allemaal voor.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
El Pincho is ons favoriete tapascrestaurant, wij komen er regelmatig! Wij raden het ook bij iedereen aan, heerlijk eten, leuke bediening, gezellige Spaanse sfeer!!
We zien jullie graag weer terug.
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We waren hier met 5 personen. We hebben hier heerlijk genoten van allerlei soorten tapas. Veel variatie van vlees, vis en groente.
Hartelijk dank voor uw recensie.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Jammer dat actie: 2e diner gratis niet aan de orde was. Hier was 30% korting op alle tapas van toepassing. ((Geen 50% korting dus)
Verder vonden wij de prijzen nogal hoog, het restaurant had 1 € symbool (het goedkoopste segment?). Hiervan dus geen sprake.
Ook de bediening was wat slordig: terwijl een gast nog aan het nagerecht zat, werden de bordjes/schaaltjes van de tafelgenoten al weggehaald.
Beste Carla. Zoals al een paar keer uitgelegd kunt u ook bij een een 2e menu gratis krijgen. Naar aanleiding van opmerkingen van onze gasten hebben wij besloten het op deze manier te doen. U krijgt dan ook nog een kortingskaart van 10 % over de hele rekening bij een volgend bezoek. Het 2e menu is hetzelfde vandaar dat 99% kiest om a la carte te eten. Wat betreft de prijzen het volgende. Wij werken met Spaanse koks en verse produkten en daar is de prijs ook naar. Wilt goedkoop eten dan verwijs ik u naar onze kollega waar echter de drank weer veel duurder is en u na twee uur weer mag vertrekken. Neemt niet weg dat wij het jammer vinden dat u het zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet Paul
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima restaurant, altijd heel erg druk. Eten zeer gevarieerd en lekker. Zeer zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader dus. Ik moet nog even doortypen want nog geen 120 leestekens. Nu wel?
Hartelijk dank voor uw recensie.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben bijzonder lekker en gezellig gegeten bij El Pincho. Er is ruim voldoende keus, zowel vlees, vis als groentegerechten. De porties zijn ruim, zodat je met z'n vieren lekker kunt proeven van een gerechtje. De bediening was vlot en zeer vriendelijk.
Hier worden wij blij van. Hartelijk dank
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De verschillende tapas zijn erg lekker. De bediening is heel goed en hebben het goed voor elkaar. Tafeltjes staan wat dicht op elkaar.
Beste Mike. Hartelijk dank voor je recensie. Half januari komt het nieuwe meubilair en zullen we meer ruimte hebben.
Oldriska C.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Het eten was erg lekker, helaas wel aan de dure kant. Personeel was heel vriendelijk en we werden snel geholpen met alles. We hoefden niet lang te wachten dat was fijn. De houten harde stoelen zaten alleen niet lekker en de tafel was aan de kleine klant waardoor wij best krap zaten.
Beste Oldriska. Bedankt voor je mooie recensie. De meubels en stoelen worden half januari vervangen. We zien je dan graag terug op de stoelen te testen. :)
C R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellige tapasbar midden in Haarlem met een gevarieerde kaart.
Aardig personeel en hoge omloopsnelheid. Vonden de tapas lekker.
Hier worden we blij van. Ga de complimenten aan het team doorgeven.
Groet Paul
Nathanael H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wat kan ik zeggen. The place to be! We zijn tijd lang niet meer geweest de intereur is veranderd gezellig en knussiger. We hebben genoten van al de gerechten en sommige nieuw geserveerd waren zoals de lekker spareribs. Top! Dank ook voor de lekker live muziek ????????????en fijne bediening.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Druk en gezellig en dat is begrijpelijk. Ligt op een erg aardige plek in het centrum van Haarlem. Vriendelijke bediening, lekkere tapa's. Aanrader!
Hartelijk dank voor uw mooie woorden.
Kiefh00 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijke tapas.
Vervelend is dat ze 30% korting rekenen (AH actie) op rekening (niet op de drank). En je krijgt een kortingscoupon van 10% voor een volgend bezoek. Rare constructie terwijl je bij alle restaurant het 2e menu gratis krijgt. Ze willen meedoen maar niet teveel korting geven. Klopt niet denk ik.
Beste Kief. Als u had geïnformeerd had u kunnen zien dat u ook bij ons een drie gangen menu kunt krijgen voor €29.50. Na onze ervaringen van de afgelopen jaren is gebleken dat onze vaste en nieuwe gasten deze methode meer waarderen. De keuze is aan de gast.Zie onderstaande recensie. Als u in het betreffende restaurant hierop iemand aanspreekt krijgt u direct antwoord Achteraf handelen is voor ons nu moeilijk. U bent al geweest .Aan de cijfers te zien heeft u het gezellig en leuk gehad. Komt u nog eens terug met de 10 % kortingskaart dan krijgt u deze korting over de hele rekening. We doen mee en geven per saldo meer korting, klopt wel denk ik. Hartelijk dank en misschien tot snel. Groet Paul eigenaar