Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00 Zaterdag 12.00-22.00 Zondag 15.00-22.00

• Amex , Mastercard , MobielPay , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar El Pincho

Twan W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Eten subliem ! Heerlijke tapas en goed bereid. Snel geserveerd en smaken waren top. Wij zaten boven en aan het eind van de avond kwam er jammer genoeg geen bediening meer. We hebben na de tapas nog 20 minuten zitten wachten voor dessert en koffie maar kwam niemand naar boven. Zijn toen maar naar beneden gegaan om af te reken en te vertrekken. Gemiste kans gezien bediening wel vriendelijk en correct was.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Toen onze reservering niet bleek te zijn genoteerd, werd ons op een bijna verwijtende toon aangegeven dat dit wel vaker gebeurde bij reserveringen enkele uren vooraf.

Eenmaal aan tafel leek de bediening er ook weinig zin in te hebben.

Eten was goed maar betere keuze in Haarlem ruimschoots aanwezig.
Beste Richard. Hartelijk dank voor je leuke opbouwende reactie. De reservering is na 15 uur binnengekomen en naar ons weten kan er dan niet meer gereserveerd worden. Vandaar dat deze niet in ons boek stond. Naar mijn weten heeft u een leuk tafeltje gekregen en heeft de bediening haar best gedaan. Jammer dat u het anders heeft ervaren. We vinden het altijd prettig dat de gast leuke maar ook mindere opmerkingen over het eten en/of bediening kenbaar maakt tijdens het bezoek . Nu kunnen we er niets mee behalve dat het ons spijt dat u dit zo ervaren heeft.
Hartelijke groet
Team El Pincho.
Marlies T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijke tapas gegeten. Echte Spaanse sfeer en smaak.
Y. B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Ik had gereserveerd en waren met 3 personen. We kregen een tafeltje toegewezen voor 2 personen. Wij wilden een tafel aanschuiven, maar dat kon in eerste instantie niet. Toen mijn man dreigde op te stappen kon het ineens wel. Ik vond het een rare gang van zaken. Het was erg druk, maar daarom hadden wij ook gereserveerd. Dat was een teleurstelling in eerste instantie, terwijl wij al vaak daar gegeten hebben. Het eten en de bediening waren prima, dus dat maakte het wel een beetje goed. Ik hoop dat de volgende keer wel alles goed verloopt na reservering. De keren dat wij via Social Deal hebben geboekt ging alles prima. Nu voor de volle prijs niet. Jammer.
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Top bediening, perfecte gastheer en heerlijke tapasgerechten in combi met lekkere wijn!! Echt een aanrader! Annet
Rik T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Verrassen leuke zaak met vriendelijke bediening en prima eten.
Prettige ambiance. Ons tapasmenu smaakte uitstekend.
We komen zeker terug!
Pien D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Super leuk tentje. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bij El Pincho komen we tellens weer. Het is zo lekker, niks past ons meer!
Hallo Marieke.
Wat worden we hier toch weer blij van.
Fijn dat je een ambassadeur van ons bedrijf wilt zijn.
Graag tot snel.
Groet Paul
Rubin O.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Als je net in Andalusië bent geweest is het concept tapas wel wat anders. Lieve mensen in de bediening.
Beste Rubin. Hartelijk dank voor je bezoek en je recensie. Wij proberen met ons geweldige team medewerkers d.m.v. kwaliteit,verse producten,ervaren koks, mooie sfeervolle zaak en goede service onze gasten een fijne avond te bezorgen. Tapas van over de hele wereld. Natuurlijk kunnen we niet tippen aan de sfeer van tapas zaakjes in Andalusië. Betreffende de prijsstelling is dat natuurlijk ook een heel ander verhaal.
Des al niet te min hopen we je natuurlijk graag nog eens in onze Tapas Bar te kunnen ontvangen.
Hartelijke groet.
Team El Pincho
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Hier onverwachts gaan eten. Was alweer een tijdje geleden en we wilde vooraf aan een voorstelling bij de Filmschuur een "klein" hapje eten. Na bestelling van het drankje en de keuze van een aantal tapas gerechten, werden we ontzettend aangenaam verrast door de toch weer hogere kwaliteit van de gerechtjes, We waren al eerder ruim tevreden met de kwaliteit/prijsverhouding van het eten, maar ze hebben het toch nog weer voorelkaar gekregen om de kwaliteit op een hoger niveau te krijgen. Onze complimenten. En de bediening is nog steeds als van ouds: vriendelijk, snel en service gericht. Ga zo door !!!!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij El Pincho. Eten en wijn zijn uitstekend. Een echte aanrader dit restaurant
Boudewijn R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Vriendelijke bediening en lekker gegeten voor een acceptabele prijs.
Josephine H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten was van hoge kwaliteit en zeer smaakvol! Snelle service en vrolijke, goed functionerende bediening. De sfeer is zeer prettig en zou ik beschrijven als romantisch (ook uitstekend voor een meidenavondje). De wijn werd niet elke keer op de zelfde temperatuur geserveerd maar dit was niet dermate erg dat dit als hinderlijk werd ervaren. Ik zou El Pincho zeker aanraden. Wij komen terug!
Beste Josephine.
Leuk dat jullie er waren. Betreffende de wijn zullen we meer aandacht geven. Het zijn dat de temperatuur van de wijn koelkast niet goed was ingesteld.
Graag tot een volgende keer.
Groet Paul.
C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was heel gezellig. Leuke sfeer, leuke bediening en goede kwaliteit eten. Zeker een aanrader.
Idwine V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Mijn wijn werd vergeten, daar moest ik om vragen. Iedereen kreeg mandje brood vooraf,bij ons ging deze letterlijk aan onze neus voorbij.
Ruimte heel erg gehorig en te vol
Ik zou er niet weer naartoe gaan
Beste Idwine.
Hartelijk dank voor je recensie. De broodjes met bijbehorende dipjes kun je gewoon bestellen van de kaart. Deze zetten wij niet ongevraagd op tafel. Op vrijdagavond is het gelukkig altijd druk bij ons. Mocht je niet in een druk restaurant willen zitten dan adviseren je om gezellig op een door de weekse dag te komen. Dan kan het iets rustiger zijn. Betreffende de akoestiek zijn we maatregelen aan het nemen. Dit betreft een grote investering. We hebben net de hele zaak opnieuw ingericht. Jammer om te horen dat je niet meer komt omdat we je glaasje wijn in de drukte zijn vergeten. Wij zijn ook maar mensen.
Dank voor je komst en misschien tot een volgend bezoek op ons vernieuwde terras in de zomer.
Met vriendelijke groet.
Team El Pincho
Jarno V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima tapasbar met vriendelijke en spontane medewerkers. Er was ook nog kort livemuziek, wat de sfeer ten goede komt.
john K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Mooie locatie i centrum, uitgebreide kaart, smakelijke porties en correctie vriendelijke bediening. Punt van verbetering is de kleine zitruimte aan de tafel.
Beste John. Hartelijk dank voor uw recensie.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten, alle tapas was lekker. Het is een heel sfeervol en supergezellig restaurant en de bediening is echt top! Wij komen zeker terug!
Beste Susan. Hartelijk dank voor uw recensie.
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Super eten
Aardige bediening
Kom hier zeker terug
Grote aanrader
Hallo Eline. Dank voor je mooie woorden. We zien je graag terug.
John N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het eten was voortreffelijk: een goed gevulde en frisse groene salade, heerlijk malse kleine stukjes biefstuk met een lekkere sauce met honing en cashewnoten, een heerlijk lamsstoofpotje, en toe een rijk gevuld glas met sorbetijs met vruchten en slagroom. Bediening is allervriendelijkst en ongecompliceerd, aandacht wanneer nodig en behulpzaam. Klein minpuntje... als het vol is is het aan de luidruchtige kant en kan je in gesprek de ander moeilijk verstaan, niet al te beste akoestiek. Tot slot.. de tafeltjes zijn wat aan de kleine kant, maar toch goed te doen. Al met al een eindscore van toch een dikke 9,5 een echte aanrader.
Beste John.
Hartelijk dank voor je mooie recensie. De akoestiek wordt aan gewerkt. Graag tot snel.