Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00 Zaterdag 12.00-22.00 Zondag 15.00-22.00

• Amex , Mastercard , MobielPay , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar El Pincho

Linda L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Tapas werd vlug gebracht ,was erg lekker. Leuke korting met vroeg boeken...alleen wel even je bon goed nakijken met al die hapjes glipt er zo een glas wijn tussen en is je korting minder dan geboekt. Maar netjes opgelost
Annemarie Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Prima restaurant om een leuke avond met vrienden te hebben. Met de gitarist erbij vonden wij het teveel herrie. Maar toen hij weg was was het geluidsniveau aangenaam!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
De gerechten zijn echt goed van kwaliteit en erg smaakvol. Ik vind de prijzen wel wat aan de hoge kant.
Bo B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Super lekker gegeten, heel vriendelijk personeel. We hadden hier gegeten met de Hallmark verwenkaart en alles verliep goed hiermee met afrekenen. Zeker een aanrader en vooral de heerlijke stormy cocktail
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Gezellige sfeer, eten was erg lekker
Joy H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Gisteravond bij dit restaurant gegeten. 5 tapas besteld samen waarvan 4 tapas koud op tafel gezet werden (heel smerig koude spareribs etc..). Dit werd zonder enige excuus van tafel gehaald en weer opgewarmd waardoor het daarna weer deels koud was en de dadels met spek waren verbrand. Vervolgens kregen we 20 min na de andere tapas pas de spare ribs. Gezegd dat we zeer ontevreden waren. Het enige wat de bediening zei was: sorry. En liep weg. Er werd verder helemaal niks aan gedaan. Ik kom hier nooit meer terug.
Beste Joy.
Vanochtend hebben we elkaar gesproken. E ris het een en ander uitgelegd. Tevens hebben we je een passende aanbieding gedaan en je telefoon nummer van je lunchroom opgezocht om je te spreken. Zeker als collega's onder elkaar na de uitleg excuus etc. snap ik niet helemaal wat je doel is met deze recensie, Maar goed de boodschap is helemaal duidelijk. Niet goed is niet goed.. Begrijp alleen niet waarom je ons als een goed collega eerst een mail stuurt die persoonlijk door ons heel hoog is opgenomen en afgehandeld op een hele nette manier, ons dan hier afbrandt. Je weet wat recensies kunnen doen.
Hartelijke groet,
Paul (eigenaar)
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hebben afgelopen zaterdag weer gegeten bij El pincho en weer was het uitmuntend.
Wat een heerlijke tapas gerechten!!!!
Een echte aanrader en zeker bij iedereen aan te bevelen.
Wanneer we in Haarlem zijn gaan wij er altijd aan voor een over heerlijke tapas.
Beste Sandra.
Hartelijk dank voor je mooie review. hier worden we altijd blij van.
Team El Pincho.
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Was gewoon echt heel goed!!
Emelie V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Leaker, maar ook prijzig
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige bediening. Moest bij het pinnen wèl zelf nogmaals melden dat we via Iens met 20%korting hadden gereserveerd. Er werd meteen een nieuwe rekening gemaakt.
Hallo Judith. Onze excuses. Fijn dat jullie genoten hebben.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
De tapas waren fantastisch! We hebben genoten van het eten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Helaas was de ontvangst niet erg prettig. Wij hadden om 17.00 uur gereserveerd en waren er om 16.40uur. De zaak ging pas om 17.00uur open dus hebben wij ergens anders nog wat gedronken. Hierdoor waren wij om 17.15uur aanwezig. De eigenaar wilde ons niet de deal meer geven aangezien wij te laat waren. Wij moesten daar om klokslag 5 uur aanwezig zijn volgens de eigenaar. Dreigend stond hij tegenover ons en wij moesten een verdomd goede recensie geven want hij wist waar wij woonden........... niet handig als eigenaar om ons zo te benaderen. Dit had heel anders gekund!
Beste Maria.
Leuk dat je komt eten met grote korting. Deze korting geven wij omdat we op deze manier gasten de kans geven op een voordelige manier met ons kennis te maken. Leuk voo u en voor ons omdat we dan vroeg gasten binnen hebben en geen lege tafels. De actie betekend dat u er dan om 17 uur bent en niet 20 minuten voor opening . Ook wij moeten even eten. Het betekend ook dat u dan niet om 17.20 uur aankomt. U bent eerst al in discussie met een van medewerkers geweest. Daarna heb ik het u geprobeerd uit te leggen. Ik heb dat afgerond met een grapje dat u nu wel een hele leuke recensie mag schrijven omdat wij u toch de korting geven ondanks dat u zich niet aan de spelregels houdt. Tevens geeft u aan dat het erg rumoerig is. Lastig als u op het terras zit. Kan moeilijk vragen of iedereen stil is. Al met al heeft u het denk ik niet helemaal goed begrepen. Jammer dat u na het heerlijke eten zoals u aangeeft en de fikse korting vanuit thuis deze opmerkingen maakt. Denk aan de spelregels, Voorkomt veel.
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Goed eten. Snelle service. Tafelwater inbegrepen ???? De tafeltjes mogen wat groter.
Hoi Menno
Hartelijk dank voor je recensie. Kraanwater is gratis bij ons.
Jetti K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
hele goed restaurant, makkelijk voor een theaterbezoek. Alleen toilet is moeilijk te bereiken.
Beste Jetti.
Dank voor je recensie. Helaas zitten wij in een oud pand . de toiletten zijn beneden en er is geen mogelijkheid omdat te veranderen.
Groet Paul
Norbert P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Met deze aanbieding van iens prima om eens te doen. Zeer vriendelijk en goed getraind personeel, gerechten konden wat beter.
Beste Norbert.
Kun je aangeven wat er beter kan? Op de avond zelf is het ook fijn voor ons om te weten wat er niet goed is zodat we dat kunnen verbeteren.
Hartelijk dank
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Gewoon weer helemaal lekker!
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk eten. Zeer vriendelijke bediening en mooie omgeving
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Altijd heerlijk en gezellig eten hier.. bediening is vriendelijk en de tapas zijn zalig
Pauline Z.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk ontspannen gegeten met lekkere gerechten die goed proportioneel zijn
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gastvrij en vriendelijk personeel. Zelfs als het druk is proberen ze een tafeltje te regelen. Heerlijk eten. Kom er regelmatig en ik ben nooit teleurgesteld