Tapasbar El Pincho

Riviervismarkt 17 2011 HJ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Shows - Optredens , Terras , Wi-Fi
Helene En Andre B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
zoals altijd prima, gezellig en lekker eten. Hebben Paul en medewerkers weer prima gedaan, Als wij in de stad van Haarlem gaan eten eindigen wij altijd in de tapasbar prima eten. thanks en groetjes
Hola leuke mensen. Wat gezellig dat jullie er weer waren. Tot snel
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
een aanrader als je van lekkere kleine hapjes houdt.
een goede gemoedelijke sfeer en een vlotte bediening.
de muziek mag wat specifiker zijn.
Hoi Marianne. Dank je voor de opbouwende opmerking. Daar gaan we zeker wat mee doen.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
we hebben genoten. Goede en vriendelijke bediening. De porties waren inderdaad groot genoeg voor twee personen. Lekker gegeten op het terras.
Dank je wel Jasper
nijlpaard .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De eigenaar probeerde ons van het Albert Heijn diner af te praten, maar gelukkig hielden we voet bij stuk en, eerlijk is eerlijk, het smaakte voortreffelijk. Een van ons ving tijdens toiletbezoek een conversatie op van de eigenaar naar de keuken met een ietwat neerbuigend ondertoontje over "de Albert Heijntjes" Toen we hem daarmee confronteerden reageerde hij niet erg professioneel.Dit vonden we jammer. Hij probeerde het later merkbaar goed te praten, maar het kwaad was al geschied. Jammer. tòch goed eten en daar ging t om
Geacht Nijlpaard.
Graag wil ik even reageren op uw kritiek. Gezien de vele lovende recensies denk dat de gasten die met een AH aktie bij ons komen eten zeer tevreden zijn. Naar aanleiding van wensen van het afgelopen jaar van gasten AH hebben wij de mogelijkheid om a la carte te eten in het leven geroepen. 90% kiest hiervoor.
U bent helemaal vrij om te nemen wat u wilt. Ik heb u echter proberen uit te leggen dat u indien u voor het menu kiest u 3 maal het zelfde op tafel krijgt. U bent met 6 gasten. En betreffende de korting het niets uitmaakt. Over de opmerking over de AH bij de keuken het volgende. Wij behandelen al onze gasten het zelfde. Meestal hebben we het heel leuk maar soms ook niet. Uw tafelgenoot maakte een volkomende misplaatste opmerking naar mij hierover. Wij zijn druk bezig en en uw bestelling wordt uitgevraagd bij de keuken. U heeft een Ah menu. Vandaar de opmerking AH menu mag mee. Wij betreuren het dat dit zo op u is overgekomen. Ik hoop dat het voor u duidelijk is. Het eten was goed ;)
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
gezellige ontvangst , prima uitleg over de mogelijkheden met AH restaurantvouchers.Dit was de tweede keer dat we hier gegeten hebben en zeker niet de laatste keer. Groetjes Ingrid.
Beste Ingrid. Fijn om te horen dat jullie genoten hebben.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het AH restaurant actie menu. Grote hoeveelheden en prima eten. Wij vonden het wel behoorlijk vet en in verhouding voor ons te weinig groenten.
Beste Bas. Hartelijk dank voor je recensie. Vanaf november is er een nieuwe kaart. Met meer groente. De gamba's in de olie in het menu is een heerlijk gerecht. U had ook de keuze om a la carte te eten en zodoende wat andere gerechten te kunnen eten. U ontvangt dan nog steeds een korting van 30% en een kortingskaart van 10 % over de hele rekening bij een volgend bezoek. We hopen jullie natuurlijk nog weer eens te ontvangen.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De tafeltjes zijn best klein en staan best dicht op elkaar, maar dit mocht de pret niet drukken en ook echt heerlijk gegeten
Beste Joyce. Hartelijk dank voor je recensie.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Prima locatie om op een zomerse avond te eten. Het zonnetje schijnt dan net nog in de straat zodat je heerlijk warm van de tapa's kan genieten
Beste Carla.
De zon schijnt altijd in El Pincho. Tot snel.
hesde .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd! We waren met een baby, we hadden gevraagd om plek buiten bij het raam in de hoek met goed weer ivm de wind. Was er in de eerste instantie niet. Zodra plek vrij was, werd tafeltje ook aan ons toegewezen. Erg fijn! Jammer dat we niet mbt ah actie andere gerechten konden kiezen, daar mijn partner allergisch is voor olijven en kaas. Al met al prima en lekker gegeten. Ook fijn dat we babyflesje konden vullen met water.
Beste Hesde. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij reserveren bij El Pincho uitsluitend binnen.
Is er plaats op het terras dan kunt u buiten zitten. Het is voor ons logistiek niet mogelijk vaste plaatsen aan iemand toe te wijzen. Betreffen de uw allergie het volgende . U heeft gekozen voor de AH menu met 50% korting. Daarin zijn geen veranderingen mogelijk. Als optie heeft u de keuze om a la carte te eten met 30 % en een kortingskaart van 10% voor een volgend bezoek op de gehele rekening voor maximaal 4 personen. Daar heeft u geen gebruik van gemaakt. U had dan de vrijheid om te kiezen wat u wilt.
Met vriendelijke groet.
Paul
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, aanrader voor een volgende keer en zal dat ook zeker doen . Heel vriendelijk personeel die graag van advies geeft.
Beste Cor. Hartelijk dank en graag tot een volgende keer.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten en de bediening was vriendelijk.
De flamenco gitarist maakte de sfeer helemaal compleet.
Beste Niels.
Ik ga de complimenten doorgeven aan de gitarist. Hartelijk dank.
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima gegeten, erg vriendelijke bediening. De tapas zitten, qua kwaliteit, een beetje tussen all you can eat-restaurants en echt Spaanse tapas in. Wijn was goed. We zijn niet binnen geweest, maar het terras was comfortabel, ruim genoeg opgezet en gezellig.
Beste Manon. Hartelijk dank voor je recensie.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was goed toeven hier! De laatste keer, al enige jaren terug, hadden we het idee dat alles vooral naar knoflook smaakte, maar nu was de smaak van alle gerechten uniek en heerlijk. Vriendelijke bediening en lekker tempo. Porties zijn royaal. We komen vast snel weer!
Marieke wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben. We hebben het restaurant een make over gegeven en proberen natuurlijk ook de kwaliteit op een goed niveau te houden. Hartelijk dank voor je mooie recensie en misschien tot snel.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Buiten op terras gegeten met mijn vriendin voor haar verjaardag met als verrassing dat de kinderen aan tafel aan zouden schuiven. Hier werd door de gastheer goed op ingespeeld waardoor zij niets vermoedde. Top avond gehad en lekker gegeten. Met de inzet van de gastheer is er ook nog door iedereen gezongen voor mijn vriendin. Erg leuk gedaan en ze kreeg ook nog verrassingstoetje!
Beste Ed. wat fijn om te horen. Graag gedaan en tot snel.
haidywijngarte .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk eten en genoeg. Vriendelijk personeel. Een aanrader. Prijs valt ook erg mee. Ga er graag weer een keer heen. En zeker op een mooie zomerse dag als je buiten kan zitten.
Hartelijk dank voor je mooie recensie.
Lucia K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Erg lekker gegeten! De bediening was vlot en alle opgediende tapas waren precies volgens bestelling.
Ik kan iedereen aanraden hier te gaan eten.
Lucia bedankt voor je mooie recensie.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hebben heerlijk tapas gegeten. We waren met z'n tweeen en de portie waren erg groot. De sangria is ook erg lekker. Een restaurant om aan te bevelen.
Hartelijk dank voor je mooie recensie.
r.landsmeer .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gerechten prima kwaliteit. Tafeltje was aan de kleine kant voor 4 personen en alle gerechten. Maar dat werd prima opgelost door alles in delen te brengen. Volgorde van scherpte had iets beter gekund.
Hartelijk dank. Kunt u ons toelichten wat u met scherpte bedoeld. We willen er graag van leren.
j-kal .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een gezellige, lekkere en leuke avond kun je hier hebben. Mede door de gastvrije bediening, de heerlijke sangria, het zeer uitgebreide standaard-3-gangenmenu, de prachtige locatie en het mooie terras. We waren hier via de ah-actie, maar werden echt in de watten gelegd. Zeker een gelegenheid om ook zonder ah-actie nog eens te komen en weer te genieten!
Kijk daar doen we het voor. Natuurlijk zien we jullie graag terug . Met of zonder AH bon.
Rosanne W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten en de sangria was ook heel lekker. Het menu dat El Pincho heeft samengesteld voor de AH Restaurantactie was heel erg lekker, divers en ruim voldoende. Ik kom zeker terug.
Hallo Rosanne. Wat fijn dat jullie genoten hebben met de AH aktie.