Tapasbar El Pincho

Riviervismarkt 17 2011 HJ Haarlem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner vanaf 17:00
Mei tot September op zaterdag vanaf 12.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Shows - Optredens , Terras , Wi-Fi
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Buiten op terras gegeten met mijn vriendin voor haar verjaardag met als verrassing dat de kinderen aan tafel aan zouden schuiven. Hier werd door de gastheer goed op ingespeeld waardoor zij niets vermoedde. Top avond gehad en lekker gegeten. Met de inzet van de gastheer is er ook nog door iedereen gezongen voor mijn vriendin. Erg leuk gedaan en ze kreeg ook nog verrassingstoetje!
haidywijngarte .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk eten en genoeg. Vriendelijk personeel. Een aanrader. Prijs valt ook erg mee. Ga er graag weer een keer heen. En zeker op een mooie zomerse dag als je buiten kan zitten.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hebben heerlijk tapas gegeten. We waren met z'n tweeen en de portie waren erg groot. De sangria is ook erg lekker. Een restaurant om aan te bevelen.
r.landsmeer .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gerechten prima kwaliteit. Tafeltje was aan de kleine kant voor 4 personen en alle gerechten. Maar dat werd prima opgelost door alles in delen te brengen. Volgorde van scherpte had iets beter gekund.
j-kal .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een gezellige, lekkere en leuke avond kun je hier hebben. Mede door de gastvrije bediening, de heerlijke sangria, het zeer uitgebreide standaard-3-gangenmenu, de prachtige locatie en het mooie terras. We waren hier via de ah-actie, maar werden echt in de watten gelegd. Zeker een gelegenheid om ook zonder ah-actie nog eens te komen en weer te genieten!
Kijk daar doen we het voor. Natuurlijk zien we jullie graag terug . Met of zonder AH bon.
Rosanne W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten en de sangria was ook heel lekker. Het menu dat El Pincho heeft samengesteld voor de AH Restaurantactie was heel erg lekker, divers en ruim voldoende. Ik kom zeker terug.
Hallo Rosanne. Wat fijn dat jullie genoten hebben met de AH aktie.
LoeSje H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Gewoon een heerlijke stek om van de Tapas te genieten en de overheerlijke sangria!! Heerlijk relaxte sfeer, vriendelijke bediening en zeker een stek om terug te komen!! Een echte aanrader!!
Hartelijk dank voor je mooie recensie
Reinout T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Afgelopen week liepen wij er langs. Het terras zat mooi vol. Even gekeken binnen hoe het eruit ziet na de verbouwing. Complimenten voor de eigenaren. Het ziet er super gezellig uit. Het eten was heerlijk. Goede bediening, correct en vriendelijk. Het is gewoonweg een mooi plekje in het haarlemse centrum. Een aanrader voor iedereen!
Beste Reinout.
Wat fijn dat u onze ambassadeur voor El Pincho wilt zijn. We worden er bijna verlegen van.
Namens het team van El Pincho hartelijk dank.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij deze gezellige tapasbar. Mooie lokatie in de zon en pal tegenover de kerk. Bediening heeft ons alles goed uitgelegd over hoe de kaart werkt. Het eten was gewoon goed en lekker. De rekening was ook een meevaller. Waar kun je tegenwoordig zo goed eten tegen een normale prijs. Wij raden dit restaurant zeker aan. Tot de volgende keer.
Beste Robin.
Wat goed om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot snel in El pincho.
Pat M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gisteren door een goede vriend uitgenodigd om hier te komen eten. Ik wist niet zo goed wat me te wachten stond, maar ik was blij verrast. Niet alleen is het uitzicht geweldig op de grote kerk (die volgens mij de Nieuwe of Sint Bavokerk heet), maar je waant je hier echt in het buitenland.

We begonnen met heerlijke verse gamba's en calamaris. De smaak die ze hier weten te behalen is uniek voor Nederland - althans, ik heb het nog nooit zo geproefd. Vervolgens kwamen er lekkere vleesgerechten en fan-tas-tisch worstjes!

Alles wordt begeleid met heerlijke drankjes, we begonnen - zoals het hoort met een hele fijn Sangria!, daarna een paar glaasjes witte chardonnay en bij het vlees een heerlijke Syrah, die ook nog eens goed te betalen was.

De staff: wat een leuke mensen. Allemaal in voor een gedegen advies en je voelt het echt alsof ze je enorm aandacht geven. Dat is een warm gevoel en doet je denken alsof je echt in een warm zuidelijk spanje zit.

Een absolute aanrader voor een ieder die er even uit wil, en heerlijk wil genieten!

Ik ga hier vaker komen!
Beste Pat. We zien je natuurlijk graag terug in El Pincho.
Groet Paul
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Op dinsdag 17 mei even de stad ingelopen. Ik wilde ergens lekker buiten zitten en goed eten. El Pincho! En dat was een goede keuze. Allereerst complimenten over hoe het verbouwd is. Niet alleen inrichting van de het restaurant ziet er goed uit, tegenwoordig kunnen toeristen boven het restaurant het appartement huren. Slimme move. Het eten was zoals altijd goed en heerlijk gelachen met de bediening. Na een drukke dag is zoiets toch altijd weer oud en vertrouwd. Kortom een aanrader, a must en je zult zien dat alle tekst hierboven klopt als een bus. Ga zo door El Pincho!!
Hartelijk dank voor uw mooie recensie.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Vandaag geweest. super eten. lekker en super bediening. Ik raad het iedereen aan. Eten is heerlijk en de locatie is super.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
nou, ik raad het iedereen aan. heerlijk eten. gezellig. het eten is super en wat een mooie zaak. Mooi verbouwd en met een goede bediening
Hartelijk dank voor uw recensie
fredborgsteede .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een aanrader. Zeer. Uitgebreid driegangenmenu dat ook nog prima smaakt! Vooral de inktvisringen zijn prima en niet van het type elastiek dat je soms geserveerd krijgt. Tot slot: heel gezellige locatie. Met een tafeltje buiten of binnen aan het raam geniet je van de gezellige drukte rond de Bavo-kerk
Beste Fred. We hopen jullie natuurlijk nog vaak te ontvangen.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zalig gegeten. Goed bediening. Zeker een mooie avond gehad. De sangria was heel erg lekker. Schone toilet. We komen zeker nog een keer terug.
Beste Karin.
Hartelijke dank en graag tot snel.
Groet Paul
Marinka D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Leuke locatie. Veel keuze op de kaart. Kwaliteit van de tapas is matig. Tempo lag voor ons te hoog. Tapas komen niet 1 voor 1 op tafel, maar gerechtjes komen allemaal tegelijk.
Beste Marinka. Hartelijk dank voor uw recensie. Bij het overhandigen van de kaart wordt u uitgelegd hoe wij werken met het bestellen van de tapas. Alles wat u besteld wordt geserveerd. U bepaald dus het tempo zelf. Indien u een voor een uw tapas wenst kunt u ze een voor een bestellen. Jammer te horen dat je de tapas niet waarderen. We hopen je natuurlijk nog eens terug te zien zodat je een voor je tapa kunt bestellen en het je dan wel beter smaakt. Met vriendelijke groet Paul (eigenaar)
Elske B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
De bediening was uitermate vriendelijk en attent, zonder opdringerig te zijn. Het eten werd snel opgediend en was van prima kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!
Beste Elske. Hier worden wij altijd blij van. Hier doen we het voor om het onze gasten naar de zin te maken. Hartelijk dank
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Lekkere, verse en diverse tapas. Goed tempo. Lekkere wijn. Wel redelijk aan de prijs. Foutje met de rekening werd netjes hersteld.
Beste Paul. Hartelijk dank voor uw feedback.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Het eten was errug lekker. We hebben verschillende vis- en vleesgerechtjes gegeten. Alleen de dadels met spek vond ik wat lastig te kauwen. Het was wat taai. De overige gerechtjes waren prima.
Beste Wendy . hartelijk dank voor je recensie