Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00 Zaterdag 12.00-22.00 Zondag 15.00-22.00

• Amex , Mastercard , MobielPay , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar El Pincho

Karin D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Een van mijn favoriete restaurants, heerlijk eten en zeer gezellig restaurant.
Zeker aan te bevelen!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Zoals altijd was het eten heel lekker. De dagspecial van de gamba's was dat helemaal! En wat een ontzettend vriendelijke dames werken er toch in de bediening hier! Hulde
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Heerlijke tapas. Gezellige sfeer. Mooie Iens korting. Kortom heerlijk
D. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Gezellig klein restaurantje in hartje centrum. Tafels staan dicht bij elkaar, zonder dat je veel overlast hebt van de ‘buren’. Eten is prima, vele verschillende en bijzonder lekkere hapjes, die ondanks drukte voortvarend worden geserveerd. Vriendelijke bediening.
Michael C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
De porties waren voor tapa's veel te groot. Dat verklaarde ook de prijzen. De chorizo had een vreemde, bloedworst achtige structuur. Voor de rest was het eten prima op smaak. Serveertip voor de spare ribs (wat dus een halve rib was dan zit ik al bjjna vol, 2 /3 ribjes is prima maar meer werk voor de keuken, en duurt t allemaal langer). Prik het mes in de halve rib en leg het mes niet in de saus/marinade
Ramon H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Een fijne avond, lekker eten. Een aanrader!
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Top! Warm aanbevolen
Joy Van Der W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Ik had al lange tijd niet meer gegeten bij El Pincho en had mij er dan ook erg op verheugd. Helaas konden wij niet direct om 19.00 uur aan tafel, dat werd 19.30 uur. Een drankje aan de bar werd wel aangeboden, kan natuurlijk gebeuren als het druk is. Het was gemoedelijk en gezellig druk, de sangria was heerlijk. Wat ik wel jammer vond was de zoute smaak van met name de vleesgerechtjes. Dit was ik niet gewend van de vorige keren en het was echt zo zout dat de hele smaak van het stukje vlees niet meer te proeven was. Al met al een gezellige avond gehad, paar kleine tegenvallers hopelijk de volgende keer weer beter.
Beste Joy.
Hartelijk dank voor je review. Kun je ook aangeven welke gerechten je gegeten hebt? Wij hebben namelijk niets aan onze recepturen veranderd. Graag ook feedback in de zaak op de avond zelf. Voor jullie maar ook voor ons fijner. Kunnen we er iets aan doen. Nu geef je lage cijfers terwijl je aangeeft dat het om een paar kleinigheden gaat. Je bent nu thuis en terwijl je dit schrijft kan ik ik er niets meer aan veranderen. Misschien tot een andere keer. Is er iets niet naar wens geef dit dan graag aan ons aan.
Hartelijke groet.
Paul
Angèle D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Zoals altijd..... Prima!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Leuk restaurant. Serveerster Lady werkte haar eerste avond en ze deed het super. Erg vriendelijke bediening em lekker eten! Zeker een aanrader.
Tommy V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het was weer super gezellig en heerlijk gegeten.
Ik had geresrveerd maar er waren 3 vrienden ziek geworden.
Maar het ontvangst was top....
Ik had even moeten bellen,maar ze pakten het goed op...
Mvrgr Tommy Veldheer.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Mooie inrichting en goed eten!
Karen G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Een heerlijk ontspannen avond met verrukkelijk eten en aardige attente bediening
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We zaten bij het raam, wat vrij krap werd ivm de ruimte. Ondanks dat hebben we er geen last van gehad.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Wat een heerlijke avond hebben we gehad. Sfeervol, gezellig, en vooral heel erg lekker. Personeel erg attent en vriendelijk. Prijs/ kwaliteit is uitstekend. Die gamba's ...zo fantastisch. Een avond uit Echt een aanrader.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Tapas werd vlug gebracht ,was erg lekker. Leuke korting met vroeg boeken...alleen wel even je bon goed nakijken met al die hapjes glipt er zo een glas wijn tussen en is je korting minder dan geboekt. Maar netjes opgelost
Annemarie Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Prima restaurant om een leuke avond met vrienden te hebben. Met de gitarist erbij vonden wij het teveel herrie. Maar toen hij weg was was het geluidsniveau aangenaam!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
De gerechten zijn echt goed van kwaliteit en erg smaakvol. Ik vind de prijzen wel wat aan de hoge kant.
Bo B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Super lekker gegeten, heel vriendelijk personeel. We hadden hier gegeten met de Hallmark verwenkaart en alles verliep goed hiermee met afrekenen. Zeker een aanrader en vooral de heerlijke stormy cocktail
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Gezellige sfeer, eten was erg lekker