Tapasbar El Pincho

Riviervismarkt 17 2011 HJ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We waren hier met 5 personen. We hebben hier heerlijk genoten van allerlei soorten tapas. Veel variatie van vlees, vis en groente.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima restaurant, altijd heel erg druk. Eten zeer gevarieerd en lekker. Zeer zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader dus. Ik moet nog even doortypen want nog geen 120 leestekens. Nu wel?
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben bijzonder lekker en gezellig gegeten bij El Pincho. Er is ruim voldoende keus, zowel vlees, vis als groentegerechten. De porties zijn ruim, zodat je met z'n vieren lekker kunt proeven van een gerechtje. De bediening was vlot en zeer vriendelijk.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De verschillende tapas zijn erg lekker. De bediening is heel goed en hebben het goed voor elkaar. Tafeltjes staan wat dicht op elkaar.
Beste Mike. Hartelijk dank voor je recensie. Half januari komt het nieuwe meubilair en zullen we meer ruimte hebben.
Oldriska C.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Het eten was erg lekker, helaas wel aan de dure kant. Personeel was heel vriendelijk en we werden snel geholpen met alles. We hoefden niet lang te wachten dat was fijn. De houten harde stoelen zaten alleen niet lekker en de tafel was aan de kleine klant waardoor wij best krap zaten.
Beste Oldriska. Bedankt voor je mooie recensie. De meubels en stoelen worden half januari vervangen. We zien je dan graag terug op de stoelen te testen. :)
C R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellige tapasbar midden in Haarlem met een gevarieerde kaart.
Aardig personeel en hoge omloopsnelheid. Vonden de tapas lekker.
Hier worden we blij van. Ga de complimenten aan het team doorgeven.
Groet Paul
Nathanael H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wat kan ik zeggen. The place to be! We zijn tijd lang niet meer geweest de intereur is veranderd gezellig en knussiger. We hebben genoten van al de gerechten en sommige nieuw geserveerd waren zoals de lekker spareribs. Top! Dank ook voor de lekker live muziek ????????????en fijne bediening.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Druk en gezellig en dat is begrijpelijk. Ligt op een erg aardige plek in het centrum van Haarlem. Vriendelijke bediening, lekkere tapa's. Aanrader!
Hartelijk dank voor uw mooie woorden.
Kiefh00 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijke tapas.
Vervelend is dat ze 30% korting rekenen (AH actie) op rekening (niet op de drank). En je krijgt een kortingscoupon van 10% voor een volgend bezoek. Rare constructie terwijl je bij alle restaurant het 2e menu gratis krijgt. Ze willen meedoen maar niet teveel korting geven. Klopt niet denk ik.
Beste Kief. Als u had geïnformeerd had u kunnen zien dat u ook bij ons een drie gangen menu kunt krijgen voor €29.50. Na onze ervaringen van de afgelopen jaren is gebleken dat onze vaste en nieuwe gasten deze methode meer waarderen. De keuze is aan de gast.Zie onderstaande recensie. Als u in het betreffende restaurant hierop iemand aanspreekt krijgt u direct antwoord Achteraf handelen is voor ons nu moeilijk. U bent al geweest .Aan de cijfers te zien heeft u het gezellig en leuk gehad. Komt u nog eens terug met de 10 % kortingskaart dan krijgt u deze korting over de hele rekening. We doen mee en geven per saldo meer korting, klopt wel denk ik. Hartelijk dank en misschien tot snel. Groet Paul eigenaar
Petravgoorgorsseling .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hebben voor het gemak voor het menu gekozen. Leuke variatie aan smakelijke gerechten. Het stoofpotje met knapperig brood is een aanrader.
Fijn dat jullie genoten hebben van ons heerlijke drie gangen AH menu waarvan de 2e gratis is.
D B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH restaurantactie geweest. Erg lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. Een groot verschil in kwaliteit met de bekende vreetschuurketen. Prijs is wel wat aan de hoge kant maar niet geheel onterecht voor wat je krijgt. 1 minpunt: alleen de dadels met spek vielen tegen.
Hartelijk dank voor de mooie recensie. We werken met verse producten en Spaanse chef. Als u de volgende keer u klacht in het restaurant kenbaar maakt kunnen we er wat mee.Graag tot ziens.
Helene En Andre B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
top zoals altijd, altijd weer lekker. en gezellig bediening is aardig,
wij eten hier regelmatig en komen zeker nog terug
Super leuk.
TijgerHaai101 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Tot onze spijt hebben we in een keer teveel tapas besteld. Dat maakte de avond niet minder gezellig. Tipje bestel iedere keer 2 stuks pp. Dan geniet je dubbel van de tapas. We gaan het nog een keer beleven.
We zien jullie graag terug
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik dacht dat ik enige tijd geleden gereserveerd had, maar kon het niet terugvinden, dus dacht bel maar even op. Krijg ik de eigenaar aan de telefoon, was eigenlijk vol. Paul heeft toch een plekje voor mij geregeld. Helemaal top. Ontvangst goed. Bediening heel vriendelijk. Eten heel erg lekker en een grote keuze. Regelmatig gegeten en ook u was weer een geslaagde avond. :-)
Beste Helen , Graag gedaan en tot gauw
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Simpelweg heerlijk gegeten voor een prima prijs. Ook de bediening was netjes en snel. Enige minpuntje: de tafeltjes zijn klein en staan dicht op elkaar: dat maakt het etwat knus. Dit heeft echter een prima avond niet in de weg gestaan.
sera S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met het AH zegelboekje geweest. Eten was goed voor de prijs die we moesten betalen. We kregen 30% korting met het zegelboekje, anders was het wel even iets te prijzig. Al met al, alsnog 1 van de betere tapas restaurants in Haarlem met redelijke porties! Wel erg jammer van de kleine (en donkere) ruimte. Restaurant zat erg vol en ik was metaforisch gesproken 1 met de muur.
Thea E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prettige sfeer aandacht van personeel en de eigenaar. Mijn zus en ikzelf hebben voortreffelijk gegeten.
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten heerlijk!
Maar.....de Restaurantactie is veranderd!?!
Ze geven aan dat je gewoon a la carte kan bestellen en dan 30% korting krijgt op de rekening (dus geen 50% zoals de actie is). Vervolgens kan je nog 10% krijgen bij een volgend bezoek.
Na wat gefrons en tegengas mochten we toch wel een vast 3 gangen menu als we dat graag wilden. Er ontstond aan tafel een discussie, waarvan ik denk dat je die als eigenaar niet wilt hebben. Dit zou vooraf beter vermeld moeten worden. Daarnaast is de marketingtruc 30 om 10% wel slim, maar ik vindt deze gezien de actie niet kies.
Mientje M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten! De dames van de bediening hebben prima in de gaten als er weer een drankje of ronde door mag komen. De kwaliteit van de tapas blijft geweldig, hoe druk het ook is. Ik kom zeker terug.
xjuuulls .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten van verschillende gerechtjes. De porties waren erg ruim en lekker en de bediening was top. Ook de verrassende combinaties (zoals de vijgen met blauwe kaas en honing) vielen erg in de smaak. Kortom: aanrader. Groetjes Saskia en Julia