Tapasbar El Pincho

Riviervismarkt 17 2011 HJ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Shows - Optredens , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar El Pincho

Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Tafeltjes zijn wat aan de kleine kant en je zit nogal dicht op elkaar.
Op de zaterdagavond hoef je geen rustig,romantisch gesprek te voeren, daar is het veel te vol voor. Verder oke
breuer177 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening, met zeer bruikbare adviezen. Voor herhaling vatbaar. Stijlvolle inrichting op een mooie locatie.
martinekorstjens .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekende bediening, erg aardig personeel. We hadden het AH-menu en dat was echt heel lekker. De hoeveelheden waren ruim voldoende, zelfs iets teveel!
J. L. B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Bediening erg vriendelijk en zeer attent.
De porties zijn aan de ruime kant, maar de kwaliteit zorgt er wel voor dat alles op gaat!
moondekker .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten en erg gezellig de verjaardag van m'n dochter gevierd. Er werd bij het dessert zelfs door de bediening voor haar gezongen! Erg leuk!
Paulien S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Afgelopen vrijdag na het shoppen met z'n 3en even gezellig bij kletsen en gegeten bij El Pincho. Op advies niet de AH actie gebruikt maar de kaart met korting. Mooi initiatief en lekker gevarieerd. Knusse omgeving met mooie schilderijen en mozaïeken. Leuke bediening die goede adviezen gaf ook wat het drinken betrof. Een aanrader. Lekker begin van het weekend.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk, goed warm en vers eten, vriendelijke en kundige bediening maar helaas wat gehorig maar dat hoort vind ik bij een taparestaurant
joos M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekkere tapas en veel keuze!
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel, prima bediening, heerlijk gegeten. Tussen de gerechten zat ruim voldoende de tijd, dit is zeker voor herhaling vatbaar.
René R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zeer gastvrij en voortreffelijk gegeten. Gavarieerd eten en een heerlijk toetje. Bediening was losjes en en dat maakt de sfeer ook losjes; Aanrader.
Elvira D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijn , vriendelijke bediening en sfeervolle verlichting. We konden kiezen uit een ahmenu voor 2 personen of 30 procent korting op de gerechten. Dat gedaan omdat we met 6 personen waren. Smaakte naar meer/volgende keer.
Helene En Andre B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
zoals altijd top!!!!!!!!!!!!!! bediening was wel een beetje snel. maar het eten was uitstekend. Wij komen volgend jaar zeker weer terug..
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Voor de eerste keer in dit gezellige tapas restaurant, genoten van de diverse tapas, vriendelijke en zeer attente bediening, mijn vrouw was jarig en dat werd opgemerkt en het dessert werd vervolgens op een verassende wijze geserveerd. Dit soort attenties zijn super leuk. De tapas zijn divers, maar nog allemaal niet geproefd, dus gaan we zeker nog een keer terug.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
we zochten gewoon een tapasbar, geen "vreetschuur."
we werden hartelijk ontvangen en konden even plaatsnemen aan de bar, omdat onze tafel eerst moest worden opgefrist. Drie minuten later konden we plaatsnemen. uitgebreide kaart met spannende gerechtjes.
De presentatie was positief puur en smakelijk.
De smaak was zéér verrassend! Erg goed van kwaliteit en goede combinaties. Porties ruim voldoende, royaal zelfs.
De manager/eigenaar (Paul), werkte actief mee in de bediening, wat het ongedwongen maakte. Paul kwam regelmatig oprecht geïnteresseerd vragen of alles naar wens was.
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Beste familie Vink.
Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Daar doen het we het met zn allen voor.
Hartelijk groet.
Paul
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Aanrader!
Kort maar krachtig. Hartelijk dank.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zoals altijd weer top! Bediening goed, eten heerlijk, goeie porties en ruime keuze op de kaart. De meiden van de bediening zijn ook altijd leuk met de kinderen en dat is ook wat waard!
Beste Angela.
Dank je voor de mooie recensie. Altijd welkom met de kids.
Hartelijk groet
Team El Pincho, de meiden
joop G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Goede uitleg over de kaart en het principe van tapas bestellen. Zeker een volgend bezoek waard, uiteraard ook vanwege het assortiment en de kwaliteit van de gerechten.
Beste Joop.
Hartelijk dank voor uw mooie recensie.
Groet Team El Pincho
Allard-Esther V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De AH dinnercheque werd slecht ontvangen! De eigenaar heeft hemel en aarde bewogen om ons a la carte te laten eten. Nu weten we waarom. Zeer matige kwaliteit tapas. Geen aanrader om terug te komen. Erg jammer.

Waarom doe je dan in godsnaam mee aan de AH actie, als je er niet achter staat?
Beste Allard. Net als op Google zal ik ook hier nog even reageren op uw recensie. Hartelijk dank. We hebben alles gedaan om u het naar de zin te maken. speciaal voor u een tafel op het terras gereserveerd. Ondanks de drukte deze vrijgehouden. Een tafel van 6 voor u binnen vrijgehouden omdat het misschien te koud zou hebben. ik heb u niets opgelegd. U proberen uit te leggen dat met 6 personen het leuker is om a la carte te kiezen. Heel jammer dat u niets maar ook niets heeft aangegeven.Er hing tussen ons volgens mij een goede sfeer. U heeft dezelfde tapas gegeten als de rest van onze gasten. Geen een klacht? Wij hebben er alles aangedaan om het u naar de zin te maken. Het is natuurlijk erg gemakkelijk om vanuit thuis een restaurant af te branden. Zal wel een nieuwe trend zijn. En als laatste . Al onze gasten zijn gelijk AH of niet. Ik wens u heel veel eet plezier bij onze collega's. Jammer dat het allemaal bij u zo is overgekomen Hartelijk groet Paul en team en El Pincho.
Resa D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, snel geholpen, goede service. Kom hier al jaren, was al even geleden, mooie nieuwe inrichting. Eten blijft super.
Hartelijk dank Resa voor je mooie woorden.