Tapasbar El Pincho

Riviervismarkt 17 2011 HJ Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Tapasbar El Pincho

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Meer informatie over restaurant Tapasbar El Pincho

5 minuten van het Centraal Station en bussen.
  • Kom je met de auto?
    Volg borden parkeergarage de Appelaar of parkeergarage de Raaks.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
C R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellige tapasbar midden in Haarlem met een gevarieerde kaart.
Aardig personeel en hoge omloopsnelheid. Vonden de tapas lekker.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Druk en gezellig en dat is begrijpelijk. Ligt op een erg aardige plek in het centrum van Haarlem. Vriendelijke bediening, lekkere tapa's. Aanrader!
Kiefh00 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijke tapas.
Vervelend is dat ze 30% korting rekenen (AH actie) op rekening (niet op de drank). En je krijgt een kortingscoupon van 10% voor een volgend bezoek. Rare constructie terwijl je bij alle restaurant het 2e menu gratis krijgt. Ze willen meedoen maar niet teveel korting geven. Klopt niet denk ik.
Petravgoorgorsseling .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hebben voor het gemak voor het menu gekozen. Leuke variatie aan smakelijke gerechten. Het stoofpotje met knapperig brood is een aanrader.
Beste Petra. Wat leuk dat jullie genoten hebben. We zien jullie natuurlijk gauw weer terug in El Pincho
D B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH restaurantactie geweest. Erg lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. Een groot verschil in kwaliteit met de bekende vreetschuurketen. Prijs is wel wat aan de hoge kant maar niet geheel onterecht voor wat je krijgt. 1 minpunt: alleen de dadels met spek vielen tegen.
Helene En Andre B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
top zoals altijd, altijd weer lekker. en gezellig bediening is aardig,
wij eten hier regelmatig en komen zeker nog terug
Hartelijk dank voor jullie mooie woorden. Graag tot ziens.
TijgerHaai101 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Tot onze spijt hebben we in een keer teveel tapas besteld. Dat maakte de avond niet minder gezellig. Tipje bestel iedere keer 2 stuks pp. Dan geniet je dubbel van de tapas. We gaan het nog een keer beleven.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik dacht dat ik enige tijd geleden gereserveerd had, maar kon het niet terugvinden, dus dacht bel maar even op. Krijg ik de eigenaar aan de telefoon, was eigenlijk vol. Paul heeft toch een plekje voor mij geregeld. Helemaal top. Ontvangst goed. Bediening heel vriendelijk. Eten heel erg lekker en een grote keuze. Regelmatig gegeten en ook u was weer een geslaagde avond. :-)
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Simpelweg heerlijk gegeten voor een prima prijs. Ook de bediening was netjes en snel. Enige minpuntje: de tafeltjes zijn klein en staan dicht op elkaar: dat maakt het etwat knus. Dit heeft echter een prima avond niet in de weg gestaan.
Sera S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met het AH zegelboekje geweest. Eten was goed voor de prijs die we moesten betalen. We kregen 30% korting met het zegelboekje, anders was het wel even iets te prijzig. Al met al, alsnog 1 van de betere tapas restaurants in Haarlem met redelijke porties! Wel erg jammer van de kleine (en donkere) ruimte. Restaurant zat erg vol en ik was metaforisch gesproken 1 met de muur.
Thea E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prettige sfeer aandacht van personeel en de eigenaar. Mijn zus en ikzelf hebben voortreffelijk gegeten.
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten heerlijk!
Maar.....de Restaurantactie is veranderd!?!
Ze geven aan dat je gewoon a la carte kan bestellen en dan 30% korting krijgt op de rekening (dus geen 50% zoals de actie is). Vervolgens kan je nog 10% krijgen bij een volgend bezoek.
Na wat gefrons en tegengas mochten we toch wel een vast 3 gangen menu als we dat graag wilden. Er ontstond aan tafel een discussie, waarvan ik denk dat je die als eigenaar niet wilt hebben. Dit zou vooraf beter vermeld moeten worden. Daarnaast is de marketingtruc 30 om 10% wel slim, maar ik vindt deze gezien de actie niet kies.
Mientje M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten! De dames van de bediening hebben prima in de gaten als er weer een drankje of ronde door mag komen. De kwaliteit van de tapas blijft geweldig, hoe druk het ook is. Ik kom zeker terug.
Xjuuulls .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten van verschillende gerechtjes. De porties waren erg ruim en lekker en de bediening was top. Ook de verrassende combinaties (zoals de vijgen met blauwe kaas en honing) vielen erg in de smaak. Kortom: aanrader. Groetjes Saskia en Julia
Yvonneseur .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
We hebben een hele gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk en de bediening was goed en erg vriendelijk. De serveerster is zelfs bij de buren gaan vragen of ze het drankje hadden wat mijn zoon welde hebben. Echt top service!
Een absolute aanrader!
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hier gegeten met een vriendin (AH actie). Kende het restaurant al wel. Gerechten waren heerlijk. Gezellige sfeer, prima bediening. We vonden de tafeltjes wat dicht op elkaar staan. Toetjes waren ook heerlijk, echte aanrader (cheesecake en amandeltaart). Komen zeker terug.
JKJ .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
El Pincho is een erg leuk restaurant of je nou met vrienden of familie eet, het is gezellig.
De pichos zijn riquisimo oftewel heerlijk. Veel keuze. Heerlijk.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Doordat de tafel te klein is wordt alles letterlijk en figuurlijk op tafel gepropt. Hoewel alles verder in orde is, is dit de laatste keer.
Beste Erna. Wat jammer om te horen dat je niet meer komt. Voorop gesteld dat we ons eten niet op tafel proppen maar serveren vinden we het prettig indien je klachten hebt dit aan ons in de zaak laat weten. Op dit moment zijn we bezig de zaak aan het het renoveren .
Van tafels en stoelen tot en met de aankleding. Wij adviseren altijd 2 a 3 tapas per persoon per ronde. Zodat er niet teveel tegelijk op tafel komt..
Bedankt voor uw bezoek.
Met vriendelijke groet.
Paul van der Werff
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
2 weken geleden met een klein gezelschap gegeten. De tapas was okee maar daar blijft het voor mij ook bij. De tonijn was heerlijk echter zat er een lange zwarte haar in. De garnalen smaakte echter alsof ze uit de diepvries kwamen en waren te lang gebakken en daardoor taai. Ook de mosselen smaakte niet geheel vers. De specialiteit (bloedworst) smaakte erg lekker. Ik vond het jammer dat de artisjokharten uit blik kwamen. Ook de kroketjes waren volgens mij niet zelfgemaakt. Al bij al was de tapas oke maar helaas niet iets wat ik zou onthouden of waar ik terug voor zou komen. De bediening was wel vriendelijk en accuraat.
Beste Irene. Allereerst onze excuses dat er een haar aanwezig was. Dan kan en mag niet gebeuren. Buiten de kroketjes worden al onze gerechten met verse spullen bereid. Dagelijks door vishandel Jan Molenaar uit IJmuiden bezorgt. Jammer dat wij op de avond zelf niet van U vernomen wat er volgens u niet goed ging. op deze manier kunnen wij niets veranderen en heeft u het idee dat het niet goed is. Dat vinden wij jammer.Hartelijk dank voor uw opmerkingen en misschien toch tot een volgende keer.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij hebben er op ons 50-jarig huwelijk heerlijk genoten van de verrukkelijke tapas Gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening.Wij gaan dit beslist vaker doen Echt een aanrader
Bruidspaar. Fantastisch om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad. Wij ontvangen jullie natuurlijk graag weer.
Groet Team El Pincho.