Tapasbar de Bieb

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Voordelig
J.D. L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke ambiance, vriendelijke bediening. Kok kwam even aan tafel en had aandacht voor de kinderen. Er was geen magnetron aanwezig (goed teken ☺), maar een babyhapje werd au bain marie opgewarmd. Top!

Bediening wat traag, tweede rondje drankjes werd pas na anderhalf uur opgenomen.

Eten (AHmenu) was lekker, topper de lamsspiesjes! Voor ons goede hoeveelheden, voor grote eters wat weinig wellicht.

Wij komen graag eens terug om echt van de kaart te eten. Aanwinst voor Steenwijk!
Riaber .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten ook echt verrassende hapjes. Leuke ontspannen sfeer, geweldige kok!
Zeker voor herhaling vatbaar.
We kwamen met AH bonnen maar kregen daar zeker niet minder om!
Hinke H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten bij De Bieb! Gevarieerde gerechten. Zat wel veel tijd tussen de gangen en een tip voor de bediening om beter op lege glazen te letten. Leuke avond gehad in een mooie ambiance.
Johan En Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij waren erg verrast j door de gezellige sfeer toen wij binnenkwamen. We werden gelijk hartelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht, zonder te haasten. We kregen een duidelijke uitleg hoe alles zou gaan verlopen deze avond, en ook de gerechten werden ons uitgelegd. Voortreffelijk. heerlijke gerechten en een gezellige en rustige sfeer. Hartelijk bedankt voor deze gezellige avond. Jullie verdienen allemaal een pluim!! Wij hebben genoten, dus ik zeg tot ziens.
Cvink73 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk, verrassend gegeten samen met vrienden. De Inrichting zou iets gezelliger, sfeervoller kunnen. Daarentegen was het personeel zeer vriendelijk! Kwamen Ook regelmatig vragen of alles naar wens was. En ook de Spaanse kok kwam even langs. De tapas waren verrassend. De Meesten van ons hadden nog niet eerder tapas gegeten, dus werden we aangenaam verrast. Een avondje voor herhaling vatbaar!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte bediening, lekkere hapjes,hoeveelheid ruim voldoende, de cgef liep ook de gasten na of alles naar tevredenheid was
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ruim voldoende hapjes, vriendelijke bediening, top!
Chef liep de gasten na of alles naar wens was. Heerlijke Sangria
Ruuth V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ik had van tevoren aangegeven dat we vanuit Utrecht hier in Steenwijk onze trouwdag kwamen vieren. Toen we binnenkwamen, stond er een kaart en een bloemstukje voor ons klaar. Zoiets attent heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Het eten was prima, genoeg voor een gezonde eter en bij het toetje kregen we ook vuurwerk in de vorm van een fontein. De bediening was erg aardig en meedenkend en aan het einde kregen we ook nog de felicitatie van de eigenaar. Kortom: een geslaagd avondje in tapasbar De Bieb in Steenwijk. Mochten wij ooit weer in de buurt zijn, dan komen wij zeker weten terug. Een aanrader!
Eds1962 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Super lekker eten voor weinig 3 gangen met de ah aktie.
Hele gezellige ambiance zullen er zeker nog een keer eten. Is echt de moeite waard.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De bediening was erg vriendelijk. We hadden het tapasmenu met de AH-actie. De eerste koude gang vonden we lekker. De tweede gang viel tegen. Met name de garnalenkroketjes, tonijnballetjes en champignons waren weinig smaakvol. Toetje was wel weer lekker. Al met al hadden we echter allemaal nog honger na het eten. Voor ons was het te weinig voor een volwaardige avondmaaltijd. De prijs was natuurlijk prima door de AH-actie, maar was anders echt te hoog geweest.
Brandje .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Superlekkere, echte tapas, gemaakt door de Spaanse kok. Wij aten hier met de AH/Iens restaurant-actie. Heerlijk. Is het niet genoeg? Krijg je er zo iets bij. De vrolijke kok komt ook vragen of alles naar wens is. Alles huisgemaakt en het is goed te proeven dat alles supervers is. Aanrader! Bediening ook vrolijk en goed. Probeer zeker de (ter plekke gemaakte) huisgemaakte sangria. Heerlijk! Echt een avondje uit, genieten van gerechtjes die met liefde gemaakt zijn!
Hansendaan .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Echt een aanrader om naartoe te gaan. We hebben er heerlijke tapas gegeten, gemaakt door een Spaanse kok. Gezellige locatie.
Sjaakdegroot1954 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gezellige sfeer en ontspannen sfeer.Alles was eigenlijk lekker(behalve vond ik de gefrituurde produkten niet echt lekker)Je kon zien dat alles met zorg en liefde gemaakt werd.Je kreeg genoeg te eten en zelfs de eigenaar(of de chef-kok0 kwam langs of alles naar wens was)
Zou dit restaurant zeker aan familie of vrienden aanraden.
J.e.meijerdewit .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten, het eten was lekker en voldoende qua hoeveelheid. Ook superleuk om met kinderen heen te gaan. Wij hebben genoten.
Mattat .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. We werden vlot geholpen en met speciale wensen werd goed rekening gehouden. De tafeltjes staan wel erg krap tegen elkaar, waardoor je dichterbij de buurman/buurvrouw zit dan je eigen tafelpartner. De inrichting is wat strak en hip, terwijl je bij tapas eerder gezellig en autenthiek zou verwachten.
Sandrabouwknegt .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Relaxte sfeer. Lekkere tapas. De kok loopt af en toe een rondje langs de tafels om te vragen of het iedereen naar de zin is.
Tatjana1965 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
nav AH restaurant actie hier geboekt, anders echt nooit op het idee gekomen om in Steenwijk naar een restaurant te gaan. En een geweldige aanrader. Echt heerlijk gegeten , de chef van het house kwam meerdere keren langs om te vragen of er nog wensen waren voor het vegetarische gerecht. Bediening super vriendelijk en leuk. Het decor is een spartaans, maar wel spaans.. We gaan er weer heen.
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten en sangria gedronken in dit restaurant. Het personeel is enorm aardig, de chorizo in port is een aanrader en de sfeer is goed. We hebben een leuk avondje uit gehad hier.
Frans0 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hadden gereserveerd via de AH actie en aangegeven dat we een jarige hadden. Bij aankomst was er een tafel versierd met slingers en ballonnen. De eigenaar (van Spaanse afkomst) kwam langs om te feliciteren. Ontzettend leuk!
We hebben ons laten verrassen wat betreft de gerechtjes, het smaakte allemaal erg goed!! Wij zijn grote eters, dit was geen probleem. We konden extra bijbestellen wat we lekker vonden (zonder extra kosten).
Vriendelijke en toegankelijke bediening.
Je moet geen luxe en chique restaurant verwachten. Het is vooral gezellig en knus en daardoor past het juist bij het Spaanse eten.
Henk-oostingh .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten, tapas zoals ze moeten zijn. De kok heeft een prima selectie gemaakt uit alle te verkrijgen tapas. Ook de hoeveelheid is prima. De bediening is attent en bijzonder vriendelijk. Al met al een aanrader!!!