Tapasbar de Bieb

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Iens actie: uitgebreide tapas. Goed. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer we zullen eventueel terugkomen.oop dat ze voor de verandering weer een ander menu hebben.
tim_owel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vroeger gingen we hier stappen. Nu zitten we hier Tapas te eten. De inrichting is aardig veranderd (ziet er hip uit).
Het eten was goed en ze hadden heerlijke biertjes.
We hebben er van genoten!
janinehepping .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een gezellig restaurant, waar je erg lekker kunt eten. Wel moet je lang wachten op je eten, is het personeel niet heel gezellig en is het er erg warm. Ik zou er wel weer heen gaan!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hoewel er geen keuze menu was, werd het menu wel aangepast op de wens geen vlees te eten. Na 1 ronde tapas werden we verrast met een tweede. Ruim voldoende te eten dus. De tapas gevarieerd met heerlijke smaakjes en pit. Aardige bediening. Geen wonder dat het druk was.
Ing D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ons laten verrassen bij Tapasbar De Bieb met de Albert Heijn restaurantactie! Vroeger was dit een café waar ik gedurende mijn schooltijd de nodige wijntjes heb gedronken. Benieuwd hoe het nu geworden was en toen we binnenkwamen was het meteen goed.

Het is leuk ingericht en de medewerkers waren erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten; een 3-gangendiner met allerlei heerlijke tapashapjes. Wij verzocht niet teveel vis en dat was gelukkig niet het geval in het verrassingsmenu.

Wij waren blij verrast en gaan hier zeker nog een keer eten, erg leuk en lekker!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Super goed en erg lekker gegeten! Goede service en veel mogelijk. Ze denken graag mee met je eet-wensen! Een echte aanrader!
Bernald P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Super, lekker gegeten.
Bediening was optimaal en gezellig aanwezig.
Kortom het was een fantastische avond????.
We komen zeker nog eens terug.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was lekker en de bediening was vlot en vriendelijk. Porties was wat aan de krappe kant.
Het zag er schoon en gezellig eruit. Ik mis de spaanse achtergrond muziek wel een beetje voor de sfeer.
famlug .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gezellige locatie, lekkere tapas hapjes, vooral de lamsspiesjes en de garnalenkroketjes waren erg lekker.
Prettige bediening
J.D. L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke ambiance, vriendelijke bediening. Kok kwam even aan tafel en had aandacht voor de kinderen. Er was geen magnetron aanwezig (goed teken ☺), maar een babyhapje werd au bain marie opgewarmd. Top!

Bediening wat traag, tweede rondje drankjes werd pas na anderhalf uur opgenomen.

Eten (AHmenu) was lekker, topper de lamsspiesjes! Voor ons goede hoeveelheden, voor grote eters wat weinig wellicht.

Wij komen graag eens terug om echt van de kaart te eten. Aanwinst voor Steenwijk!
Riaber .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten ook echt verrassende hapjes. Leuke ontspannen sfeer, geweldige kok!
Zeker voor herhaling vatbaar.
We kwamen met AH bonnen maar kregen daar zeker niet minder om!
Hinke H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten bij De Bieb! Gevarieerde gerechten. Zat wel veel tijd tussen de gangen en een tip voor de bediening om beter op lege glazen te letten. Leuke avond gehad in een mooie ambiance.
Johan en Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij waren erg verrast j door de gezellige sfeer toen wij binnenkwamen. We werden gelijk hartelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht, zonder te haasten. We kregen een duidelijke uitleg hoe alles zou gaan verlopen deze avond, en ook de gerechten werden ons uitgelegd. Voortreffelijk. heerlijke gerechten en een gezellige en rustige sfeer. Hartelijk bedankt voor deze gezellige avond. Jullie verdienen allemaal een pluim!! Wij hebben genoten, dus ik zeg tot ziens.
cvink73 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk, verrassend gegeten samen met vrienden. De Inrichting zou iets gezelliger, sfeervoller kunnen. Daarentegen was het personeel zeer vriendelijk! Kwamen Ook regelmatig vragen of alles naar wens was. En ook de Spaanse kok kwam even langs. De tapas waren verrassend. De Meesten van ons hadden nog niet eerder tapas gegeten, dus werden we aangenaam verrast. Een avondje voor herhaling vatbaar!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ruim voldoende hapjes, vriendelijke bediening, top!
Chef liep de gasten na of alles naar wens was. Heerlijke Sangria
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte bediening, lekkere hapjes,hoeveelheid ruim voldoende, de cgef liep ook de gasten na of alles naar tevredenheid was
Ruuth V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ik had van tevoren aangegeven dat we vanuit Utrecht hier in Steenwijk onze trouwdag kwamen vieren. Toen we binnenkwamen, stond er een kaart en een bloemstukje voor ons klaar. Zoiets attent heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Het eten was prima, genoeg voor een gezonde eter en bij het toetje kregen we ook vuurwerk in de vorm van een fontein. De bediening was erg aardig en meedenkend en aan het einde kregen we ook nog de felicitatie van de eigenaar. Kortom: een geslaagd avondje in tapasbar De Bieb in Steenwijk. Mochten wij ooit weer in de buurt zijn, dan komen wij zeker weten terug. Een aanrader!
eds1962 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Super lekker eten voor weinig 3 gangen met de ah aktie.
Hele gezellige ambiance zullen er zeker nog een keer eten. Is echt de moeite waard.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De bediening was erg vriendelijk. We hadden het tapasmenu met de AH-actie. De eerste koude gang vonden we lekker. De tweede gang viel tegen. Met name de garnalenkroketjes, tonijnballetjes en champignons waren weinig smaakvol. Toetje was wel weer lekker. Al met al hadden we echter allemaal nog honger na het eten. Voor ons was het te weinig voor een volwaardige avondmaaltijd. De prijs was natuurlijk prima door de AH-actie, maar was anders echt te hoog geweest.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Superlekkere, echte tapas, gemaakt door de Spaanse kok. Wij aten hier met de AH/Iens restaurant-actie. Heerlijk. Is het niet genoeg? Krijg je er zo iets bij. De vrolijke kok komt ook vragen of alles naar wens is. Alles huisgemaakt en het is goed te proeven dat alles supervers is. Aanrader! Bediening ook vrolijk en goed. Probeer zeker de (ter plekke gemaakte) huisgemaakte sangria. Heerlijk! Echt een avondje uit, genieten van gerechtjes die met liefde gemaakt zijn!