Tapasbar de Bieb

Tertia F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Rienke M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat ik jammer vond. Ik had aangegeven dat ik geen vis eet. Maar kreeg niks vervangends.Maar verder was het uitstekend. Heerlijke hapjes. We hebben gesmuld.
Syta .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heel lekker gegeten met de AH-restaurantactie. Wel had het iets meer mogen zijn. Maar de gerechten waren heerlijk. Verder was het personeel heel vriendelijk en er was een goede sfeer.
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We waren met 7 vriendinnen een weekend in de Weerribben en waren blij verrast. Heerlijk eten. en drinken in een gezellige sfeer.
Heel leuk dat de kok een praatje kwam maken aan tafel. Bediening was goed! Drie heerlijke gangen al mag het dessert best wat kleiner.
De Bieb is wat ons betreft beslist een aanrader.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wat een feest in het tapasrestaurant en zo heerlijk gegeten van de diverse gerechten, opgediend in meerdere schalen. Een leuke manier om kennis te maken met verschillende gerechten, zoals vlees, vis, groenten en andere heerlijkheden. Het gezelschap bestond deels uit vlees en vegetarische eters. Hier werd goed rekening mee gehouden door de chef-kok. Allemaal heel kleinschalig en persoonlijk in dit nette restaurant. We hebben een heerlijke avond gehad en bevelen de bieb van harte aan.
pecock .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuk modern,maar toch gezellig ingericht restaurant. Uitstekende bediening. Aardig personeel. Gerechtjes kwamen in twee etappes langs. Voorgerechten bestaande uit 5 diverse schotels, daarna kwam men vragen of we het hoofdgerecht ,ook weer 5 verschillende schotels,meteen erna wilde , of liever nog even wachten. Erg plezierig.
Alle gerechten waren zeer smakelijk en divers.
Heerlijk nagerecht .Ook weer keuze uit 3 verschillende mogelijkheden
Zeer de moeite waard om hier snel nog eens terug te komen
Houkjen51van-dal .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was weer gezellig en het eten was heerlijk , ondanks door omstandigheden voor het plotseling afwezigheid van onze vriendin waar wij het in eerste instantie voor gereserveerd hadden , dus volgende keer met haar
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten is van zeer goede kwaliteit, bediening uitstekend en vrolijk. Dit aan te raden aan iedereen, en is weer iets anders.
Rienke M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ze vroegen ook of ze ergens rekening mee moesten houden. Ik ben geen visliefhebber. Dus kreeg ik steeds iets anders. Top hoor. We hadden een gezellige avond. Thanx.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Toch vis gekregen ondanks vooraf aangegeven dat 1 van ons geen vis lust. Aardappeltjes kwamen te laat, vlees bijna op of koud. Verder was het eten heerlijk en een gezellig sfeer en vooral heerlijk ruim opgezet.
intersail .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Alles wel oké, wisten niet wat we kregen en hoe lang het duurde.
Maar de hapjes lekker en toetje viel wat tegen: DameBlanche met chocosaus en soort of creme brulee maar dan anders. Bedienig niet echt profi. Maar we zijn kritische bezoekers.
sanschut .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de restaurantactie van Albert Heijn. We hadden 1 vegetariër in ons gezelschap en daar werd heel goed rekening mee gehouden. Komen zeker nog een keer.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten...veel variatie in gerechten...vriendelijk personeel. Voorgerecht verschillende vooral koude tapas hapjes..hoofdgerecht vooral warme gerechtjes. Vooraf werd netjes gevraagd of we van vis en vlees houden....
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg leuk het verrassingsmenu gegeten op de AH Zegels. Met gerechten die je anders nooit zelf zult kiezen, maar deze vielen bijzonder lekker uit. Echt een aanrader!
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ze laten met deze actie goed zien wat hun keuken inhoud. Heerlijk gegeten en goede wisselende gerechten. Je mag hierin zelf je eigen tempo bepalen.
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Verrassingsmenu met kleine hapjes. Smakelijk en vooral afwisselend. Vlees, vis garnalen, Spaanse worst kroketje. Allemaal goed opgediend en toegelicht. Prima!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
wederom weer zeer goede kwaliteit van het eten, veel variatie in het 3 gangen menu, verse gerechten die heel goed gekruid zijn, kortom het beste restaurant van steenwijk op dit moment.
bekro3 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten in een leuk restaurant, we waren vroeg dus het was nog lekker rustig. We komen hier nog een keer terug.
Margriet L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gezellig met het gezin gegeten door gebruik te maken van de Albert Heijn actie. We hebben een leuke avond gehad. Service was goed.
tim_owel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vroeger gingen we hier stappen. Nu zitten we hier Tapas te eten. De inrichting is aardig veranderd (ziet er hip uit).
Het eten was goed en ze hadden heerlijke biertjes.
We hebben er van genoten!