Tapasbar de Bieb

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar de Bieb

Rena N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten, voor herhaling vatbaar! Gastvrije ontvangst en ook voor de kinderen was er lekker wat te eten. Verrassingsmenu goed te doen!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
FANTASTISCH RESTAURANT, verse ingrediënten, goede bediening, hele goede wijnen, kortom een aanrader, zeker het beste restaurant van Steenwijk.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Echt verrassend. We hebben lekker gesmuld en ons kostelijk vermaakt. We waanden ons ergens aan de Costa Blanca of op een van de Canarische Eilanden. De Tapas zijn origineel en zo is ook de Spaanse kok. Bij gelgenheid komen we terug. Olé
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
wij hebben zeer lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Tijdens het etentje vroegen we om een salade die kwam en wat op kosten van het restaurant.
carin D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
tapas was erg weinig en vooral weinig inspirerend.Voorafje viel mee maar hoofdgerecht echt weinig!Toetje was het woord tapas niet waardig.
We waren met zn zessen en geen van ons gaat er ooit nog een keer heen,jammer.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijke afwisselende gerechten voor een zeer gunstige prijs. Prettige en vlotte bediening. Goede ambiance. Kortom: een aanrader
Geesje V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben alle vier heerlijk gegeten, snelle en goede bediening, niet te snel en niet te kort na elkaar kwamen ze met de gangen.
we wilden alle 4 liever geen vis en dat was totaal geen probleem en kregen hier iets vervangends voor
Tertia F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een onverwacht leuke plek waar je je weer even op vacantie voelt. Mooie passende borden en een overdaad aan lekkere tapas in een drie gangen diner voor 27,50 (ook andere keuze mogelijk). Flexibel in aanpassen van het dessert. Goede spaanse wijnen, en een Spaanse eigenaar, die er een eer in stelt de huisgemaakte tapas uit zijn streek te serveren. Goede parkeergelegenheid op het plein. Kortom niets negatiefs over te zeggen. Fijne avond gehad
F. en A. S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuke ontvangst en zeer vlotte bediening. De Tapas werd snel en met duidelijke uitleg opgediend en smaakte uitstekend. Regelmatig werd ons gevraagd of we nog wensen hadden. Kortom, een leuke avond, voor herhaling vatbaar!
info238 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Een prima menu met voldoende variatie. en het was ruim voldoende. De gegrilde lams - en beef stukjes waren super mals. De aardappelsalade wat aan de flauwe kant. De eigengemaakte verse aioli super! Tip: Eet van te voren niet te veel van het brood zodat je een gaatje over houdt voor het heerlijke toetje. Crème brûlée ijs met een heerlijk sausje.
Rienke M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat ik jammer vond. Ik had aangegeven dat ik geen vis eet. Maar kreeg niks vervangends.Maar verder was het uitstekend. Heerlijke hapjes. We hebben gesmuld.
Syta .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heel lekker gegeten met de AH-restaurantactie. Wel had het iets meer mogen zijn. Maar de gerechten waren heerlijk. Verder was het personeel heel vriendelijk en er was een goede sfeer.
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We waren met 7 vriendinnen een weekend in de Weerribben en waren blij verrast. Heerlijk eten. en drinken in een gezellige sfeer.
Heel leuk dat de kok een praatje kwam maken aan tafel. Bediening was goed! Drie heerlijke gangen al mag het dessert best wat kleiner.
De Bieb is wat ons betreft beslist een aanrader.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wat een feest in het tapasrestaurant en zo heerlijk gegeten van de diverse gerechten, opgediend in meerdere schalen. Een leuke manier om kennis te maken met verschillende gerechten, zoals vlees, vis, groenten en andere heerlijkheden. Het gezelschap bestond deels uit vlees en vegetarische eters. Hier werd goed rekening mee gehouden door de chef-kok. Allemaal heel kleinschalig en persoonlijk in dit nette restaurant. We hebben een heerlijke avond gehad en bevelen de bieb van harte aan.
pecock .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuk modern,maar toch gezellig ingericht restaurant. Uitstekende bediening. Aardig personeel. Gerechtjes kwamen in twee etappes langs. Voorgerechten bestaande uit 5 diverse schotels, daarna kwam men vragen of we het hoofdgerecht ,ook weer 5 verschillende schotels,meteen erna wilde , of liever nog even wachten. Erg plezierig.
Alle gerechten waren zeer smakelijk en divers.
Heerlijk nagerecht .Ook weer keuze uit 3 verschillende mogelijkheden
Zeer de moeite waard om hier snel nog eens terug te komen
Houkjen51van-dal .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was weer gezellig en het eten was heerlijk , ondanks door omstandigheden voor het plotseling afwezigheid van onze vriendin waar wij het in eerste instantie voor gereserveerd hadden , dus volgende keer met haar
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten is van zeer goede kwaliteit, bediening uitstekend en vrolijk. Dit aan te raden aan iedereen, en is weer iets anders.
Rienke M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ze vroegen ook of ze ergens rekening mee moesten houden. Ik ben geen visliefhebber. Dus kreeg ik steeds iets anders. Top hoor. We hadden een gezellige avond. Thanx.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Toch vis gekregen ondanks vooraf aangegeven dat 1 van ons geen vis lust. Aardappeltjes kwamen te laat, vlees bijna op of koud. Verder was het eten heerlijk en een gezellig sfeer en vooral heerlijk ruim opgezet.
intersail .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Alles wel oké, wisten niet wat we kregen en hoe lang het duurde.
Maar de hapjes lekker en toetje viel wat tegen: DameBlanche met chocosaus en soort of creme brulee maar dan anders. Bedienig niet echt profi. Maar we zijn kritische bezoekers.