Tapasbar de Bieb

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ze laten met deze actie goed zien wat hun keuken inhoud. Heerlijk gegeten en goede wisselende gerechten. Je mag hierin zelf je eigen tempo bepalen.
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Verrassingsmenu met kleine hapjes. Smakelijk en vooral afwisselend. Vlees, vis garnalen, Spaanse worst kroketje. Allemaal goed opgediend en toegelicht. Prima!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
wederom weer zeer goede kwaliteit van het eten, veel variatie in het 3 gangen menu, verse gerechten die heel goed gekruid zijn, kortom het beste restaurant van steenwijk op dit moment.
bekro3 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten in een leuk restaurant, we waren vroeg dus het was nog lekker rustig. We komen hier nog een keer terug.
Margriet L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gezellig met het gezin gegeten door gebruik te maken van de Albert Heijn actie. We hebben een leuke avond gehad. Service was goed.
tim_owel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vroeger gingen we hier stappen. Nu zitten we hier Tapas te eten. De inrichting is aardig veranderd (ziet er hip uit).
Het eten was goed en ze hadden heerlijke biertjes.
We hebben er van genoten!
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Iens actie: uitgebreide tapas. Goed. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer we zullen eventueel terugkomen.oop dat ze voor de verandering weer een ander menu hebben.
janinehepping .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een gezellig restaurant, waar je erg lekker kunt eten. Wel moet je lang wachten op je eten, is het personeel niet heel gezellig en is het er erg warm. Ik zou er wel weer heen gaan!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hoewel er geen keuze menu was, werd het menu wel aangepast op de wens geen vlees te eten. Na 1 ronde tapas werden we verrast met een tweede. Ruim voldoende te eten dus. De tapas gevarieerd met heerlijke smaakjes en pit. Aardige bediening. Geen wonder dat het druk was.
Ing D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ons laten verrassen bij Tapasbar De Bieb met de Albert Heijn restaurantactie! Vroeger was dit een café waar ik gedurende mijn schooltijd de nodige wijntjes heb gedronken. Benieuwd hoe het nu geworden was en toen we binnenkwamen was het meteen goed.

Het is leuk ingericht en de medewerkers waren erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten; een 3-gangendiner met allerlei heerlijke tapashapjes. Wij verzocht niet teveel vis en dat was gelukkig niet het geval in het verrassingsmenu.

Wij waren blij verrast en gaan hier zeker nog een keer eten, erg leuk en lekker!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Super goed en erg lekker gegeten! Goede service en veel mogelijk. Ze denken graag mee met je eet-wensen! Een echte aanrader!
Bernald P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Super, lekker gegeten.
Bediening was optimaal en gezellig aanwezig.
Kortom het was een fantastische avond????.
We komen zeker nog eens terug.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was lekker en de bediening was vlot en vriendelijk. Porties was wat aan de krappe kant.
Het zag er schoon en gezellig eruit. Ik mis de spaanse achtergrond muziek wel een beetje voor de sfeer.
famlug .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gezellige locatie, lekkere tapas hapjes, vooral de lamsspiesjes en de garnalenkroketjes waren erg lekker.
Prettige bediening
J.D. L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke ambiance, vriendelijke bediening. Kok kwam even aan tafel en had aandacht voor de kinderen. Er was geen magnetron aanwezig (goed teken ☺), maar een babyhapje werd au bain marie opgewarmd. Top!

Bediening wat traag, tweede rondje drankjes werd pas na anderhalf uur opgenomen.

Eten (AHmenu) was lekker, topper de lamsspiesjes! Voor ons goede hoeveelheden, voor grote eters wat weinig wellicht.

Wij komen graag eens terug om echt van de kaart te eten. Aanwinst voor Steenwijk!
Riaber .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten ook echt verrassende hapjes. Leuke ontspannen sfeer, geweldige kok!
Zeker voor herhaling vatbaar.
We kwamen met AH bonnen maar kregen daar zeker niet minder om!
Hinke H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten bij De Bieb! Gevarieerde gerechten. Zat wel veel tijd tussen de gangen en een tip voor de bediening om beter op lege glazen te letten. Leuke avond gehad in een mooie ambiance.
Johan en Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij waren erg verrast j door de gezellige sfeer toen wij binnenkwamen. We werden gelijk hartelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht, zonder te haasten. We kregen een duidelijke uitleg hoe alles zou gaan verlopen deze avond, en ook de gerechten werden ons uitgelegd. Voortreffelijk. heerlijke gerechten en een gezellige en rustige sfeer. Hartelijk bedankt voor deze gezellige avond. Jullie verdienen allemaal een pluim!! Wij hebben genoten, dus ik zeg tot ziens.
cvink73 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk, verrassend gegeten samen met vrienden. De Inrichting zou iets gezelliger, sfeervoller kunnen. Daarentegen was het personeel zeer vriendelijk! Kwamen Ook regelmatig vragen of alles naar wens was. En ook de Spaanse kok kwam even langs. De tapas waren verrassend. De Meesten van ons hadden nog niet eerder tapas gegeten, dus werden we aangenaam verrast. Een avondje voor herhaling vatbaar!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ruim voldoende hapjes, vriendelijke bediening, top!
Chef liep de gasten na of alles naar wens was. Heerlijke Sangria