Tapasbar de Bieb

Houkjen51van-dal .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten is van zeer goede kwaliteit, bediening uitstekend en vrolijk. Dit aan te raden aan iedereen, en is weer iets anders.
Rienke M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ze vroegen ook of ze ergens rekening mee moesten houden. Ik ben geen visliefhebber. Dus kreeg ik steeds iets anders. Top hoor. We hadden een gezellige avond. Thanx.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Toch vis gekregen ondanks vooraf aangegeven dat 1 van ons geen vis lust. Aardappeltjes kwamen te laat, vlees bijna op of koud. Verder was het eten heerlijk en een gezellig sfeer en vooral heerlijk ruim opgezet.
intersail .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Alles wel oké, wisten niet wat we kregen en hoe lang het duurde.
Maar de hapjes lekker en toetje viel wat tegen: DameBlanche met chocosaus en soort of creme brulee maar dan anders. Bedienig niet echt profi. Maar we zijn kritische bezoekers.
sanschut .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de restaurantactie van Albert Heijn. We hadden 1 vegetariër in ons gezelschap en daar werd heel goed rekening mee gehouden. Komen zeker nog een keer.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten...veel variatie in gerechten...vriendelijk personeel. Voorgerecht verschillende vooral koude tapas hapjes..hoofdgerecht vooral warme gerechtjes. Vooraf werd netjes gevraagd of we van vis en vlees houden....
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg leuk het verrassingsmenu gegeten op de AH Zegels. Met gerechten die je anders nooit zelf zult kiezen, maar deze vielen bijzonder lekker uit. Echt een aanrader!
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ze laten met deze actie goed zien wat hun keuken inhoud. Heerlijk gegeten en goede wisselende gerechten. Je mag hierin zelf je eigen tempo bepalen.
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Verrassingsmenu met kleine hapjes. Smakelijk en vooral afwisselend. Vlees, vis garnalen, Spaanse worst kroketje. Allemaal goed opgediend en toegelicht. Prima!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
wederom weer zeer goede kwaliteit van het eten, veel variatie in het 3 gangen menu, verse gerechten die heel goed gekruid zijn, kortom het beste restaurant van steenwijk op dit moment.
bekro3 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten in een leuk restaurant, we waren vroeg dus het was nog lekker rustig. We komen hier nog een keer terug.
Margriet L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gezellig met het gezin gegeten door gebruik te maken van de Albert Heijn actie. We hebben een leuke avond gehad. Service was goed.
tim_owel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vroeger gingen we hier stappen. Nu zitten we hier Tapas te eten. De inrichting is aardig veranderd (ziet er hip uit).
Het eten was goed en ze hadden heerlijke biertjes.
We hebben er van genoten!
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Iens actie: uitgebreide tapas. Goed. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer we zullen eventueel terugkomen.oop dat ze voor de verandering weer een ander menu hebben.
janinehepping .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een gezellig restaurant, waar je erg lekker kunt eten. Wel moet je lang wachten op je eten, is het personeel niet heel gezellig en is het er erg warm. Ik zou er wel weer heen gaan!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hoewel er geen keuze menu was, werd het menu wel aangepast op de wens geen vlees te eten. Na 1 ronde tapas werden we verrast met een tweede. Ruim voldoende te eten dus. De tapas gevarieerd met heerlijke smaakjes en pit. Aardige bediening. Geen wonder dat het druk was.
Ing D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ons laten verrassen bij Tapasbar De Bieb met de Albert Heijn restaurantactie! Vroeger was dit een café waar ik gedurende mijn schooltijd de nodige wijntjes heb gedronken. Benieuwd hoe het nu geworden was en toen we binnenkwamen was het meteen goed.

Het is leuk ingericht en de medewerkers waren erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten; een 3-gangendiner met allerlei heerlijke tapashapjes. Wij verzocht niet teveel vis en dat was gelukkig niet het geval in het verrassingsmenu.

Wij waren blij verrast en gaan hier zeker nog een keer eten, erg leuk en lekker!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Super goed en erg lekker gegeten! Goede service en veel mogelijk. Ze denken graag mee met je eet-wensen! Een echte aanrader!
Bernald P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Super, lekker gegeten.
Bediening was optimaal en gezellig aanwezig.
Kortom het was een fantastische avond????.
We komen zeker nog eens terug.