Tapasbar Danza

Stoofstraat 5 5211 ER Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Danza

Een stukje Spanje in 's-Hertogenbosch

In het centrum van Den Bosch kun je je Spaanse foodiehartje ophalen bij tapasbar Danza, al sinds 2008 een begrip in de stad. Alle gerechten op de kaart worden dagelijks bereid met verse producten en dit kun je als klant haarscherp in de gaten houden door de open keuken. Kijk over de schouder van de chef mee hoe jouw tapas worden bereid. Wedden dat het water je in de mond loopt?

Meer informatie over restaurant Tapasbar Danza

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Bart T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Jolande M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Verrassend lekkere pinxtos en heerlijke tapas.
Met ontzettend gezellige bediening,waan je je echt in Spanje.
We komen zeker weer.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijk ontvangst. Ruime keuze op de kaart, ook zinder de gerechtjes waar je voor moet bijbetalen. Alle gerechtjes smaakten erg lekker! Bediening was vlot, vriendelijk en behulpzaam. Wij zouden dit restaurant aanraden.
gijsop .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We waren te vroeg,maar dat was geen probleem.Daarna waren alle tafeltjes bezet,
Vlotte bediening ,veel keus,De geitenkaas kroketjes,kopje soep en de calamaris heerlijk vers,Erg lekker,
Een aanrader en wij gaan nog een keer terug.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gegeten met AH actie. Aangepast menu was prima. Duidelijke uitleg wat wel/niet mogelijk was. Meer dan voldoende en heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en ondanks de drukte korte wachttijd. We komen zeker nog een keer terug.
Roos R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteren met mijn moeder gegeten in Tapasbar Danza. Met de AH actie konden we in totaal 11 gerechten bestellen (1e ronde: 6 en 2e ronde: 5 tapas voor 2 personen). We kregen het helaas niet allemaal op (waarschijnlijk door het brood met aioli en tapenade wat we er ook nog bij kregen). Verse jus was er jammer genoeg niet, maar we konden wel een kan met kraanwater (met een takje munt en een schijfje citroen) krijgen voor een redelijke prijs. Als toetje konden we kiezen uit thee, koffie of een dame blanche, dit was ook prima.
Een leuke drukke tent met vriendelijk personeel. Als ik nog eens in Den Bosch kom, dan houd ik dit restaurant in mijn achterhoofd. Zeker een aanrader!
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was een drukke dinsdag avond. Veel gasten met AH bonnen. Wij waren met 4 personen en hebben maar 2 rondes van onze tapas kunnen bestellen. Het personeel was niet vriendelijk en er waren te weinig mensen op de vloer. Er werd ons ook nog gevraagd om zoveel mogelijk hetzelfde te bestellen,zodat dat makkelijker was voor de chef! Ik vind dat niet echt klantvriendelijk om te vragen.
Ons eten kwam ook niet tegelijk,dus we hebben ook allemaal apart ons gerecht moeten eten.
Niet de aller beste ervaring dus... Jammer!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Leuk ingericht restaurant met houten tafels en stoelen (die behoorlijk hard zitten). Er zijn twee mensen die bedienen. Ondanks de drukte weten ze er een goed tempo in te houden. De gerechten zijn smakelijk. We mochten niet per persoon gerechten uitkiezen. Onze keuze kwam daardoor in drievoud op tafel. Vooraf smakelijk brood met smeersels. Wij vonden het geslaagd.
A O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel gezellig zitten tafelen, lekkere hapjes voor ons van alles wat te veel maar wel heel goed.
Zeker een aanrader. Wat ik miste was Spaanse achtergrond muziek maar dat maakte de inrichting weer goed.
tot snel
Tijn W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Service was erg slecht, er werd tot twee keer toe het verkeerde ingeschonken. Elke keer als we iets wilden moesten we dit zelf aangeven. Het eten was echter wel goed. Toen we probeerde te betalen werden we nat gedruppeld omdat het dak lek was. Uitermate slechte avond gehad. Wij komen hier nooit meer terug!
Françoise V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
prima verzorgd, smakelijk gegeten. mooie manier om ook eens nieuwe gerechten uit te proberen !
Verder niets aan toe te voegen, maar Iens wil liever een langer verhaal...
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima tapas restaurant, gezellige sfeer en heerlijke gerechten
Suus-An .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Leuk tapas restaurant. Zeer attent dat er glutenvrije broodjes afgebakken waren.
Er was voldoende keuze uit de tapas en de hoeveelheid meer dan voldoende (te veel).
Het was in alle opzichten een geslaagde avond.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten en voldoende te kiezen. Helaas wat weinig ruimte tussen ons tafeltje en de naastliggende tafeltjes maar dat is ons enige minpuntje. Wel vriendelijk personeel!
M L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gister gebruikt gemaakt van de AH actie. Zij hebben hier een speciale kaart voor, waar je kunt kiezen uit 6 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en een nagerecht. Let op: we waren met 4 personen. De gerechten waren niet bijzonder helaas. Bediening was goed en gezellig.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het was maandagavond en rustig, waardoor de bediening snel was. De tafeltjes staan inderdaad kort op elkaar maar daar hadden wij geen last van (tafeltjes naast ons waren vrij). De ruimte is verder mooi ingericht. Lekker en veel gegeten van het speciale menu van de AH-actie.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH aktie.
Alles was even smakelijk en lekker.
Kregen niet alles op.
Gezellige en correcte bediening.
Literkaraf water voor € 1,50 met citroen en munt.
Komen hier absoluut terug.
Christine M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het kan beter. Der gerichtjes zijn oké maar zonder fantasie. De bediening geeft niet genoeg aandacht en het passeren veel fouten. Het lokaal is leuk, mooie sfeer!
dalithweinberg .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Leuke plek, aardig personeel en lekker eten! Tafels stonden wat dicht bij elkaar waarbij je het gesprek van de buren letterlijk kon volgen. verder wel goede tijd gehad!
tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heel druk, maar ondanks dat een leuke, vlotte bediening.
Tafeltjes mogen iets verder van elkaar.
Nu kun je het gesprek aan beide kanten gewoon volgen zonder er moeite voor hoeven te doen.