Tapasbar Danza

Stoofstraat 5 5211 ER Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Danza

Een stukje Spanje in 's-Hertogenbosch

In het centrum van Den Bosch kun je je Spaanse foodiehartje ophalen bij tapasbar Danza, al sinds 2008 een begrip in de stad. Alle gerechten op de kaart worden dagelijks bereid met verse producten en dit kun je als klant haarscherp in de gaten houden door de open keuken. Kijk over de schouder van de chef mee hoe jouw tapas worden bereid. Wedden dat het water je in de mond loopt?

Meer informatie over restaurant Tapasbar Danza

Dichtbij Centraal Station 's-Hertogenbosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Andre B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
was niks mee tot dat ze de bestelling was verloren dus een half uur wachten dit was een min puntje maar verder was het goed
JanWil S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten, lekker buiten gezeten en een geweldige ober. Het was de jongen die alleen op woensdag werkt! In een woord TOP!
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wat een heerlijke tapasbar in Den Bosch. Lekkere tapas, goede wijn en goed betaalbaar. Wij hebben van de kaart gegeten en niet gekozen voor het menu. Was voor ons precies goed, menu had ws teveel geweest. Ga er zeker nog een keer eten als we in Den Bosch.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De inrichting is wat karig. De houten stoelen zijn niet comfortabel en aan de tafel zit je niet prettig. Er is weinig beenruimte waardoor je je snel stoot.
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vooraf had ik recensies gelezen en wij waren bang voor langere wachttijden. Dat was helemaal niet het geval het eten was prima. De wachttijden normaal en de sfeer heel gezellig. Kortom: een heerlijk avond en voor herhaling vatbaar.
fj_hogenelst .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
De tapas gerechtjes waren erg lekker en de service was prima. Enige wat jammer was is dat een behoorlijk aantal gerechten niet binnen het onbeperkte tapas menu horen en dus enkel tegen meerprijs besteld konden worden.
Anita En Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, wij hadden gekozen voor het onbeperkt eten. Leuke was dat de kok regelmatig langskwam met gerechtjes waarvan iedereen kon proeven. Top!
Pascalle O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Je mag maar 6 verschillende gerechten per ronde bestellen. Beetje apart, maar goed wel heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk maar duurde wel wat lang gezien de drukte. Gelukkig mochten we daarom ook langer dan 2 uur blijven zitten.
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Helaas lang moeten wachten ook al hadden we gereserveerd dat was erg jammer we hadden om 1845 gereserveerd en konden om 1945 eten en de wc's stonken
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij dit gezellige tapas restaurantje. Wat een verbetering van de gerechtjes, echt top. Heel relaxte en spontane bediening, met gevoel voor het vak. Top.
Erik12334 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Was vroeger wel oké, nu echt een zware teleurstelling. Om te beginnen stinkt het naar riolering van de gerechte was echt niets lekker. De hamburgertjes en patates brava waren redelijk. We zijn met 4 personen geweest iedereen had dezelfde ervaring.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Nou mij zien ze niet meer terug, wat slecht ! Je moet bij veel gerechten 2,50 bijbetalen.
We waren met 4 personen mochten we max 6 verschillende gerechten daar zakte mijn broek van af anders wordt de keuken gek werd er gezegd.
Wat we kregen was echt niet lekker !! Nooit meer !!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
het eten was van een super goede kwaliteit wij hebben al op vele plaatsen Tapas gegeten
maar ik moet eerlijk zijn de kwaliteit was hier geweldig.Dit is wat ons betreft de beste Tapas restaurant in Den Bosch
En daar komt bij dat ze er erg vriendelijk zijn wij voelden ons heel erg op ons gemak,
en hadden allebei het gevoel of we er al veel vaker waren geweest.
Top wij gaan zeker terug !!!!!
Bart & Yvon
Jolande M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Verrassend lekkere pinxtos en heerlijke tapas.
Met ontzettend gezellige bediening,waan je je echt in Spanje.
We komen zeker weer.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijk ontvangst. Ruime keuze op de kaart, ook zinder de gerechtjes waar je voor moet bijbetalen. Alle gerechtjes smaakten erg lekker! Bediening was vlot, vriendelijk en behulpzaam. Wij zouden dit restaurant aanraden.
gijsop .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We waren te vroeg,maar dat was geen probleem.Daarna waren alle tafeltjes bezet,
Vlotte bediening ,veel keus,De geitenkaas kroketjes,kopje soep en de calamaris heerlijk vers,Erg lekker,
Een aanrader en wij gaan nog een keer terug.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gegeten met AH actie. Aangepast menu was prima. Duidelijke uitleg wat wel/niet mogelijk was. Meer dan voldoende en heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en ondanks de drukte korte wachttijd. We komen zeker nog een keer terug.
Roos R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteren met mijn moeder gegeten in Tapasbar Danza. Met de AH actie konden we in totaal 11 gerechten bestellen (1e ronde: 6 en 2e ronde: 5 tapas voor 2 personen). We kregen het helaas niet allemaal op (waarschijnlijk door het brood met aioli en tapenade wat we er ook nog bij kregen). Verse jus was er jammer genoeg niet, maar we konden wel een kan met kraanwater (met een takje munt en een schijfje citroen) krijgen voor een redelijke prijs. Als toetje konden we kiezen uit thee, koffie of een dame blanche, dit was ook prima.
Een leuke drukke tent met vriendelijk personeel. Als ik nog eens in Den Bosch kom, dan houd ik dit restaurant in mijn achterhoofd. Zeker een aanrader!
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was een drukke dinsdag avond. Veel gasten met AH bonnen. Wij waren met 4 personen en hebben maar 2 rondes van onze tapas kunnen bestellen. Het personeel was niet vriendelijk en er waren te weinig mensen op de vloer. Er werd ons ook nog gevraagd om zoveel mogelijk hetzelfde te bestellen,zodat dat makkelijker was voor de chef! Ik vind dat niet echt klantvriendelijk om te vragen.
Ons eten kwam ook niet tegelijk,dus we hebben ook allemaal apart ons gerecht moeten eten.
Niet de aller beste ervaring dus... Jammer!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Leuk ingericht restaurant met houten tafels en stoelen (die behoorlijk hard zitten). Er zijn twee mensen die bedienen. Ondanks de drukte weten ze er een goed tempo in te houden. De gerechten zijn smakelijk. We mochten niet per persoon gerechten uitkiezen. Onze keuze kwam daardoor in drievoud op tafel. Vooraf smakelijk brood met smeersels. Wij vonden het geslaagd.