Tapasbar Danza

Stoofstraat 5 5211 ER Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Danza

Een stukje Spanje in 's-Hertogenbosch

In het centrum van Den Bosch kun je je Spaanse foodiehartje ophalen bij tapasbar Danza, al sinds 2008 een begrip in de stad. Alle gerechten op de kaart worden dagelijks bereid met verse producten en dit kun je als klant haarscherp in de gaten houden door de open keuken. Kijk over de schouder van de chef mee hoe jouw tapas worden bereid. Wedden dat het water je in de mond loopt?

Meer informatie over restaurant Tapasbar Danza

Dichtbij Centraal Station 's-Hertogenbosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Marion V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijk personeel, ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.Ondanks dat we gebruik maakten van de AHrestaurantactie mochten we gewoon onbeperkt van de kaart kiezen. Het was lekker en gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.
marjolein29v .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel, lekker eten. Alleen jammer dat je voor sommige gerechten bij moest betalen. Bij de ossenhaas vond ik t niet terecht, was niet super. Verder uitstekend bevallen !
Paula555 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het enige positieve aan deze tapasbar is dat het personeel bijzonder vriendelijk is. Verder kent de bar bijzonder lange wachttijden ( bijna 50 min) voor drank en eten, kapot keramiek en naar verhouding te dure gerechtjes. Ook werden regelmatig verkeerde tapas gebracht of zat mijn partner alleen te eten. Slechte airco en supergehorig.
Soeraya W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Danza; goed eten, gezellige sfeer en leuke bediening. We kwamen hier voor het eerst maar komen zeker nog een keer terug!
Gaby S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Op mijn verjaardag was het echt een verwennerij bij Danza...wij komen er vaak en dat omdat de sfeer en het eten erg lekker is en vooral heel belangrijk het personeel is erg vriendelijk...tot snel maar weer!
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker gegeten met de restaurant actie van de albert Heijn. Losse gerechten prijzig, maar onbeperkt tapas eten goed te doen. Bediening was redelijk snel.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Super lekker gegeten en het personeel was bijzonder gezellig en goed!! Legde alles goed uit wat het allemaal was en hoe het klaar gemaakt was. Fijn buiten kunnen eten, was een bijzondere zachte avond! Voor herhaling vatbaar!!
mjvanbavel4 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Erg vriendelijke eigenaar en personeel. Geweldige tapas. Geen verschil met ah-actie of een normale maaltijd. Geweldig . We gaan er heel zeker vaker eten.
N. K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-bon! Komen hier zeker terug. Tapas zijn smakelijk. Het toetjes is ook inclusief,dat zie je niet vaak bij tapasbar.
EE J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gekozen voor het onbeperkt menu. Gezellig met vriendinnen gegeten. Tussen de rondes zaten lange tijden en dit kwam deels door het opnemen van de bestelling die uitbleef. Verder jammer dat wij met zijn 4en waren en per ronde een dubbele bestelling moesten plaatsen zodat het voor de keuken makkelijker is. Wij als klant willen variatie door niet dubbel per ronde te bestellen. Jammer maar niks aan te doen. Ondanks dit toch genoten van heerlijke gerechten. Komen zeker nog eens terug
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Onbeperkt tapas, ruime keuze, ook in vegetarische gerechten. Mooi opgemaakt. Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Voor 2 kleine kinderen, die bijna niets gegeten hebben, hoefden we niet af te rekenen. Een leuke avond gehad, relaxed gezeten. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening, voor herhaling vatbaar. Ook veel keuze in de tapas gerechten. Zowel in de warme als in de koude tapas gerechtjes.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
echt een leuk restaurantje in het centrum van Den Bosch! heel gezellig, goed eten en gezellige sfeer. prijs/kwaliteit van 'onbeperkt tapas eten' zeer goed
G W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Onbeperkt tapas eten maar redelijk wat beperkingen!
Wij waren met 5 personen en mochten per ronde 2 gerechtjes p.p. bestellen en mochten maar 4 verschillende zijn.
We hadden nog niets besteld maar kregen toch p.p. een plankje met 3 stukken geroosterd stokbrood met daarop een worstje, vis en vlees.
Als je dit allemaal op zou eten, zat je hiervan al behoorlijk vol. Tactiek!
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Prima gegeten met leuke bediening. Verder waren sommige tapas wel wat groot. Wel prima van smaak maar wij willen graag veel verschillende tapas.
KatjaTas .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! Leuke gerechtjes die (in de meeste gevallen) kraakvers in eigen keuken bereid worden. Echt voor elk wat wils. Vriendelijke bediening! We hebben hier gegeten met 2volw en 2 pubers met AH-restaurantactie. Aanrader hoor!
Ella R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten. Leuk dat je vrij kan kiezen uit de tapas en op terras zitten is dubbel leuk.
Informele sfeer en professionele aanpak!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Je mag 2 uur onbeperkt tapas bestellen bij Danza, maar daar komt alsnog niet zoveel van als je bijna niet geholpen wordt. Na een uur en drie kwartier kregen we onze tweede ronde eindelijk op tafel, waarna het personeel ons kwam vertellen dat de keuken ging sluiten! Aangegeven dat het belachelijk is om een uur en drie kwartier op twee rondes tapas te wachten en onze kans op een derde ronde daardoor te missen. Werd aardig opgelost met een gratis wijntje en we mochten nog een derde ronde bestellen voor de keuken dichtging. Netjes en de gerechtjes waren oké (niet heel bijzonder), maar het lange wachten zorgde er voor ons voor dat we hier geen tweede keer naartoe hoeven.
Chandrakanthi B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Lekker eten! Bekende dingen mr toch andrs. Kom zeker terug. Minpunten: rokers op terras,meerprijs bij sommige gerechten.
Enrico D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We zaten en aten buiten. We zaten op bankjes in plaats van stoelen (van die louncheset-achtige dingen). Dat zat niet echt prettig. En aan de kop van de tafel kon niemand zitten. Tafel was niet echt fijn omdat alles wat wankelde door het vlechtwerk van het tafelblad. Bediening was verder heel aardig, maar door de drukte konden ze het nauwelijks bijhouden. Extra personeelslid erbij was handig geweest.