Tapasbar Danza

Stoofstraat 5 5211 ER Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Tapasbar Danza

Een stukje Spanje in 's-Hertogenbosch

In het centrum van Den Bosch kun je je Spaanse foodiehartje ophalen bij tapasbar Danza, al sinds 2008 een begrip in de stad. Alle gerechten op de kaart worden dagelijks bereid met verse producten en dit kun je als klant haarscherp in de gaten houden door de open keuken. Kijk over de schouder van de chef mee hoe jouw tapas worden bereid. Wedden dat het water je in de mond loopt?

Meer informatie over restaurant Tapasbar Danza

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Suus-An .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Leuk tapas restaurant. Zeer attent dat er glutenvrije broodjes afgebakken waren.
Er was voldoende keuze uit de tapas en de hoeveelheid meer dan voldoende (te veel).
Het was in alle opzichten een geslaagde avond.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten en voldoende te kiezen. Helaas wat weinig ruimte tussen ons tafeltje en de naastliggende tafeltjes maar dat is ons enige minpuntje. Wel vriendelijk personeel!
M L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gister gebruikt gemaakt van de AH actie. Zij hebben hier een speciale kaart voor, waar je kunt kiezen uit 6 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en een nagerecht. Let op: we waren met 4 personen. De gerechten waren niet bijzonder helaas. Bediening was goed en gezellig.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH aktie.
Alles was even smakelijk en lekker.
Kregen niet alles op.
Gezellige en correcte bediening.
Literkaraf water voor € 1,50 met citroen en munt.
Komen hier absoluut terug.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het was maandagavond en rustig, waardoor de bediening snel was. De tafeltjes staan inderdaad kort op elkaar maar daar hadden wij geen last van (tafeltjes naast ons waren vrij). De ruimte is verder mooi ingericht. Lekker en veel gegeten van het speciale menu van de AH-actie.
Christine M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het kan beter. Der gerichtjes zijn oké maar zonder fantasie. De bediening geeft niet genoeg aandacht en het passeren veel fouten. Het lokaal is leuk, mooie sfeer!
Dalithweinberg .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Leuke plek, aardig personeel en lekker eten! Tafels stonden wat dicht bij elkaar waarbij je het gesprek van de buren letterlijk kon volgen. verder wel goede tijd gehad!
Tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heel druk, maar ondanks dat een leuke, vlotte bediening.
Tafeltjes mogen iets verder van elkaar.
Nu kun je het gesprek aan beide kanten gewoon volgen zonder er moeite voor hoeven te doen.
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Over het algemeen een goed restaurant om tapas te eten. Bediening was zeer attent en klantvriendelijk. Ook een behoorlijke keuze uit de diverse gerechten voor ieder wat wils. Ik ga er graag nog is naar toe.
Linda-j .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dit was de 3e keer alleen nu met de AH 2e menu gratis actie. Ze hadden er een apart menu kaartje voor waar genoeg keus op stond. Alles wat we gekozen hadden was heerlijk. We hebben echt super lekker gegeten! De service was ook super. Soms heb je dat wel eens dat je voor zo'n menu een wat mindere avond hebt maar dat was hier zeer zeker niet! Wij komen zeker nog vaker terug om weer gewoon van de kaart te eten, heerlijk!
Jan Joost K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten aan de bar. Verschillende tapas voor een redelijke prijs. De sfeer is relaxed, de bediening vriendelijk.
Roomboter .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Ik heb bij Danza echt heerlijk gegeten! Een ruime keuze aan verschillende tapa's en die smaakte goed!! De bediening was goed en binnen heerste een drukke, doch gecontroleerde gezelligheid zoals je dat in een Spaans restaurant zou kunnen verwachten.
Het eten en de drankjes kwamen snel en de uitleg was pirma!

Tot de volgende keer Danza! We komen graag nog eens terug.
Manuela F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ik heb heel wat tapas gegeten in mijn leven en ik kan zeggen dat ze bij Danza bijzonder lekker zijn! Gecombineerd met een relaxt sfeertje en aardige bediening en niet te vergeten een hele aangename prijs, is het zeker voor herhaling vatbaar.
Miriamgruijters .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gezellig met een vriendin gegeten bij danza. Lekker eten, fijne bediening die niet constant in je nek hijgt voor nieuwe bestellingen maar gezellig zo nu en dan komt checken of alles naar tevredenheid is. Fijn!
Atk1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Op zich lekker gegeten bij Danza via de AH 'tweede gratis' restaurantactie . Maar ik voelde me wel een beetje belazerd. Een uitgekleed menu tegen een hogere prijs dan de reguliere menuprijs. Zo kan ik ook een tweede gratis geven. Doe óf mee met zo'n actie en geef dan ook echt een tweede menu gratis, of niet. Dit riekt naar goedkope trucs en volksverlakkerij.
Erikabruijn .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij zijn al heel vaak bij danza geweest en het eten was weer heerlijk maar de sfeer en bediening waren zeer slecht en vond het best prijzig geworden echt jammer.
Welbers .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Genoten van heerlijke diverse tapas. Vlotte nette bediening.
Dankzij Albert Heyn was het ook nog eens zeeeeer betaalbaar!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening was echter voor de 2e keer op rij erg slecht. Je moest lang wachten voordat je je eerste drankje kreeg en voordat de kaart kwam.
Sharon R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Alle gerechten waren lekker. We kregen alles wat we besteld hadden. De bediening was top en we hebben een fantastische avond gehad!
Skadi .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekker en voldoende eten via de AH restaurantactie. De bediening was ook wel goed op zich. Alleen één groot minpuntje is dat de plaatsen véél te dicht op elkaar zitten, als ik uit eten ga wil ik privacy en dat is bij Danza niet mogelijk. (We zijn nu al 2 keer wezen eten, en dit was nog steeds het geval helaas.)