Tapasbar Danza

Stoofstraat 5 5211 ER Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Danza

Een stukje Spanje in 's-Hertogenbosch

In het centrum van Den Bosch kun je je Spaanse foodiehartje ophalen bij tapasbar Danza, al sinds 2008 een begrip in de stad. Alle gerechten op de kaart worden dagelijks bereid met verse producten en dit kun je als klant haarscherp in de gaten houden door de open keuken. Kijk over de schouder van de chef mee hoe jouw tapas worden bereid. Wedden dat het water je in de mond loopt?

Meer informatie over restaurant Tapasbar Danza

Dichtbij Centraal Station 's-Hertogenbosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar Danza

Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk eten, bijzonder veel originele smaak aan vrijwel alle gerechten, een prachtig flesje Cabernet Sauvignon, vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer? Ok, ook gemeld aan onze vriendelijke serveerster: de tomaten in de salade waren wat te waterig. Boeien!
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk restaurant. Sfeervolle inrichting met Spaanse elementen. Heerlijke gerechten van goede kwaliteit
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een keer geen tapas keten, maar gewoon een op zichzelf staand concept. Prima prijs-kwaliteit verhouding in een gastvrije omgeving.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Mooie maat van de porties De huiswijn was prima.. Een aanrader.
Personeel was vriendelijk. Gezellige ambiance.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekkere tapas voor een mooie prijs en uitstekende service! Ook heerlijke desserts en ijskoffie! Ik kom hier zeker terug!
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Weer heerlijk geeten
heidispiering .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben redelijk lekker gegeten, porties waren wat ruim, daardoor snel vol en minder verschillende gerechtjes kunnen proeven. Volgens ons werkt een systeem met invulbriefjes prettiger (ervaring in andere Tapas-restaurantjes), dan voor elke ronde de ober te moeten roepen. Kan water met munt/citroen voor 2 euro, prettig!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een levendig en gezellig Tapas restaurant met een zeer vriendelijke en aardige bediening ,zeer sfeer vol om er lekker te kunnen eten.
Clem V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellig restaurant op leuke, typisch "Bossche" locatie (parkeren blijft echter een probleem). Verder een fijne ontvangst en snel aan het eten toe. Voor Tapas "normen" redelijke tot soms zelfs forse porties! (let dus op, want je zit anders zo vol :-) Creatieve keuken met elke dag weer toegevoegde, niet op de kaart staande lekkernijen. Aanrader!
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en een keuze uit verrassend heerlijke gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Een aanrader voor iedere fijnproever!
fotoboek .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Kwalitatief goed. de portie's zijn ruim voldoende en smakelijk. Men houdt ook rekening met mensen met een dieeet, b.v. lactose vrij
Romana A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gezellige Tapasbar met lekkere kleine Tapas en goede wijn en sangria.
Informele en gezellige inrichting. Veel wisselingen in de bediening van onze tafel, dat was jammer.
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en het eten was erg lekker. gezellige sfeer. Ik zou zeker nog eens hier eten.
Yonina V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben gisteravond heerlijk gegeten! Uitgebreide kaart. Goede service. En aangename sfeer. Wij komen zeker een keer terug.
Enrico D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Goede tapas, de tijd tussen de gerechten was goed, vriendelijk ontvangst, vriendelijke bediening. De aanbieding via de AH-restaurantactie was hier WEL in orde (itt vele andere restaurants). Kortom, een uitstekende avond gehad, een restaurant om nog een keer naar toe te gaan.
Rien H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig restaurant. prettige ontvangst door de beheerder. Heerlijke gerechten. teveel om alles te kunnen proeven. Je moet dus nog een keer terug. Perfecte avond.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Een heerlijke en gezellige onbeperkte tapasavond gehad, keuzes meer dan genoeg je mag pp 2 tapasgerechten tegelijk bestellen , zodat je ook nog onderling ruilen kunt. Diverse soorten ijs als dessert hoort er ook nog bij ter afsluiting. Zeer vriendelijk personeel en geen massaal druk en rumoerig restaurant wat dus ook erg prettig is.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten,gezellige sfeer. Portie waren aan de grote kant waardoor je na 3 keer bestellen al vol zat. kleinere porties zou ik meer op prijs stellen. Zeker de moeite waard om nog eens een keer te gaan eten.
hejijdaar9 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. .
Alles was lekker en genoeg.
Bediening was super aardig kwamen niks te kort.
Ik zal zeker nog een keer terug gaan.
ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
wij hebben ervan genoten en de gerechten waren heerlijk. het is een mooie zaak met de goede uitstraling en goede muziek, zachtjes op de achtergrond zodat je een gesprek kunt voeren. personeel is erg vriendelijk en we werden ook nog verwelkomt met een heerlijk spaans hapje. dus TOP voor herhaling vatbaar