Tapasbar Danza

Stoofstraat 5 5211 ER Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Danza

Een stukje Spanje in 's-Hertogenbosch

In het centrum van Den Bosch kun je je Spaanse foodiehartje ophalen bij tapasbar Danza, al sinds 2008 een begrip in de stad. Alle gerechten op de kaart worden dagelijks bereid met verse producten en dit kun je als klant haarscherp in de gaten houden door de open keuken. Kijk over de schouder van de chef mee hoe jouw tapas worden bereid. Wedden dat het water je in de mond loopt?

Meer informatie over restaurant Tapasbar Danza

Dichtbij Centraal Station 's-Hertogenbosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar Danza

Helmi K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De bediening was erg vriendelijk.
Het is een sfeervolle restaurant en ligt in rustige buurt wat ook uitnodigd om buiten te genieten van je eten.
De tapas was erg goed en echt in zo'n portie dat het echt kleine hapjes zijn(zoals tapas bedoelt is)
Kortom een echte aanrader
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke sfeer en bediening. Eten en drinken prima en goed verzorgd.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellig tentje met top personeel. Vriendelijke, en kundige bediening, lekkere gerechtjes (soms zelfs echt té groot om alles van de kaart te kunnen proeven ;-)) en een mooie warme sfeer. Kortom: een aanrader!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gemoedelijke ontvangst en informele sfeer. Zeer gezellig restaurantje. Zeker de moeite waard om nogmaals te bezoeken. Het enigste minpuntje maar das waarschijnlijk heel persoonlijk; de porties hadden iets kleiner gemogen.
Selda G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Erg aardig personeel
Sfeer is goed de stoelen en banken zitten alleen niet fijn,dat was jammer.
Het eten was wel Ok op sommige gerechtjes na.
Wat ik jammer vond was dat je voor bepaalde gerechtjes 1,5€ bij moet betalen. wij waren er met de Albert Heijn actie dus het 2e menu gratis, ik zou hier niet nog eens gaan eten als ik de volle mep zou moeten betalen,dat vond ik het niet waard.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het is een prima ingericht restaurant, met een gezellig sfeer. Het eten was prima, wel jammer dat bij het onbeperkt tapas niet alle tapas gerechten kon kiezen. De stoelen zijn wat hard, dat zou verbeterd kunnen worden. Maar al met al een prima avond gehad!
N.R.C. S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Service was heel goed en eten was lekker, sommige dingen vond ik wat minder dan verwacht maar over het algemeen lekker! Hele goede en vriendelijke bediening!
Gerty S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten was heerlijk; we konden ondanks de AH-actie vrij kiezen van de kaart en werden snel en goed geholpen. Echt een aanrader!
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk geborreld en uitgebreid tapas gegeten met een aantal vrienden. De bediening was attent en relaxed. Lekker en gevarieerd eten voor een prima prijs.

Tapasbar Danza is een echte aanrader.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Samen met vriendin lekker gegeten. De bediening was behulpzaam en erg vriendelijk.
anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Leuke sfeervolle zaak, lekker vers en smaakvolle gerechten en een hele vriendelijke bediening. Goed om te onthouden en de moeite waard om naar terug te gaan.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gezellig en goede service!!
Op het laatste moment nog een tafel voor 7 pers buiten ipv binnen geregeld!!
Philo G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk geborreld en tapas gegeten op het terras in 1 van de leukste straatjes van Den Bosch. De bediening was attent en relaxed. Heerlijke hapjes voor een redelijke prijs.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het personeel was zeer attent en vriendelijk, een serveerster Noa heet ze volgens mij sprak ook nog Spaans met wat gasten geweldig gewoon.
Een echte aanrader dus
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Met het mooie weer lekker buiten gegeten op het terras. Met de AH actie erg goedkoop. Ook tegen normale prijs een goede prijs-kwaliteitsverhouding. We hebben verrassend lekker gegeten en we komen zeker terug.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij vonden de tapa's erg lekker, de porties zijn best groot voor een tapa. We werden gastvrij ontvangen en de sfeer is goed. Ik zou dit zeker aanraden bij anderen.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten goed, bediening vriendelijk. Het duurde wel erg lang voordat er gevraagd werd of je nog iets wilde eten of drinken.
Lonne R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Er staan verschillende Spaanse tapas op de kaart die aansluiten bij iedereens wens en er worden aanvullende verassende pinchos geserveerd. Er worden goede wijnen geschonken, maar de speciale Spaanse bieren zijn ook heerlijk. Het personeel blijft vriendelijk en adviseert goed, ondanks de gezellige drukte. Tapasbar Danza is geschikt voor een avond uit met vrienden, collega's of familie doordat het laagdrempelig is.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was jammer dat ze de verassing bij het toetje Vergeten waren. Bij het afreken wouden ze dit goed maken en vonden ze het jammer dat ze het waren vergeten. Vergeten is menselijk. Ze boden meteen een borreltje aan. Dus dat vind ik weer super netjes. Waardoor ze weer een goede serves hebben gegeven.

We komen vaker omdat het een goed restaurant is en gezellig, helaas duurde deze keer de bediening erg lang tussen de rondes door, normaal gesproken is dit niet zo waardoor het nu op viel.
EE J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, lekker eten en met de AH-actie ook nog eens goedkoop. Met of zonder actie, hier kom ik zeker nog eens terug