Tapasbar Barcelona

Pannekoekstraat 68 3011 LK Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Tapasbar Barcelona

Spaans temperament

Waan je voor een avond in Spanje en geniet van de lekkerste tapas. Deze kleine hapjes zijn echte smaakbommetjes en doen je keer op keer verlangen naar meer. De vriendelijke bediening schenkt graag nog een glas wijn voor je in en zorgt dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant Tapasbar Barcelona

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

6,6
6,9
Salomon S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Dit is een goed restaurant. Heerlijk gegeten met 2 vrienden. Bediening prettig en behulpzaam.
Wat te fris in de ruimte, maar verder was het hartverwarmend.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hebben geprobeerd hier te eten, maar de eerste ronde tapas vielen al zo erg tegen dat we zijn weggegaan. De pimientos de padron waren zwart (rot) van binnen, waarna de eigenaar kwam vertellen dat ze vers zijn binnengekomen, maar dat hij ze toch wel zou terugnemen. Het afbakstokbrood met aïoli vind ik ook niet kunnen in een restaurant. Als je dan slecht eten serveert, stel de gast dan op zijn minst in zijn gelijk ;) Grote afrader!
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Helaas, we hebben niet smakelijk gegeten. Er werden pistolets geserveerd van AH basic in plaats van lekker of speciaal brood. De ossenhaas was taai. Enkele gerechten wel lekker, maar over het algemeen erg matig. Verder was de service wat onhandig en viel de prijs (zeker gezien de kwaliteit) tegen. Wel complimenten voor de Rioja! Deze was erg lekker. Alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar.
Lydia1286 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. We hebben genoten van de gerechtjes, met name van de sangria, soep (echt een aanrader!) en zalm/geitenkaas.

We komen er graag nog een keer!
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Zaterdagavond heerlijk tapas gegeten! Zeer vriendelijke bediening. Echte Spaanse sfeer. Je waant je even in Spanje. Al misten we de zon ;-)

Leuke prijzen en gewoon goed eten. Wij komen zeker nog een keer terug!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Een keur aan lekkere hapjes kregen wij op tafel. Leuke ambiance; je kreeg het idee in Spanje te zitten. Vriendelijke eigenaar, aardige bediening, Spaanse muziek en de TV uiteraard op een Spaanse zender. Leuke avond gehad. Ook qua prijs uitstekend. Kortom, wij komen gegarandeerd nog een keertje terug.
CharlottevdSar .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Afgelopen weekend hebben ik hier gegeten met twee vriendinnen. We zaten naast de piano tegen het raam aan. Het fijne was dat we daardoor lekker naar buiten konden kijken. Bij de eerste bestelling kozen we voor vijf tapasgerechtjes met z’n drieën. Mijn advies: doe er maximaal 1 per persoon per ronde. Het was namelijk verrassend veel. De kwaliteit van het eten was alleen niet super. Het was wat plakkerig en het vlees leek niet helemaal mals. Het dessert was wel weer erg goed. Een traditionele Crema Catalana maakte de avond een beetje goed. Ik denk niet dat we nog een keer terug zouden komen bij dit Spaanse restaurant. De prijs viel uiteindelijk namelijk best tegen na twee gerechten per persoon, terwijl het restaurant redelijk buiten het centrum ligt.
Sellenbroek .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Erg lekker eten en super vriendelijk personeel! Een aanrader dus ! Je krijgt ook veel tapas per portie dus niet teveel tegelijk bestellen;-)........::::::::
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Wij hebben samen gegeten in de tapasbar. De ambiance is sfeervol en de bediening vriendelijk. Niet alles op de kaart was beschikbaar. Het eten was matig. Bv. de balletjes in tomatensaus waren smaakloos en vielen uit elkaar. Het stokbrood bij de alioli was zwart aan de onderkant.
Levensgenietster77 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Als echte Tapas fan afgelopen dinsdag hier voor het eerst wezen eten, sfeervol restaurant. Tapas zijn zeker authentiek maar kunnen net iets meer "touch" krijgen. Verder uitstekend genoten. Tot een volgende keer.
Titusaantafel .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het eten in deze "tapasbar" is ver onder de norm. Gelukkig werd ons verteld dat het eten in Spanje wel lekkerder is dan hier, ze zien het zelf dus wel in. Voor een snelle vette hap met zachte producten die al een tijdje op je liggen te wachten ben je hier aan het goede adres.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Hier met vrienden op een zaterdagavond gegeten. Tent zat helemaal vol, mede door dat de wedstrijd Real Madrid - Barcelona op een groot scherm werd uitgezonden. Omdat er de nodige Catalanen in de zaak zaten bracht dit wel het nodige temperament met zich mee, wat op zicht natuurlijk wel leuk is.
Het eten vond ik allemaal wat vlak. De tapas waren eigenlijk niet heel bijzonder, dit terwijl er in Barcelona, maar ook in andere Spaanse steden toch echt wel iets aan het gebeuren is als je het over tapas hebt. Misschien was de prijs er wel naar, die was zeker schappelijk.

De service was weliswaar supervriendelijk, maar niet echt effectief. Lege glazen werden niet aangevuld, daar moest jezelf naar vragen. En als je er naar vroeg, een prettige glimlach en direct ging men aan de slag.

Ik denk dat deze zaak het een beetje van de gunfactor moet hebben. Het zijn echt hele aardige mensen, maar ze zouden er goed aan doen om eens om zich heen te kijken. De tapas zijn authentiek, maar dus niet echt bijzonder. Kom op Barcelona: richt je op Montaditos op Tapas 2.0 !!!

Wat wel fijn is, dat de zaak in een prima buurtje ligt en je na het eten zo op de levendige Meent bent zodat je daar nog een afzakkertje kan nemen.
J Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Helemaal niks mis mee,wij vinden de tapas hier heerlijk.
We zijn er 2x geweest vlak achter elkaar omdat we het zo een leuk zaakje vonden.
Bediening is vriendelijk en de prijzen zijn zeer redelijk.
A.v.christova .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We zijn heel spontaan bij Barcelona beland na een kleine google search omdat we zin hadden in tapas. Op een vrijdag avond om half 8. Het was fantastisch dat we nog een tafel konden krijgen, de eigenaren waren zelf ook verbaasd. Maar anders hadden we er zelfs met plezier aan de bar gehangen met wat wijn en de heerlijke tapas. Het eten was heerlijk, de service top, de sfeer onwijs Spaans. Er was zelfs een primeurtje: ze hadden voor de avond een zanger met een gitaar uitgenodigd. Wij vonden dat leuk! Lang natafelen was geen probleem.
-Een_momentopname- .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Na ongeveer 3 jaar weer eens wezen eten bij Barcelona. Verwacht geen 5-sterren restaurant. Het was weer genieten, als vanouds. Het is een gezellige Spaanse bar, met een echte Spaanse eigenaar "José"! Tapa's zijn eenvoudig, maar zeer smakelijk. Goede prijsverhouding! Gezellige (soms ietwat harde) spaanse muziek, buiten op het terras leuk uitzicht op het winkelend en uitgaan publiek rond DE Pannekoekstraat. Vriendelijke bediening. Aanrader voor de tapa's: Aubergine met geitenkaas en Espardeye. Ons favoriete drankje op een zomerse avond; Tinto de Verano of de Rosé (vraag naar de "goeie"...) ook lekker, een fles gekoelde rode wijn. Is het buiten al wat kouder aan het worden; bestel een fles Sangre de Toro, heerlijke stevige zachte wijn. Na het eten; een romig gekoeld drankje; Crema Catalana (we doelen hier op het drankje niet het pudding toetje) of een koffie met drank....
Martin-Erna V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
echt zo lekker gegeten, dit was echt spaanse tapas zoals het hoort te zijn. Volgende keer de gerechten waar we nu niet aan toe kwamen.
1311 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Deze avond heerlijk gegeten bij barcelona Rotterdam, prima bediening de paella kregen wij niet op dus werdt meteen aangeboden om het in te pakken voor thuis. Top
Hier gaan we vaker heen
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Na een weekendje Maastricht bij Barcelona de zondagmiddag afgesloten. Verschillende gerechtjes, waaronder al i oli met brood, patatas bravas, calamaris, kipspiesjes, vleesballetjes, serannoham, zalmrolltjes met geitenkaas, zure mosselen gegeten. Kortom: heerlijk. Lekker flesje witte wijn erbij. Helemaal goed. De bediening is bijzonder vriendelijk. Het decor is wat gedateerd, maar dat mag de pret niet drukken.
Lizzy V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Geweldig restaurant. Het is net alsof je echt in Barcelona bent en zo smaakt het eten ook. Ook voor mij als vegetariër is er genoeg keuze. Elke keer weer genieten dus!
Plcr .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
We komen net van deze ouwe lullen tent. Het lijkt meer op een buurthuis dan een restaurant. Als eerst kregen lauwe cola met een warm glas erbij geserveerd en warme ice tea met een mini ijsklontje. Bij het bestellen werden er aangeraden om 2 tapasborden te nemen en hij zou zorgen dat deze verschillend zouden opgemaakt. Hij vroeg niet eens als we iets niet lusten of mochten. Uiteindelijk kregen we 2 borden met toch de helft hetzelfde, waren de gehakballetjes nog rauw, de rest erg droog. En voor 16,50 was het erg karrig. Uitkomst we hebben niet verder gegeten, de drankjes betaald en ergens anders gaan eten. Deze tent was een keer maar nooit meer.