Tapasbar Avenarius

Dorpsstraat 2 7261 AW Ruurlo Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar Avenarius

In een prettige en relaxte sfeer lekker eten, drinken en kletsen. Dat is vanzelfsprekend in Tapasbar Avenarius. Samen of met vrienden genieten van de vele heerlijke kleine hapjes. Overgewaaid uit Spanje en inmiddels goed ingeburgerd in ons land. Al dan niet met een goed glas wijn smult u van veel lekkers. Heerlijke bruschetta, smaakvolle olijfolie, bijzondere olijven, huisgemaakt focacciabrood, koude en warme tapas … u proeft kwaliteit. Kortom, het is genieten geblazen bij Avenarius.

Meer informatie over restaurant Tapasbar Avenarius

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar Avenarius

Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bij een eerdere ervaring vonden we het eten beter en meer verrassend dan dit keer. Allemaal een beetje gewoontjes, dat was jammer. Bediening en enthousiasme waren prima.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellig, goede bediening en goed eten.
Fijn avondje uit
bianca-tje .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijke manier van eten: borrel, (lekker) brood,rondje koud, rondje warm, eventueel nog een hapje en vervolgens desgewenst een toetje. Heerlijk gegeten!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk tapas gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De smaak van de gerechten was ondermaats. Na klachten over vooral de salades kregen we een soort caesar salade met de verkeerde saladesoort en gedroogde tomaten die daar absoluut niet in horen.
Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
ik ga gauw weer eens terug! heerlijke actie met de 20% kortingsbon. 2x geweest de afgelopen 2 maanden.
Zit er over te denken om ook een nachtje te gaan en dat terwijl we maar op 25 km afstand wonen
Dia Maalderink T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Goede uitleg over wat er werd opgediend. Gewoon gezellig kunnen zitten. Druk maar niet hinderlijk
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellige ambiance, mooie inrichting, prettig en correct personeel en goed eten. Kom zeker nog eens weer! Hospitality hebben ze goed begrepen bij Avenarius!
MarionM .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een enthousiaste jongeman heette ons welkom en serveerde met veel kennis de drank en gerechten.
De tapas hadden zo nu en dan een verrassende twist in smaak (denk hierbij aan zalm gedrenkt in bietensap).
Een serveerster was zo attent om bij te springen toen er iets gemorst was, prima service!
Voor ons een zeer geslaagde avond in een mooie ambiance.