Tapasbar A La Plancha

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar A La Plancha

lili P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed gastheerschap, lekker eten, relaxte sfeer. Kortom een aanrader.
Iliass B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We hebben gereserveerd op aanrader van een vriend voor een verjaardagsfeestje. Bij aankomst kregen een kleine welkomsthapje. Daarna schuifde we lekker aan de typische Spaanse bar met een stier in het midden. We kregen op aanrader van de chef een combinatie van verschillende tapas van vlees, vis en vegetarisch, het zag er heerlijk uit je had meer dan 25 typische Spaanse gerechten om van te smullen . Na het eten een kregen we van het huis een Spaanse delicatesse genaamd prima catalana voor de jarige jop. Echt heerlijk gegeten het voelde net alsof ik in Andalusië was. Zeker een aanrader TOP
john W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gezellige tent met fijn eten. Vooral genoten van de gamba's en chorizo. De bediening was leuk en wist ons van goede wijnadviezen te voorzien. Zeker een aanrader als je in the mood bent voor tapas!
Juan G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ons favoriete tapasrestaurant in Amsterdam ! Nu een paar keer gegeten en altijd was het een feest!Heerlijk eten, tapas zoals het hoort! Aanrader
Oscar D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Sfeervol een gezelig aan de bar eten op zijn spaans voor en prima prijs /kwaliteitverhouding en een leuke bedieningLekkerste tapas bar van Amsterdam met toppers in de keuken/bediening! Zeker een aanrader!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Paar dagen geleden wezen eten met mijn vriendin. Ik vond de service/bediening VER onder de maat. Spreken geen Nederlands (of Engels) en volgens mij hebben ze geen idee wat lactosevrij of eten zonder melk inhoud. Eten is wel ok. Let op: eten staat kant en klaar in de vitrine. Wachttijd aan de bar is prima, later buiten gaan zitten en daar konden we lang wachten op enige bediening.

Enige lichtpuntje was de Sangria die we wel lekker vonden.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Dit restaurant gekozen wegens de hoge score. Echter bleek dit een grote teleurstelling. Het personeel sprak amper Nederlands en hield geen rekening met allergieën, waardoor we alsnog gerechten kregen aangeboden die niet gegeten konden worden.
Normaliter verwacht je een kaart te krijgen waar je vervolgens een keuze kan maken uit gerechten. Hier werkt dat net wat anders: je gaat zitten, kunt een drankje kiezen en krijgt vervolgens steeds een dienblad met gerechten voor je neus gezet. Hierbij moet wel vermeldt worden dat het aanbieden vlotter ging bij de bar dan buiten, waardoor we spijt hadden dat we buiten waren gaan zitten.
We kregen het vermoeden dat de gerechten waren opgewarmd, wat verklaarbaar was toen we zagen dat de gerechten werden opgeschept uit bakken die in de vitrine stonden. Het eten was duidelijk niet vers klaargemaakt aangezien het erg waterig en zout was.
Het geluidsniveau was goed geweest als de tv niet had aangestaan. Deze stond nochtans op een NPO zender waar een kerkdienst werd uitgezonden.
Op een gegeven moment hebben de mensen naast ons getracht om in het Spaans wijn te bestellen omdat de ober zowel het woord wijn als wine niet kon plaatsen, wij waren klaar met het trachten om te genieten van ons diner en hebben afgerekend.
MO88 E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Altijd gezellig en lekker wij komen hier al jaren eten bij A la Plancha.Zeker de moeite waard om eens lekker wat tappatjes te eten.
jordi B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Wat een gezellige tent met heerlijke tapas!! Kies vooral voor de gestoofde champignons.....mmmmm..... Ook aardige bediening en de tapas werden vlot geserveerd. Met een voldaan gevoel naar huis.
Annetta H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Klein, gezellig, aan de bar gegeten. Typisch Spaanse sfeer
David M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Wil je echt lekker tapas eten, sla dit restaurant dan niet over!! Formidabel en heel gezellig. Hier kom je niet alleen voor het heerlijke eten, maar ook voor de gezelligheid. Dat lukt ook heel goed met het zeer vriendelijke en behulpzame personeel. Rust al om. Ook als de tent helemaal vol zit zoals bij ons het geval was. Toen wij aankwamen was het nog heel rustig, maar door de gemoedelijke sfeer die er hangt maakt dat al niet uit. Binnen de kortste keren zat het vol maar de rust en gezelligheid bleef. Het eten smaakt meer dan voortreffelijk en lang wachten is er niet bij. Uiteraard met wat grotere groepen zal het iets langer duren maar dat maakt het lekkere eten meer dan goed. Alvast veel plezier en geniet er maar van.
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Eten was ok..Bediening onvriendelijk.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Mijn favoriete tapas bar in Amsterdam! Er hangt een heel gezellig sfeertje en er zijn leuke hoekjes om te zitten. Het eten is goed en er is lekkere wijn.in Hartje jordaan de gezeligste buurt van Amsterdam
Jerry M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Prima restaurant met goede gerechten. Alle gerechten worden zoals in andere revies ook aangegeven opgepiept, wij ondervonden hier echter geen last van. Het was wel jammer dat de gastvrouw alleen stond en daardoor gehaast en enigszins kortaf overkwam. Overall echter een leuk Spaans tentje met goed eten en een leuke sfeer door de vele eters aan de bar.
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik snap eerlijk gezegd niet waar al die goede recensies vandaan komen. Echt een middelmatige tapasbar met voedsel uit de magnetron. Het ziet er inderdaad autenthiek en Spaans uit maar daar is ook alles mee gezegd. Echt geen aanrader.
B.. W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wat een ongelofelijke goede tapasbar. Van onvergelijkbare kwaliteit. Een echt authentieke tapasbar als deze is zelfs in Spanje moeilijk te vinden. Alles is goed, de sfeer, het eten de prijs. Alles klopt! Een zeer gevarieerd aanbod van heel diverse tapas, alles vers bereid. Dit gecombineerd met mooie wijnen voor 'Spaanse' prijzen. Toptent!
daniel C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een typisch Spaans tapasresraurantje. Vlotte en oplettende bediening. Heerlijk gegeten. Boquerones waren lekker. Prima huiswijn. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat we niet in de buurt wonen.
henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Écht Spaans! Heerlijke tapas, zelf gemaakte Sangria, dineren aan de bar en Spaanse bediening. Traditionele en sfeervolle inrichting. Echt een aanrader voor iedere tapas liefhebber.
Thom A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het zou wel een gezellig tentje kunnen zijn, alleen is het eten is lekker maar erg droog. Komt door het opwarmen in de magnetron denk ik. Ook was het eten voor sommige delen nog koud. Ik zou er niet nog een keer heen gaan...
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
"Leuk knus restaurant,met een typische spaanse sfeer! je waant je even in spanje,Het eten was goed en veel,en de bediening zeer vriendelijk!! Zeker een aanrader!!"